Gå til innhold

Han avslører sjekketriksene: Slik får de jenter på kroken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

24 minutter siden, Minesveiper skrev:

Mange av kvinnene her inne sier at vi klager over at det å være snill ikke automatisk gir oss sex. Problemet er at vi blir opplært til å være snill. Når en mor forteller sønnen hennes hvordan han skal gå fram med damer er standard svaret: "Vær snill". Konsekvensene av dette er at uerfarne gutter gjør de de blir fortalt og ender opp med å bli avist  gang etter gang. Dette er grunnen til at menn klager. Hva man i utgangspunktet blir lært at man skal gjøre gir en ikke det man vil ha. 

 

Hvem lærer av mødrene sine å få seg dame?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Knocks skrev:

He oki. Tror vi har litt forskjellig opplevelse av tilværelsen. Har altfor mange eksempler i omgangskretsen på at man både kan få barn når over 30 og at gutter synes det er mer enn ok å møte en dame som "her styr på økonomien" uten at det gjør dem fattige. 

Jeg mistenker at du har møtt noen dårlige eksempler eller hatt dårlige erfaringer noe som gjør at du tar veldig i i din argumentasjon. Du er antakeligvis forbanna. Det er synd.

Uansett, ønsker deg alt det beste! 

Jeg vil ikke ha noen med uorden i økonomien, men de trenger ikke tjene like bra som meg.

Det er mulig det.

Du og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Jeg vil ikke ha noen med uorden i økonomien, men de trenger ikke tjene like bra som meg.

Det er mulig det.

Du og!

Selvsagt! Det var jo heller ikke poenget mitt. ;-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Knocks skrev:

Selvsagt! Det var jo heller ikke poenget mitt. ;-) 

Poenget mitt var bare at økonomi er irrelevant så lenge de ikke har masse gjeld og sliter med å ta fornuftige avgjørelser. Om man tjener 240 000 eller to millioner i året spiller liksom ingen rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Poenget mitt var bare at økonomi er irrelevant så lenge de ikke har masse gjeld og sliter med å ta fornuftige avgjørelser. Om man tjener 240 000 eller to millioner i året spiller liksom ingen rolle.

Ok. Jeg fikk inntrykk av at du var noia for å bli utnyttet økonomisk-

men det gjaldt kanskje bare kvinner som var 30 år pluss samt andre årsaker som at mer stress med å få barn noe som er et poeng da en dame i den alderen må begynne å tenke på det med å få barn litt før enn om du møter en på 25. Men trenger jo ikke være ute etter å utnytte deg for det. Hun kan jo genuint ville ha deg!:-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest litt om temaet på en amerikansk side og det som går igjen er ofte at de snille mennene ikke evner å lese signaler fra kvinner,det var så mange som nevnte at når de tenkte tilbake på situasjoner med kvinner så var det at de rett og slett ikke SKJØNTE at dama var interessert,så jeg tror det ligger litt der.

Ang det når folk skriver "overlegne"kvinner,er dere 100% sikre på at det er snakk om overlegenhet?det kan være at hun er sjenert,stille og introvert hun og.Og kanskje de "snille og stille"guttene selv blir oppfattet som overlegne?

Og ang friendzone:hvordan kan du kreve at dama skal se på dere som mer enn en venn når dere IKKE flørter med henne?Såklart hun tror du er en venn når du bare oppfører deg som en.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Knocks skrev:

Ok. Jeg fikk inntrykk av at du var noia for å bli utnyttet økonomisk-

men det gjaldt kanskje bare kvinner som var 30 år pluss samt andre årsaker som at mer stress med å få barn noe som er et poeng da en dame i den alderen må begynne å tenke på det med å få barn litt før enn om du møter en på 25. Men trenger jo ikke være ute etter å utnytte deg for det. Hun kan jo genuint ville ha deg!:-) 

Ja, men jeg rekker jo ikke å bli kjent med noen og etablere meg hvis de er over 30. Det tar jo tid å få flyttet og kjøpt og pusset opp. Og det er så sårbart, hvis en blir arbeidsledig eller syk vil det jo plutselig ikke være tid, og det må jo være en kjip situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Ja, men jeg rekker jo ikke å bli kjent med noen og etablere meg hvis de er over 30. Det tar jo tid å få flyttet og kjøpt og pusset opp. Og det er så sårbart, hvis en blir arbeidsledig eller syk vil det jo plutselig ikke være tid, og det må jo være en kjip situasjon.

Sant nok. Det jeg mener er hvis du møter noen det sier pang med på 30 så kanskje man "bare vet det er den rette" og bestemmer seg for å å kaste seg ut det med barn etter kanskje to år istedenfor fem og dere kan antakeligvis få 2-3 barn med den mellomtiden.  Men altså det er helt naturlig at en på 25 ikke søker etter en på 30 bare så det er sagt. En dame på 30 ser nok heller ikke etter en på 25 nettopp pga samme grunner.

Ser ikke helt hvor det med arbeidsledig /sykmeldt kommer inn her med tanke på alder. Er jo sjipt i alle aldre. 

Uansett denne samtalen er kanskje noe på siden av tema i tråden :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Sikkert bra bok for mange, men samtidig er det vel ikke alt som kan læres fra en bok. Mange som sliter med selvinnsikten.

Anonymkode: cd7c5...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5/1/2016 at 18.29, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke det. Man går jo inn for å være sammen og dele sitt liv med en annen person. Man gir jo av seg selv og elsker ubetinget. Den tid det varer. 

Anonymkode: 26b1f...ad3

Det gjør jo playere og, den ene natta.

Anonymkode: 42d22...887

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert bra bok for mange, men samtidig er det vel ikke alt som kan læres fra en bok. Mange som sliter med selvinnsikten.

Anonymkode: cd7c5...d78

Ofte er det slik, at de som sliter på markedet, får seg en aha- opplevelse når de begynner å kikke supersjekkerne i kortene. De oppdager nemlig sider av seg selv de ikke har tillatt seg sjøl å være seg bevisst.

Men jeg spør igjen: Hvorfor har menn jamnt over erfaringen at de enten er greie og sympatiske og ikke får seg, eller er bad boys og har full kontroll på hvilke damer de vil ligge med og når? Hvorfor går kvinner rundt og påstår "alle menn er drittsekker" (om ikke nettopp fordi de har oversett alle andre menn enn drittsekkene)? Er det det at playerne ligger med mange kvinner som gjør at de mister respekten for kvinner, er det typen kvinner playerne ligger med som får playerne til å miste respekten for kvinner, eller er det slik at mangelen på respekt var der i utgangspunktet og hjalp playeren i gang med rundbrenneriet - sagt på en annen måte: det at playeren mangler respekt, gjør han attraktiv (tolkes som "høy status").

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23. april 2016 at 5.03, AnonymBruker skrev:

Herregud da! Når skal dere lære dere at kvinner ikke velger en type menn??

Og den fantastiske logikken deres også. Fordi dere er snill med en jente så bør hun like han og hvis hun ikke gjør det så må dere begynne å bruke og behandle andre jenter dårlig fordi dere ble avvist av en helt annen. Mannfolklogikk.
Neste gang jeg smiler til en kjekk mann på gaten og han ikke gjengjelder det, skal jeg bli flyforbanna og begynne såre menn for å få bekreftelse som hevn.

Flott at du ikke ser fordelen med et forhold, men det gjør mange andre. Heldigvis.

Anonymkode: 58ef4...818

Det som ikke tas høyde for i denne tråden, men i en del andre, er at kvinner i noen tilfeller bare vil ha sex. Og da ligger de fleste med en de ikke utvikler følelser for. Fordi det er lettere. Jeg er selv en som hele livet har gått i den fella, og vært den jentene og etter hvert kvinnene har blitt forelsket i. Det er vel og bra det, men det føles litt kjipt at jeg ikke er hot nok til å ha sex med, bare til å være den snille, trygge. Selvsagt har jeg sex når jeg er i et forhold, men siden jeg alltid er valgt for mine egenskaper som varig partner, er jeg hemmet av det, og er ganske kjedelig seksuelt. Ingen har noen gang "måttet ha meg", men det har jo blitt en del "etter fredagstaco-sex", og den er ca like spicy som mild salsa :)

Da er det ikke så moro at de aller fleste som er klare for å inngå et forhold, gjerne har vært innom habaneroen tidligere, men innså at de ikke kunne leve med den. 

Anonymkode: f8d9c...521

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

På hvilken måte er det forskjellig om menn leser en bok om hvordan man skal få suksess med jenter, enn at noen damer/menn stiller spørsmål om forhold,sex og dating her inne? 

Her kommer jo også tips om diverse som har med sosiale relasjoner å gjøre, men ingen som "hater" på denne gruppen? Hva er forskjellen?

Anonymkode: 1c411...5a9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenter vil at menn skal ta alt ansvar for å ta kontakt med dem og sjekke dem opp, men gud forby at de prøver å lære seg den beste måten å gjøre det på :laugh:

Anonymkode: c4ecc...eaf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jenter vil at menn skal ta alt ansvar for å ta kontakt med dem og sjekke dem opp, men gud forby at de prøver å lære seg den beste måten å gjøre det på :laugh:

Anonymkode: c4ecc...eaf

Tenkte det samme :fnise: Å sjekke opp en dame skal man bare kunne naturlig, ingen menn burde måtte lære seg dette :ironi:

Anonymkode: 68303...ca9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte det samme :fnise: Å sjekke opp en dame skal man bare kunne naturlig, ingen menn burde måtte lære seg dette :ironi:

Anonymkode: 68303...ca9

Men artikler i det nye/cosmo/KK/side2 som omhandler måter å tiltrekke seg menn på er selvsagt helt innafor!

Anonymkode: e0871...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 23 Apr 2016 at 11.22, AnonymBruker skrev:

Det bør også sies at flere av de kjente "guruene" helt tydelig har en eller annen diagnose av typen Adhd, Add eller asberger. 

Hvor i alle dager tar du dette fra? Vet du i det hele tatt hva disse diagnosene innebærer?

At PUA-livsstil appellerer til personlighetsforstyrrede tror jeg derimot på, da evne til å opptre kalkulert og manglende empati gjør det enklere å oppnå suksess som PUA. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Chestnut skrev:

Hvor i alle dager tar du dette fra? Vet du i det hele tatt hva disse diagnosene innebærer?

At PUA-livsstil appellerer til personlighetsforstyrrede tror jeg derimot på, da evne til å opptre kalkulert og manglende empati gjør det enklere å oppnå suksess som PUA. 

De har sagt det selv :)

Anonymkode: 68303...ca9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men artikler i det nye/cosmo/KK/side2 som omhandler måter å tiltrekke seg menn på er selvsagt helt innafor!

Anonymkode: e0871...205

Ja, og videoer av Matthew Hussey som er noe populert for kvinner på kg for tiden er helt ok selvfølgelig.   :heks:

 

Anonymkode: 68303...ca9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tror ikke Furberg lærer opp menn til å være drittsekker, noe som mange tydeligvis tror. Han skriver i boken Kunsten med spillet at det handler om å bli den beste utgaven av seg selv, og at den type menn tiltrekker damer.

Han råder visstnok bort ifra å være en nice guy eller "beta", og oppmuntrer heller folk til å være småarrogante (ikke skrytende) enn å være den snille fyren som spanderer drikke og holder veska hennes mens hun går på do...

Anonymkode: 1c411...5a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...