Gjest MrsL Skrevet 4. oktober 2005 #1 Del Skrevet 4. oktober 2005 og det på en helt vanllig tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 4. oktober 2005 #2 Del Skrevet 4. oktober 2005 Åh..det var godt med en klem altså.på en helt vanlig tirsdag og greier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 4. oktober 2005 #3 Del Skrevet 4. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. oktober 2005 #4 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg er vennen din, jeg er vennen din *tar imot klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 4. oktober 2005 #5 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg er også vennen din!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 4. oktober 2005 #6 Del Skrevet 4. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. oktober 2005 #7 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg kjenner deg ikke, men tar gjerne i mot en klem, og gir en tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naturelle Skrevet 4. oktober 2005 #8 Del Skrevet 4. oktober 2005 Her kommer en fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 4. oktober 2005 #9 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg er vennen din, jeg er vennen din *tar imot klem* ← Gir klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 4. oktober 2005 #10 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg er også vennen din!!! ← Ja, gjett om du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 4. oktober 2005 #11 Del Skrevet 4. oktober 2005 ← En skikkelig feelgoodtråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 4. oktober 2005 #12 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg kjenner deg ikke, men tar gjerne i mot en klem, og gir en tilbake ← Jeg kjenner ikke deg heller, men siden du bor nord for Sinsenkrysset er du nok en kjempedame, så derfor får du også en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 4. oktober 2005 #13 Del Skrevet 4. oktober 2005 Her kommer en fra meg! ← Det var innmari godt med så mange klemmer akkurat i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 4. oktober 2005 #14 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg er vennen din! Er du vennen min? JEPP!!! Takk for det vesle hintet i dagboken min, en god klem var akkurat det jeg hadde lyst på etter en lang dag! Klem tilbake, kjære MrsL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 4. oktober 2005 #15 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg er også vennen din! Her har du masse klemmer tilbake: :klem::klem::klem::klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minisola Skrevet 4. oktober 2005 #16 Del Skrevet 4. oktober 2005 sender over en selvom jeg ikke vet hvem du er jeg... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 5. oktober 2005 #17 Del Skrevet 5. oktober 2005 Sender over en jeg og. :rosasmil: - og en til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. oktober 2005 #18 Del Skrevet 5. oktober 2005 Sender en skikkelig trønder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 5. oktober 2005 #19 Del Skrevet 5. oktober 2005 :hoppe: Her var det mange koselige klemmer, både fra gamle venner og nye venner *en kosemosetråd var akkurat det jeg trengte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 5. oktober 2005 #20 Del Skrevet 5. oktober 2005 Tusen takk, MrsL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå