AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #21 Del Skrevet 19. februar 2018 Ei jeg kjenner møtte noen i Too Good ToGo på et seminar der det ble presentert en forskningsrapport om mat og da ble hun invitert i denne gruppa: https://www.facebook.com/groups/1914791925454065/ Kanskje et bra sted å spørre/si ifra om ting? Anonymkode: 71255...083 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flynn Skrevet 19. februar 2018 #22 Del Skrevet 19. februar 2018 Har gode erfaringer med Baker Brun, får masse godt hver gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #23 Del Skrevet 19. februar 2018 På 23.4.2016 den 11.38, Lady Lovelylocks skrev: Har noen her testet appen too good to go? Jeg skal prøve i dag, og er veldig spent på hva jeg får med meg. Bruker den mye og har brukt den lenge. Har også opprettet en tråd tidligere med appen. Noen steder får du bare "søppel" (på hoteller blant annet) andre steder får du virkelig mye og mye godt. Særlig hos bakeriene. JA, jeg ser at tråden er gammel, men like dagsaktuell, fordi det kommer stadig nye steder med i appen. Anonymkode: 9ebcb...bd7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 19. februar 2018 Forfatter #24 Del Skrevet 19. februar 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruker den mye og har brukt den lenge. Har også opprettet en tråd tidligere med appen. Noen steder får du bare "søppel" (på hoteller blant annet) andre steder får du virkelig mye og mye godt. Særlig hos bakeriene. JA, jeg ser at tråden er gammel, men like dagsaktuell, fordi det kommer stadig nye steder med i appen. Anonymkode: 9ebcb...bd7 Så lenge folk bruker appen er tråden aktuell. Kom med flere erfaringer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #25 Del Skrevet 19. februar 2018 Akkurat nå, Lady Lovelylocks skrev: Så lenge folk bruker appen er tråden aktuell. Kom med flere erfaringer! Helt enig. Hvor fornøyd er du med det du har kjøpt via appen? Anonymkode: 9ebcb...bd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #26 Del Skrevet 19. februar 2018 Er egentlig ganske misfornøyd med den her jeg bor, et par småkafeer som ikke ga så mye. Anonymkode: e7bb7...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 19. februar 2018 Forfatter #27 Del Skrevet 19. februar 2018 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt enig. Hvor fornøyd er du med det du har kjøpt via appen? Anonymkode: 9ebcb...bd7 Jeg har vært ganske fornøyd 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 24. februar 2018 Forfatter #28 Del Skrevet 24. februar 2018 På 17.2.2018 den 9.50, Lady Lovelylocks skrev: Skal hente på Baker Hansen Storo i dag. Noen som har hentet der før? Hva fikk du? Hentet i dag også. Fikk et grovt brød, en bollesak og en påsmurt focaccia. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 15. april 2018 Forfatter #29 Del Skrevet 15. april 2018 Hentet på Håndverksbakeriet på Aker Brygge i går. 40kr for en focaccia med kylling, et rugbrød og en loff. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 15. april 2018 #30 Del Skrevet 15. april 2018 Åå, dette høres ut som et bra konsept! Skulle bare ønske det fantes her jeg bor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 4. juni 2018 Forfatter #31 Del Skrevet 4. juni 2018 (endret) Floriss Oslo City; 5 store roser for 45kr. Deli de Luca Holdbergsplass; en smoothie, en god morgen yoghurt, to sjokoladeboller, to rosinboller og en croissant. 39kr Veldig fornøyd, men bakevarene var litt tørre. Andre? Endret 4. juni 2018 av Lady Lovelylocks 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #32 Del Skrevet 4. juni 2018 2 minutter siden, Lady Lovelylocks skrev: Floriss Oslo City; 5 store roser for 45kr. Deli de Luca Holdbergsplass; en smoothie, en god morgen yoghurt, to sjokoladeboller, to rosinboller og en croissant. 39kr Veldig fornøyd, men bakevarene var litt tørre. Andre? Mye godt hos bakerbutikkene. Bruker appen aktivt mår fryseren er tom. Veldig godt konsept. Anonymkode: 9d9f0...91e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #33 Del Skrevet 4. juni 2018 Ja, har testet Jordbærpikene, masse god mat. Første gangen var det litt tørt/bar preg av å ha stått en stund, men andre gangen var det fantastisk. Sykt bra konsept er det uansett. Det eneste problemet er at det blir utsolgt så fort, og det er vanskelig å vite når ting blir lagt ut. Har prøvd å «redde» en pose fra starbucks, men det blir utsolgt på sekunder fordi folk sitter klare ved midnatt. Anonymkode: 76a66...39d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #34 Del Skrevet 4. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, har testet Jordbærpikene, masse god mat. Første gangen var det litt tørt/bar preg av å ha stått en stund, men andre gangen var det fantastisk. Sykt bra konsept er det uansett. Det eneste problemet er at det blir utsolgt så fort, og det er vanskelig å vite når ting blir lagt ut. Har prøvd å «redde» en pose fra starbucks, men det blir utsolgt på sekunder fordi folk sitter klare ved midnatt. Anonymkode: 76a66...39d Du skjønner at formålet med appen tatt i betraktning så er ikke det et problem, men selve poenget ikke sant? Mange interessenter =ikke marsvin = formålet med ordningen. Anonymkode: 52420...60b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #35 Del Skrevet 4. juni 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du skjønner at formålet med appen tatt i betraktning så er ikke det et problem, men selve poenget ikke sant? Mange interessenter =ikke marsvin = formålet med ordningen. Anonymkode: 52420...60b Jada, jeg forstår konseptet. «Problem» var et dårlig ordvalg. Det var vel «marsvin» også. Anonymkode: 76a66...39d 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #36 Del Skrevet 4. juni 2018 På et bakeri i Stavanger. Fikk et brød, to store rundstykker og to solskinns-boller for 49 kr. Anonymkode: 5d5fe...31a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 4. juni 2018 Forfatter #37 Del Skrevet 4. juni 2018 9 timer siden, Lady Lovelylocks skrev: Floriss Oslo City; 5 store roser for 45kr. Deli de Luca Holdbergsplass; en smoothie, en god morgen yoghurt, to sjokoladeboller, to rosinboller og en croissant. 39kr Veldig fornøyd, men bakevarene var litt tørre. Andre? Det var visst 6 store roser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #38 Del Skrevet 5. juni 2018 Baker Nordby, Liertoppen (bygg A): 2 brød og 1/2 påsmurt rundstykke med salami og inntørkede agurkskiver - kr 35,- Helt ok, men ikke mer. De har 2 brød for 50 kr når det nærmer seg stengetid og en besparelse på 15 kr og et dårlig påsmurt rundstykke på kjøpet er ikke incentiv nok for meg til å turen ens ærend for en Too Good to Go pose. Anonymkode: c711d...6d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 13. juli 2018 Forfatter #39 Del Skrevet 13. juli 2018 (endret) Meny Oslo City, 39kr: to rundstykker to croissant, var visst tre stk ca 450g med biff stroganoff og potetmos en baguette med tunfisk. Soho Urban Eatery Oslo City 45kr: to sandwich med parmaskinke og mozzarella to solskinnsboller to scones en boks med oppskåret frukt. Endret 13. juli 2018 av Lady Lovelylocks 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2018 #40 Del Skrevet 14. juli 2018 Baker brun brygge Bergen: En solskinnsbolle Et grovt brød En wienerbolle Et rundstykke Anonymkode: 63bea...0dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå