Gå til innhold

Overraskelse, dette blir SÅ bra!!


hege73

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skikkelig gladtråd dette her :)

Umulig å ikke være glad når man leser iveren du legger i fortellingen din. Og du kjenner tydelivis gubben din, det har jo klaffet det meste med det du har planlagt. Ha en riktig flott og hyggelig tur til London. Nyt helgen (og Gubben), det ser det ut til at du klarer kjempefint. Og så tror jeg mannen din nyter det vel så mye som du. Tenk å bli satt sånn pris på av den man elsker!

Dr. A. Kula

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birti

Så utrolig gøy at alt gikk (sånn ca) etter planen! Jeg blir så glad av det her! Håper dere koser dere halv ihjel i fineste London - husk å drikke Pimms! Det er jo sommer! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå så koselig! :D Hørtes skikkelig hyggelig ut. Så snill og god du er. Mannen din er en heldig fyr, altså!! Kos dere så utrolig mye på tur :blomst:

Anonymkode: 59fc6...575

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var vi tilbake fra den fineste turen ever:) Såå slitne, så ømme bein, to stappa fulle kofferter med klær (og mandel crossanter, hehe) og masse masse fint å huske og se tilbake på <3 Bare oss to i disse dagene var litt rart til å begynne med, meeeen vi ble fort vant til det :ler:

Da vi satte oss i bilen å kjørte til Gardermoen så snakket vi om at dette faktisk var første gangen på 11 år som vi skulle være helt alene. Vi kjente litt på at det var litt rart og hadde like før sagt "hade" til jenta vår som var så trist så trist da hun gikk på skolen. Hun hadde jo selvfølgelig sovet borte hos venninner og sånt mange ganger før, men vi var allikevel ikke langt unna da. Gubben og jeg har jo også vært på turer, men ikke sammen, og da har jo en av oss alltid vært hjemme. Så det var litt trist at vi begge skulle dra. Men vi alle var uansett godt forberedt og reise ble det :nigo:

Vi tok av fra Gardermoen 1 1/2 time forsinka, men vi var på vei! Da vi landet på Gatwick så satt jeg bare å smilte. Første gang på Engelsk jord:) Så rart, siden vi alltid bare har vært i Tyrkia liksom. Og ved siden av meg satt verdens beste mann. Min mann :hjerte: Og snart skulle vi møte på den ene hyggelige engelsk mannen etter den andre. Haha, vi skjønte ikke engang hvor vi skulle gå, hvordan vi skulle legge passene våre til scanning og vi måtte spørre 10 forskjellige personer hvordan vi kom oss til riktig tog. Men express togene var bare tull, ingenting fuka. Hverken til eller fra flyplassen, så det fikk vi ikke prøvd. Første toget vi tok - inn til London må ha vært et lokal tog. Få sitteplasser, stappa fullt tog. Vi sto som sild i tønne ved den ene utgangen, og da toget stoppa på den ene stasjonen åpnet dørene akkurat der vi sto og koffertene våre fløy ut :fnise: *Herregud, turister ass* :P

Da vi kom til Victoria Station fulgte vi script på bakken og vi satt oss i taxi. Viste sjåføren navnet på hotellet, han sa ok, og kjørte. Underveis så pratet han til oss, men fy søren så vanskelig det var å skjønne hva de sa, haha. Er jo flaut å tenke på, for sånn var det hele tiden. De snakket så fort, og en engelsk vi aldri hadde hørt før. Veit ikke om det var dialekt eller hva, men vanskelig var det. Vi kom på hotellet, betalte og gikk inn. Skikkelig fancy hotell jo og jeg kunne ikke huske at det så sånn ut, men vi smilte og tenkte "yes", endelig framme. Meen, det viste seg fort at taxi sjåføren hadde kjørt oss til feil hotell :sjokkbla: Vi skulle på en annen Radisson blu, ikke denne. Så da ble det ny taxi og rett hotell. Fantastisk beliggenhet, rett ved Oxford Street :nigo: Vi kasta fra oss de tomme koffertene og omtrent løp ut døra. Nå skulle det shoppes :D Første stopp, Primark!! Fyyyy søren, det var stoooooort!!! Vi var der i 2 timer, da stengte det og vi hadde svidd av 200 pund. Så ble det pizza hut som lå rett ved siden av, jammi !!! 

Fredag hadde vi 10 års bryllupsdag og dagen starta med frokost på en kafe. Og det var der gubben smakte sin første mandel crossant, hehe. Han var i himmelen :hjertesmil: Og så var det shopping, shopping og shopping med et lite avbrekk på en Italiensk restaurant. Jammi!!! På kvelden var det Hakkasan. Tja.. hva skal jeg si... Var sikkert god mat for de som liker sushi og sånt, og det var jo godt, men ikke det beste vi spiste på turen. Ikke skjønte vi en dritt av menyen heller, så det ble til at servitøren bestemte hva vi skulle spise, hehe. Men en opplevelse var det. Så fine folk som jobbet der og fikk varm klut til å vake hendene etter maten. Tror vi aldri har vært på såå fin restaurant før, men ikke et sted hvor vi drar tilbake. Jo, når vi ba om regningen så plutselig så får vi et fantastisk flott fat foran oss. Der sto det "Happy 10'th anniversary" Herregud, det var så koselig!!! :hjerte: Kjempe god is med noe karamell smuler og noe som smakte som kransekake. Skikkelig digg var det:):):)

Da vi kom tilbake etter middagen så planla vi hva vi skulle gjøre dagen etter. (Lørdagen) Det eneste vi hadde gjort til nå var å labbe opp og ned Oxford Street og drasse på tusen poser. Men shoppeglade som vi er så bestemte vi oss for å shoppe lørdagen også. Gubben ville tilbake til Primark og Rivera Island. Det ble yndlingsbutikkene hans. Så vi droppa ekorn og London eye. For som gubben sa, London skal vi definitivt tilbake til og da kan vi heller gjøre mer enn bare shopping neste gang. Jeg var enig :mrgreen: 

Lørdagen prøvde vi KFC for første gang. Ble kanskje litt skuffa for hadde høye forventninger til denne etter sønnen min hadde snakket så varmt om det, men det glei ned gitt. På kvelden ble det Angus Steakhouse og jeg kjente at buksa begynte å stramme seg litt ekstra rundt rompa :fnise: Det har blitt MYYYE god mat, vi har spist alt hva vi ville spise og enda mer. 

På kvelden så var vi så såre under beina, de var knall røde. Det prikka under føttene våre. Men så verdt det. Vi reiste  med en hel tom koffert, den andre var halv full (kanskje ikke det engang) og da vi hadde pakket ferdig på lørdag så var det 2 smekk fulle kofferter. :rulle: Vi har fått tak i SÅÅ mye fint. Det ble mye på oss alle. Tror gubben fikk mest, så unga på deling og så meg. Det var ordentlig gøy å komme hjem igjen og vise unga hva vi hadde kjøpt og de ble skikkelig glade for alt de fikk:)

Søndag var det opp kl 0500, da vi kom til Victoria station så ble det tull med express togene igjen. Vi måtte bytte tog, over til en annen plattform, så 1 time forsinka. Men heldigvis hadde vi god tid. De siste pengene brukte vi på flyplassen og fikk med meg en parfyme fra Victoria Secret blant annet. Mmmmm, luktet himmelsk. Savner allerede tilbake. Var veldig godt å bare være oss to i mange dager, men det var også godt å komme hjem, se familien og slappe av. Men noe som er helt sikkert, flere London turer blir det garantert!! Selv om vi ikke har sett noe annet enn Oxford Street, så har vi koset oss dønn ihjel. Vi har gjort akkurat det vi hadde lyst til, og spist akkurat det vi ville. Neste gang så bør vi se litt mer enn shopping.. Kanskje.. :fnise:

Tusen takk for at dere har støttet meg, hjulpet meg og fulgt tråden min her inne :hjerte: I går når vi kom hjem var vi så slitne så jeg orket ikke å oppdatere. I kveld skal gubben lese hele greia. Har sagt at det meste av rådene har jeg fått fra dere fininger, så han gleder seg til å se hva som har blitt skrevet:) 

Klemmer til dere alle :strix:

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å se at dere hadde en fantastisk tur, dette må være en av KG's koseligste tråder :hjerter_rundt:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Pinkee skrev:

Så godt å se at dere hadde en fantastisk tur, dette må være en av KG's koseligste tråder :hjerter_rundt:

Åååå, så søt du er :hug::hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker første turen min til London, da var jeg også mye i Oxford Street. Droppet det de andre turene da London har så utrolig mye gøy å by på :) Det som er fint med London er at det alltid er noe nytt å oppdage, man blir aldri lei :hjerter:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Purple Basil skrev:

Husker første turen min til London, da var jeg også mye i Oxford Street. Droppet det de andre turene da London har så utrolig mye gøy å by på :) Det som er fint med London er at det alltid er noe nytt å oppdage, man blir aldri lei :hjerter:

Er det mulig å savne så mye tilbake allerede? :fnise: Nå er jeg nødt for å begynne å fylle opp sparekontoen igjen, har så utrolig lyst på en ny tur:)

Ja neste gang så blir det mer opplevelser enn Oxford Street. Og hvis unga blir med så blir vi der sikkert noen dager lengre og finner på andre ting. 1 time shopping med dem og de er dritt lei, hehe. Er mye jeg kunne tenkt meg å sett:) *SAVNER*

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8.6.2016 at 8.53, hege73 skrev:

Er det mulig å savne så mye tilbake allerede? :fnise: Nå er jeg nødt for å begynne å fylle opp sparekontoen igjen, har så utrolig lyst på en ny tur:)

Ja neste gang så blir det mer opplevelser enn Oxford Street. Og hvis unga blir med så blir vi der sikkert noen dager lengre og finner på andre ting. 1 time shopping med dem og de er dritt lei, hehe. Er mye jeg kunne tenkt meg å sett:) *SAVNER*

 

Hvordan reagerte Gubben på å lese tråden her?

Kan jo ikke la en slik glad-tråd bare svinne hen heller.

Dr. A. Kula 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Den 14.6.2016 at 0.11, Dr. A. Kula skrev:

Hvordan reagerte Gubben på å lese tråden her?

Kan jo ikke la en slik glad-tråd bare svinne hen heller.

Dr. A. Kula 

Hihi, og der var du igjen gitt :hug: Er et herlig vesten du! Men profil bildet ditt var litt skummelt :fnise: Passet godt til nick navnet da:)

Trodde denne tråden var død før lengst, men jeg jo må selvfølgelig gi tilbake mld på hva gubben sa etter han hadde lest hele greia. Beklager at jeg ikke har sett spm ditt før, men er kjempe lenge siden jeg har vært her. *skjerpe meg*, hehe. 

Vet ikke om jeg husker alt, for det er jo noen uker siden han leste dette. Han sa faktisk ikke så mye ang London turen egentlig, men husker han lurte fælt og spurte mest om på hva den andre tråden med sønnen min var siden han ble nysgjerrig på at det var noen som reagerte på den. Så jeg fortalte han at det var den fortellingen om sønnen min og kompisen da ulykken skjedde. Hele innlegget handlet jo om at jeg ønsket at folk skulle være forsiktige osv, men at jeg fikk så himla mye kritikk for alt. Alle rotta seg sammen - jeg sto helt alene og samtidig helt ny på forumet. Uansett hva jeg prøvde å "forsvare" meg med, så kom det 10 andre som rakket meg ned,..  Som gubben sa, dette er noe du har lagt ut på nett før, du har jo fått tillatelse til å poste bilder av de gutta flere ganger, da jeg gjentatte ganger andre steder har fortalt nøyaktig samme historien og da har mottakelsen vært en HELT annen enn her.. her må man trå varsomt har jeg skjønt (Jeg jobbet til og med i en av landets største avis og skulle hatt dette trykket - historien - bildene - men det ble ikke noe av, fordi avisen da hadde allerede valgt en lignende sak som allerede var ute) 

Så var han nysgjerrig om hvorfor jeg måtte fjerne bryllups bildet vårt *ler*. "Jo, lille venn.. Det er liksom samme sak, jeg fikk liksom litt pes som du ser fordi jeg la ut bilde av deg uten at du visste det". Ingen kjenner min mann bedre enn meg... Han bare rister på hodet og sa, trodde du visste at jeg ikke brydde meg om du la ut bilder av meg jeg, dessuten er ikke akkurat et bryllupsbildet det værste bildet du noen gang har lagt ut av meg sier han og ler. Og det stemmer nok... :rulle:

Han syns forøvrig at jeg hadde fått kjempe gode råd fra dere ang London turen våres:) Han merket jo også at de fleste rådene ble brukt. Han sa det aldri, men jeg tror han er veldig takknemlig for hjelpen jeg fikk fra dere, da jeg plutselig skulle fikse alt alene for aller første gang liksom, hehe. Og han takket for hjelpen om de mandel crossantene :hjerte: (Tror nesten han vil tilbake en tur kun får å få litt flere av de, haha)

Jeg har husk som en gullfisk, men spør meg gjerne hvis dere har noen spm til gubben, så kan jo han evnt svare selv:)

Hadde jo vært suuuuuuper kult å planlegge en ny overraskelse tur da, men da måtte det bli evnt. på vår 15 bryllupsdag.

Hva skulle jeg ha overrasket han med da? Cruise? :D Weeeee :fnise:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nesten litt misunnelig på forholdet deres jeg, virker som dere virkelig kjenner hverandre og er utrolig søte sammen. :fnise: Skikkelig fint par!

Anonymkode: 761bb...d8a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Åå åå, TS, jeg var i Dubai i helgen, og der spiste jeg mandelcroissant. Tenkte plutselig på dere da. Håper alt står bra til! 

Anonymkode: ff431...912

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...