Gå til innhold

Overraskelse, dette blir SÅ bra!!


hege73

Anbefalte innlegg

Den 15.5.2016 at 22.12, AnonymBruker skrev:

Det er greit at hun ikke skader noen med denne tråden, men den viser helt tydelig at ts ikke har fotfeste og hauser opp og dramatiseter situasjoner som for folk flest er ganske vanlige.

For henne er den fantastisk og det synes jeg er morsomt å lese. Jeg har vært i London 3 ganger til nå i år og skal to ganger til i løpet av de neste 30 dagene, men jeg ser ikke det som noen grunn til å være gledesdreper for henne. Jeg åpnet faktisk KG for å se hvordan det gikk med henne, og jeg skulle ønske jeg gledet meg like mye. Det er utrolig lett å la være å lese en tråd man ikke synes er interessant, faktisk mye lettere enn å lese og kommentere i den, så jeg skjønner ikke hvorfor dere gidder. Det er neppe denne tråden som er den underliggende grunnen til frustrasjonen dere føler dere må få ut.

Anonymkode: 02061...888

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en gøy tråd! Skjønner ikke alle som slenger dritt, å glede seg så mye er bare en fantastisk egenskap! :) Livet blir bedre om man virkelig setter pris på ting. Bare fordi enkelte av dere syns kjærestetur til London er vanlig, betyr ikke at alle er så heldige. London er jo så fin, og tenk å få overraske den man elsker på denne måten. Helt fantastisk tråd, blir så glad av å lese :) Håper jeg en dag kan gjøre det samme for min kjære, for en fantastisk kone du er!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere vil ha en utrolig koselig opplevelse med indisk mat, så ligger det en bitteliten restaurant i en sidegate av Oxford street. Den heter Rasa, utenfor står det en søt rosa sykkel. Det er en bitteliten familieeid restaurant, hvor du blir behandlet som om du er familie, og på veggene har de bilder av mange kjendiser som har vært innom. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 15. mai 2016 at 22.12, AnonymBruker skrev:

Det er greit at hun ikke skader noen med denne tråden, men den viser helt tydelig at ts ikke har fotfeste og hauser opp og dramatiseter situasjoner som for folk flest er ganske vanlige. Når man prøver å lage en tur til London som livets store happening og man prøver å engasjere medlemmene på et forum på den måten hun gjør så viser det at det er veldig begrenset med hendelser i hverdagen hennes. Og det gjenspeiler seg i badeepisoden også. Den er kraftig overdramatisert og mangler realitetsvurdering. Og når man identifiserer både egne barn, barnas venner og deres foreldre på den måten hun gjør så viser det jo tydelig at hun ikke har forstått noe om betydningen av personvern. 

Jeg mener ikke å ødelegge andres moro og det antar jeg at ts heller ikke prøver på med vilje. Men det er ikke sikkert at sønnens kamerat syns det er morsomt at hun bretter ut på et av landets største forum at han tok dumme avgjørelser og ikke tenkte så smart. Han gjorde så godt han kunne og fortjener kun ros. 

Hun bør glede seg til turen med mannen sin i fred og ro uten at hun tror hun er en Kardashian-kloning som skal engasjere et helt forum. 

Anonymkode: 89ee1...53b

Ts overdramatiserer og hauser opp? Hva gjør du selv i dette innlegget da?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må seriøst skjerpe seg i denne tråden.

Hvordan går det an å komme med sure kommentarer til noen som gleder seg til overraskelse, parttur uten barn og storbyferie?

Jeg skjønner godt at trådstarter gleder seg til å gjennomføre dette, og London er en kjempekoselig by. Jeg vil gjerne få med meg oppdateringene på hva som skjer videre. :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så fine :hjerte: Ufattelig glad for alle ord og støtte dere har gitt meg! Det gleder meg utrolig mye å lese at dere gleder dere på våre vegne og jeg skal selvfølgelig oppdatere dere:) Tusen takk :hjerte:

Nå begynner det å nærme seg skikkelig og jeg har begynt å grue meg mer og mer for hvordan jeg skal fortelle han det når vi møtes. Jeg er så sinnssykt dårlig til å juge og han vil se det på meg. Har prøvd å øve meg på datteren min, men hun bare slenger hendene sine i ansiktet sitt, rister på hodet, ler og sier "mamma, det der går ikke. Du har en helt annen tone i stemmen din når du prøver å juge. Den er så mye lysere". Hjelp! :sarkasme:Nå har vi klart å holde alt skjult siden februar, og ikke søren at jeg skal ødelegge dette før vi kommer til restauranten. Er det noen av dere som har noen gode råd? Hehe. Hva kan jeg si for å si minst mulig og allikevel la han tro at jeg er dust og har tatt helt feil uten å avsløre meg? Ligger å grubler til langt på natt, men er like tom. 

Jeg har ringt restauranten og spurt om vi kunne få bord 1700 istedenfor 1800. Det kunne vi:) Tenkte at det var mest greit siden vi skal hjem og titte på alt dere har foreslått, pakke og sånt. Tror jeg har sagt det før, men absolutt alt dere har fortalt har jeg skrevet ned, hva dere anbefaler og sånt. Og alt skal vises til gubben så se hva han ønsker. Oii, kom på en ting.. Den mandel crossanten jeg har prøvd å få tak i.. Er crossant Fransk? Vi skal på fransk restaurant onsdagen. Nå ringte jeg forresten for å høre om de kunne få tak i eller lagd til meg så han kunne fått etter middag, men de var stengt i dag. Skal huske å få ringt i morgen:) Håper de klarer å fikse det:):)

Ellers, gubben har snakket om at han hadde lyst til å avspasere en dag eller to snart. Og da ble jeg litt redd.. Shit, nei!! Første jeg tenkte at nå skal han overraske meg med noe. Jeg spurte hvilken dag han tenkte, og han spurte hvilken dag jeg kunne tenkt han avspaserte på. Hehe, jeg fikk litt panikk om han skulle spurt sjefen om å få fri onsd-tors el fredagen, og sjefen allerede si "Jammen, jeg har satt deg opp på fri torsdag og fredag alt jeg". Dette var i forrige uke, jeg hadde sletta nr til sjefen hans for lengst og eneste mulighet da var å sende han mld på fb for å si at hvis han spør om fri disse dagene så må du si nei. Jeg gikk konstant med tlf i lomma i fare for at jeg skulle fått svar og gubben tilfeldigvis titta på den :fnise: Haha, fikk svar tidlig første arbeidsdag etter jeg sendte mld, om at han ikke turte å sende mld før i tilfelle gubben skulle sett mld. Flinke sjefen det. Men nei, han skulle ikke få fri sa han :fnise: Og han hadde heller ikke bedt om noe fri, så puhh... 

@Rainstorm (Håper jeg tagger riktig og at du ser denne) Hihi, ja det kortet gjør jo nesten hele greia. *ler*. Og allikevel så står det jo ikke hvor vi skal. Hehe, vi har prata mye om Danmark i det siste, om vi skal til Danmark i sommer istedenfor Tyrkia. Så jeg vil tro at han tror at vi skal dit. Båten fram og tilbake. Ååå, som jeg gleder meg til han har åpna den lille eska :fnise: Jeg har tenkt tanken tusen ganger. Tenk om han overrasker meg med ett eller annet. Selv om vi har sagt og alltid sier at vi ikke skal gi gave til hverandre, så kommer han alltid hjem med noe uansett. Men uansett hva han kommer hjem med, så vil jeg nok ikke få det før fredagen og da er vi allerede i London :fnise: Men jeg har spurt de som vet om turen, om gubben har sagt noe. Men han har ikke det. Og jeg har sagt at de må si ifra hvis han skulle ha begynt å planlagt noe. Hehe, tror jeg har kontroll:):):) :hjerte:

@Yvonne Ååå, så spennende!! Er jo så gøy å drive å planlegge:):) Hørtes helt fantastisk ut den reisen dere skal på:) Ingenting er bedre enn å gi og overraske andre. Spesielt de som står oss så nær. Jeg elsker det! Jeg har booket middag på bryllupsdagen vår, på Hakkasan. Jeg gleder meg helt vilt, hehe. Du som har vært der så mange ganger, drar du ned med nesten tom koffert? Hehe, regner med at det blir tidenes shopping når vi er der :fnise::hjerte:

@missdior Jeg vil veldig gjerne lese bloggen din :hjerte: Tusen takk. Alle tips mottas med stor takk:):) Hvis det er greit for deg så kunne du ha sendt meg linken på messenger (fb) eller sendt den til sønnen min sin mail adresse:) Hehe, finner alltid løsninger :fnise: Hvis det er ok for deg så kan jeg sende deg pm:)

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 23.5.2016 at 15.27, hege73 skrev:

 

Jeg vil veldig gjerne lese bloggen din :hjerte: Tusen takk. Alle tips mottas med stor takk:):) Hvis det er greit for deg så kunne du ha sendt meg linken på messenger (fb) eller sendt den til sønnen min sin mail adresse:) Hehe, finner alltid løsninger :fnise: Hvis det er ok for deg så kan jeg sende deg pm:)

 

send meg en PM med navnet ditt eller mailen til sønnen din, så fikser vi :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått gjort så mye av det jeg skulle ha gjort de siste dagene. Plutselig løper dagene av gårde, og nå er det bare 4 dager igjen til gubben skal få vite:):):) Ti tusen sommerfugler i magen samtidig som jeg er litt nervøs. 

På tirsdag skal jeg ta spray-tan. På onsdag skal jeg dra hjemmefra 0645, og har første time 0745. Da blir det vippe extention, bryn skal fikses, håret skal klippes og stripes og jeg skal ha negler. Til slutt en enkel sminke. Ferdig rundt 1530. 

Unga møter jeg i byen rundt 1615 så går vi igjennom de siste planene før vi møter gubben 1630. 

 

Pappa har vært her med kortene og gaven, så nå er det gjemt godt til onsdagen. Hvis det er sånn at han skulle ha funnet den nå etter nytt gjemmested, ja da er det greit at han får vite det før assa :fnise:  Men det er ikke mulig at han oppdager eller ser det.

Vet fortsatt ikke hva jeg skal ha på meg for været er så usikkert. Gubben ville av vi skulle pynte oss litt til fredagen (nå onsdag, hehe) og han hadde tenkt til å ta med seg dressjakke og pen bukse på jobb denne dagen. Men det får han ikke, haha. Men jeg tenkte jeg skulle pynte meg litt for han, så tror det blir skjørt og topp i samme stil. 

Tenk, om en uke på denne tiden så er vi i London!!!! Weeeeee :hoppendeglad:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en deilig tråd. Så fylt av glede og kjærlighet og entusiasme, forventninger, spenninger og overraskelser. Hva er vel livet om vi ikke kan glede oss over det, se frem mot hendelser med glødende entusiasme og oppgiret spenning? Kjenner gleden og iveren selv i alt du skriver og forteller. (Så får vi for all del håpe at gubben din ikke leser her på KG, for da vil han nok kjenne seg igjen).

Synes det du gjør for mannen din er så riktig, og vil tro at han blir skikkelig glad. Skikkelig!

Likevel vil jeg komme med noen tanker og innspill. Ikke for å ødelegge for dere, det er det siste jeg ønsker. For jeg ønsker dere begge en feiende flott bryllupsreise. Men vil at du skal få litt andre synsvinkler inn i planen din (vet det er sent, men du synes å ha planlagt for endringer). Selv er jeg mann og ville elsket det om det var min kjære som la en slik plan. Absolutt. Men noen feiltrinn kan legge en demper på gleden. Derfor vil jeg bare opplyse fra en manns ståsted noe som kan slå uheldig ut, men jeg er ikke din mann, så det trenger ikke være grunn til bekymring overhode.

Du ønsker å gjøre en drastisk endring på ditt utseende (klippe det veldig lange håret kort) som ikke lar seg reversere. Vær for all del sikker på at det ikke forstyrrer opplevelsen av overraskelsen. Det kan bli mye på en gang for den heldige mannen din. Et forslag fra meg er at du heller forteller han hva du hadde tenkt, og så kan dere sammen gå til frisøren i London. Det er selvsagt du som bestemmer eget utseende, men jeg regner med du også tar inn i vurderingen hans mening. Det er ikke sikkert hans "Kardasian fantasi" gjelder på deg.

Ikke ta lett på skuffelsen han kan oppleve når du har tatt feil dag og tar med ungene. Selv kunne jeg ha gått inn i en skikkelig skuffende modus om denne kvelden jeg selv har hatt så store forventninger til, blir ødelagt av at fruen roter det til. Kan oppleves som om du nok en gang prioriterer barn og annet fremfor han. Nå når dere endelig skulle få en kveld sammen alene. Vær forberedt på å avsløre hovedoverraskelsen noe tidligere enn planlagt. Flere timer i skuffelse kan få tanker til å løpe løpsk og du kan ødelegge noe av den gleden det er det du skal gi ham.

Du synes å ha tenkt godt gjennom muligheten for å "improvisere", basert også på hans ønsker, oppholdet i London. Bra! Her er du virkelig forberedt.

Handlelisten! - Forklar for de som har sendt med deg ønskeliste at denne helgen er for dere to. Om dere blir springende rundt i butikker for å få handlet alt som MÅ handles til barn og familie, kan det ødelegge for tiden dere skal tilbringe sammen. Dere skal kose dere sammen, ikke løpe rundt i butikker for å sikre at dere får med alt på ønskelisten. Det betyr ikke at dere ikke skal gå i butikker eller kjøpe med gaver hjem, men pass på at det ikke blir en stress faktor, slik at dere ikke får brukt tiden sammen.

Shopping, litt som over, men her tenker jeg litt mer dere i mellom. Du skriver at han også elsker shopping, men er det på samme måte som deg? Om han elsker å shoppe duppeditter, og du klær og sko, er det ikke samme butikkene. Og dere vil vel være sammen. Om han derimot elsker å hjelpe deg til å finne de rette plaggene/skoene, og du for han, vil dere få en fin tid sammen. Du har sikkert tenkt på det allerede (jeg har ikke lest London-tråden), men utvalg av undertøy er sannsynlig større der, og det er vel en passende anledning både til å gå sammen å handle, og å ta det i bruk.

Hverandre. Glem ikke at det er bare dere to. Noen opplevelser kan dere dele med barna om dere drar tilbake med de en annen gang (som du antyder). Husk å prioriter tiden sammen og gjør noe dere ikke kan/vil ha barna med på. Dere skal heller ikke undervurdere den følelsen det er å bare være dere to alene, uten forstyrrelser, ingen som trenger deres oppmerksomhet.

KG - Glem ikke at dette handler om dere

 Gi blaffen i å oppdatere her mens du er i overraskelsen. Ha stunden sammen, alene og fokusert på hverandre. Vi her på forumet klarer oss fint uten oppdateringer underveis. Glem oss - til du er tilbake. Da må vi selvsagt få full rapport! :nigo:

Ønsker dere virkelig lykke til. :blomst:

(litt misunnelig på mannen din)

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også misunnelig!

Fyller 40 til sommeren og av erfaring er jeg heldig om jeg får en flott gave jeg faktisk ønsker meg. ;)

 

Leste det Dr. A. Kula skriver. IKKE la mannen være skuffa i flere timer! Det synes jeg fakisk er slemt.... Noen minutter ja, men hadde noen lurt meg i flere timer så hadde jeg blitt lei meg....

Og må du virkelig gjøre ALLE de tingene, klippe hår, spraytan etc?? Det er jo litt merkelig om dere skal tilbringe tiden i London på shopping. Dere kommer til å rekke mindre enn du tror. London er stor by, det tar tid å komme seg fra A-Å. Så skal det lunsj, kaffepause, vile føttene...vips og kvelden er der.

Om dere ikke har vært i London mye: NYT byen, glo på folk,gå i parker, ta lange lunsj sammen. Nyte tiden med bare dere to, uten å måtte også gi barn oppmerksomhet.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det lenge siden jeg har tittet innom her. Har bare lest de 2 siste sidene her, så det er sikkert mye jeg ikke har fått med meg. 

Var veldig spent på hvordan det gikk med deg og overraskelsen din. 

Et tips fra meg er å ikke planlegge at dere skal dit og dit og gjør det og det. Sett opp forslag til hvor dere kunne tenkt dere å være og gjøre. Men ikke ha som mål at dere MÅ rekke alt. Om dere skal rekke alt sammen er det fort gjort å glemme kosen med turen, og beste minnet er at dere stresset rundt for å rekke alt. Husk at føtter må hviles, kroppen må ha mat, søvn og drikke og forholdet skal pleies. 

Nå er ikke jeg reisevant i utlandet, da jeg trives best med ferier i Norge og det Norge har å by på. Men en ting vet jeg godt, og det er dette med å ikke ha som mål at man MÅ rekke alt man har lyst til å gjøre og se. Det kommer som regel flere muligheter til en tur på samme sted.

 

Lykke til videre med overraskelsen. Gleder meg til å lese hvordan dette gikk. 😊💕

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Dr. A. Kula Tusen takk for kjempe fine og gode råd:):) Veldig takknemlig for at du tok deg tid til å skrive alt dette til meg, og jeg kommer til å følge noen av rådene dine:) 

Jeg har vært litt usikker om jeg skulle vente så lenge som mulig før han fikk kort nr 2. For det er som du sier en kveld vi skulle hatt alene, men plutselig dukker opp par dager før og med unger. Jeg tror han vil bli super overraska på at jeg har tatt "feil" dag, og han vil nok bli super skuffa. Og det siste jeg vil, er å få han til å føle seg sånn. Derfor har jeg vært usikker. Men jeg tar rådet ditt og rådet til @BlendaSensitive , og velger å gi han kort nr 2 rimelig kjapt. Kommer ikke til å vente til etter middagen, heller gi han det så fort han er ferdig med det første. Etter det dere skrev så tenkte jeg på det selv, hva hvis det var han som hadde gjort dette med meg. Jeg hadde jo blitt drit sur. Jeg er veldig takknemlig for rådene!! For selv hvor usikker jeg var, så hadde jeg nok ventet. Men jeg gjør ikke det nå:) Så det blir ca 1/2 time han kommer til å føle seg litt snytt. Fra vi møter han utenfor jobben, til vi har kommet til restauranten og satt oss ned. Men du som er mann, har du noen råd til hvordan jeg skal fortelle han at jeg har tatt feil dag? Det værste som skjer er at han kommer til å ringe til restauranten(for å bytte dag), og da blir jeg nødt for å fortelle det der og da. Jeg må liksom ha tenkt på alt han kan finne på å si, når jeg forteller han det. Han kommer sikkert til å spørre meg ut og jeg er så dårlig til å juge.

Men, det kan hende at han får en anelse på at noe er på gang. For han vet at jeg skal klippe meg kort:) Jeg hadde aldri klippet av meg håret, uten at han var enig, hehe. Jeg har hatt lyst til å klippe meg i et par år, men har ikke turt. Gubben har vært enig, fordi han selv sier at jeg aldri har det løst uansett og at kort hår sikkert ville kledd meg. Men han tror at jeg skal gjøre dette på fredag, og når han ser meg på onsdag, så kanskje han tror at noe er på gang tenker jeg. Han vet at jeg skal gjøre alt det andre også. (bryn er ikke noe big deal, ikke vipper heller for har hatt det før) Håret blir selvsagt størst forandring, og som jeg også har sagt til gubben så får frisøren komme med innspill hva hun syns jeg burde gjøre. Beholde lengde, eller klippe det av. Men jeg er åpen for alt. (kort = skulder lengde, ikke kort kort) Spray tan er for min egen del, er kritt hvit og litt farge blir fint:) Jeg tror dette blir bra uansett og jeg tror gubben blir fornøyd:) 

Jeg er faktisk enig med dere ang shopping også. Ønskelista fra datteren er nesten som et vondt år :fnise: Nei, er ikke så ille, men begynner å bli lang, hehe. Jeg har sagt til henne at hun ikke bør forvente seg å få alt hun ønsker seg assa, for det får hun ikke. Men et par ting til hver av dem, må vi få til. Nei, denne turen skal vi ikke tenke på de hjemme, vi skal kose oss og bruke all tid på oss selv:):) *Herreguuuuuud, som jeg gleder meg!!!!* Ja, gubben er faktisk lik meg når det gjelder shopping :fnise:Når han har vært på utenlandsturer med jobben, så har han som eneste gutt (tror jeg), blitt med jentene ut for å shoppe, hehe. Kommer hjem med koffert full av klær. Han elsker å titte, prøve og kjøpe. Jeg det samme. Nå er det ikke sånn at vi shopper mye, men vi shopper alltid når vi er bortreist på ferie. Og denne London turen er jo mest for kos og shopping:) Og vi er veldig like når det gjelder guttebutikker/jentebutikker. Jeg venter på han og finner ting til han osv, han det samme til meg. Vi to er utrolig like :hjerte: (gubben og jeg) På torsdag var vi på et storsenter her i nærheten for datteren skulle ha seg en veske.. Hun og jeg gikk på H&M, gubben skulle kjøpe noe annet i en annen butikk. Da vi var ferdige så sier han, "Kom, jeg må vise deg et fint smykke som jeg tror du liker". Det var døds fint, og jeg kjøpte det. Og sånn kan jeg gjøre til han også. Vi vet hva vi andre liker. Men selvsagt skal vi få tid til å kose oss med god mat, ekorn (det drømmer jeg om) og kanskje London eye hvis gubben ønsker det. Hehehe, undertøysbutikk er et MUST :D *ler* Kommer garantert til å gå innom sånne butikker ja :fnise: 

Er 99,9% sikker på at gubben ikke er her på KG. Nei, han er ikke det. Hvis han hadde vært, så hadde han visst om hele greia ja. Huff, jeg er ikke akkurat flink til å være "anonym" heller. Er lett å kjenne meg igjen i det jeg deler med dere til de som måte kjenne meg. Skjuler ingenting, bortsett fra til gubben :fnise: Hvis han skal inn her, så får han vente til etter overraskelsen er ute. Han skal få lese denne tråden når alt er over hvis han vil det :) 

Jeg har sagt det før, men jeg må si det igjen. Det er veldig godt å ha denne tråden og få skravlet om dette. Familie og venner har fått forbud om å nevne dette what so ever. Så takknemlig for dere som titter innom :hug:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Minlillesky skrev:

Nå er det lenge siden jeg har tittet innom her. Har bare lest de 2 siste sidene her, så det er sikkert mye jeg ikke har fått med meg. 

Var veldig spent på hvordan det gikk med deg og overraskelsen din. 

Et tips fra meg er å ikke planlegge at dere skal dit og dit og gjør det og det. Sett opp forslag til hvor dere kunne tenkt dere å være og gjøre. Men ikke ha som mål at dere MÅ rekke alt. Om dere skal rekke alt sammen er det fort gjort å glemme kosen med turen, og beste minnet er at dere stresset rundt for å rekke alt. Husk at føtter må hviles, kroppen må ha mat, søvn og drikke og forholdet skal pleies. 

Nå er ikke jeg reisevant i utlandet, da jeg trives best med ferier i Norge og det Norge har å by på. Men en ting vet jeg godt, og det er dette med å ikke ha som mål at man MÅ rekke alt man har lyst til å gjøre og se. Det kommer som regel flere muligheter til en tur på samme sted.

 

Lykke til videre med overraskelsen. Gleder meg til å lese hvordan dette gikk. 😊💕

Tusen takk og takk for tips :hjerte: Lover å oppdatere :):) 

Norge er vakkert. Rett og slett <3 Min pappa er fra Bodø, en liten øy utenfor. Herlighet for en perle. 

Nei, vi tar ting som det kommer. Vi kommer ikke til å stresse, men kose oss:) Blir mye god mat og kosing:) 

*kiler i magen* :Nikke:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du tenkt tanken på å få noen til å "levere" mannen din til restauranten, i stedet for at du møter han etter jobb og forteller at dere skal dit?

Om du feks får sjefen hans til å jobbe litt sent og deretter tilbyr seg (insisterer)a å kjøre han. Så kan han droppe han av ved restauranten med melding om at han fikk beskjed av deg å sette han av der, du venter inne.

Evt så kunne bare sønnen din møtt han og fått han til restauranten. Du ble litt forsinket, men han har fått beskjed om å vise han vei til et sted, men husker ikke adresse.

Tror du risikerer å røpe mye om du skal møte han og der fortelle "feilen" du har gjort.

Så forslaget mitt er at du og barna er på restauranten, og noen andre får oppdraget med å levere mannen der på instruks fra deg, uten at de vet noe om hvorfor.

Lykke til.

Kjenner jeg gleder med på dine/deres vegne også nå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er en morsom tråd jeg, moro med noen som er så entustiastiske for en tur. Får meg til å glede meg litt ekstra til min neste London-tur, selv om jeg er der ofte :) 

Det eneste jeg virkelig håper er at TS har anonymisert datoer og navn og alt sånt siden det er så mange personlige detaljer, for ellers er det jo stor sjanse for at han har fått vite om og følger med på denne tråden for lenge siden. Og det vil kanskje være en nedtur :fnise: Tror hun skal være bare glad for at bryllupsbildet ble fjernet i hvert fall. 

Anonymkode: e33e0...6f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig tråd! Blir jo ordentlig glad-glad av å lese her! Syns du er herlig jeg!

og så flink du har vært som har holdt det hemmelig! Jeg bestilte tur til Krakow i 40-årsgave til mannen min. Vi har aldri hatt råd til å dra noe særlig, hus og oppussing og den slags. Ting gikk litt trått etter førstemann kom, med kolikk og dårlig søvn osv.

jeg bestilte turen i midten av desember, og vi skulle dra i mai, klarte søren meg ikke holde det hemmelig mer enn i 14 dager. Holdt jo på å sprekke! 

Det blir gøy å lese hvordan det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Har du tenkt tanken på å få noen til å "levere" mannen din til restauranten, i stedet for at du møter han etter jobb og forteller at dere skal dit?

Om du feks får sjefen hans til å jobbe litt sent og deretter tilbyr seg (insisterer)a å kjøre han. Så kan han droppe han av ved restauranten med melding om at han fikk beskjed av deg å sette han av der, du venter inne.

Evt så kunne bare sønnen din møtt han og fått han til restauranten. Du ble litt forsinket, men han har fått beskjed om å vise han vei til et sted, men husker ikke adresse.

Tror du risikerer å røpe mye om du skal møte han og der fortelle "feilen" du har gjort.

Så forslaget mitt er at du og barna er på restauranten, og noen andre får oppdraget med å levere mannen der på instruks fra deg, uten at de vet noe om hvorfor.

Lykke til.

Kjenner jeg gleder med på dine/deres vegne også nå.

OMG!! For en super genial ide!!! :hoppendeglad:YEEEES!!!!!! Ha, da vil det bli så enkelt, og jeg slipper å drite meg ut med juginga mi :hoppendeglad:

Jeg tør ikke spørre sjefen hans om det. Dessuten så er ikke restauranten så langt unna jobben hans. Men hva syns du om dette..

Alternativ 1. Jeg ringer taxi selskapet og forteller at de skal plukke opp en mann (utenfor jobben) som de skal kjøre dit. Altså, taxi sjåføren vet da på forhånd hvor han skal kjøre gubben, gubben vet ingenting. Jeg sender sms til gubben at han skal sette seg i den taxien som står å venter på han. Når de kommer frem, står jeg å tar han i mot. (Unga er med meg men sitter inne)

Alternativ 2. Jeg drar alene til restauranten og får unga til å møte gubben til avtalt tid. Sønnen min tar med seg gubben, de setter seg i Taxi, og sønnen min tar å gir taxi sjåfør en lapp hvor det står hvor de skal. (For at gubben ikke skal høre noe enda) Da vet gubben ingenting før de er fremme her heller. 

Hva syns du om de over? Ellers, jeg tror ikke sønnen min vet hvor denne rest. ligger. Jeg skal høre med han når han kommer hjem i morgen og prøve å forklare han veien.  Om det kunne være et alternativ å gå. For det er ikke lange biten egentlig. Kanskje 10 min? 

Nå ble jeg super gira, for ideene dine var SYKT BRA!!!! :roser::hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er en morsom tråd jeg, moro med noen som er så entustiastiske for en tur. Får meg til å glede meg litt ekstra til min neste London-tur, selv om jeg er der ofte :) 

Det eneste jeg virkelig håper er at TS har anonymisert datoer og navn og alt sånt siden det er så mange personlige detaljer, for ellers er det jo stor sjanse for at han har fått vite om og følger med på denne tråden for lenge siden. Og det vil kanskje være en nedtur :fnise: Tror hun skal være bare glad for at bryllupsbildet ble fjernet i hvert fall. 

Anonymkode: e33e0...6f4

:fnise: Tenk om han hadde fått med seg hele greia, avbestilt alt, for så å tatt meg med på noe annet i stedenfor *ler* 

Men nei, han er ikke her inne. Heldigvis :) hehe. Jeg er super dårlig til å anonymisere, så alt jeg har skrevet her er virkelige datoer. Tror ikke jeg har skrevet navn i denne tråden, men husker ikke sikkert. Og bildet er borte ja, hehe. Men tanken har slått meg at, shit.. Det kunne være noen her inne som f.eks jobbet med gubben. Men jeg ville vel trodd at de ikke sa noe hvis han skulle blitt gjenkjent. 

Hvis han hadde funnet det ut, og vist om dette. Ja da hadde det blitt skikkelig nedtur. Pappa var innom oss i sta også, og da planla de å bestille pizza til lørdagen :fnise: Så er ganske sikker på at han ikke vet, hehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Susa skrev:

Så herlig tråd! Blir jo ordentlig glad-glad av å lese her! Syns du er herlig jeg!

og så flink du har vært som har holdt det hemmelig! Jeg bestilte tur til Krakow i 40-årsgave til mannen min. Vi har aldri hatt råd til å dra noe særlig, hus og oppussing og den slags. Ting gikk litt trått etter førstemann kom, med kolikk og dårlig søvn osv.

jeg bestilte turen i midten av desember, og vi skulle dra i mai, klarte søren meg ikke holde det hemmelig mer enn i 14 dager. Holdt jo på å sprekke! 

Det blir gøy å lese hvordan det går!

Takk :hug: Jeg er så stolt av meg selv som har klart å holde dette hemmelig. For det er ikke vært få ganger som jeg har hatt lyst til å skrike det ut. Er drit dårlig til å holde på slike overraskelser. Har jeg noe på gang, så ymter jeg litt til han at "jeg vet noe som ikke du vet".. Haha. Han blir nysgjerrig, vil vite. Og da kommer alt ut med engang. :icon_lol: Nå har jeg holdt meg siden slutten av feb, ikke søren at dette skal avsløres nå. 

Weeee!! Nå er det søndag. Det betyr.. TRE DAGER IGJEN !!!! :bolledeig:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte gubben om han kan kjøre meg til spray tan huset på mandag. Han sa "ja, for det trenger du" :hoho:*ler*

Tar på kvelden og sover med det på natta. Da blir jeg brun og fin:) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...