Gå til innhold

KaDusts aktivitetshjørne.

KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ble mye aktivitet på ferien ja, men det er sånn jeg liker det. Har ikke ro i ræva til å ligge på stranda e.l. :lol:

Okey, så jeg føler meg bedre igjen! Da er det på'n igjen med trening, weee. Det ble litt lenge siden jeg gjorde noe på squat challengen så jeg starter like gjerne om igjen. Legger ved bildet på nytt hvis andre vil være med.

Squat-One-Sheet_Final-%282%29.jpg

Dagens trening:
- 30 min yoga
- 10 armhevinger
- Dag 1 SC: 10 knebøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med challenge :D 
..Du har sikkert skrevet det før, men følger du noe spesielt program for Yogaen? :) 

Så for øvrig helt nyyydelig ut på ferie :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datt også av den squat-greia. Plutselig gikk det mange dager uten. Kanskje jeg burde bli med på å prøve igjen! Må bare huske å få det inn i treningsrutinen på et vis.

Ah, skulle ønske jeg likte yoga, det virker så bra for kroppen, smidigheten og formen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6/26/2016 at 10.12, rh1 skrev:

Lykke til med challenge :D 
..Du har sikkert skrevet det før, men følger du noe spesielt program for Yogaen? :) 

Så for øvrig helt nyyydelig ut på ferie :hjerter:

Følger ikke noe spesielt program, men jeg bruker klassene i Yoga Studio-appen. Har også laget et par egne klasser, etter jeg hadde holdt på en stund. :jepp:

1 time siden, Rainbow skrev:

Jeg datt også av den squat-greia. Plutselig gikk det mange dager uten. Kanskje jeg burde bli med på å prøve igjen! Må bare huske å få det inn i treningsrutinen på et vis.

Ah, skulle ønske jeg likte yoga, det virker så bra for kroppen, smidigheten og formen. 

Jeg gjør det enten på morgenen av dagen, eller på slutten av dagen. Hvis jeg gjør det rett før eller etter trening så får jeg enten dårlig utbytte på treningen, eller på knebøyene. :lol: Bruker jo så og si alltid beina ganske hardt i yogaen.

16 minutter siden, Nori skrev:

Jeg har fått fitbit! :)

Yay! Du kan legge meg til med eposten min: [email protected]

Si ifra når det er gjort så fjerner jeg eposten fra innlegget etter det.

-------------------------------------------

Glemte å skrive i går.

Gårsdagens trening:
- 15 min yoga
- Dag 2 SC: 15 knebøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2016-06-27 10.38.05.jpg

Samboer kom hjem fra Italia med dette til meg. Han kjenner meg så godt. :rodmer: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natt til i går sov jeg skikkelig dårlig og det ble kanskje 4 timer totalt med søvn. Klarte derfor ikke trene eller noe. Var helt slakt hele dagen. Måtte virkelig presse meg for å nå de daglige minimum 10 000 skritta også. Fikk derfor ikke gjort knebøyen eller noe.

I dag derimot!

Dagens trening:
- 45 min med yoga
- 10 armhevinger
- Dag 3 SC: 20 knebøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, sånne dager kan man alle ha- men det er ikke gøy! Så bra at i dag var bedre.
Du er flink - både til å lytte til kroppen, og å kjøre på når du kan :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, rh1! :)

Så på onsdag hadde jeg en latmannsdag. Null energi. Jeg tror det er ettereffektene av kostholdet jeg hadde i Irland. Neste gang tar jeg med pålegg og brød i kjølebag. :ler: Det jevner seg nok ut etterhvert, det bare tar litt tid.

I går derimot, klarte jeg å få inn litt trening:
- 30 min yoga
- Dag 5 med SC: 25 knebøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest- silje

For en herlig presang fra samboeren din :rodmer:

Alltid godt å komme inn i det vanlige kostholdet, jeg blir alltid litt ødelagt i magen på tur (les tett :grinele:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangel på energi gjør at jeg glemmer å oppdatere her inne også. Håper det går seg til fort, spesielt siden jeg har første dag på ny jobb i morgen. :hakeslepp:

Uansett, ble ingen trening på fredag eller lørdag. På fredag var det nok en latmannsdag hvor jeg måtte tvinge igjennom 10k skritt. Hadde planer om å gjøre yoga, men glemte det fordi jeg holdt på å sovne på sofaen i stedet. :lol: I går derimot har jeg en med valid unnskyldning. Var nemig på vikingmarked hele dagen! Det var kjempeartig, og da ble det jo en del gåing. :jepp:

MEN. I dag har jeg fått trent, ordentlig. Er ikke ferdig for dagen (må se hva jeg har å gjøre på knebøy-utfordringen blant annet, og ta en kort økt med yoga). Så skriver mer i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for yoga-apptips! Har testet den ut i kveld og likte den skikkelig godt! 

Spennnde med ny jobb! Er det 100%?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nori skrev:

Takk for yoga-apptips! Har testet den ut i kveld og likte den skikkelig godt! 

Spennnde med ny jobb! Er det 100%?

100 % går nok dårlig ved siden av 100 % studier. :lol: Er 40 %. Kan justere det dersom det ikke passer med studiene. Håper jeg vil trives med arbeidsoppgavene.

Så bra du likte den! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens trening:
- 5 min yoga
- Dag 6 SC: 30 knebøy
- 1 time styrketrening, armer og kjerne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Yay for ny jobb! :nigo:

Så du hadde vært på vikingmarkedet på insta, og så også hvor veltrent du er, det virker som yoga er utrolig bra! Kanskje jeg må begynne med det og prøve å tvinge meg til å like det! 

Har detti ut av knebøy-challengen igjen, jeg. Damn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde fått for meg at du var ferdig-ferdig med studiene jeg. Men ja, 100% jobb og 100% studier er litt i drøyeste laget. :P

Insta? Jeg vil gjerne følge på Insta. Av en eller annen grunn liker jeg å se på de som får til det jeg aldri kommer til å oppnå.  :sprettoy:

Endret av Nori
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, @Rainbow! Prøv YogaStudio appen? Som sagt (har jeg sagt det?) så likte jeg ikke yoga de første gangene jeg prøvde det jeg heller, men når jeg startet med denne appen fikk jeg et helt annet forhold til det. :jepp:

3 timer siden, Nori skrev:

Åååh. :lol: Jeg ble ferdig med Bachelor for ett år siden, så tok jeg ett år som enkeltemne student for å ta noen emner jeg ikke hadde tid til å legge til i timeplanen min når jeg tok bachelorgraden. Nå starter jeg på Master i høst. :nigo:

Følg i vei! Kaller meg kadustuniverse der. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...