Småkjekset Skrevet 4. september 2016 #141 Del Skrevet 4. september 2016 E hadde en periode tidligere hvor tannpuss var det absolutt verste som fantes. Vi prøcde alt vi kunne for å lette situasjoben før vi fant ut av det. For henne løste det seg med at vi kjøpte to nye tannbørster, en som hun kunne pusse først med selv og så en jet fikk pusse over med etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 4. september 2016 Forfatter #142 Del Skrevet 4. september 2016 1 time siden, A4-livet skrev: Huff, tannpuss har vært en utfordring her også i perioder. Har vært noen ganger jeg har måtte sette meg over han mens han ligger på gulvet liksom. Nå går det heldigvis mye bedre, gaper villig opp når vi synger pussesangen Men ja, de er mye verre med mammaene sine enn med pappaene. Dårlig gjort... Godt det ikke er bare her det tvangspusses Jeg skjønner jo hvorfor jeg får driten, for det er jo jeg som gjør mest. Pappaen er jo der, men til tider er han litt vikar i eget hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 4. september 2016 Forfatter #143 Del Skrevet 4. september 2016 1 time siden, Småkjekset skrev: E hadde en periode tidligere hvor tannpuss var det absolutt verste som fantes. Vi prøcde alt vi kunne for å lette situasjoben før vi fant ut av det. For henne løste det seg med at vi kjøpte to nye tannbørster, en som hun kunne pusse først med selv og så en jet fikk pusse over med etterpå. Her er greien den at du aldri vet, for plutselig er pussing helt greit og neste er det drepen. Vi har tre forskjellige som hun får velge mellom. Er ikke alltid det funker. Har til og med kjøpt Elsa-tannkost til henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. september 2016 #144 Del Skrevet 5. september 2016 21 timer siden, Pentu skrev: Her er greien den at du aldri vet, for plutselig er pussing helt greit og neste er det drepen. Vi har tre forskjellige som hun får velge mellom. Er ikke alltid det funker. Har til og med kjøpt Elsa-tannkost til henne. Lenge leve uforutsigbarheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 5. september 2016 Forfatter #145 Del Skrevet 5. september 2016 I natt var øyen hvor jeg bor overfylt med politi, uansett hvor du så så var det politi. Noe som er ganske imponerende for det er en veldig stor øy. Pga at det var politi over alt så måtte barnehagene holde langåpent. Når jeg skulle hente lille i barnehagen så kræsjet jeg med en politibil, for de var virkelig over alt. For å få plass til politiet så hadde de i løpet av dagen flyttet barnehagen hennes til en av nabokommunene her ute. Var kanskje ikke særeste drømmen. Men fly så irriterende. Var jo umulig å kjøre, for de gikk jo i veiene. Virret bare rundt 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkesokken Skrevet 5. september 2016 #146 Del Skrevet 5. september 2016 Haha begynte å lese innlegget ditt nå og bare "hæ? Seriøst? Jeg har ikke hørt om noe politi her ute i natt?" Forresten! Skulle termingruppen på facebook ha treff idag? jeg kom plutselig på det imorges... Æsj, kommer aldri til å møte opp på de treffene jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 5. september 2016 Forfatter #147 Del Skrevet 5. september 2016 2 minutter siden, Strikkesokken skrev: Haha begynte å lese innlegget ditt nå og bare "hæ? Seriøst? Jeg har ikke hørt om noe politi her ute i natt?" Forresten! Skulle termingruppen på facebook ha treff idag? jeg kom plutselig på det imorges... Æsj, kommer aldri til å møte opp på de treffene jeg Vært i koma du rett og slett. De var som maur Det stemmer det, jeg har vært litt sløv mannen skal jobbe i ettermiddag, så jeg måtte tatt med meg lille. Hadde ikke vært så avslappende. også er det jo en kneik å komme seg over 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkesokken Skrevet 5. september 2016 #148 Del Skrevet 5. september 2016 Usj ja så det.. Krasjer uansett med henting av L når det er klokken 15 og mannen er på jobb. Er en liten kneik, men hadde nok blitt med om det passet! Går på veggene her hjemme alene. Dumt at de ikke skrev noe om det, for jeg fikk ikke opp notifications fordi jeg ikke hadde kommentert på pollen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 5. september 2016 Forfatter #149 Del Skrevet 5. september 2016 12 minutter siden, Strikkesokken skrev: Usj ja så det.. Krasjer uansett med henting av L når det er klokken 15 og mannen er på jobb. Er en liten kneik, men hadde nok blitt med om det passet! Går på veggene her hjemme alene. Dumt at de ikke skrev noe om det, for jeg fikk ikke opp notifications fordi jeg ikke hadde kommentert på pollen Jeg hadde helt glemt det frem til du sa noe. Jeg stemte at vi skulle treffes på formiddagen da. Er det som er lettest når man er sykemeldt og har en mann som jobber til litt forskjellige tider 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkesokken Skrevet 5. september 2016 #150 Del Skrevet 5. september 2016 Ja stemte formiddag jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carouselle Skrevet 5. september 2016 #151 Del Skrevet 5. september 2016 Haha, og der var drømmene dine igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 7. september 2016 Forfatter #152 Del Skrevet 7. september 2016 I natt har jeg drømt igjen, men deg var for det meste utrolig irriterende. Mannen hadde pyntet til jul uten meg og lille. Fy flate så irritert jeg ble. Irritert er vel å ta litt lite i. For jeg elsker julen. Pynting av juletreet er hellig. I år vet vi jo ikke hva vi skal gjøre på julaften, men kommer hun tett opptil julaften så vet jeg ikke om jeg vil gå noen steder. Kanskje jeg bør få mine foreldre til å stelle i stand her 😜 I dag er det kontroll på Haukeland. Kjenner jeg grugleder meg. Er alltid mye smerter etterpå, men så er det jo kjekt å treffe legen min igjen. Har jo gått til han i drøyt 13 år. I perioder 2 ganger i uken. Godt de passer ekstra på meg og lillesøster ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkesokken Skrevet 7. september 2016 #153 Del Skrevet 7. september 2016 Det var dårlig gjort av mannen! her er også pynting til jul hellig vi har plasttre fordi jeg ikke tåler disse ekte greiene og vi pleier alltid å pynte den 13.desember for det er mammas bursdag. I år lurer jeg på å ta det tidligere så slipper vi å ta det med ny bebis i hus. Og vi får ha det lenger oppe Lykke til på kontroll idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 7. september 2016 #154 Del Skrevet 7. september 2016 Jeg vet heller ikke hvor vi skal være julaften, men jeg forventer i hvert fall å bli totalt vertet opp. Jeg skal ikke stelle i stand noe hjemme Hvilken type kontroll skal du på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 7. september 2016 Forfatter #155 Del Skrevet 7. september 2016 2 timer siden, Strikkesokken skrev: Det var dårlig gjort av mannen! her er også pynting til jul hellig vi har plasttre fordi jeg ikke tåler disse ekte greiene og vi pleier alltid å pynte den 13.desember for det er mammas bursdag. I år lurer jeg på å ta det tidligere så slipper vi å ta det med ny bebis i hus. Og vi får ha det lenger oppe Lykke til på kontroll idag! Vi kjøpte plasttre på romjulssalg i fjor gleder oss veldig til å hente det frem jeg skulle jo aldri ha plast, selv om jeg ikke kunne være borti det fordi da så jeg rimelig syk ut (prikker over hele meg). Men i fjor var både mann og barn snufsete når treet var i hus. Mannen hostet og hadde mye hodepine og. Så plasttre er nok det beste. Er så fornøyd med det vi fant, det ser jo nesten helt ekte ut 2 timer siden, Weebs skrev: Jeg vet heller ikke hvor vi skal være julaften, men jeg forventer i hvert fall å bli totalt vertet opp. Jeg skal ikke stelle i stand noe hjemme Hvilken type kontroll skal du på? Jeg slapper jo mest av med min side av familien. Så tipper det blir noe sånt hvis hun kommer tett opptil julaften. Vi kjøper pinnekjøtt samme sted som mamma og de. Så da er det akkurat samme greien om vi slår sammen vårt med deres. Svigers skal ha urøkt. Det er ikke det samme 😜 Jeg har vært til kontroll av øynene mine. Har en kronisk sykdom i øyet blant annet 😜, som kan føre til at jeg mister synet hvis jeg ikke passer på. Men flinke legen min følger godt med. Så foreløpig er synet supert ☺️ Var en dame som spurte om jeg strikket til meg selv, barna mine eller barnebarna mine. Godt hun hadde sagt til mannen sin at hun nesten ikke så noe etter behandlingen. Ellers hadde jeg blitt fornærmet. Barnebarn du liksom 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 7. september 2016 #156 Del Skrevet 7. september 