Gå til innhold

Overraskelse, dette blir SÅ bra!!


hege73

Anbefalte innlegg

Åååh, jeg er så glad for at jeg fant denne tråden! Ble oppriktig glad av å lese alt du skrev, TS. Og nå gleder JEG meg til han skal få vite det :ler:  Jeg kjenner igjen følelsen med å ikke kunne fortelle og alt det der. Har overrasket samboer et par ganger med London-tur og han ble superglad! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, hege73 skrev:

:fnise: Tenk om han hadde fått med seg hele greia, avbestilt alt, for så å tatt meg med på noe annet i stedenfor *ler* 

Men nei, han er ikke her inne. Heldigvis :) hehe. Jeg er super dårlig til å anonymisere, så alt jeg har skrevet her er virkelige datoer. Tror ikke jeg har skrevet navn i denne tråden, men husker ikke sikkert. Og bildet er borte ja, hehe. Men tanken har slått meg at, shit.. Det kunne være noen her inne som f.eks jobbet med gubben. Men jeg ville vel trodd at de ikke sa noe hvis han skulle blitt gjenkjent. 

Hvis han hadde funnet det ut, og vist om dette. Ja da hadde det blitt skikkelig nedtur. Pappa var innom oss i sta også, og da planla de å bestille pizza til lørdagen :fnise: Så er ganske sikker på at han ikke vet, hehe. 

Jeg håper i hvert fall at du på toppen av alle datoer og detaljer ikke faktisk heter Hege og er født i 73 :fnise: Får håpe du ikke har noen venninner som sladrer eller at noen av bitterpikkene er kompiser med mannen din :laugh:

Anonymkode: e33e0...6f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Du skriver så livaktig, og med slik forventning og iver, at selv jeg som ikke har noen del i det sitter her og kribler litt av tanken! :skya::hoppendeglad: Jeg tror jeg nesten hadde dødd på meg om noen gjorde dette til/med/for meg! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28.5.2016 at 0.25, hege73 skrev:

OMG!! For en super genial ide!!! :hoppendeglad:YEEEES!!!!!! Ha, da vil det bli så enkelt, og jeg slipper å drite meg ut med juginga mi :hoppendeglad:

Jeg tør ikke spørre sjefen hans om det. Dessuten så er ikke restauranten så langt unna jobben hans. Men hva syns du om dette..

Alternativ 1. Jeg ringer taxi selskapet og forteller at de skal plukke opp en mann (utenfor jobben) som de skal kjøre dit. Altså, taxi sjåføren vet da på forhånd hvor han skal kjøre gubben, gubben vet ingenting. Jeg sender sms til gubben at han skal sette seg i den taxien som står å venter på han. Når de kommer frem, står jeg å tar han i mot. (Unga er med meg men sitter inne)

Alternativ 2. Jeg drar alene til restauranten og får unga til å møte gubben til avtalt tid. Sønnen min tar med seg gubben, de setter seg i Taxi, og sønnen min tar å gir taxi sjåfør en lapp hvor det står hvor de skal. (For at gubben ikke skal høre noe enda) Da vet gubben ingenting før de er fremme her heller. 

Hva syns du om de over? Ellers, jeg tror ikke sønnen min vet hvor denne rest. ligger. Jeg skal høre med han når han kommer hjem i morgen og prøve å forklare han veien.  Om det kunne være et alternativ å gå. For det er ikke lange biten egentlig. Kanskje 10 min? 

Nå ble jeg super gira, for ideene dine var SYKT BRA!!!! :roser::hoppendeglad:

Hei igjen, tenker du sliter litt med uro i kroppen nå, bare dager før DAGEN. 

Jeg har tenkt og klarer ikke helt å gi deg et svar. Ettersom det er ca 10 min å gå, tror jeg det ville vært beste løsningen (men sjekk værmeldingen). Da kan sønnen din komme unna med å ikke oppgi adresse, han bare vet hvor det er ved å gå, kan ikke adressen, så mannen din må følge etter. Om du bruker taxi, så må adressen oppgis og det gir mannen mulighet for å gjøre overstyring. Alternativ til sønnen din er din (sviger-)far/mor, eller andre som er innlemmet i planen.

Ellers bør færrest mulig følge mannen fra jobb til restauranten, da det er mindre mulighet for at noen røper seg.

Har du tenkt på å gi mannen mulighet for å få på seg fine/passende klær? Det er jo ikke sikkert han vil føle seg vel i å komme på restauranten i arbeidsantrekket. Enten at den som møter han på jobb har med antrekk som han kan skifte til før ferden til målet, eller at du har med skjorte/blazer/slips som han kan bytte til på toalettet på restauranten. Evt også bukse/belte/sko.

<følger spent med>

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kribler det så fælt i magen at jeg er helt kvalm. Gubben sitter 2 meter unna meg, så avslappa og aner fortsatt ingenting. Jeg er så rastløs, har såå lyst til å prate om det, men kan jo ikke det. Så her sitter jeg dagen før dagen, og liksom skal være slik jeg alltid er (ganske så rolig) men det er ikke lett. Herregud, nå er det ikke mange timene igjen!

Her har vi hatt gjester i dag, alle bortsett fra en og gubben vet om dette og jeg har vært livredd for at noen skulle forsnakke seg, men heldigvis så har det gått bra. Vi satt å prata om hva vi skulle finne på i helga :icon_lol: Haha, dævver litt!!

Men over til de siste og endelige planene for morra dagen:) Har fått litt kalde føtter igjen, og tror ikke jeg kommer til å klippe meg kort.. Enda. Jeeeez, sånn har jeg holdt på i et par år og trodde virkelig at håret skulle bort, men nei. Skal bli lys, og kortere. Men ikke kort. Tok spray tan i går, og fargen er knall fin:):):) Wooohooo!! Har gått fra å se ut som et lik, til en gyllen farge. Digger:) I morra blir det kjempe varmt her, så sliter litt med hva jeg skal ha på meg. Dette må bestemmes før jeg legger meg i kveld så jeg får pakka det ned. *Må ikke glemme sko* Alt må være ferdig pakka i kveld og siden jeg må være ute av døra like etter 0630 i morra, har jeg sagt at sønnen min skal til legen og jeg må være med. Jeg burde fått medalje får all juginga, hehe.

Unga drar til byen etter skole og jobb for å møte gubben utenfor jobben hans. Jeg skal sende gubben en mld på dagen i morgen "Du skal møte noen kjentfolk utenfor jobben din kl 1645 i dag. Følg instruksene deres og gjør som de sier. Ingen vits å spørre dem om noe, de vil ikke fortelle uansett. Vær presis". Jeg har ringt å bestilt taxi og dama har skrevet på beskjeden at taxi sjåføren ikke skal fortelle hvor de skal, men bare kjøre :fnise: Men i tilfelle han/hun ikke skulle fått beskjeden har jeg skrevet en tekst mld til sønnen min som han skal gi sjåføren, om at han ikke skal si hvor de skal i og med at det er hemmelig for mannen bak, og navn på rest. og adresse. Jeg er allerede på restauranten. Sønnen min sender mld når de er på vei, jeg står å venter på dem. Når de kommer så går unga inn å setter seg, jeg forteller da at jeg har tatt feil dag. Kommer sikkert til å få 100 spm, men jeg skal klare å holde meg et liten stund til :fnise: Første kort får han omtrent med en gang vi setter oss. Kort nr 2 får han 5-10 minutter etterpå. Så det blir ikke lenge han sitter der som et spm tegn, eller er skuffa. Haha, jeg er så gira at jeg tror ikke jeg klarer å få mange minutter på øyet i natt. Nå er det ingen vei tilbake, nå skal det gjennomføres!! :D

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28.5.2016 at 1.54, Fotballflue skrev:

Åååh, jeg er så glad for at jeg fant denne tråden! Ble oppriktig glad av å lese alt du skrev, TS. Og nå gleder JEG meg til han skal få vite det :ler:  Jeg kjenner igjen følelsen med å ikke kunne fortelle og alt det der. Har overrasket samboer et par ganger med London-tur og han ble superglad! 

:hug: Har så mye nerver nå at jeg sliter med å holde meg rolig :icon_lol: Slutta å røyke for 2 år siden, men nå hadde det jammen vært godt med en sigg, hehe. Jeg kommer til å bli så letta når han får vite om det. Hehe, jeg er sikker på at gubben også kommer til å bli kjempe glad:):):) Gleder meg så!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 29.5.2016 at 11.44, AnonymBruker skrev:

Jeg håper i hvert fall at du på toppen av alle datoer og detaljer ikke faktisk heter Hege og er født i 73 :fnise: Får håpe du ikke har noen venninner som sladrer eller at noen av bitterpikkene er kompiser med mannen din :laugh:

Anonymkode: e33e0...6f4

:rodme::sjenert: Trenger jeg å si noe mer.. Hehe. Burde ha vært "litt" mer oppfinnsom da jeg oppretta denne bruker kontoen, men men :fnise:

Heldigvis ingen som har sladra. Men nå er det ikke så veldig mange som vet om det heller da:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29.5.2016 at 15.06, Rainstorm skrev:

Du skriver så livaktig, og med slik forventning og iver, at selv jeg som ikke har noen del i det sitter her og kribler litt av tanken! :skya::hoppendeglad: Jeg tror jeg nesten hadde dødd på meg om noen gjorde dette til/med/for meg! :laugh:

Hehe, jeg tror faktisk at gubben har det MYE bedre nå enn jeg har det akkurat nå :fnise: Shit ass, må ut å gå av meg litt spenning i kroppen. Overlever jeg dette siste døgnet, overlever jeg alt :fnise: :hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Hei igjen, tenker du sliter litt med uro i kroppen nå, bare dager før DAGEN. 

Jeg har tenkt og klarer ikke helt å gi deg et svar. Ettersom det er ca 10 min å gå, tror jeg det ville vært beste løsningen (men sjekk værmeldingen). Da kan sønnen din komme unna med å ikke oppgi adresse, han bare vet hvor det er ved å gå, kan ikke adressen, så mannen din må følge etter. Om du bruker taxi, så må adressen oppgis og det gir mannen mulighet for å gjøre overstyring. Alternativ til sønnen din er din (sviger-)far/mor, eller andre som er innlemmet i planen.

Ellers bør færrest mulig følge mannen fra jobb til restauranten, da det er mindre mulighet for at noen røper seg.

Har du tenkt på å gi mannen mulighet for å få på seg fine/passende klær? Det er jo ikke sikkert han vil føle seg vel i å komme på restauranten i arbeidsantrekket. Enten at den som møter han på jobb har med antrekk som han kan skifte til før ferden til målet, eller at du har med skjorte/blazer/slips som han kan bytte til på toalettet på restauranten. Evt også bukse/belte/sko.

<følger spent med>

Uro.. Jeg er et vrak. Haha. Jeg skjønner ikke hvorfor, men jeg skjelver. :sjokkert: Tror jeg er mest redd for at alt skal gå til helv.. nå, siden det er så kort tid igjen. Men nå får jeg ikke gjort noe mer. Åh, dør av spenning her :fnise:

Gubben jobber på kontor så han har fine klær på:) Kunne ha tatt med en blazer til han utenom, men det vet jeg han ikke kommer til å ta på seg i morgen uansett. Blir veldig varmt her i morgen:) 

Les over her for morgen dagen:) Blir taxi. Har bestilt til han og unga. Jeg møter de på restauranten. Jo mindre juging, jo bedre:) Igjen, tusen takk for tipset!! 

Nå må jeg ut å gå meg en tur i hagen og håper gubben snart går å legger seg så jeg får "pusta" litt :fnise: *ler*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GLEDER MEG til å høre hvor glad han blir! ;) Masse lykke til, kjære TS! Og ikke glem å kose deg, du og :)

Anonymkode: ff431...912

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig tråd, dere kommer til å få det kjempekjekt i London. :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært inne og lest her litt innimellom og vil bare ønske deg lykke til, gleder meg til oppdatering!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i dag 😁 Gleder meg til oppdatering når du får tid til det, men først og fremst kos deg med mannen din, og oppdater heller oss når du kommer hjem igjen :)

Anonymkode: 761bb...d8a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig tråd :) Er så spent på å få vite hvordan det gikk i dag, men jeg håper dere koser dere, og at du prioriterer å nyte tiden sammen med mannen din før du oppdaterer her :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til oppdatering!!:D 

Anonymkode: 59fc6...575

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for lykkønskninger! :D <3

Har litt dårlig tid for må pakke litt, hehe, i dag reiser vi til LONDON !!! :nigo:

Trenger ikke å fortelle så mye av det som skjedde på dagen i går bortsett fra at jeg ble blond, klippet meg - men ikke kort, fikset vipper og jeg var et nerve vrak :fnise:

Rundt klokka 1230 så sendte jeg gubben den mld på fb. At han skulle møte noen kjentfolk. Jeg overdriver ikke når jeg sier at det tok mindre enn 30 sek, så datt det inn en tekst meldinger :fnise: "Hæ?" .... "Idag?".... "Kjentfolk?" ..... "Hva skjer?" .....:icon_lol: Svarte ikke så mye på dem annet enn at han måtte være presis og det ikke var meg han skulle møte. Han skjønte ingenting!

Da klokka var 1645 sto han utenfor jobben å venta. Jeg satt i restauranten, taxi sto rett ved siden av han (gubben visste ikke at han skulle i en taxi, sjåføren visste at han skulle ha med "han mannen", for jeg hadde prata med han, hehe) Men unga var forsinka pga ett eller annet med t-banen. Så da begynte mld å tikke inn igjen. "Hvem skal jeg møte?" "Når kommer du?" Ehh, jeg???? :fnise: Sier at han bare skal stå å se fin ut, kjentfolk er på vei, men at det fortsatt ikke er meg. Han hadde par timer tidligere sendt mld til datteren sin som bor ganske langt unna og spurt henne om det er henne han skulle møte i dag, hehe. Men nei.. :fnise:

Kjentfolka kom, 10 min forsinka. Gubben glisa når han så dem, så fikk han beskjed om å sette seg inn i taxien. Han skjønte INGENTING!! Men rest. ligger ikke så langt unna, så da de begynte å kjøre den retningen så ante han at de skulle dit. Da de kom frem gikk unga inn og satte seg som planlagt og jeg sååå nervøs sto å jugde som bare det :fnise: "Hvordan skal jeg si dette.. Jeg har tatt feil dag.. osv" Den laaaange håpløse forsvarstalen, men gubben sto å flira og sa at han var innom tanken at jeg kunne ha booka feil dag. Hehe. Jeg spurte om han var skuffa, noe han absolutt ikke var. Han bare flira og sa at det gjorde ingenting <3 Og han syns det var koselig at han ble henta på jobb av ungene at vi liksom gjorde ting ut av det selv om jeg hadde tatt "feil" dag. Når vi satte oss, så hadde jeg lagt fram kort nr 1. Han syns det var såååå fint. "Awwwww, så fint kort" :fnise: Nervene var fortsatt på høyspenn. Han hadde jo ikke fått DET kortet enda. Drev å titta litt på unga og vi nikka til hverandre, "Når skal jeg gi kort nr 2?" De ville vente, jeg ville gi det med en gang. Hehe, jeg klarte ikke mer. Dessuten var gubben på vei til å oppdatere folk på at jeg virkelig hadde tatt feil dag. Da sa jeg, ikke oppdater folka :fnise: "Nehhei".. Så pekte jeg på kort nr 1 og spurte "Syns du syns kortet var fint?" Han bare JAAA, det var kjempe fint. *stille for stormen* Titter på unga, åpner bagen under bordet, tar fram kort nr 2 og sier "Kanskje du syns dette er finere" og gir han det. Han bare "WTF" :ler: Åpner det og begynner å lese. Han rister litt på hodet til å begynne med og smiler.. Så blir han mer og mer sjokka. Han skjønte at vi skulle ut å reise ett eller annet sted når han kom til ekorn og park. Så leste han at vi skulle ut å fly og han bare "WHAAAAAAT" !!!!!!!! Leste ferdig, og si sier han. "Er dette sant? Dette er tull? Skal vi reise? Har jeg fått fri fra jobb?" Ti tusen spm, hehehe. Han var utrolig overraska, måtte få en bekreftelse fra sjefen. Og jeg vet at det ikke gikk helt inn. Da vi kom hjem i går kveld så sa han " Jeg kan ikke tro at du virkelig har klart å holde på denne hemmeligheten så lenge" :ler: "Du klarer jo aldri det" :lur: Haha. "Er du sikker på at vi skal reise" dævver*

Kom sent hjem i går, fikk ikke pakka da. Så det har blitt litt hektisk i dag. Nå har begge unga dratt på jobb/skole. Vi må bare pakke det siste, mate dyra og komme oss av gårde. 

Måtte oppdatere dere fininger først:) Gubben vet om dere og hjelpen jeg har fått fra dere. Han skal lese denne tråden på søndag når vi er hjemme igjen. Da han spurte hvor mange som visste om overraskelsen så sa jeg at ca 10 familie/venner men maaaaange på KG forum :icon_lol: Han bare flirte. Hehe. Fine fine mannen min <3 

Men nå reiser vi, avslutter tråden på søndag og forteller om turen :hug: 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aww så koselig at kvelden ble vellykket! Fikk tårer i øynene da jeg leste det siste innlegget ditt. :fnise: ble litt rørt, er så koselig.

Kos dere masse i London :D :D

Anonymkode: 761bb...d8a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, nå ble jeg litt rørt. Skikkelig feelgood-tråd!! 

Håper turen deres blir helt fantastisk! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...