Gå til innhold

Hvorfor kvinner ødelegger nasjoner, sivilisasjoner og andre ukonfertable fakta


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Fakta viser at det ikke er sant, men at sosialistene har ødelagt vesten, er klart ut fra det de har gjort.

Anonymkode: 878d5...cb4

Fordi kvinner ikke er økonomisk avhengig av mannen? Fordi det ikke er mannen lengre som velger ektefelle, men kvinnen kan også? Hvorfor er det er samfunnsproblem om noen menn ikke får sex eller barn? Hvorfor er det et samfunnsproblem om kvinner har en like fri seksualitet som menn?

Anonymkode: 8e773...b1a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, Drizzt skrev:

Morsom og useriøs tråd. :) At det går an å hate kvinner så mye. Man kunne mistenke dårlig forhold mellom mor og sønn som en grunn.

Jeg hater ikke kvinner, det er en stråmann. Alt som er gjort her er å påpeke kvinners oppførsel, basert på evolusjonsteorien.

Anonymkode: 878d5...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fordi kvinner ikke er økonomisk avhengig av mannen? Fordi det ikke er mannen lengre som velger ektefelle, men kvinnen kan også? Hvorfor er det er samfunnsproblem om noen menn ikke får sex eller barn? Hvorfor er det et samfunnsproblem om kvinner har en like fri seksualitet som menn?

Anonymkode: 8e773...b1a

Se videoen eller les mitt/mine sammendrag.

Anonymkode: 878d5...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, PeeWee skrev:

Hvordan har sosialistene ødelagt vesten? Mange høyreorienterte partier er jo også ekstremt positive til innvandring, og de gjør i tillegg vondt værre ved å jobbe for mer frihandel og fri kapitalflyt. 

Hvilke høyreorienterte partier er ekstremt positive til en ikke-bærekraftig innvandring fra 3.verden og kvinnefiendtlige religion og kultur, sa du? Jeg er for så vidt enig med AB at sosialistene har ødelagt vesten. Med sin naivitet og ikke-bærekraftig politikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Se videoen eller les mitt/mine sammendrag.

Anonymkode: 878d5...cb4

Gjort det og det er det det handler om.

Anonymkode: 8e773...b1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Se videoen eller les mitt/mine sammendrag.

Anonymkode: 878d5...cb4

Hadde alle menn kunne bestemt over kvinner slik som før hadde vi ikke hatt disse videoene og innleggene.

Anonymkode: 8e773...b1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gjort det og det er det det handler om.

Anonymkode: 8e773...b1a

Nei, det er prat om konsekvensene. Klart kvinner burde kunne oppførse seg likt osv. ut fra et filosofisk perspektiv, men ut fra hensiktsmessighet og våre barn burde det ikke være slik.

Anonymkode: 878d5...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Drizzt skrev:

Hvilke høyreorienterte partier er ekstremt positive til en ikke-bærekraftig innvandring fra 3.verden og kvinnefiendtlige religion og kultur, sa du? Jeg er for så vidt enig med AB at sosialistene har ødelagt vesten. Med sin naivitet og ikke-bærekraftig politikk.

Hva er det som er så ikke bærekraftig med venstresiden da? Høyresiden er jo tilhengere av arbeidsinnvandring, og i praksis er det veldig vanskelig å skille positive fra negativ arbeidsinnvandring fra hverandre. Ser man på de sosiale problemene med innvandring idag, så er jo mange av problemenes kjerne barn av pakistanske, tyrkiske og algeriske arbeidsinnvandrere! Det samme ser man også i USA. Barn av innvandrere som ikke lykkes, særlig fra Latin Amerika, blir ofte kriminelle. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mye av dette stammer fra seksuell frustrasjon. Håper vitenskapen jobber, eller i nær fremtid, med en pille eller et eller annet inngrep som fjerner all libido. Mange menn hadde ikke hatt noe imot det, tror jeg.

Anonymkode: 41b67...0aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er prat om konsekvensene. Klart kvinner burde kunne oppførse seg likt osv. ut fra et filosofisk perspektiv, men ut fra hensiktsmessighet og våre barn burde det ikke være slik.

Anonymkode: 878d5...cb4

Det finnes ingen negative konsekvenser. De eneste det er negativt for er de menn som er single og bitre for at de ikke kan plukke seg ut de kvinnene de vil ha fordi de sitter med all makt.