2016 Åh, pinnekjøtt Det gleder jeg meg sånn til! Jeg skal spise minst fire porsjoner! Håper noen kan ta babyen mens jeg trykker i trynet Åja, øynene! Jeg tenkte kanskje det var noe gravidgreier som jeg burde begynne å forberede meg til Leger som følger skikkelig opp er gull verdt, altså. Finnes nok av den andre typen. Barnebarn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkesokken Skrevet 7. september 2016 #157 Del Skrevet 7. september 2016 Pinnekjøøøøtt! det blir fantastisk! Ganske glad jeg ikke har termin i januar sånn sett, har vel litt mer plass til pinnekjøtt i magen når baby er på utsiden Vi skal til svigers til jul, og de kjøper myye bedre pinnekjøtt enn mine foreldre. Ifjor hadde vi selskap hos oss, med tanter og onkler og hele pakken og det var ikke koselig i det hele tatt! Familien min er supersær når de samles alle sammen..så jeg var mer stresset enn noe annet. Så blir deilig å komme til svigers og la de ta seg av alt kjenner jeg nesten gruer meg til å feire med min familie igjen neste år Og enig i at det er mange fine plasttrær der ute! Svigers har et gammelt et som - helt ærlig - er dritstygt. Mine foreldre også. Men har man kjøpt nytt siden 1991 så får man de ganske fine altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkesokken Skrevet 7. september 2016 #158 Del Skrevet 7. september 2016 Og barnebarn hun må jo ha blitt blind etter behandlingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carouselle Skrevet 7. september 2016 #159 Del Skrevet 7. september 2016 Haha barnebarn.. dagens! Godt det ble sagt på øyeavdelingen - for å si det sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 7. september 2016 Forfatter #160 Del Skrevet 7. september 2016 7 timer siden, Weebs skrev: Åh, pinnekjøtt Det gleder jeg meg sånn til! Jeg skal spise minst fire porsjoner! Håper noen kan ta babyen mens jeg trykker i trynet Åja, øynene! Jeg tenkte kanskje det var noe gravidgreier som jeg burde begynne å forberede meg til Leger som følger skikkelig opp er gull verdt, altså. Finnes nok av den andre typen. Barnebarn! Pinnekjøtt er så fantastisk. Gleder meg skikkelig. Håper lillesøster tåler kullsyre, for jeg må ha julebrus og. Det er nok mange som gjerne vil holde mens du spiser Neida, er ikke noe sånt. Men det er mye som dukker opp på slutten. Jeg hadde mye migrene med synsforstyrrelser på slutten. Legen min er virkelig gull. Vi har kjent hverandre så lenge nå at de første 5 min blir oppdatering på hverandres liv 6 timer siden, Strikkesokken skrev: Pinnekjøøøøtt! det blir fantastisk! Ganske glad jeg ikke har termin i januar sånn sett, har vel litt mer plass til pinnekjøtt i magen når baby er på utsiden Vi skal til svigers til jul, og de kjøper myye bedre pinnekjøtt enn mine foreldre. Ifjor hadde vi selskap hos oss, med tanter og onkler og hele pakken og det var ikke koselig i det hele tatt! Familien min er supersær når de samles alle sammen..så jeg var mer stresset enn noe annet. Så blir deilig å komme til svigers og la de ta seg av alt kjenner jeg nesten gruer meg til å feire med min familie igjen neste år Og enig i at det er mange fine plasttrær der ute! Svigers har et gammelt et som - helt ærlig - er dritstygt. Mine foreldre også. Men har man kjøpt nytt siden 1991 så får man de ganske fine altså Hehe. Hva er forskjellen på pinnekjøttet deres da? Her sverger vi til røkt, mens svigers vil ha urøkt. Det smaker jo nesten ingenting. Men det er jo veldig smaksak. Her er det null stress med min familie (liten familie) mens det er superstressende å feire med svigers. Var upersonlig. Alle satt i hver sin krok mens de åpnet gaver. Vi kjøpte treet på nettet, så var utrolig heldig. Ikke minst er det 380 lys på det. Vi har hatt to pakker (160 lys) så det blir kjekt. Det er så mange stygge, jeg vil ikke at folk skal se at det er fake. Ser helst at de må smake på det for å skjønne at det ikke er ekte 6 timer siden, Strikkesokken skrev: Og barnebarn hun må jo ha blitt blind etter behandlingen 3 timer siden, Carouselle skrev: Haha barnebarn.. dagens! Godt det ble sagt på øyeavdelingen - for å si det sånn! Jeg håper hun var så godt som blind. Pappa satt ved siden av meg, han hadde store problemer med å holde seg alvorlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå