stjernefrukt Skrevet 24. mai 2016 #61 Skrevet 24. mai 2016 ... Og lyden som kommer når folk gnir tørre tær mot hverandre, frem og tilbake, inni sokken. Det var kanskje ikke så godt forklart. Men fysj!
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #62 Skrevet 24. mai 2016 19 timer siden, Hvem er dette? skrev: Klarer ikke ta på håndledd, spesielt når man strammer musklene i underarmen og de to senene (?) ved overgang fra hånd til underarm kommer til syne... Grøsser av tanken Samme her, og aller verst er det når personer klør seg akkurat der! OMG, jeg kan ikke se på, føler meg fysisk dårlig og må konsentrere meg å puste med magen. Anonymkode: 020c2...cbd
SillyFlamingo Skrevet 24. mai 2016 #63 Skrevet 24. mai 2016 - Folk som sitter rolig å puster tungt - Spiselyder - Høre noen sitter på do - Når noen tar tak rundt tærne eller fingrene mine 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #64 Skrevet 24. mai 2016 - folk som drikker så mye og fort at det kommer klunkelyder, eller hva jeg skal kalle det - de som sier "aaaah" etter å ha drukket (gjerne i kombinasjon med det første punktet) - når noen drar med seg dyna si ut av soverommet, type til sofaen o.l. Av en eller annen grunn hater jeg dyner utenfor soverommet Anonymkode: fc4d3...6dc 1
Luguber Skrevet 24. mai 2016 #65 Skrevet 24. mai 2016 Å måtte fjerne hår fra sluket på badet. EKKELT! 2
misstealover Skrevet 24. mai 2016 #66 Skrevet 24. mai 2016 - Ta på blodårer - File negler - At den ene hånda er våt og den andre er tørr - Skrapelyder - f.eks. gaffel mot tallerken eller negler mot tavla (eller hva som helst) - Smattelyder 1
Gjest lizard queen Skrevet 24. mai 2016 #67 Skrevet 24. mai 2016 File negler. Hater følelsen når neglen liksom blir "dratt" i. Ææh. Har også veldig tynn hud over ribbeina tror jeg, for jeg takler ikke å bli tatt for hardt eller for lett der. Hvile hånda ja, men noe bevegelse blir fort veldig ubehagelig.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #68 Skrevet 24. mai 2016 To mursteiner som gnikkes mot hverandre. Wææææææh!! Anonymkode: 18d2a...8c9 1
tweet Skrevet 24. mai 2016 #69 Skrevet 24. mai 2016 Lyder på natten, som snorking, smatting, drypping fra takrenne osv. TAKLER det ikke! I tillegg har jeg trypofobi... du kan gjerne google, men da kan du angre deg etterpå. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #70 Skrevet 24. mai 2016 skalla mennesker. Det freaker meg seriøst ut, og alt jeg klarer å tenke på når jeg prater med -eller sitter i nærheten av- vedkommende er at jeg har lyst å klistre (eller legge) ting på skallen/issen. Anonymkode: 8e375...bf9 3
Makkverket Skrevet 24. mai 2016 #71 Skrevet 24. mai 2016 Jeg husker at ei i klassen snakket om at hun ikke taklet "hullene" som oppstod i pannekaker/sveler når man steker de. Og jeg tenkte "okei.. freakshow.." Helt til jeg en dag kom over bildet under (jeg lagret det for å kunne forklare hva jeg følte - har skjønt i ettertid at det er dette de kaller trypofobi, noe jeg googlet en gang og aldri mer), og holdt på å OMKOMME av ubehag. Kroppen vrenger seg, hodet mitt ser nemlig for seg disse hullene på hud, og det bare.... Hjernen min klør av å skrive det. Den samme følelsen får jeg av å se på bilder av det som blir kalt verdens mørkeste matriale ( http://www.nrk.no/viten/dette-er-verdens-morkeste-materiale-1.11832346 ). Ellers klarer jeg ikke å bli tatt i håret.
bippo Skrevet 24. mai 2016 #72 Skrevet 24. mai 2016 Spiselyder er kanskje det verste. Jeg klarer heller ikke den lyden som kommer når man skal vaske deigrester av kjøkkenbenken. Den tørre skrape-aktige lyden. Grøsser bare av å tenke på det. Følelsen av tørre føtter mot flanell-sengetøy. Folk som børster håret andre steder enn på badet, og så legger fra seg løst hår på gulvet. Lukten av mais. Ugh. Og den siste er kanskje litt slem, men jeg føler meg sånn rar når jeg ser det: Folk som har veldig små haker i forhold til hodet og halsen. Det freaker meg ut.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #73 Skrevet 24. mai 2016 Gutter/menn som rister på beinet når de sitter! Anonymkode: 3febd...95d 2
skruf Skrevet 24. mai 2016 #74 Skrevet 24. mai 2016 1 time siden, Makkverket skrev: Jeg husker at ei i klassen snakket om at hun ikke taklet "hullene" som oppstod i pannekaker/sveler når man steker de. Og jeg tenkte "okei.. freakshow.." Helt til jeg en dag kom over bildet under (jeg lagret det for å kunne forklare hva jeg følte - har skjønt i ettertid at det er dette de kaller trypofobi, noe jeg googlet en gang og aldri mer), og holdt på å OMKOMME av ubehag. Kroppen vrenger seg, hodet mitt ser nemlig for seg disse hullene på hud, og det bare.... Hjernen min klør av å skrive det. Den samme følelsen får jeg av å se på bilder av det som blir kalt verdens mørkeste matriale ( http://www.nrk.no/viten/dette-er-verdens-morkeste-materiale-1.11832346 ). Ellers klarer jeg ikke å bli tatt i håret. Neimen, hva inne helsike er dette? Noe så ekkelt!! Prøver å studere bildet for å se om det er en blomst eller noe, men jeg blir seriøst uvel. (prøver å knipe igjen ene øyet for å studere bildet......hjelper ikke) 1
frk91 Skrevet 24. mai 2016 #75 Skrevet 24. mai 2016 Tær. Mine egne går helt greit men andre sine tær bør holdes gjemt inni en sokk. Spesielt mannetær, æsj og fysj. Hårete og _aldri_ velstelte. At noen tar meg på kragebeinet Matrester i oppvaskvannet Slike hull som på den blomsten over, fy faen så ekkelt Barnegråt. Det vrenger seg inni meg når jeg hører ukjente barn gråte, spesielt på fly.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #76 Skrevet 24. mai 2016 Lange fingernegler. Jeg blir rett og slett fysisk uvel. Det er så ekkelt! Men det er jo i motebildet hele tiden så slipper liksom ikke unna heller. Og verst er det når de er pynta på noe vis for da er de enda mer synlige. Å håndhilse er gøy gitt... Og det verste er når noen tar den ene negelen under den andre for å renske bort ting som har satt seg fast under der... Grøss! Anonymkode: de111...767 1
hironakamura Skrevet 24. mai 2016 #77 Skrevet 24. mai 2016 Å tygge på eller skrape tennene mot en ispinne i tre. Å plukke opp våte matrester som blir liggende oppå sluket i kjøkkenvasken. Å se, eller i verste fall tråkke i, andres spyttklyser på asfalt. Å få mat"saft" på hendene eller bare på en finger. Om det er fra grønnsaker, kjøttdeig eller svett ost, må vaske det bort med en gang. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: skalla mennesker. Det freaker meg seriøst ut, og alt jeg klarer å tenke på når jeg prater med -eller sitter i nærheten av- vedkommende er at jeg har lyst å klistre (eller legge) ting på skallen/issen. Anonymkode: 8e375...bf9 Flira høyt av den her!
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #79 Skrevet 24. mai 2016 Engelske ord i norsk språk. Enten alt norsk eller alt Engelsk. Det skal liksom være så profesjonelt med analfabeter. Anonymkode: 60d72...b83 4
Gjest NotNaomi Skrevet 24. mai 2016 #80 Skrevet 24. mai 2016 Jeg takler ikke betong. Styggeste og jævligste jeg vet om! Hater bare ordet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå