Gå til innhold

Overraskelse, dette blir SÅ bra!!


hege73

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Caroline91 skrev:

Gjerne legg meg til på Facebook :-) Eller du kan jo skrive ditt navn på PM til meg, så sender jeg deg en forespørsel ^^ Lover å ikke svare på pm 😊❤

Fikk du den? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At andre her på KG legger ut bilder av puppene sine, kroppene deres og andre edle eiendeler, ja det er visst greit. Finnes jo mange slike tråder her inne. Men at jeg la ut bryllups bilde av gubben og meg i denne tråden, var tydeligvis ikke lov. Ikke fikk jeg lov til å legge ut bilder av min sønn og hans kompis heller. (I en annen tråd) Jeg ble "rapportert", jeg har blitt kaldt det ene og det andre og jeg trenger visst hjelp.. Og denne London tråden, jeg er på grensen til det sykelige visst, jeg trenger heads up om personvern osv, fordi jeg utleverer andre på nett... Altså bryllups bilde med min mann på.. 

Jeg skjønner bare ikke ondskapen til enkelte mennesker. Gjør de det for å såre? 

Bildet av gubben og meg er slettet i denne tråden, bildene i den andre tråden min, (en tråd om å være forsiktige når det gjelder bading) er slettet. Når det er sagt, så har gubben absolutt INGENTING imot at jeg legger ut bryllups bilder av oss, (han gjør det støtt og stadig sjøl på andre sosiale medier) og da jeg delte den samme historien om sønnen min i fjor på et annet forum, visste jeg på forhånd at det var ok for gutta at bildene ble lagt ut også. 

Begge mine tråder (denne og badetråden) lagde jeg med god hensikt. Denne for å ha noen å prate med, og ha noen å dele gleden min med. Og den andre for å minne om hvor viktig det er å aldri å være alene i vannet hvis en ulykke plutselig skulle skje. Men jeg ble litt sjokkert over noen av responsen. Tar nok ting til meg litt for hardt tror jeg, men det er sånn jeg er som person. Jeg blir lei meg. Jeg ville aldri skrevet noe stygt til andre, eller gjort noe stygt mot andre, så lenge de ikke hadde gjort noe mot meg først. 

Gleden av denne tråden er ikke like stor lenger:( Hvis en moderator syns jeg har gått langt over streken på denne eller den andre tråden så vil jeg gjerne at de skal slettes. Men det har ikke vært min hensikt, å "skade" noen.

Jeg kommer ikke til å lage den videoen som jeg snakket om og legge den ut her. Da er det bare for å gi meg sjøl enda mer tyn. 

Hvis London tråden min ikke blir slettet (for den er vel sikkert rapportert den og), vil jeg vite om dere andre som har fulgt med meg her inne, vil om jeg skal fortsette å oppdatere eller bare la den dø ut?

Jeg lagde som sagt denne i glede, men akkurat nå så ble det litt mye dritt:( 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns hele tråden er latterlig!

Anonymkode: 89ee1...53b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns hele tråden er latterlig!

Anonymkode: 89ee1...53b

Ok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du kommer med oppdateringer! Følger spent med videre. :) Kjempekoslig tråd!

Anonymkode: 9e1ad...85e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal du klare å være en uke borte fra barna dine om sommeren? Så hønemor som du virker både her og spesielt i deg andre tråden ;)

Anonymkode: 22402...4e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal du klare å være en uke borte fra barna dine om sommeren? Så hønemor som du virker både her og spesielt i deg andre tråden ;)

Anonymkode: 22402...4e1

Gi deg.

Anonymkode: 37096...9fa

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, hege73 skrev:

At andre her på KG legger ut bilder av puppene sine, kroppene deres og andre edle eiendeler, ja det er visst greit. Finnes jo mange slike tråder her inne. Men at jeg la ut bryllups bilde av gubben og meg i denne tråden, var tydeligvis ikke lov. Ikke fikk jeg lov til å legge ut bilder av min sønn og hans kompis heller. (I en annen tråd) Jeg ble "rapportert", jeg har blitt kaldt det ene og det andre og jeg trenger visst hjelp.. Og denne London tråden, jeg er på grensen til det sykelige visst, jeg trenger heads up om personvern osv, fordi jeg utleverer andre på nett... Altså bryllups bilde med min mann på.. 

 

Uten at jeg har sett bildene så er vel regelen at man kan utlevere seg selv, men ikke andre. Og det gjør man ved å legge ut bilder av andre.

Gleder meg til å følge planene dine, da jeg også skal til London i sommer, men etter dere. Så blir fint å lese hva dere ender med å gjøre =)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, hege73 skrev:

Ok :)

Håper du fortsetter med oppdateringer!
Følger spent med videre.
 Kjempekoselig tråd, som en annen bruker sier  :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaida
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns hele tråden er latterlig!

Anonymkode: 89ee1...53b

Føler du deg bedre nå? Tråden skader ingen, hva med å holde kjeft heller enn å ødelegge moroa for andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kaida skrev:

Føler du deg bedre nå? Tråden skader ingen, hva med å holde kjeft heller enn å ødelegge moroa for andre?

Det er greit at hun ikke skader noen med denne tråden, men den viser helt tydelig at ts ikke har fotfeste og hauser opp og dramatiseter situasjoner som for folk flest er ganske vanlige. Når man prøver å lage en tur til London som livets store happening og man prøver å engasjere medlemmene på et forum på den måten hun gjør så viser det at det er veldig begrenset med hendelser i hverdagen hennes. Og det gjenspeiler seg i badeepisoden også. Den er kraftig overdramatisert og mangler realitetsvurdering. Og når man identifiserer både egne barn, barnas venner og deres foreldre på den måten hun gjør så viser det jo tydelig at hun ikke har forstått noe om betydningen av personvern. 

Jeg mener ikke å ødelegge andres moro og det antar jeg at ts heller ikke prøver på med vilje. Men det er ikke sikkert at sønnens kamerat syns det er morsomt at hun bretter ut på et av landets største forum at han tok dumme avgjørelser og ikke tenkte så smart. Han gjorde så godt han kunne og fortjener kun ros. 

Hun bør glede seg til turen med mannen sin i fred og ro uten at hun tror hun er en Kardashian-kloning som skal engasjere et helt forum. 

Anonymkode: 89ee1...53b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med å være så jævla frekke?! Har dere ikke noe bedre å gjøre? Skam dere! At TS lager en positiv tråd er bare bra! Hold dere unna denne tråden dersom det er så fælt å se på at andre gleder seg over ting. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen nett troll enkelte er!!:angry: Kjenner jeg blir oppriktig brydd over alle som må slenge med leppa med en gang de kommer over noe som ikke faller innenfor deres interesseområde.. Det surrer rundt hundrevis av tråder daglig, se for pokker til å trykk dere inn/les om det dere interesserer dere for? Enkelte har alt for lite å gjøre ettersom de sitter å snakker ned om andre og deres lykke. Og så om hun er ivrig og kanskje i overkant av akkurat det DU er vant med? at hun ikke har fotfeste? Makan til frekkhet, se å kom deg inn på en tråd du finner interessant da, ikke kast bort andres tid med slik spydighet!:nei:  Her er nok veldig mange som gleder seg over denne tråden, inkludert meg selv :) Dessuten finnes det så mange usmakelige tråder at jeg absolutt ikke ser noe problem med denne. Hva er så gale med en tråd om en dame som er så full av kjærlighet og glede over å overraske den hun elsker?:hjerter:  Håper du ikke tar til deg de dumme kommentarene TS, vi er mange som er glade (og ikke minst spente) på dine vegne! :strix:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, skjer dere; dere som absolutt skal spre dritt og rakke ned på andres tråder! Dette er en av de få trådene som faktisk får meg til å smile, en kone som er så glad i mannen sin og vil overraske han med en helt spesiell tur og gleder seg som et lite barn på julaften!  Jeg håper hvertfall på fler oppdateringer. Ikke bry deg om de teite kommentarene, TS. Vi gleder oss med deg :blomst:

Anonymkode: 59fc6...575

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå ble jeg litt lei meg. Jeg kan ikke skjønne hvordan noen finner glede i å tråkke på andre. Kan dere ikke bare klikke dere ut igjen? 

TS, jeg syntes dette var en kjempekoselig tråd, før de sure kjerringene følte de måtte dundre løs på tastaturet. Jeg håper du fortsetter å oppdatere med både din og etterhvert hans entusiasme og glede. En skikkelig glad-tråd! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Haha! For en fin tråd! :biggrin: 

Skjønner ikke at noen gidder å kommentere på andres glede, "å, du er FOR glad, ass". Er jo kjempekjedelig hvis noen sitter på en rosa sky, og detter ned, og det gjør vondt, men hva om den rosa skyen er ekte? Hvorfor ta vekk en glede bare fordi det kan hende den tar slutt, jaja, så gjør den det, men det var bra så lenge det varte. Dere som sier at det er galt å prøve å engasjere forummedlemmer med denne historien, og galt å ta av på grunn av noe så lite, hvorfor det? Er det ikke bare bra hvis man kan glede seg over små ting, og uansett, det er ikke alle som er så jævla bereist, og hadde ikke jeg dratt noe sted med kjæresten min på 11 år, så hadde jeg vært like gira, og det hadde ikke vært "noe så lite". Og vi blir jo engasjerte, så hun sprer jo litt godt humør!

Haha, TS! Jeg kjenner jo at bare jeg blir helt gira av å lese planene dine! Måtte hulke-le/gråte (my own special way) fordi jeg ble så rørt. Jeg hadde grått hvis kjæresten min gjorde dette for meg. Elsker at du bygger opp spenningen i kortet. Man blir sånn "men bare si hva som skal skje da, holder ikke ut å vente i spenning mer!!", men det gjør det bedre. "LONDON!? LONDON!? SKAL vi til London!?". Seriøst, jeg får vondt i kjakene nå, drømmer om en mann som vil gjøre noe sånt for meg, og som jeg kan glede meg sånn over å gjøre lignende ting for! Du skriver jo at han alltid pleier å overraske deg/dere, og så glad han kommer til å bli når det endelig er du som har klart å komme med en så stor overraskelse, og at dere får 3 dager og ikke bare 3 timer for dere selv. :skya:

Det eneste som kan være farlig er tenk om han har tenkt å overraske deg!? :fnise: 

Og dere andre, ta dere en bolle: det er SUNT å ha noe å glede seg til, det skaper motivasjon for hverdagen. For noen er f.eks førjulstiden bedre enn jula, fordi de gleder seg. Jeg har flere ganger blitt skuffet over ting, fordi det ble ikke sånn jeg hadde tenkt, men gleden jeg hadde av det på forhånd, med å se frem til det, det var verdt det i seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kaida
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er greit at hun ikke skader noen med denne tråden, men den viser helt tydelig at ts ikke har fotfeste og hauser opp og dramatiseter situasjoner som for folk flest er ganske vanlige. Når man prøver å lage en tur til London som livets store happening og man prøver å engasjere medlemmene på et forum på den måten hun gjør så viser det at det er veldig begrenset med hendelser i hverdagen hennes. Og det gjenspeiler seg i badeepisoden også. Den er kraftig overdramatisert og mangler realitetsvurdering. Og når man identifiserer både egne barn, barnas venner og deres foreldre på den måten hun gjør så viser det jo tydelig at hun ikke har forstått noe om betydningen av personvern. 

Jeg mener ikke å ødelegge andres moro og det antar jeg at ts heller ikke prøver på med vilje. Men det er ikke sikkert at sønnens kamerat syns det er morsomt at hun bretter ut på et av landets største forum at han tok dumme avgjørelser og ikke tenkte så smart. Han gjorde så godt han kunne og fortjener kun ros. 

Hun bør glede seg til turen med mannen sin i fred og ro uten at hun tror hun er en Kardashian-kloning som skal engasjere et helt forum. 

Anonymkode: 89ee1...53b

Men tror du alle lever det samme livet? Det som er dagligdags for deg er kanskje det viktigste i hele livet for andre. Det spiller liten rolle hva du tror er vanlig for folk flest. TS gjør ikke en Londontur til en stor happening, for henne er den nettopp det. Hvis du synes tråden er latterlig, så vær litt classy og forbigå den i stillhet. Hva som har skjedd i en annen tråd er ikke relevant for svaret du gav her. Eller mener du at det er greit å følge TS rundt på forumet og lage dårlig stemning fordi hun laget en annen tråd du ikke likte? Du trenger ikke svare på det spørsmålet, jeg foreslår at vi stopper avsporingen her.

Endret av Kaida
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig tråd! 

- bortsett fra disse sure kommentarene da, hva går det av folk?

Håper dere får en flott tur. Sitter og vurderer å ta en spontantur et sted selv før en maratonsommer med jobbing, så jeg skjønner godt den barnslige gleden. Veldig god følelse, og veldig glad vi ikke har vokst fra den 😁

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts: Ikke tenk på de som vil ødelegge den gleden og den entusiasmen du føler. Vi er mange her som gleder oss sammen med deg.

Jeg skal si deg en ting: jeg har planlagt min samboers og min reise til England (engelske riviera og London) siden januar. Jeg har laget plan fra dag til dag og restauranter er allerede booket. Selv om jeg har vært i Storbritannia minst 20 ganger før er dette den reisen jeg gleder meg aller mest til og jeg har ikke gledet meg så mye til noe på mange år.

Det å glede seg så mye som du gjør viser bare hvor mye dette betyr for deg, og det er bra! Det er verken tåpelig eller hysterisk. Personlig er jeg glad for at jeg er en av dem som kan går rundt og glede meg så mye over noe man har sett fram til lenge. Det viser vel bare at vi føler sterkt, og det er jo ingenting galt i det. 

Jeg håpr du ikke gir opp tråden bare fordi enkelte synes tråden er tåpelig. Da får de bare synes det. Det er deres problem, ikke ditt. :) 

Mvh Yvonne :heiajente: 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så glad av å lese her! Jeg elsker London, og kjenner virkelig på den samme spenningen som du gjør. Har alltid nedtelling til sekundet vi drar, og får nesten ikke sove fordi jeg gleder meg sånn! Gleder meg til oppdatering fra deg. Ikke bry deg om de negative her inne, noen er bare negative av natur desverre... 

 

Skal prøve å dele litt tips med deg! Hadde det ikke vært for at dere deler epost skulle jeg sendt deg link til bloggen min, der har jeg nemlig skreve masse om London! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...