Gå til innhold

Han avslører sjekketriksene: Slik får de jenter på kroken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vedkommende skrev var at menn - akkurat som kvinner - evner å skille sex fra følelser. Å bli "dumpet" av en kvinne man har hatt sex med er ikke alltid så ille. 

Anonymkode: 342a2...8ea

Men her tar du jo feil. Det er jo viden kjent at damer lettere får følelser med menn de har sex med. Dette er vitenskapelig bevist til og med. Mange damer har nå klart å distansere seg noe fra disse følelsene, men jeg tror mange damer sier de ikke har følelse for disse mennene. I enkelte tilfeller kan vi nok ha sex med menn uten særlig følelser i bilde, men som regel så skjer det en kjemisk reaksjon hos oss når vi har sex med en mann.

Og dette er noe menn vet godt. Allikevel har de sex med dama. Selv om de vet det er med stor fare for at hun får følelser for han. Antagelig liker han å kjenne på dette også. Kjenne seg atraktiv. Han bruker jo henne da.

Anonymkode: 26b1f...ad3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men her tar du jo feil. Det er jo viden kjent at damer lettere får følelser med menn de har sex med. Dette er vitenskapelig bevist til og med. Mange damer har nå klart å distansere seg noe fra disse følelsene, men jeg tror mange damer sier de ikke har følelse for disse mennene. I enkelte tilfeller kan vi nok ha sex med menn uten særlig følelser i bilde, men som regel så skjer det en kjemisk reaksjon hos oss når vi har sex med en mann.

Og dette er noe menn vet godt. Allikevel har de sex med dama. Selv om de vet det er med stor fare for at hun får følelser for han. Antagelig liker han å kjenne på dette også. Kjenne seg atraktiv. Han bruker jo henne da.

Anonymkode: 26b1f...ad3

Nå strekker du det milevis for langt. Menn liker å ha sex med kvinner fordi de får følelser og mannen liker dette? Hva slags relasjoner er du vant til å ha egentlig?

Ja, om kvinner har sex kan de utvikle følelser. Samme som med menn. Men jeg lever i en verden hvor kvinner er i stand til å ta egne vurderinger, egne valg og generelt sett ikke trenger at menn tenker for de. 

Mulig du trenger en mann som tenker for deg, men de fleste kvinner er selvgående og sterke nok til å takle å få følelser. 

Anonymkode: 342a2...8ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Knocks skrev:

Kvinner velger ikke slike menn. Kanskje de er spennende i ungdomstiden og starten av tjueårene. Men så skjer det et dogmeskifte med alderen. De ordentlige gutta er de man vil ha. Og det der med å være hard to get/ litt spill; det går begge veier! 

Jeg er ikke interessert i en dame som nærmer seg 30, ikke nå og ikke når jeg er 50. Jeg vil ikke ha noen som vil ha pengene og huset mitt for å oppdra barn. Jeg vil ha noen som vil ha meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke helt se at jeg reagerte så sterkt. Var bare en bemerkning til en som skrøt av at han gjorde det så bra som "bad boy".

Av de jeg nevnte, inkludert meg selv, har vi absolutt levd et liv før vi falt til ro. Men vi var snille og hyggelige mennesker da også. Det ene utelukker ikke det andre.

Anonymkode: 881d4...abc

Han skrøt vel ikke, han beskrev sine erfaringer. Å tolke det som skryt er kanskje en form av å treffe en nerve?

Nettopp, det ene utelukker ikke det andre. Man kan ta tonnevis med uforpliktende sex og fortsatt være snill. Som en annen her skrev, han har hatt sex med flere jenter i samme venninnegjeng. Så man kan absolutt "spille spillet" og bli husket som en bra person. 

Anonymkode: 342a2...8ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Jeg er ikke interessert i en dame som nærmer seg 30, ikke nå og ikke når jeg er 50. Jeg vil ikke ha noen som vil ha pengene og huset mitt for å oppdra barn. Jeg vil ha noen som vil ha meg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå strekker du det milevis for langt. Menn liker å ha sex med kvinner fordi de får følelser og mannen liker dette? Hva slags relasjoner er du vant til å ha egentlig?

Ja, om kvinner har sex kan de utvikle følelser. Samme som med menn. Men jeg lever i en verden hvor kvinner er i stand til å ta egne vurderinger, egne valg og generelt sett ikke trenger at menn tenker for de. 

Mulig du trenger en mann som tenker for deg, men de fleste kvinner er selvgående og sterke nok til å takle å få følelser. 

Anonymkode: 342a2...8ea

Nå mikser du veldig opp her gitt.

Menn vet at de kan vekke følelser hos damer ved å ha sex med de, selv om deres intensjon er kun sex. Men allikevel gjør de dette. Ikke fordi det kan vekke følelser men fordi de vil ha sex og er ikke så opptatt av konsekvensen for dette :P

Damer kan fint ta egne valg og de vet også at de kan løpe en risiko ved å ha sex med en fyr uten at det er definert forhold på vei. Men mange håper nok på at dette kan utvikle seg i den retningen også.

Det er jo ikke ukjent at damer er mer villige til å gå for et stabilt forhold, mens menn ønsker frihet ;) Og der damer håper på å "lure" en mann i fella, så håper mannen på at han kan unngå henne etter å ha fått sex med henne.

Anonymkode: 26b1f...ad3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Jeg er ikke interessert i en dame som nærmer seg 30, ikke nå og ikke når jeg er 50. Jeg vil ikke ha noen som vil ha pengene og huset mitt for å oppdra barn. Jeg vil ha noen som vil ha meg.

Er dette den eneste måten å tolke mitt innlegg på?  viser et svært negativt kvinnesyn. Så det blir galt uansett hva kvinnen gjør. Velger hun badboys er det feil, velger hun good guys er det for å utnytte han. Med disse premissene blir det svært vanskelig å diskutere. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Jeg er ikke interessert i en dame som nærmer seg 30, ikke nå og ikke når jeg er 50. Jeg vil ikke ha noen som vil ha pengene og huset mitt for å oppdra barn. Jeg vil ha noen som vil ha meg.

Så da velger du 20-åringer i stede? Hvor er logikken her?

Anonymkode: 26b1f...ad3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Jeg er ikke interessert i en dame som nærmer seg 30, ikke nå og ikke når jeg er 50. Jeg vil ikke ha noen som vil ha pengene og huset mitt for å oppdra barn. Jeg vil ha noen som vil ha meg.

Jeg tror i bunn og grunn at begge kjønn sliter med mye av de samme utfordringene. Kvinner over 30 vil finne seg en mann men ikke hvem som helst. Man vil ha en man virkelig liker og en som vil ha henne, ikke bare for at ikke får noe bedre. Akkurat det samme tror jeg menn tenker. 

Det er et av de elementære behovene ; å være unik for noen og ikke minst få elske en annen. Det er mer likt enn du tror. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er kun én ting som kan få meg "på kroken". Nemlig en som er seg selv, og ikke later som han er noe annet.
Et smil og en god samtale, og sjansene er absolutt til stede.

Mulig disse sjekketriksene funker på andre, men hos meg vil alt som nevnes i denne "læreboken" totalt turnoff, og han ville vært sjanseløs på meg i allefall.

Anonymkode: 4887a...594

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bad girls og kvinner som er ute etter sex vil ha bad boys, det resterende flertallet av kvinner vil ha snille menn, men det betyr ikke at de vil ha hvilken som helst snill mann.

Anonymkode: f340f...f92

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bad girls og kvinner som er ute etter sex vil ha bad boys, det resterende flertallet av kvinner vil ha snille menn, men det betyr ikke at de vil ha hvilken som helst snill mann.

Anonymkode: f340f...f92

Dette!

Anonymkode: 881d4...abc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Knocks skrev:

Er dette den eneste måten å tolke mitt innlegg på?  viser et svært negativt kvinnesyn. Så det blir galt uansett hva kvinnen gjør. Velger hun badboys er det feil, velger hun good guys er det for å utnytte han. Med disse premissene blir det svært vanskelig å diskutere. 

Det finnes sikkert flere tolkninger. Hvis jeg skulle være monogam vil jeg ha noen som vil være mongam selv. Det er ingenting galt i å velge badboys, akkurat som det ikke er noe galt i å være singel eller å leve i et polyamrøst forhold, forskjellige folk vil forskjellige ting. Men jeg vil ikke ha noen som tar til takke med stabilitet og forutsigbarhet, hvis det var det hun ønsket ville hun vel gått etter det først?

 

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så da velger du 20-åringer i stede? Hvor er logikken her?

Anonymkode: 26b1f...ad3

Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne, hvor er det ulogisk?

17 minutter siden, Knocks skrev:

Jeg tror i bunn og grunn at begge kjønn sliter med mye av de samme utfordringene. Kvinner over 30 vil finne seg en mann men ikke hvem som helst. Man vil ha en man virkelig liker og en som vil ha henne, ikke bare for at ikke får noe bedre. Akkurat det samme tror jeg menn tenker. 

Det er et av de elementære behovene ; å være unik for noen og ikke minst få elske en annen. Det er mer likt enn du tror. 

Jeg sier ikke at det ikke er utfordrende for begge kjønn, men jeg tror preferansene er litt forskjellig og jeg tror preferansene endrer seg med alder. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Det finnes sikkert flere tolkninger. Hvis jeg skulle være monogam vil jeg ha noen som vil være mongam selv. Det er ingenting galt i å velge badboys, akkurat som det ikke er noe galt i å være singel eller å leve i et polyamrøst forhold, forskjellige folk vil forskjellige ting. Men jeg vil ikke ha noen som tar til takke med stabilitet og forutsigbarhet, hvis det var det hun ønsket ville hun vel gått etter det først?

 

Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne, hvor er det ulogisk?

Jeg sier ikke at det ikke er utfordrende for begge kjønn, men jeg tror preferansene er litt forskjellig og jeg tror preferansene endrer seg med alder. 

Men hvor er logikken med at du ikke ønsker en dame med krav og at du derfor velger de unge? De har jo krav de også. 

Hva vil du ha da? 

Jeg tror rett og slett du er redd for ikke å levere. Om noen stiller krav til deg må du prestere. I din verden. Men du igjen har haugevis av krav til damene. Det er greit. Du vet hvor mye du krever av andre og derfor er du redd for at noen skal kreve like mye av deg fordi det er såpass voldsomt. 

Anonymkode: 26b1f...ad3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvor er logikken med at du ikke ønsker en dame med krav og at du derfor velger de unge? De har jo krav de også. 

Hva vil du ha da? 

Jeg tror rett og slett du er redd for ikke å levere. Om noen stiller krav til deg må du prestere. I din verden. Men du igjen har haugevis av krav til damene. Det er greit. Du vet hvor mye du krever av andre og derfor er du redd for at noen skal kreve like mye av deg fordi det er såpass voldsomt. 

Anonymkode: 26b1f...ad3

Jeg har aldri sagt jeg ikke ønsker en dame med krav... 

Noen som ikke nærmer seg tredve og elsker meg for den jeg er, og som ikke er interessert i pengene mine.

Hvilken krav? Nå er jeg forvirret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Jeg har aldri sagt jeg ikke ønsker en dame med krav... 

Noen som ikke nærmer seg tredve og elsker meg for den jeg er, og som ikke er interessert i pengene mine.

Hvilken krav? Nå er jeg forvirret. 

Men det er jo mye større sjans for å finne en som elsker deg for den du er når hun er litt mer voksen. En 20-åring er jo mye mer opptatt av status enn en 30-åring. 

Du har jo skyhøye krav. Blant annet at hun skal være ung (og ant med en spretten kropp) men allikevel elske deg for den du har. 

Anonymkode: 26b1f...ad3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Men det er jo mye større sjans for å finne en som elsker deg for den du er når hun er litt mer voksen. En 20-åring er jo mye mer opptatt av status enn en 30-åring. 

Du har jo skyhøye krav. Blant annet at hun skal være ung (og ant med en spretten kropp) men allikevel elske deg for den du har. 

Anonymkode: 26b1f...ad3

Jeg er helt uenig i at en 20-åring er mer opptatt av status enn en 30-åring. 

Kravet er at hun ikke er gammel, og det er da helt normalt å ville ha noen som er noen få år yngre enn seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Jeg er helt uenig i at en 20-åring er mer opptatt av status enn en 30-åring. 

Kravet er at hun ikke er gammel, og det er da helt normalt å ville ha noen som er noen få år yngre enn seg selv.

Jaha? Da har du kanskje ikke så store erfaringer med enten 20-åringer eller 30-åringer? 

30-åringer bryr seg jo mye mindre om status. Det kan hun fikse selv. Men hun krever mer av selve personen. Ikke minst respekt. En 20-åring er ikke like definert i sine krav når det gjelder personlighet og kjenner jo stort sett bare til krav om status. 

Anonymkode: 26b1f...ad3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jaha? Da har du kanskje ikke så store erfaringer med enten 20-åringer eller 30-åringer? 

30-åringer bryr seg jo mye mindre om status. Det kan hun fikse selv. Men hun krever mer av selve personen. Ikke minst respekt. En 20-åring er ikke like definert i sine krav når det gjelder personlighet og kjenner jo stort sett bare til krav om status. 

Anonymkode: 26b1f...ad3

Jeg kan gå med på at de 30-åringene jeg omgås ikke er høystatus. Men 20-åringer kjenner jeg til, og de er ikke akkurat kompliserte. 

Hvis en 20-åring er forelsket er det ingenting annet som spiller noen rolle, 30-åringer har erfaringen til å tenke to ganger. Å vise respekt er uproblematisk for meg. Men jeg vil heller ha en 19 år gammel barista enn en 30 år gammel sivilingeniør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Jeg kan gå med på at de 30-åringene jeg omgås ikke er høystatus. Men 20-åringer kjenner jeg til, og de er ikke akkurat kompliserte. 

Hvis en 20-åring er forelsket er det ingenting annet som spiller noen rolle, 30-åringer har erfaringen til å tenke to ganger. Å vise respekt er uproblematisk for meg. Men jeg vil heller ha en 19 år gammel barista enn en 30 år gammel sivilingeniør. 

Eneste kravet ditt er at hun ser ut som en million dollar og at hun ser opp til deg? 

 

Anonymkode: 26b1f...ad3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...