Gå til innhold

han dumpet henne fordi han ble forelsket i en annen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jg skriver dette innlegget på vegne av min vennine( det er hennes profil) fordi hun er så gråtkvalt at hun ikke klarer å skrive noe akkurat nå.

hva tenker dere om denne historien? jeg vet ikke hva jeg skal si til henne...

`* Hun traff en kar , som var en del år yngre, det var umiddelbar kjemi. fyren var meget pågående og klarte ikke å ta øynene fra henne på første møte. Hun trudde han var ruset, men til det svarte han at det var hun og øynene hennes som gjorde han slik. på andre møte sa han at han ikke var fysisk tiltrukket av henne i begynnelsen, men at han bare så på henne som en vennine. Han kysset henne på andre møte, men visste ikke hvorfor,

* de hadde helt utrolig sterk tiltrekning dem imellom etter dette og var som ville kaniner hver gang de traff hverandre, han sa han ikke traff andre fordi han bare ville treffe henne fordi han var forelsket, mens hun traff andre menn og sa hun bare var betatt.

`* slik pågikk det i noen måneder, men med sjelden kontakt...møter på ukentlig basis, i det lengste annenhver uke. han sa det var fordi han ikke ville få mer følelser( hun var usikker på om hun skulle satse på en gammel flamme som ville forlove seg med henne) men også fordi han ikke hadde tid. hun tok hans fraværende atferd som et tyelig tegn på at han ikke var interessert i henne. han spurte henne veldig tidlig om hun ville være kjæresten hennes, noe hun avslå.

* så når hun hadde sin gamle flamme på besøk fikk hun meldinger av han der han sa at han ikke klarte å sove, og hun spurte hvorfor ikke og han sa at det var fordi han savnet noen. det tok min vennine som et tydelig tegn på at han ikke var interessert i henne.

* min vennine var litt skremt av denne pågående mannen...fordi han var så intens i øyekontakten og hele tiden ville kysse og holde hender og ikke var redd for å gå ute i all offentlig å kysse henne mitt på gaten.

* han slikket henne og sa han aldri hadde gjort dette med noen før, hun sier han var helt utrolig i sengen og at ha sa det samme om hun. de var liksom på en annen planet da de var sammen. første gangen de lå ilag sa de at de elsket hverandre og selv om det virket rart så trodde hun på han, fordi det føltes ekte.

* mange ganger var det andre menn som lurte på om hun hadde kjæreste. denne fyren minvennine likte, lurte på hva hun svarte da. hun sa at hun var singel. Hun sa at han virket lei seg da.

siste gang de elsket, spurte hun ham om hva han egentig ville, han sa han ville at de skulle være offentlig og seriøse. hun sa hun ikke ville det. hun spurte om han noen gang hadde vært forelsket,samtidig sa hn at hun aldri hadde vært det. han sa det samme.

noen dager etter kom nok en fyr og spurte om hun hadde kjæreste, dette likte tydeligvis ikke han hun rotet med. denne fyren var en kollega hun ikke kjente og de skulle jobbe ilag hjemme hos henne. hun spurte om han hun likte kunne være med, fordi hun følte det var ubehagelig å være alene. han sa ja, men dukket ikke opp og gav ikke beskjed før nest dag.han sa han var veldig forvirret og lei seg og deprimert og hadde for mye å gjøre , ville bare død. min vennine var veldig sur og sa at hun gledet seg til begravelsen og at hun kunne komme på hundre grunner til å hate ham,mn ikke en eneste til å elske ham. og deretter mange, mange andre stygge ting om atferde hans og om hvor mye han utnytet hun.

hun sa at det var over og ikke ville mer.

han svarte at han aldri hadde utnyttet hun og at hun ikke trengte å være slem fordi han ikke kunnehjelpe henne.

hun trodde ikke på han, men etter et døgn angret hun seg og ville skvære opp. så sakket de normalt sammen, men plutselig sa denne mannen 3 dager etter han hadde fått de sinte meldingene/den dagen han skulle være med hun og kollegaen at han hadde møtt,en vakker jente som han ville være sammen med og at de hadde møttes før, men ikke hatt kontakt og at det nå var meningen at de møttes igjen og at de hadde funnet ut av de var som skapt for hverandre. de møttes samme dag som kollegaen hadde spurt min vennine om hun var singel.

første gang de hadde møttes var i begynnelsen ...når relasjonen mellom venninen min og karen oppstod.

han skrev dette på melding og svarte ikke når hun ringte. han sa at han ikke ville at det skulle ende slik, men at han visste at denne dagen ville komme og det kunne ikke endres. min vennine ble helt hysterisk og løpte hjem til han for å få vite alt. han var ikke der og kom først mange timer etterpå.

da satte han seg ned i en stol, helt likblek, sløv og ikke tilstedeværende, min vennine forsøkte å kysse ham etter to minutter og han gjengjeldte og de tungekysset en stund. så sa hun at hun va der fordi hun trengte å få en avslutning at han skulle se henne inn i øynene og si at han ikke elsket hun, men han sa han ikke kunne gjøre det.

det intense blikket hans var helt vekke, hun hadde aldri sett en så sliten og deprimert mann i sitt liv. han var alltid kjempeblid og strålte. hun syntes det var rart at en kjempeforelsket mann som hadde truffet drømmedamen ( ikke henne) var slik.

han sa at han var usikker, etter mange timer sa han at han elsket den nye, men ikke ville miste den gamle og spurte om venninen min ikke kunne være vennen hans. venninen min sa hun ikke klarte det, fordi hun fortsatt elsket han.

hun spurte hvor vakker denne kvinnen var og hvor mye yngre og om hun var penere osv osv. han vegret seg også her for å svare og ha blikkontakt og sa bare at de va like pen.

så ble det veldig sent og han spurte om hun ville overnatte en siste gang og elske med hverandre som en avskjed, hun sa hun ikke ville bare om han gjorde det for å være grei med henne. han sa han ville det for sin egen del.

vennine min sa han var mye mindre kjærli enn før, og når hun sa hun elsket ham  mens de holdt på , svarte han ikke tilbake, men når han slikket henne og de hadde øyenkontakt kunne hun ikke merket at han var kjempeforelset i andre enn henne.

han prøvde å hele tiden å få penisen mellom puppene hennes, noe hun alltid har avvist han på.

det virket som at når de elsket så ville han bare bli ferdig, han var alltid utholden bortsett ifra når han var trøtt og hun hadde aldri sett han sa trøtt og utslitt og blodskutt som nå, men ikke slik som en mann som har hatt mye sex...sersliten ut, men slik sliten og mager folk blir når de har mye bekymringer og stress...

om morgenen dret han helt i venninen min og ville ikke kommunisere, var fortsatt helt upåvirket av at hun va lei seg ( hun gråt ikke høylytt) og satt bae på mobilen og førsøkte å skjule hva han skrev til sin store forelskelse, det pep inn meldinger hele tiden. så tok han den med seg og gikk på badet.

da hun gikk kysset det igjen og igjen og akkurat der og da føltes det som ingenting va skjedd.

hun ville ikke treffe han mer, men de hadde jo hatt ubeskyttet samleie som hun bare gikk med på om han betalte og kjøpte angrepiller for slik ville han da bevise for henne at han elsket den nye kvinnen.

dette gjorde han, men kom ikke til henne med disse til avtalt til, fordi jeg antar han var å knullet sin elskede. de traff hverandre enn siste gang og  han så at hun tok pillen, før dette konfronterte hun han om alle som hadde sagt at han i hele perioden de hadde vært med hverandre stadig hadde sjekket andre damer når hun ikke var tilstedet. han ble kjempesint og ville vite hvem og hva de hadde sagt,

han blånektet for å ha truffet eller elsket andre enn henne på disse 7 mnd, før han fallt pladask for den nye.

han sa at han hadde gått videre når hun ikke ville ha noe seriøst med ham og han var ildsint fordi hun hadde sendt ham hatmeldingene. han klarte ikke å gjenta hva hun hadde sagt. hun sa at det at hun ikke ville være sammen med ham var fordi hun var uhelbredeli syk ( hun hadde saht det før men han brydde seg ikke om å tvinge ut a henne detaljene) nå ble han plutselig ikke sint lengre i kroppspråket og lurte på hvordan syk hun var, hun sa d ikke spilte noen rolle nå, men han ville vite.

hun sa at det ikke hadde noe med at hun ikke elsket ham, for det gjorde hun jo , men hun v ille skåne ham og seg selv.

så sa han at han ville være der for hun om hun trengte hjelp med noe handyman arbeid....siden hun alltid spurte ham om hjelp til dette. om hun trengte hjelp ville han komme på flekken.

hun sa hun ikke ville ha noe kontakt, da ble han lei seg og sa hun kunne kontakte kompisen, så gav hun ham tilbake en kjærlighetsgave han hadde gitt for ett par uker siden. det var den første og eneste og ikke noe stort, men hun hadde blitt veldig smigret. han ville ikke ta i mot fordi det var en gave til hun, hun sa at hun ikke ville beholde noe som minnet henne om ham.

han var  veldig stille og så ned i gulvet og på tingen og tok den til slutt med seg. hun fulgte han til døren også kysset de for siste gang.

nå har venninen min kjempekjærlighetssorg og føler så lett erstattelig og mislykket og ført bak lyset.

hun vet ikke hva hun skal gjøre.

alle sier at det ikke er vits i å kjempe for fyren lengre fordi han har valgt sin store kjærlighet- den nye damen. men hun sliter med å akseptere sannheten

som jo er at hun ikke var pen nok og attraktiv til åkonkurre med denne andre. han kalte henne ofte for en fet og dum hore forresten. hun er 180 høy, 57 kg og har stor rumpe, smal midje, og 60I i bh str. så jeg forstår ikke helt, hun var jomfru da hun traff ham, hun har en doktorgrad i mattematikk....til slutt sa hun at hun følte seg dum , fet og horete...selv om han sa han sa d på tull.

 

 

 

Anonymkode: 886a5...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok

Kort fortalt. Fyr endte en relasjon fordi han ble stormforelsket å 3 dager. Hun visste ikke at noe var galt fordi han alltid var kjærlig og oppførte seg forelsket i henne.

han gjorde slutt på relasjonen ved å sende en sms om at han hadde truffet en annen veldig pen dame og at de var skapt for hverandre.

hun oppsøkte ham og han ville ligge med henne, de kysset mye. nå vil han være venner med henne( fordi han ikke vil miste henne), men han vil være sammen med den nye flotte jenten, som han elsker.

 

Anonymkode: 886a5...016

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en litt tam harlekin roman, spesielt når du slang inn det at hun er uhelbredelig syk.  Ellers er det vel som mange andre brudd jeg har hørt om, og den beste medisinen er nok tid denne gangen og. 

Det positive er jo at hun har en slank kropp, viktig å få det med. 

Anonymkode: 2ee2f...b45

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er vel sånn fort på og fort av type da. Flere av de. Du merker det fort når han er for interessert på kort tid. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun må bare kutte han ut. Enkelt og greit. 

Anonymkode: fc5a7...c5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på om det faktisk er en venninne av deg du skriver om, eller om det er deg selv? En del av detaljene i innlegget hadde jeg aldri fortalt mine venninner i alle fall.

Anonymkode: 8862b...5d8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo samme dramaet, høres veldig slitsomme ut alle sammen.

Jenta vinglet mellom 2 menn, mannen fant seg ny dame etter at damen sendte stygge meldinger til han, der hun løper til han når han sier ifra at han har funnet drømmedama og de puler på betingelsen at han kjøper angrepille til henne.

Aner ikke alder på folka, men høres ikke gamle ut i hvertfall.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som et fjortisdrama fra ungdomsskolen. 

Livet går videre.

Anonymkode: ea3ae...a34

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde virkelig å henge med helt til jeg kom sånn hallveis ut i historien, da bare datt jeg helt av. 

Tips; prøv å være litt kortfattet neste gang!

Og angående det jeg har fått med meg så langt;

-Hvis en fyr ikke vil ha deg så finnes det 1000 andre der ute som sikkert vil. Move on. 

Anonymkode: 5f89d...321

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trøst henne i max en uke og etter det sier du til henne at hun må ta seg sammen. han gikk videre på grunn av konstant avvisning.

Anonymkode: 52055...a2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

han kalte henne ofte for en fet og dum hore forresten

For en drømmemann!

Anonymkode: 176d5...128

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge to er kjemperare. Må og si det ikke er så rart at han går for en ny når jenta i historien har sagt:

-at hun traff andre

-at hun ikke ville ha forholdet offisielt når han spurte om det

-sagt til andre menn at hun er singel

Altså mannen trodde vel ikke at hun var interessert i noe mer enn sex da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninnen din høres ut som en psykopat.  Fra det jeg leste har hun lekt med følelsen hans fordi hun tenkte noe bedre kanskje kommer og når han faktisk hadde nok og vil dra ble hun typisk hysterisk.  Om ikke jeg har lest boken din feil. 

Anonymkode: f19ec...9b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun visste ikke at noe var galt fordi han alltid var kjærlig og oppførte seg forelsket i henne.

Anonymkode: 886a5...016

Det gjorde han i hvert fall ikke. Han sa bla hun var fet og dum hore og mange andre ting som man ikke sier til en man elsker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...