Gå til innhold

Han avslører sjekketriksene: Slik får de jenter på kroken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har faktisk lest boken hans! Uten tvil en bok enhver mann burde lest! 

Igjen, ikke bare for å få draget på damene, men for å faktisk få det bedre med seg selv 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 23.4.2016 at 4.06, AnonymBruker skrev:

VG+ har en artikkel om en fyr (Steffen Furberg) som med boken "Kunsten med spillet" "deler egne og andre sjekkeartisters metoder og opplevelser med å sjekke jenter". 

Quote:

"Jeg var den snille typen, som gjorde alt jeg hadde lært man skulle gjøre. Være høflig, kjøpe blomster og spandere. Men jeg endte opp med å bli sett på som en hyggelig person uten tiltrekningskraft". 

Eh, javel ja. Så da bestemte du deg for å bli en falsk person hvis mål er å legge ned flest mulig damer, for å booste egen selvtilitt, fordi hele din verdi ligger i hvor mange damer du klarer å nedlegge og hvor raskt du får dem til sengs? NEWSFLASH: Hvis ingen av damene du var snill med falt for deg, så betyr ikke det at det er noe galt med deg! Det betyr bare at du ikke hadde møtt den rette! 

Jeg kjente jeg ble litt uvel av å lese artikkelen, ikke det at det står noe nytt der, for disse "hemmelige" triksene har jo vært i bruk lenge.

Jeg bare forstår ikke helt - her har vi altså en fyr som i utgangspunktet var snill og grei, som tydeligvis har endt opp med å bli en rundbrenner som legger ned damer i ett kjør, som går inn for å få en dame "hekta" ved bruk av ulike psykologiske teknikker, for så å avvise henne. (For jo, det er jo faktisk det som skjer). 

Er det bare meg som føler at det er noe sykt over denne måten å behandle andre mennesker på? En ting er å møte en dame på byen og ende opp med en ONS, en annen ting er å bevisst kjøre på med en hel haug med planlagte teknikker med det målet å få dama til å falle for deg, for så å ha sex med deg, for at du skal føle deg attraktiv og som en fyr som har draget på damene. 

Før noen spør - ja, jeg har selv vært borti en slik type. Jeg har heldigvis lært leksa og har i ettertid klart å le av det hele, men det var jo først etter månedvis med helvete, har også sagt tydelig til han hva jeg syntes og sagt at jeg syntes synd på han på en måte, fordi han er jo et vrak følelsesmessig og jeg tror neppe han klarer å gå inn i et normalt forhold/relasjon med en kvinne lenger, etter årevis med knulling og bruk av "hvordan få en dame til å spre beina - teknikker". 

Hva skal det bli av dagens unge gutter? Jeg blir helt matt. 

NEI - ingen damer VIL ha en drittsekk. De vil ha den de TROR du er, før du avslører ditt ekte jeg, som for å si det rett ut er en drittsekk. 

Anonymkode: d7fca...14d

Kjenner ikke så godt til boken du omtaler, men har lest boken The Game og The Rules Of The Game av Neil Strauss, (og også The Dirt som han skrev med Motley Crue), og likte dem veldig godt.

Dette handler IKKE om å sjekke opp damer for så å droppe dem eller om å være falsk eller jævlig mot folk, selv om noen selvsagt kan bruke disse teknikkene til å manipulere andre.
Jeg kjenner ikke igjen det du skriver i det hele tatt utifra det jeg har lest. Jeg gjorde "research" på dette i en periode, så jeg kjenner til flere "sjekke-artister" som holder kurs og skriver bøker, og det virker som det er felles for dem alle at de ante ikke hvordan de skulle snakke til kvinner og begynte å studere psykologi for å få seg en date.

Jeg er ikke noe for å utnytte kvinner og selvsagt heller ikke menn ved å bruke "triks" og psykologi, men leser disse bøkene med åpent sinn, og lærer ting om menn som ikke var så soleklart for meg før. Om noen blir "sjekke-eksperter" av det, så greit, det hadde vi også før disse bøkene ble skrevet..

Det er tydelig at mange av dere som skriver kommentarer her ikke aner hva dere kommenterer.

Og her på guiden fant jeg endelig videoer av etpar menn som lærer kvinner det samme, noe jeg ikke har sett før. Leser nå boken til en som heter Matthew Hussey og digger den! Der står det også hvordan unngå "players" eller "sjekkere" om man er interessert i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...