Anonymkode: 8e773...b1a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Punkt som blir tatt opp:

* Kvinner er ikke lojale til en inngruppe, og vil som ofte gå mot mennene som de ser på som sterkest. Eksempel på dette er at Japanske kvinner ble i lag med Amerikanske soldater, Norske kvinner ble i lag med Tyske soldater osv. i og etter andre verdenskrig. Eller en Tysk politiker du kan se i videoen. Et annet eksempel er Mona Salin fra Sverige.

* Den evolusjonelle sammenhengen.

* Omkring 40% av menn som har levd har noen gang fått avkom, mot 80% av kvinner. Det er ingen tvil om at det har hatt en innvirkning på samfunnet. Kvinner flest har ingen insentiver i å ta sjanser, og vil derfor lettere gå med strømmen. Menn derimot har hatt store incentiver for å sørge for at de selv fikk avkom eller bare dø. Hvorfor? Jo, fordi noen menn hadde flere enn ei kone/partner. For at siviliserte samfunn i det hele tatt skulle fungere var det nødvendig at en mann holdt seg til ei kvinne, i alle fall i offentligheten. Da ville menn flest være med på samarbeidet og yte sitt beste. I vesten er det ikke lenger slik.

* Kvinner har alltid vert programert gjennom evolusjonen til å underkaste seg den innvaderende stammen. Rett og slett fordi de da ikke ble myrdet i lag med mennene.

* På grunn av trussler, ønsker kvinner den harde mannen. Er dagens mann demaskulinisert?

* Voldteksfantasier og evolusjon.

* Feminisme har ført til ekstrem ødeleggelse i hele vesten og kanskje umulig kan bli reparert.

Anonymkode: 878d5...cb4

Gratulerer! Du har akkurat skrevet det største vis-vas jeg har lest her på KG på veldig lenge. 

Det er så fullstendig vis-vas at det ikke engang kan kommenteres på en noenlunde seriøs måte. Da må man langt inn i koko-verden.

Så fra meg: No further comments. 

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror mye av dette stammer fra seksuell frustrasjon. Håper vitenskapen jobber, eller i nær fremtid, med en pille eller et eller annet inngrep som fjerner all libido. Mange menn hadde ikke hatt noe imot det, tror jeg.

Anonymkode: 41b67...0aa

Det ville ikke løse noen problemer, akkurat som å ta en smertestillende fordi du blør ihjel.

Anonymkode: 878d5...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det ville ikke løse noen problemer, akkurat som å ta en smertestillende fordi du blør ihjel.

Anonymkode: 878d5...cb4

Jo, det ville løst alt. Da hadde vi sluppet tråder som dette.

Anonymkode: 8e773...b1a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke akkurat sjansene dine for å få seg ei dame øker med disse holdningene, TS:fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde slutte å lete så nøye etter negative sider ved kvinner, det får deg ingen plass. Begge kjønnene har både positive og negative sider ved deg, det ene er ikke verre enn det andre. 

 

Smil til verden og verden smiler tilbake.

 

Anonymkode: 75919...4cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det ville løst alt. Da hadde vi sluppet tråder som dette.

Anonymkode: 8e773...b1a

Og barna vil sikkert leve i en drittverden eller verre.

Anonymkode: 878d5...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Og barna vil sikkert leve i en drittverden eller verre.

Anonymkode: 878d5...cb4

Fordi det finnes noen menn som ikke får barn?

Ja, barn har det helt grusomt i dag.

Anonymkode: 8e773...b1a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Dolce skrev:

Gratulerer! Du har akkurat skrevet det største vis-vas jeg har lest her på KG på veldig lenge. 

Det er så fullstendig vis-vas at det ikke engang kan kommenteres på en noenlunde seriøs måte. Da må man langt inn i koko-verden.

Så fra meg: No further comments. 

 

Det er fordi du ikke forstår hvordan mennesket fungerer. Mennesker er basert på to aspekt, instinkt og rasjonalitet. Noe av instinktene til mennesket kommer fram i videoen.

Anonymkode: 878d5...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og barna vil sikkert leve i en drittverden eller verre.

Anonymkode: 878d5...cb4

Synes du Norge i dag er en drittverden?

Anonymkode: 2ddb1...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes du Norge i dag er en drittverden?

Anonymkode: 2ddb1...ec3

Det blir det i fremtiden.

Anonymkode: 878d5...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...