Gå til innhold

Og her er dagboka til søndagsengel?...

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hittil har jeg lest ferdig kapitlet om Islam, lagt på plass klær og hengt opp klær. Nå skal jeg stelle meg litt, før jeg drar i butikken. Jeg trenger druer og sjokomelk før jeg leser videre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er butikkturen unnagjort. Var flink og syklet, og merker at kondisen begynner å bli dårligere... :sprettoy: Var litt anpusten da jeg kom hjem! Kunne tenkt meg å være ute i det fine været, men jeg er nødt tl å lese! Kanskje jeg får tid til å gå en tur ned til vannet senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut at det var noe jeg hadde glemt å kjøpe, så nå har jeg vært enda en tur i butikken. Denne gangen tok jeg bilen. Da jeg kom til kassa, så jeg at en av lærerne jeg hadde på høgskolen sto der. Så da ble det en ekstra runde i butikken :sjenert: Orka ikke å snakke med henne... I stedet traff jeg en nabo og hennes yngste sønn, som jeg ikke har snakka med på flere måneder. Så da fikk jeg vist fram magen min (:ler2:) , og jeg fikk takket for gaven til bryllupet (de har fått takkekort, men det er jo koselig å si det også). Jeg begynner å bli sulten, men venter en times tid med middagen. Det gjenstår 35 sider av hinduismen, og vinduskarmen er fortsatt ikke malt!!

Endret av søndagsengel?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Middagen er laget og spist (takk til cons for oppskrift på nydelig tunfiskpasta!), og jeg har nettopp lest ferdig om hinduismen. Til og med tatt notater :)

Nå er rørleggerkameraten til mannen i kjelleren og gjør klart til å lage vaskerom. Mannen er ute og jobber. Jeg må veeeldig tisse, men må visst vente til rørleggeren er ferdig :ler: Så jeg tror jeg blir sittende her og lese om Buddhismen i stedet for å sette i gang med å male. Kan male senere eller i morgen. Tror samvittigheten min blir mest fornøyd hvis jeg leser videre :) (Kunne forsåvidt tenkt meg en tur ut i sola - men da hadde det vært kjekt å ikke være så tissetrengt ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var dagens plan:

Skal male et strøk til (forhåpentligvis det siste) på vinduskarmen på kjøkkenet, lese ferdig om islam og hinduismen i KRL-pensum (det er ferdig gjennomgått på skolen for flere uker siden - på tide å henge med!!), i butikken for å poste brev og handle inn til middag, legge på plass klær, vaske klær, og henge klær til tørk. Og hvis jeg rekker, skal jeg begynne å male i vaskerommet, for det rakk vi ikke i går.

Og dette er gjort:

- vinduskarmen er malt (men det var ikke siste strøk :forvirret: )

- jeg har lest ferdig om islam og hinduismen (og er faktisk så vidt i gang med buddhismen!)

- jeg har vært i butikken og postet brev (syklet dit til og med! :sjarmor: )

- lagt på plass klær og hengt klær til tørk.

Har ikke vasket klær, for det var ikke mer plass på tørkestativene (gleder meg til vaskerommet er ferdig, for da skal vi kjøpe tørketrommel!!). Skal kjenne om noe har blitt tørt nå, kanskje jeg kan vaske en maskin i kveld.

Har heller ikke malt i kjelleren, men det regnet jeg egentlig ikke med å rekke. Synes jeg har fått gjort mye, jeg :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld fikk vi besøk av lillebror :) Koselig! Han skal på visning i dag, på en kjempefin hybel i Oslo (vi fikk se bilder). Det hadde visst vært utrolig mange som hadde ringt på den, så det er nok ikke sikkert han får den. Single gutter på 20 er nok dessverre ikke første prioritet hos mange :forvirret:

I dag skal jeg kjøre til de jeg var/er dagmamma for, for å hente siste lønning. Etter det har jeg tenkt å besøke farmor, hvis hun er hjemme. Kl 16 er jeg støttekontakt. Nå som det er høstferie er det ikke idrettsskole, så vi kan gjøre noe helt annet :rosasmil:

Skal ikke kjøre før om tre timer, så jeg regner med å få lest litt om Buddhismen etter at jeg har dusjet og ordnet meg. Målet er å lese ferdig det kapittelet i dag.

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. ang rommet her så vet jeg fortsatt ikke om det blir ledig, men sier fra om det skjer noe. Hun har vært på flere visninger til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. ang rommet her så vet jeg fortsatt ikke om det blir ledig, men sier fra om det skjer noe. Hun har vært på flere visninger til nå.

Ok, hold meg oppdatert da :) Lillebror får beskjed i morgen hvis han får den han så på i dag. Håper det, han hadde veldig lyst på den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg kom til de jeg har passet i dag, fikk jeg både lunsj og tegninger og fin gave! Kjempekoselig!! :)

Mannen har hatt en gravejobb hos en gammel mann, og i tillegg til betaling fikk han med seg et hjørneskap som mannen har laget. Det er et sånt gammelt, typisk hyttemøbel til å henge på veggen. Veldig fint laget, men passer jo ikke akkurat til den stilen vi har i stua... eller i noe annet rom, for den saks skyld. Mannen syntes ikke han kunne si nei heller... Så vi får se hva vi gjør med det. Får litt vondt i magen av å tenke på den snille, gamle mannen som ville gi en fin gave som takk for hjelpen... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hmm, legge den et tørt sted? Kanskje dere får en egen hytte en gang i fremtiden ;)

:ler: Hvis vi får egen hytte, er det fordi vi arver farmor sin, og der er det fullt av sånne fra før... :forvirret:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

henge det i hybelen dere lager..

..så kan dere skrive; delevis møblert

;)

:ler::ler:

I dag begynner jeg på skolen kl 12. Måtte likevel stå opp kl 7, for det skulle komme en og fikse litt på barnerom og vaskerom. Han er her nå. Tekte å benytte tiden til å lese, men hittil har det bare vært kg. Er snart ferdig med "runden", så da blir det vel litt buddhisme, tenker jeg :) Vi skal ha gruppearbeid på skolen i dag og i morgen. Jeg aner ikke hvem jeg er på gruppe med! Har navnene, men vet ikke hvem av de i klasserommet som heter det... Blir fint å få en gruppe å forholde seg til i allefall! :) Fredag har vi egentlig fri, men vi har blitt satt opp på veiledning fra 8.30-10.30 :forvirret: Da må jeg stå opp tidlig, må kjøre hjemmefra ca 7.30 :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...