Gå til innhold

Han avslører sjekketriksene: Slik får de jenter på kroken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eneste kravet ditt er at hun ser ut som en million dollar og at hun ser opp til deg? 

Anonymkode: 26b1f...ad3

Hun må se opp til meg og hun må ta vare på seg selv. Det betyr at jeg ikke vil ha en landhval eller en skinkeplanet, noen ekstra kilo er OK men det må være mulig å slanke bort uten å se ut som en breiflabb. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Hun må se opp til meg og hun må ta vare på seg selv. Det betyr at jeg ikke vil ha en landhval eller en skinkeplanet, noen ekstra kilo er OK men det må være mulig å slanke bort uten å se ut som en breiflabb. 

Men hva har du å by henne da? Hva gjør du den dagen hun begynner å bli voksen og stille krav til deg som person?

Anonymkode: 26b1f...ad3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva har du å by henne da? Hva gjør du den dagen hun begynner å bli voksen og stille krav til deg som person?

Anonymkode: 26b1f...ad3

Hvis hun ser opp til han og er forelska, så blir hun ikke slik du beskriver. Eldre kvinner er mer bitre og mindre hengivne, og jeg skjønner godt at han vil ha en yngre, mindre ødelagt kvinne. Så er det en bonus at hun ser bedre ut også.

Han har jo sagt han har hus og penger, noe en barista ikke hadde sagt nei til.

Anonymkode: e374b...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis hun ser opp til han og er forelska, så blir hun ikke slik du beskriver. Eldre kvinner er mer bitre og mindre hengivne, og jeg skjønner godt at han vil ha en yngre, mindre ødelagt kvinne. Så er det en bonus at hun ser bedre ut også.

Han har jo sagt han har hus og penger, noe en barista ikke hadde sagt nei til.

Anonymkode: e374b...3ff

Det beviser jo bare at hun er ute etter status :P det han vil unngå. 

Jeg lurer på hva han som person har å tilby. Hengivenhet? Tviler. Trygghet? Nope han ville jo dumpa henne tvert om hun la på seg. Kjærlighet? Aner ikke. 

Anonymkode: 26b1f...ad3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå mikser du veldig opp her gitt.

Menn vet at de kan vekke følelser hos damer ved å ha sex med de, selv om deres intensjon er kun sex. Men allikevel gjør de dette. Ikke fordi det kan vekke følelser men fordi de vil ha sex og er ikke så opptatt av konsekvensen for dette :P

Damer kan fint ta egne valg og de vet også at de kan løpe en risiko ved å ha sex med en fyr uten at det er definert forhold på vei. Men mange håper nok på at dette kan utvikle seg i den retningen også.

Det er jo ikke ukjent at damer er mer villige til å gå for et stabilt forhold, mens menn ønsker frihet ;) Og der damer håper på å "lure" en mann i fella, så håper mannen på at han kan unngå henne etter å ha fått sex med henne.

Anonymkode: 26b1f...ad3

Så menn og kvinner bør være forsiktige med å ha sex fordi kvinner kan få følelser? Hva med at kvinner som føler det du skriver selv tar ansvar for mulige konsekvenser?

Det finnes faktisk kvinner som utelukkende har sex for sexens del. Og det må de få lov til uten at andre skal tenke for de..

Anonymkode: 342a2...8ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og her sier du rett ut at menn ikke har følelser annet enn for pikken sin. Er det rart vi damer kan være skeptiske til menn? 

Anonymkode: 26b1f...ad3

Hvordan klarer du å lese dette ut av hva jeg sa? Jeg sier at det er langt verre for en mann å ikke få sex i det hele tatt enn å få sex men bli "brukt" som et leketøy. Da får man ihvertfall 1 av 2 ting og det er jo såklart bedre enn å få 0 av 2 ting.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men her tar du jo feil. Det er jo viden kjent at damer lettere får følelser med menn de har sex med. Dette er vitenskapelig bevist til og med. Mange damer har nå klart å distansere seg noe fra disse følelsene, men jeg tror mange damer sier de ikke har følelse for disse mennene. I enkelte tilfeller kan vi nok ha sex med menn uten særlig følelser i bilde, men som regel så skjer det en kjemisk reaksjon hos oss når vi har sex med en mann.

Og dette er noe menn vet godt. Allikevel har de sex med dama. Selv om de vet det er med stor fare for at hun får følelser for han. Antagelig liker han å kjenne på dette også. Kjenne seg atraktiv. Han bruker jo henne da.

Anonymkode: 26b1f...ad3

Så kvinner som velger å ha sex utenfor forhold blir brukt?

Da kan man jo bare velge å kun ha sex i forhold. Problem løst.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så menn og kvinner bør være forsiktige med å ha sex fordi kvinner kan få følelser? Hva med at kvinner som føler det du skriver selv tar ansvar for mulige konsekvenser?

Det finnes faktisk kvinner som utelukkende har sex for sexens del. Og det må de få lov til uten at andre skal tenke for de..

Anonymkode: 342a2...8ea

Jeg synes og det er noe spesielt om noen mener at majoriteten av kvinner som går på byen og blir med tilfeldige fyrer hjem egentlig er ute etter et forpliktende forhold og blir skuffet av å ikke få det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå mikser du veldig opp her gitt.

Menn vet at de kan vekke følelser hos damer ved å ha sex med de, selv om deres intensjon er kun sex. Men allikevel gjør de dette. Ikke fordi det kan vekke følelser men fordi de vil ha sex og er ikke så opptatt av konsekvensen for dette :P

Damer kan fint ta egne valg og de vet også at de kan løpe en risiko ved å ha sex med en fyr uten at det er definert forhold på vei. Men mange håper nok på at dette kan utvikle seg i den retningen også.

Det er jo ikke ukjent at damer er mer villige til å gå for et stabilt forhold, mens menn ønsker frihet ;) Og der damer håper på å "lure" en mann i fella, så håper mannen på at han kan unngå henne etter å ha fått sex med henne.

Anonymkode: 26b1f...ad3

Ah, myten om at kvinner vil ha et "stabilt forhold"!

Sannheten er at hva kvinner vil ha er seriemonogami, som bare er en annen form for bruk og kast med en lengre tidsskala (noen år) enn hva playere beskyldes for å drive med (1 natt). 

Bevis? Nesten 70% av skilsmisser initieres av kvinner.

https://www.sciencedaily.com/releases/2015/08/150822154900.htm

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AlfaAlfonso skrev:

Ah, myten om at kvinner vil ha et "stabilt forhold"!

Sannheten er at hva kvinner vil ha er seriemonogami, som bare er en annen form for bruk og kast med en lengre tidsskala (noen år) enn hva playere beskyldes for å drive med (1 natt). 

Bevis? Nesten 70% av skilsmisser initieres av kvinner.

https://www.sciencedaily.com/releases/2015/08/150822154900.htm

Nå har jeg sagt det før og jeg sier det igjen - ja til seriemonogami. Jeg tror ikke et livslang monogamt forhold er for så veldig mange. Men da går man inn for å leve så lenge som mulig med hverandre og gjøre det beste ut av dette. Om det så varer i tre måneder eller ti år. Jo lengre jo bedre. 

Det er en del mer enn en natt med halvgrei sex med en tilfeldig fyr. 

Anonymkode: 26b1f...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg sagt det før og jeg sier det igjen - ja til seriemonogami. Jeg tror ikke et livslang monogamt forhold er for så veldig mange. Men da går man inn for å leve så lenge som mulig med hverandre og gjøre det beste ut av dette. Om det så varer i tre måneder eller ti år. Jo lengre jo bedre. 

Det er en del mer enn en natt med halvgrei sex med en tilfeldig fyr. 

Anonymkode: 26b1f...ad3

Ok, jeg forstår. Seriemonoga er fortsatt en form for bruk og kast - kvinners foretrukne form for det. Og mange menn føler seg sikkert litt lurt når hun etter noen år sier at hun må "finne seg selv" og "han er ikke lenger er den mannen den jeg falt for". 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så menn og kvinner bør være forsiktige med å ha sex fordi kvinner kan få følelser? Hva med at kvinner som føler det du skriver selv tar ansvar for mulige konsekvenser?

Det finnes faktisk kvinner som utelukkende har sex for sexens del. Og det må de få lov til uten at andre skal tenke for de..

Anonymkode: 342a2...8ea

Alle bør være forsiktige med å leke med andres følelser. Uansett kjønn. Det er vel ikke så vanskelig å forstå. 

Og jeg er enig i at alle må ta egne valg utifra egne følelser. 

Men har det først gått galt, så er det noen som har lavere moral enn andre. Og her har du playerene (også uansett kjønn men menn er størst representert her). 

Anonymkode: 26b1f...ad3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AlfaAlfonso skrev:

Ok, jeg forstår. Seriemonoga er fortsatt en form for bruk og kast - kvinners foretrukne form for det. Og mange menn føler seg sikkert litt lurt når hun etter noen år sier at hun må "finne seg selv" og "han er ikke lenger er den mannen den jeg falt for". 

Det er jo ikke det. Man går jo inn for å være sammen og dele sitt liv med en annen person. Man gir jo av seg selv og elsker ubetinget. Den tid det varer. 

Anonymkode: 26b1f...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men har det først gått galt, så er det noen som har lavere moral enn andre. Og her har du playerene (også uansett kjønn men menn er størst representert her). 

Anonymkode: 26b1f...ad3

Greit at det er endel dårlige holdninger ute og går.

Men det er vel ikke slik i andre settinger? Om jeg lager en fest og noen kommer på den og drikker seg dritings og våkner med bakrus så ville det jo være rart å si at dette var min feil?

Det er slik med tilfeldig sex og. Det er helt frivillig å være med på det og fører det til ubehag så har man kun seg selv å skylde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke det. Man går jo inn for å være sammen og dele sitt liv med en annen person. Man gir jo av seg selv og elsker ubetinget. Den tid det varer. 

Anonymkode: 26b1f...ad3

Man kan sies å gå inn for en hyggelig opplevelse og gi av seg selv om det bare er for en natt også. Det er mitt poeng, selv om du kanskje har andre preferanser, noe som i og for seg er helt greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AlfaAlfonso skrev:

Greit at det er endel dårlige holdninger ute og går.

Men det er vel ikke slik i andre settinger? Om jeg lager en fest og noen kommer på den og drikker seg dritings og våkner med bakrus så ville det jo være rart å si at dette var min feil?

Det er slik med tilfeldig sex og. Det er helt frivillig å være med på det og fører det til ubehag så har man kun seg selv å skylde.

Men jeg har jo ikke påstått noe annet heller. Jeg er enig i det. 

Men om du som vert går inn for å sjenke gjestene etter alle kunstens regler, så vet du jo også at de vil bli dårlige. Selv om de er hos deg frivillig og vet det kan bli fyll. 

Anonymkode: 26b1f...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men om du som vert går inn for å sjenke gjestene etter alle kunstens regler, så vet du jo også at de vil bli dårlige. Selv om de er hos deg frivillig og vet det kan bli fyll. 

Anonymkode: 26b1f...ad3

Med mindre gjestene er mindreårige eller alkoholikere mener jeg dette er helt og holdent eget ansvar.

På samme måte mener jeg at en voksen, psykisk sunn kvinne må sette grenser for hva hun mener er greit selv.

Noe annet ville være å behandle voksne mennesker som barn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle bør være forsiktige med å leke med andres følelser. Uansett kjønn. Det er vel ikke så vanskelig å forstå. 

Men har det først gått galt, så er det noen som har lavere moral enn andre. Og her har du playerene (også uansett kjønn men menn er størst representert her). 

Anonymkode: 26b1f...ad3

Hvordan er frivillig sex mellom to parter som kun vil ha sex å leke med følelser? Om jeg vet at en kvinne har følelser for meg og jeg bruker den informasjonen til å få sex er det ufint gjort - helt enig.. Jeg har både gjort det og jeg har opplevd at en kvinne har gjort det mot meg. Men det er ikke det pua'ene gjør.

Om jeg drar på byen, bruker noen "teknikker" (sjekketriks) for å snu oppmerksomheten til en kvinne vekk fra en superkjekk mann mot meg selv - hvordan er det på noen måte ufint? Kvinner gjør dette selv - svært bevisst bare ved måten mange kler seg på.
 

Og har det først gått "galt" og følelser har oppstått er det ulike måter å takle det på, helt enig med deg her. Men om kvinnen som dro meg hjem for sex 45 minutter etter å ha møtt meg, dagen etter sier hun har fått følelser for meg.. sorry, men det er faktisk ikke mitt ansvar å fikse utover å si "dette var kun fysisk, ikke noe mer".

Anonymkode: 342a2...8ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AlfaAlfonso skrev:

Med mindre gjestene er mindreårige eller alkoholikere mener jeg dette er helt og holdent eget ansvar.

På samme måte mener jeg at en voksen, psykisk sunn kvinne må sette grenser for hva hun mener er greit selv.

Noe annet ville være å behandle voksne mennesker som barn.

Dette.

Voksne menn og kvinner som av egen vilje har sex trenger ikke at andre tenker for de. At det er "vitenskapelig bevist" at kvinner oftere får følelser etter sex kan så være. Tror ingen vil at menn skal bestemme hvorvidt kvinner skal ha sex eller ikke.

"Beklager, jeg vet du er en voksen kvinne som ønsker uforpliktende sex. Men det er en mulighet for at du kan få følelser for meg i etterkant, så vi kan ikke gjøre det. Si ifra om du vil bli sammen, så har vi sex etter vi har oppdatert sivilstatusen på facebook."

Anonymkode: 342a2...8ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er frivillig sex mellom to parter som kun vil ha sex å leke med følelser? Om jeg vet at en kvinne har følelser for meg og jeg bruker den informasjonen til å få sex er det ufint gjort - helt enig.. Jeg har både gjort det og jeg har opplevd at en kvinne har gjort det mot meg. Men det er ikke det pua'ene gjør.

Om jeg drar på byen, bruker noen "teknikker" (sjekketriks) for å snu oppmerksomheten til en kvinne vekk fra en superkjekk mann mot meg selv - hvordan er det på noen måte ufint? Kvinner gjør dette selv - svært bevisst bare ved måten mange kler seg på.
 

Og har det først gått "galt" og følelser har oppstått er det ulike måter å takle det på, helt enig med deg her. Men om kvinnen som dro meg hjem for sex 45 minutter etter å ha møtt meg, dagen etter sier hun har fått følelser for meg.. sorry, men det er faktisk ikke mitt ansvar å fikse utover å si "dette var kun fysisk, ikke noe mer".

Anonymkode: 342a2...8ea

Men det er jo det samme jeg sier hele veien her. Man er selv ansvarlig og bør vite hva man går til. 

Men når følelser blir brukt bevisst så er det ufint. Og det skjer. Ofte. Det er jo dette en del playere gjør bevisst for å få det som han/hun vil. Dette er ren manipulasjon for egen vinnings skyld  

Om du selv synes det er ufint så betyr det jo at du er en person med moral. Og bra er det. Men det er mange der ute som ikke har dette. 

 

Anonymkode: 26b1f...ad3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...