sitronkake Skrevet 12. desember 2016 #441 Del Skrevet 12. desember 2016 Skjønner han godt jeg! Tror jeg hadde freaket litt ut selv om jeg var mann. Det ER jo litt freaky, tenk at hun faktisk TOK på hodet hennes. Får håpe disse murringene dine utvikler seg til litt action snart da Uansett ikke lenge igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 12. desember 2016 Forfatter #442 Del Skrevet 12. desember 2016 34 minutter siden, Småkjekset skrev: Håper du slipper å vente så altfor lenge til hun kommer ut. Greit åfinne roen før jul Kjenner han jeg rett så er det over til i morgen Krysser fingrene for at strippingen i dag gjorde underverker. Håper på å få en ny sjekk når jeg er på KK seinere i uken. Har et stort ønske om at hun kommer denne uken. Hadde vært greit å lande litt før julaften. Hvis jeg ender opp på føden på julaften så blir det nok massevis av tårer. Lille har det jo kjekt med besteforeldrene, men jeg har et veldig stort ønske om å feire jul med henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 13. desember 2016 Forfatter #443 Del Skrevet 13. desember 2016 13 timer siden, sitronkake skrev: Skjønner han godt jeg! Tror jeg hadde freaket litt ut selv om jeg var mann. Det ER jo litt freaky, tenk at hun faktisk TOK på hodet hennes. Får håpe disse murringene dine utvikler seg til litt action snart da Uansett ikke lenge igjen nå! Prøvde å forklare han at hun lå rimelig godt beskyttet inni der Det er jo litt freaky at det er en person inni magen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 15. desember 2016 Forfatter #444 Del Skrevet 15. desember 2016 Frk ballong Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 15. desember 2016 #445 Del Skrevet 15. desember 2016 Woho! Løpende oppdatering, thank you very much! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 15. desember 2016 #446 Del Skrevet 15. desember 2016 Oooh! Gleder meg til oppdatering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 15. desember 2016 Forfatter #447 Del Skrevet 15. desember 2016 Steike. Er mer effektivt denne gangen. Sist brukte jeg 24 timer på 3 cm. Nå tok det ikke mange timene. Ballongen er ute alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sitronkake Skrevet 15. desember 2016 #448 Del Skrevet 15. desember 2016 Action! Passer jo bra at jeg våknet nå etter at jeg sovnet samtidig med Mini kl. 19 i dag, nå er jeg klar for Pentus fødsel - minutt for minutt Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 16. desember 2016 Forfatter #449 Del Skrevet 16. desember 2016 Har sovet litt jeg 😜 Går saaakte. Fått drypp nå. Så satser på at det går fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 16. desember 2016 #450 Del Skrevet 16. desember 2016 Greit å få hentet deg litt inn før det virkelig setter i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 16. desember 2016 #451 Del Skrevet 16. desember 2016 Ååå, spennende! Masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 17. desember 2016 Forfatter #452 Del Skrevet 17. desember 2016 Lillesøster kom til verden med hastekeisersnitt. Alt er fint med henne og hun er verdens fineste lillesøster. Helt nydelig. Moren derimot er ca AU! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 17. desember 2016 #453 Del Skrevet 17. desember 2016 Slenger meg med i tide til å GRATULERE Så herlig! Og deilig at hun kom i tide til jul Håper du vil skrive om fødselen for jeg vil gjerne lese om den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sitronkake Skrevet 17. desember 2016 #454 Del Skrevet 17. desember 2016 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 17. desember 2016 #455 Del Skrevet 17. desember 2016 Gratulerer så masse med lillesøster Kjedelig at det ble keisersnitt, men bra det fortsatt er en uke igjen til jul sånn at du rekker å komme deg litt til da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkesokken Skrevet 17. desember 2016 #456 Del Skrevet 17. desember 2016 Iiiih gratulerer (igjen)! så deilig at hun kom før jul. Det her blir idyllisk på julaften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiver Skrevet 17. desember 2016 #457 Del Skrevet 17. desember 2016 Gratulerer så mye med lillesøster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 17. desember 2016 #458 Del Skrevet 17. desember 2016 Gratulerer så mye med lillesøster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 17. desember 2016 #459 Del Skrevet 17. desember 2016 Gratulerer! Dumt det ble AU, håper dere koser dere ellers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 18. desember 2016 Forfatter #460 Del Skrevet 18. desember 2016 14 timer siden, Weebs skrev: Gratulerer! Dumt det ble AU, håper dere koser dere ellers 15 timer siden, Småkjekset skrev: Gratulerer så mye med lillesøster 21 timer siden, Shiver skrev: Gratulerer så mye med lillesøster På 17.12.2016 den 10.08, Strikkesokken skrev: Iiiih gratulerer (igjen)! så deilig at hun kom før jul. Det her blir idyllisk på julaften På 17.12.2016 den 9.15, A4-livet skrev: Gratulerer så masse med lillesøster Kjedelig at det ble keisersnitt, men bra det fortsatt er en uke igjen til jul sånn at du rekker å komme deg litt til da På 17.12.2016 den 8.58, sitronkake skrev: Gratulerer så mye! På 17.12.2016 den 2.33, LilleMy1989 skrev: Slenger meg med i tide til å GRATULERE Så herlig! Og deilig at hun kom i tide til jul Håper du vil skrive om fødselen for jeg vil gjerne lese om den Herregud så fin hun er! Vi er helt forelsket. Storesøster skal få komme på besøk i dag. Vi fant ut at det ikke var noe godt for henne å se mamma skrike hver gang hun skulle flytte på seg så vi har ventet. Gleder meg til å se henne igjen. Skal oppdatere dere skikkelig når jeg får en datamaskin 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå