søndagsengel? Skrevet 25. februar 2005 Forfatter #381 Del Skrevet 25. februar 2005 Kom nettopp hjem fra middag hos mamma og pappa. Koselig :-) nå skal vi slappe av med idol og kaka vi fikk med oss hjem... Jeg har ikke sett så veldig fram til denne helgen, for jeg er helt nødt til å skrive MASSE på oppgaven! Heldigvis skal sambo jobbe, det er enklere å gjøre skolearbeid når han ikke er hjemme. Ellers vil jeg jo heller være sammen med han! Så planen for i morgen er: 9.00: stå opp, spise frokost, sjekke mail osv... 10.00: sette i gang med oppgaven. 12.00: lunsj. Gjøre rent! 14.00: Skrive oppgave. 16.30: handøle/lage middag 17.30: spise middag og slappe av resten av kvelden. Vet ikke om planen blir holdt, men da har jeg i hvertfall et utgangspunkt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 26. februar 2005 Forfatter #382 Del Skrevet 26. februar 2005 Jeg sto opp kl 8 i stedet for kl 9, og har allerede kost meg med frokost og kg i over halvannen time :-) Så nå etter jeg i gang med oppgaven, en helvtime før skjema!!! Det MÅ jo bare dokumenteres!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 26. februar 2005 #383 Del Skrevet 26. februar 2005 Så flink du er. Godt å få det unna tidlig på dagen så du kan kose deg med god samvittighet på kvelden. God lørdag. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 26. februar 2005 Forfatter #384 Del Skrevet 26. februar 2005 Takk! Ja, det er godt å få det unna! Jeg har kommet veldig godt i gang, så det er fare for at husarbeidet blir utsatt... Men det gir jeg meg absolutt lov til! La det egentlig inn i skjemaet for å få litt variasjon. Som oftest får jeg lyst til å gjøre husarbeid når jeg gjør skolearbeid... Men nå VIL jeg altså skrive... Hmmm... Her er det noe muffens (bortsett fra at jeg MÅTTE innom kg en liten tur, da... :oops: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 26. februar 2005 Forfatter #385 Del Skrevet 26. februar 2005 Nå har jeg skrevet i nesten 5 timer! Flink har til nå 4593 ord i oppgaven. den skal være på 5250 ord, så jeg håper det holder! har på følelsen at jeg har litt mer igjen å skrive enn det... Begynner å kjenne det ganske godt i armen... Men den har holdt lenger enn jeg trodde! Nå skal jeg ordne meg litt, og kjøre i butikken for å handle og poste noen brev. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 26. februar 2005 Forfatter #386 Del Skrevet 26. februar 2005 Hmmm...kledde på meg og gikk ut for å kjøre i butiken, da jeg oppdaget at sambos kamerat, som er med sambo og jobbe i dag, hadde parkert bilen sin foran garasjeporten min...Very nice :-? :evil: Jeg ringte til sambo, aller mest for å mobbe kameraten, for det er jo ikke krise. sambo sa at vi kan kjøre bort sammen etterpå, så da tror jeg jeg setter på høy musikk og begynner å hjøre rent i stedet! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 26. februar 2005 Forfatter #387 Del Skrevet 26. februar 2005 Nyvasket hus! Deilig! Har ikke hatt storrengjøring akkurat, men har tatt oppvasken, tørket støv der det var mest nødvendig, vasket badene og vasket gulvene i alle rom bortsett fra to. Nå håper jeg sambo kommer hjem snart, så vi kan kjøre og handle! Har ikke helt bestemt hva vi skal ha til middag i dag, men siden jeg er sulten og kommer sent i gang med maten blir det sikkert noe som kan lages raskt! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 26. februar 2005 #388 Del Skrevet 26. februar 2005 så flink du er da.. Har ikke fått begynt på evaluering enda jeg.. Er vel ca halveis i teorien. Har 1000 ord der, så bortsett fra en halvferdig innledning og en halvferdig teoridel har jeg lite! Men jeg har fri fra den 11. mars til 15 da så jeg stresser utrolig lite... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 26. februar 2005 Forfatter #389 Del Skrevet 26. februar 2005 Nå skal vi slappe av med god mat og vin foran peisen og tv'n! det skal bli deilig!! Fornøyd med dagens gjøremål :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 26. februar 2005 #390 Del Skrevet 26. februar 2005 Nå skal vi slappe av med god mat og vin foran peisen og tv'n! det skal bli deilig!! Fornøyd med dagens gjøremål :-) ÅÅÅ det hørtes koselig ut :-) Jeg blir nesten sliten av å lese om dagen din jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 27. februar 2005 Forfatter #391 Del Skrevet 27. februar 2005 Er i gang med oppgaven igjen, men det går ikke like lett i dag som i går... Har allerede begynt å lage middag, enda klokka bare er kvart over 11... Så nå er jeg nok tilbake i det gamle sporet. Får besøk av mamma og ungene i 12-13-tida. Bare et kort besøk, siden jeg skal skrive. Skulle gjerne vært ute i det deilige været! Kaldt, men skikkelig vårvær når man sitter inne og ser ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 27. februar 2005 Forfatter #392 Del Skrevet 27. februar 2005 Nå har besøket dratt sin vei... mamma, pappa og ungene. De hadde med blåbærpai og fløte til krem, så jeg trengte bare å stille med mixmaster, kaffe og drikke til barna :-) Motivasjonen til å skrive er fremdeles fraværende... :-? Tror jeg skal rydde litt i papirer. Må lete etter en attest fra et vikariat jeg hadde i barneverntjenesten for et par år siden. Det er den mest relevante jobben jeg har hatt, så det er greit å ha et bevis på det nå som jeg skal søke på jobber framover! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 27. februar 2005 Forfatter #393 Del Skrevet 27. februar 2005 Fant ikke papiret jeg lette etter :-? Kanskje jeg skal prøve å få dem til å skrive en ny attest til meg før jeg slutter i praksis da? Er misfornøyd med innsatsen min på oppgaven i dag!!!! Får prøve å ikke la det gå ut over humøret resten av dagen! :-) Nå kommer vel sambo hjem snart, og vi skal spise moussaka med gresk salat, rømmedressing og hvitløksbaguetter. Så gleder jeg meg til å ligge rett ut på sofaen og se på tv! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 28. februar 2005 #394 Del Skrevet 28. februar 2005 Synes det virker som du var flink med skrivinga i helga jeg! Håper du får en kjempe fin uke!!! iingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 28. februar 2005 Forfatter #395 Del Skrevet 28. februar 2005 Takk iingvild! :-) Begynte nesten på nytt i dag, da :-? Dvs jeg bruker mye av det samme som jeg har skrevet fra før, men har snevret inn problemstillingen en del. Så nå tror jeg oppgaven blir bedre. mange tusen takk til liv for hjelpen :dagensrose: Dessuten tror jeg det ordner seg med bryllupslokale (mer info i bryllupsdagboka, for de som ikke har hørt noe om dette ). Og da kan vi plutselig sette dato, bestille invitasjoner, bestille tinghus, sende ut invitasjoner og bestille hotellrom til bryllupsnatta... skuldrene har senket seg noen meter i dag ja :-) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 2. mars 2005 Forfatter #396 Del Skrevet 2. mars 2005 Jaja, så er nok en arbeidsdag over... I dag var dette oppslaget i avisa... de gjør visst alt for å få flere stillinger :o Håper det går igjennom, så blir det flere jobbmuligheter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 2. mars 2005 Forfatter #397 Del Skrevet 2. mars 2005 Fikk forresten vite hva den nye eiendomsskatten vår blir: 10280 kroner!!!! Det er sure penger altså! Ser i avisa i dag at Erna Solberg oppfordrer oss til å klage - og det skader jo ikke Dessuten får kommunen inn 47 millioner mer enn forventet, så det er BEST FOR DEM at de setter ned eiendomsskatten!!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 3. mars 2005 Forfatter #398 Del Skrevet 3. mars 2005 I dag har jeg fri. Skal på skolen og få veiledning på oppgaven etterpå. Gruer meg faktisk! Har ikke lyst til å høre at den ikke er god nok... :-( har inntrykk av at jeg er den eneste som stresser med oppgaven! De jeg har snakket med har stort sett bare så vidt kommet i gang, eller ikke i det hele tatt (bortsett fra liv da! ). Men grunnen til at jeg stresser er vel at jeg ikke ønsker å sitte i Los Angeles å rette på oppgaven i påsken... :-? Vi får se hva veilederen sier etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. mars 2005 #399 Del Skrevet 3. mars 2005 Hvordan gikk det på skolen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. mars 2005 #400 Del Skrevet 3. mars 2005 hmm.. Vurderer å søke på denne; https://www.aetat.no/sbl/as/stillingssok/st...se.do?id=878360 Stilingskrav: Høyskole, universitet eller annen relevant utdanning Personlig egnethet vektlegges. Til stillingen hører personal- og budsjettansvar. Jeg hadde jo andreklasse bed.øk da. Det skader jo ikke å søke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå