Gå til innhold

han dumpet henne fordi han ble forelsket i en annen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvilken bok?

dette er ikke hun som dikterte innlegget for meg, men jeg ( jenten i historien).

Jeg lekte ikke med følelsene...han hadde jo ikke noen....HAN derimot lekte med meg,...siden han sprang på dør MED en gang en jente ikke var avvisende i det hele tatt.

Han kunne bare dratt...han hadde ikke trengt å fortelle om den andre damen, kunne bare sagt at han ikke ville mer vel.

uansett...det jeg fortsatt ikke forstår, som ingen her svarer på er hvorfor i all verden han fortsetter å kysse å ligge med meg etter han valgte hun?

Anonymkode: 886a5...016

Han kunne knulle hvis han ville, derfor valgte han det, selv om han hadde truffet noen andre, så gjorde han det for det.

Tror ikke han mente noe mer med det enn at du var et ligg.

 

Begynner å skjønne litt mere nå som du sier at dine sosiale antenner sliter.

 

Bare glem hele gutten, gå videre uten han, finn deg en ny kar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er det jeg ikke forstår.....når han er forelsket i hun og hun i ham og de skal satse, HVORFOR fortsetter han da å råkline med meg ???? og ikke minst gå til sengs med meg, på hans forespørsel?

Anonymkode: 886a5...016

Det er desverre ikke enkelt å forstå seg på folk fortiden. De gjør hva pokker de vil og driter i andres følelser. Tipper det er for han synes det er tøft med to damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er den jenta og jeg kan bekrefte at dette IKKE er oppspinn. Hva skulle hensikten være?

Ja, jeg forstår godt at han ikke holdt ut med meg, men i følge våre felles bekjente burde JEG være glad for å bli kvitt han, siden han tydeligvis prøvde seg på alt som gikk når OG mens jeg var til stedet. ( Det siste lengre innlegget jeg skrev, ikke det min vennine dikterte).

De mener at hans handlinger ETTER at han valgte den andre jenta som IKKE visste om meg OG der de har meddelt at de har funnet ut at de er ment for hverandre vitner om at HAN ikke er oppriktig.

Hvorfor skal en fyr som har tilgang til sex med drømmedama, forsøke å ligge med den han dumper?

Jeg kunne i vertfall aldri gjort dette mot min utkårede.

Han hadde noen trekk som ikke var helt oppegående.....f.eks dette med at han vurderte om han burde fortelle drømmedama om våre hyrdestunder? Hva er poenget med å begynne et forhold slik.

Og nei, når vi kysset visste jeg ikke at de var sammen. Når fyren ikke finner meg attraktiv syntes jeg at han burde latt være. Var ikke slik at jeg angrep han og han ikke kunne rømme liksom.

Anonymkode: 886a5...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Ardenus skrev:

Han kunne knulle hvis han ville, derfor valgte han det, selv om han hadde truffet noen andre, så gjorde han det for det.

Tror ikke han mente noe mer med det enn at du var et ligg.

 

Begynner å skjønne litt mere nå som du sier at dine sosiale antenner sliter.

 

Bare glem hele gutten, gå videre uten han, finn deg en ny kar.

ja...jeg forstår at jeg kun va et ligg, men jeg begriper ikke hvordan han hadde samvittighet til å gjøre dette overfor hans store kjærlighet. Er menn virkelig så ufyselige når de er forelsket?

Æsj, føler meg så skitten og dum.

Orker ikke tanken på noe ny gutt.....kommer jo alltid til å være hun som taper uansett. Syntes så mange menn forsøker å utnytte meg, føler jeg  bør være stolt over at jeg ikke har falt i fella til andre sjarmører før, men nå bare skammer jeg meg sånn for at jeg trodde han elsket meg og er såååå sjalu for at han elsker denne jenten.

Hvordan går man videre da? Vil ikke gjennom nok en dumping.  Jeg er jo ikke slikk som vanlige, oppegående jenter som tror de kan få hvem som helst og om de blir avvist så kaller de vedkommende idiot og sier at de fortjener bedre og at vet ikke hva han går glipp av.....osv.

Jeg tenker heller at jeg aldri kommer til å få noen så bra som ham!

Vi er i samme miljø, derfor er det umulig å glemme han, dessuten er jeg jo ganske gammel og dette var første gang jeg faktisk hadde sex med noen....det visste han.

Kommer bare ikke over hvordan han kunne utnytte meg for sex når han visste jeg var jomfru. Skammer meg over å ha brukt tid med en som ikke eide snev av følelser.

Å glemme 7 måneder på 7 dager er ekstremt vanskelig. 

Takk for svar forresten, må vel bare innse at slaget er tapt

 

Anonymkode: 886a5...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Aye skrev:

Det er desverre ikke enkelt å forstå seg på folk fortiden. De gjør hva pokker de vil og driter i andres følelser. Tipper det er for han synes det er tøft med to damer.

oj. ja, takk. Jeg er jo ikke helt innenfor sosialt, men magefølelsen min lander på 4 alternativer

1) Han har aldri likt noen av oss, dette med nye damen er ikke seriøst men et produkt av at hun gir han de seksuelle tingen han ikke fikk av meg OG mer oppmerksomhet.

2) Han elsker den nye damen, men vil ha døren åpen med meg, sånn i tilfelle han skulle gå lei av å ligge med henne

3) Han er en skikkelig skjørtejeger og dumpet meg fordi det ble for mange damer å holde styr på og jeg var den som gav han minst og var vanskeligst og dårligst i sengen

4) eller hans versjon: Han likte meg, men jeg var for avvisende så nå har han gått videre ( men føler ingen skrupler med å kose med meg ett par siste ganger bak ryggen på sitt livs kjærlighet).

Jeg har flere ganger anklaget han for å være psyko ( slik flere på forumet sier jeg er) han sa han trodde det samme. Jeg kan ikke fordra mitt eget speilbildet så hvordan kan jeg være psyko da? Nei, det er mye jeg åpenbart ikke forstår og som jeg sikkert aldri forstår. Matte er vel det eneste området jeg kan skinne litt på...så får gå tilbake til studiene og drite i menn for resten av livet.

Jeg avsluttet i vertfall kontakten med han, uten å lage et helvete med å si at han fikk pelle seg ut, utro jævel og slikt. Sa bare at det var bra for han at han hadde funnet sin store kjærlighet og selv om jeg var lei meg og følte meg dårlig behandlet så hatet jeg ham ikke.

Så, ja da kan han jo egentlig bare leve livet videre uten dårlig samvittighet og jeg slipper å være bekymret for at han skulle finne på å komme løpende tilbake til meg.

Anonymkode: 886a5...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Aye skrev:

Ingen kan da noe for at de blir forelsket i andre. Kjærligheten er hard!

Jenta her:

Tja....jeg tenker at han ikke hadde trengt å pleie kontakten med henne videre FØR han hadde avsluttet skikkelig med meg. Han sa det var fordi han var usikker, men jeg syntes han skyldte meg å si at han hadde truffet ei med en gang han gjorde det. Jeg merket jo at han plutselig var konstant online på whatsapp til alle døgnets tider og syntes det var pussig, siden han bestandig er mer eller mindre offline....

Selvsagt har han meldt døgnet rundt med jenta...ventet han bare på at hun skulle si at hun også ville ha ham. Hvorfor i alle  dager kline med meg som om ingenting har skjedd ETTER at hun har sagt at hun vil ha han og de har skrevet pusemeldinger, kysset og hatt sex??? jeg fatter ingenting lenger.

begriper ikke at hun er den rette. Tror ingen av oss er det. Han var fryktelig deprimert og stresset da han traff hun andre. Kanskje hun ble en sånn reddende engel eller noe.

Anonymkode: 886a5...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var ikke lett, når han også holdt igjen...eller jeg følte ikke han va tydelig...hva menes egentlig med seriøst da? Fram til vi begge drar hjem til våre land? Jeg gikk i vertfall med på at det ville jeg, men han ville tydeligvis mer varig...aner ikke..ville kanskje bare til noe bedre dukket opp

Anonymkode: 886a5...016

Da burde du oppført deg bedre mot han. Når han vil være kjæreste med deg og du sier nei, hva forventer du egentlig? At noen skal vente på deg til evig tid, sånn i tilfelle du forandrer mening?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er menn virkelig så ufyselige når de er forelsket?

Menn generelt er ikke det, enkelte individer er det, man kan ikke generalisere ut i fra en opplevelse.

Du sliter med signaler du får i fra mannfolk, at du tror de skal utnytte deg, for alt du vet så liker de deg og vil bli bedre kjent med deg.

 

Har du vært til utredning når det gjelder dine sosiale antenner? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket land bor dere i?

I Norge ville jeg opplevd hvordan dere begge oppfører dere som uakseptabelt og sosialt på trynet. Men i noen land så har mannen en annen jakt-rolle, som kanskje kan forklare noe av oppførselen hans? Ellers vil jeg anbefale deg å kanskje finne en psykolog eller terapaut du kan snakke med, og som kan hjelpe deg å mestre det sosiale bedre. Om du er IQ-intelligent så kan du lære deg noen triks for å bli mer sosialt intelligent også. Det sosiale spillet som andre tar naturlig, kan kanskje du ta analytisk.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Ardenus skrev:

Menn generelt er ikke det, enkelte individer er det, man kan ikke generalisere ut i fra en opplevelse.

Du sliter med signaler du får i fra mannfolk, at du tror de skal utnytte deg, for alt du vet så liker de deg og vil bli bedre kjent med deg.

 

Har du vært til utredning når det gjelder dine sosiale antenner? 

Hei, takk. Godt å lese noen som ikke føler for å angripe meg og som faktisk SER hvorfor min atferd er slik.

Jeg tror ikke de kan like meg, fordi jeg ser veldig spesiell  og har alltid blitt sett ned på av andre jenter p.g.a det...

Sliter med norsk formuleringen merker jeg, siden jeg aldri prater norsk lengre:p

Er generelt skeptisk til menn som gir komplimenter på utseendet svært tidlig..liker DET ikke. Beviser at de er skjørtejegere og løgnere.

Ja, i 18 år. Jeg er IKKE psykopat, IKKE narsissist, IKKE spiseforstyrret, men de tror at all hetsen jeg har blitt utsatt for i fra andre kvinner og menn har skapt store tillitsproblemer....forstår ofte hva som foregår i sosiale settinger som heg observere, MEN når det gjelder meg selv blir det med en gang problematisk...

Jeg MENER ikke å være slem, jeg er generelt veldig snill, MEN med menn som forsøker å lure meg til å to at de elsker meg blir jeg utrolig forvirret, såret , frustrert og fly forbanna ( tidvis). Ofte lurer jeg på hvor dum i hodet noen andre kvinner er ( t.o.m mine venniner når de tror at mannen kun har øyne for de). Jeg begriper liksom ikke hvordan enkelte damer er så full av selvtillit( til tross for at de ikke skiller seg ut på noe som helst vis), om de blir dumpet så er det liksom alltid " han var idiot"," jeg er mye bedre enn hun andre, jeg er et varp-hun andre er ingenting ved siden av meg osv.".

Ikke rart de aldri har kjærlighetssorg. Jeg derimot tar det bare som en bekreftelse, på at jeg nok en gang ble lurt og at ikke en gang sex er nok for å holde på en mann, da det alltid er så mange andre pene, yngre damer overalt!!!!

Er jo ingen vits i å binde seg da! Uansett om man har 2 eller 50 år igjen av livet.

Kjenner mange kvinner og jenter som tenker at en mann er interessert med en gang han vil finne på noe, for meg må han ha sirklet rundt meg i min.6 måneder for at jeg skal bli overbevist. Har ikke noe med at jeg er ondskapsfull, slem osv. har å gjøre med hvor utrolig mange menn der ute som rundlurer damer...bare for å få seg noe og jeg har sett en sammenheng mellom at det gjerne er de mest uattraktive damene som får de fleste tilbudene fordi menn tenker at de er lettest å få ( og koster minst å miste)

 

Anonymkode: 886a5...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

...Er generelt skeptisk til menn som gir komplimenter på utseendet svært tidlig..liker DET ikke. Beviser at de er skjørtejegere og løgnere...

...Ikke rart de aldri har kjærlighetssorg. Jeg derimot tar det bare som en bekreftelse, på at jeg nok en gang ble lurt og at ikke en gang sex er nok for å holde på en mann, da det alltid er så mange andre pene, yngre damer overalt!!!!...

...Kjenner mange kvinner og jenter som tenker at en mann er interessert med en gang han vil finne på noe, for meg må han ha sirklet rundt meg i min.6 måneder for at jeg skal bli overbevist. Har ikke noe med at jeg er ondskapsfull, slem osv. har å gjøre med hvor utrolig mange menn der ute som rundlurer damer...

 

Anonymkode: 886a5...016

De sosiale antennene dine er én ting, men skepsisen din ovenfor menn må også være veldig vanskelig å leve med. Jeg har aldri opplevd å bli lurt, dumpet eller behandlet dårlig. Så dette gjelder absolutt ikke for alle. Mange har dårlige erfaringer, mange har gode. Selv synes jeg vanligvis forklaringen på at ting ikke fungerer lenger, er at man rett og slett ikke passer sammen. 

Å ta alt så personlig og å være så skeptisk, vil bare ødelegge for deg i lengden. Og å skylde på alle menn, for noen få dårlige opplevelser, blir bare feil. Når det gjelder utroskap for eksempel, er det ganske likt mellom kvinner og menn. For eksempel i din historie, har dere jo begge oppført dere litt dårlig.

Denne usikkerheten din kommer kanskje av tidligere opplevelser og å bli holdt utenfor? Det kan skape store tilitts-problemer. Jeg ville opplyst den neste personen du blir interessert i om dette. Selv er jeg ikke spesielt flink sosialt, og pleier å fortelle det i løpet av de to første månedene vi dater, så han kan forstå meg bedre, og kan være tydligere med meg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, Kattekvinne skrev:

De sosiale antennene dine er én ting, men skepsisen din ovenfor menn må også være veldig vanskelig å leve med. Jeg har aldri opplevd å bli lurt, dumpet eller behandlet dårlig. Så dette gjelder absolutt ikke for alle. Mange har dårlige erfaringer, mange har gode. Selv synes jeg vanligvis forklaringen på at ting ikke fungerer lenger, er at man rett og slett ikke passer sammen. 

Å ta alt så personlig og å være så skeptisk, vil bare ødelegge for deg i lengden. Og å skylde på alle menn, for noen få dårlige opplevelser, blir bare feil. Når det gjelder utroskap for eksempel, er det ganske likt mellom kvinner og menn. For eksempel i din historie, har dere jo begge oppført dere litt dårlig.

Denne usikkerheten din kommer kanskje av tidligere opplevelser og å bli holdt utenfor? Det kan skape store tilitts-problemer. Jeg ville opplyst den neste personen du blir interessert i om dette. Selv er jeg ikke spesielt flink sosialt, og pleier å fortelle det i løpet av de to første månedene vi dater, så han kan forstå meg bedre, og kan være tydligere med meg. 

Takk for at du delte dette! Vel.....det rare er at vi liksom aldri hadde de store diskusjonene eller kranglene når vi fysisk sammen. Ting var bare fryd og gammen, selv ett par dager før han traff henne. Så jeg fikk ikke inntrykk av at han ikke syntes VI fungerte eller passet sammen....

Hmmm...ja, mange damer som er utro...men jeg oppsøkte jo ikke andre menn:p Ikke viste jeg dem interesse heller og fortalte han alt etter hvert som ting skjedde. Såret meg bare at han ikke fortalte meg om alle disse damene han sjekket opp...eller traff...syntes det er unødvendig å VENTE ( slik som han gjorde) til han er fysisk utro.

Han visste om mine utfordringer FØR vi i det hele tatt kysset. Dette var noe som skjedde på første møte, da han spurte meg om jeg var singel osv. og jeg gadd ikke å holde noe tilbake. Jeg fortalte han i detalj hvordan jeg hadde blitt lurt, bedratt og forlatt for andre damer av flere grunner, kanskje først og fremst fordi jeg ikke gikk til sengs med dem.

Når han visste alt dette....syntes jeg det var lite snilt å gjøre akkurat det samme, syntes han bare kunne ha stukket av med hun andre damen ( som han traff samtidig som meg) fremfor å holde kontakten med meg...

Etter at han inviterte meg til sengs, samme kveld som han og dama hadde sagt de elsket hverandre...og ja..garantert hatt samleie...DA virker det enda mer som han kun er ( og var) en sånn...playboy type

Anonymkode: 886a5...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Takk for at du delte dette! Vel.....det rare er at vi liksom aldri hadde de store diskusjonene eller kranglene når vi fysisk sammen. Ting var bare fryd og gammen, selv ett par dager før han traff henne. Så jeg fikk ikke inntrykk av at han ikke syntes VI fungerte eller passet sammen....

Hmmm...ja, mange damer som er utro...men jeg oppsøkte jo ikke andre menn:p Ikke viste jeg dem interesse heller og fortalte han alt etter hvert som ting skjedde. Såret meg bare at han ikke fortalte meg om alle disse damene han sjekket opp...eller traff...syntes det er unødvendig å VENTE ( slik som han gjorde) til han er fysisk utro.

Han visste om mine utfordringer FØR vi i det hele tatt kysset. Dette var noe som skjedde på første møte, da han spurte meg om jeg var singel osv. og jeg gadd ikke å holde noe tilbake. Jeg fortalte han i detalj hvordan jeg hadde blitt lurt, bedratt og forlatt for andre damer av flere grunner, kanskje først og fremst fordi jeg ikke gikk til sengs med dem.

Når han visste alt dette....syntes jeg det var lite snilt å gjøre akkurat det samme, syntes han bare kunne ha stukket av med hun andre damen ( som han traff samtidig som meg) fremfor å holde kontakten med meg...

Etter at han inviterte meg til sengs, samme kveld som han og dama hadde sagt de elsket hverandre...og ja..garantert hatt samleie...DA virker det enda mer som han kun er ( og var) en sånn...playboy type

Anonymkode: 886a5...016

Kjipt at du sliter med det sosiale. Tenker du må være en helt uimotståelig dame, siden du aldri opplever svik:) Heldig du! Kanskje vi andre egentlig bare fortjener vår egen ulykke..siden vi tross alt deltar i den selv ved å ikke være så kjærlig som det kreves?

Anonymkode: 886a5...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på det. Da hadde han jo beholdt meg SAMTIDIG som han har den nye damen!

Anonymkode: 886a5...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Kjipt at du sliter med det sosiale. Tenker du må være en helt uimotståelig dame, siden du aldri opplever svik:) Heldig du! Kanskje vi andre egentlig bare fortjener vår egen ulykke..siden vi tross alt deltar i den selv ved å ikke være så kjærlig som det kreves?

Anonymkode: 886a5...016

Det handler om å ikke skjære alle over én kam. Selv om jeg bare har hatt gode opplevelser, så veit jeg jo at det finnes drittsekker. Og på samme måte burde du huske på at det finnes fine menn. Når du gjør narr av venninner med selvtilitt så gjør du deg selv en bjørnetjeneste. Å føle at man fortjener et bra forhold er ikke noe å være flau over.

Du har vært skikkelig, skikkelig uheldig. Og det er veldig leit. 

Dette er jo en klisjé, men tror du at du tiltrekkes av feil type menn? Det er aldri for sent å forandre på eget handlingsmønster.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg begriper liksom ikke hvordan enkelte damer er så full av selvtillit( til tross for at de ikke skiller seg ut på noe som helst vis), om de blir dumpet så er det liksom alltid " han var idiot"," jeg er mye bedre enn hun andre, jeg er et varp-hun andre er ingenting ved siden av meg osv.".

Dette er bare et spill for galleriet, de har like mye kjærlighetssorg som alle andre, de skal bare ha et tøft ytre både for seg selv og andre som ser dem. Så ikke heng deg opp i det der.

Det finnes menn som lurer kvinnfolk for å få seg noe, men det finnes også de som oppriktig mener det dem sier, det er bare du som må finne ut av hvem som er hvem, da må man ta en sjanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kattekvinne skrev:

Det handler om å ikke skjære alle over én kam. Selv om jeg bare har hatt gode opplevelser, så veit jeg jo at det finnes drittsekker. Og på samme måte burde du huske på at det finnes fine menn. Når du gjør narr av venninner med selvtilitt så gjør du deg selv en bjørnetjeneste. Å føle at man fortjener et bra forhold er ikke noe å være flau over.

Du har vært skikkelig, skikkelig uheldig. Og det er veldig leit. 

Dette er jo en klisjé, men tror du at du tiltrekkes av feil type menn? Det er aldri for sent å forandre på eget handlingsmønster.

Hm....ja...jeg bare tenker at de bra mennene ikke tar kontakt med meg.....mener ikke å gjøre narr av venniner med selvtillitt( hakker i vertfall ikke ned på dem i person). Jeg bare reagerer på at de sier at de ikke har konkurrenter...at de er et varp osv. og om en mann skulle finne på å finne en annen kvinne så er det fordi HAN er idiot og har ikke noe med at HUN ikke er god nok, pen nok osv.

Men når det gjelder hvorfor menn, generelt sett går til fordel for en annen så sier de at det alltid handler om at den andre dama er penere og bedre.

Dette kommer frem for en dag...når vi prater i lag etter hver gang jeg blir dumpet....så her er det altså de som er uimotståelige , mens jeg er en god?! nr.2.

 

Feil type menn....hmmm...jeg er jo ikke å sosiale medier, datingsider osv. så blir til at jeg er skikkelig passiv. Kommer det 100 oppsøkende menn min vei...så bare plukker jeg den ene som virker MINST pågående, der og da.

Anonymkode: 886a5...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hm....ja...jeg bare tenker at de bra mennene ikke tar kontakt med meg.....mener ikke å gjøre narr av venniner med selvtillitt( hakker i vertfall ikke ned på dem i person). Jeg bare reagerer på at de sier at de ikke har konkurrenter...at de er et varp osv. og om en mann skulle finne på å finne en annen kvinne så er det fordi HAN er idiot og har ikke noe med at HUN ikke er god nok, pen nok osv.

Men når det gjelder hvorfor menn, generelt sett går til fordel for en annen så sier de at det alltid handler om at den andre dama er penere og bedre.

Dette kommer frem for en dag...når vi prater i lag etter hver gang jeg blir dumpet....så her er det altså de som er uimotståelige , mens jeg er en god?! nr.2.

 

Feil type menn....hmmm...jeg er jo ikke å sosiale medier, datingsider osv. så blir til at jeg er skikkelig passiv. Kommer det 100 oppsøkende menn min vei...så bare plukker jeg den ene som virker MINST pågående, der og da.

Anonymkode: 886a5...016

så poenget er nok bare at jeg ikke velger liksom...egentlig, jeg bare ender opp med dem som velger meg...også begynner jeg å like dem sånn skikkelig etter hvert, men da er de allerede forsvunnet mentalt( og fysisk) til neste dame.

Innerst inne....så tror jeg egentlig...at alle disse mennene( inkludert denne siste) er slike som " tar det de får". Dette er i vertfall det som har vært rykte til alle jeg har involvert meg med...og hver eneste gang....har denne nye dama...en dame ingen av våre felles bekjente eller venner har sett snurten av ELLER disse guttene blir observert med flere damer...

Etter en stund forsøker de å gjenoppta kontakt med meg....

Vet ikke helt hvilke handlinger jeg gjør i grunn...ringer for mye kanskje? Slanker meg ikke for dem? Vil ikke ha sex før jeg er trygg?

Anonymkode: 886a5...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...