Gå til innhold

han dumpet henne fordi han ble forelsket i en annen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det der er 8 minutter av mitt liv jeg aldri får tilbake. Du har ikke vurdert en karrière innen novelleskriving? 

Hvis venninnen din ville ha han burde hun jo ikke ha avvist han ørten ganger. Selvsagt blir han lei seg når hun oppfører seg som en følelsesløs hurpe. Det høres ut som hun fikk flerfoldige sjanser til å bli sammen med denne typen, men hun valgte å la være. Så beskylder hun han for å ikke være lojal?

Hun burde la han være i fred siden hun har vært så ufyselig. Man kan ikke oppføre seg slik mot folk. Det siste hun bør gjøre er å sabotere typen sitt nye forhold, han fortjener noen som er hyggelig og ærlig og som gjengir kjærligheten.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble litt for langt og rotete å lese, men kort fortalt så er det ikke så uvanlig at folk blir dumpet fordi en av partene har funnet en annen som er mer attraktiv. Er ikke så mye annet å gjøre enn å gå videre.

Anonymkode: b633c...aeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Maleficenta skrev:

Begge to er kjemperare. Må og si det ikke er så rart at han går for en ny når jenta i historien har sagt:

-at hun traff andre

-at hun ikke ville ha forholdet offisielt når han spurte om det

-sagt til andre menn at hun er singel

Altså mannen trodde vel ikke at hun var interessert i noe mer enn sex da?

 

Enig. Vil man ha noen, bør man i det minste kunne kommunisere dette når man snakker om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TRÅDSTARTER:

Hei, setter uendelig pris på alle som har tatt seg tid til å svar det venninen min la ut på mine vegne, mens hun var her. Ser at meningen kanskje ikke var at jeg skulle svare? Huff, mye tøff lesing...jaja, sannheten kan jo svi

jeg beklager for de som føler de kastet bort tiden på å lese dette!!!

Ja....han hadde en sånn forkortelse på meg: FSS....og brukte det på meg i noen måneder, inntil jeg sa at nå var det nok han var like mye hore selv som hele tiden ville ligge med meg.

FFS- fat, stupid and slutty ( vi snakker jo ulike språk, så prater engelsk ilag:p)....eller jeg mener gjorde...snufs.

 

Det er jo litt trist å lese at man vraker andre fordi den andre er penere....er vondt nok at den jeg elsker ikke elsker meg.

 

Hei, jeg er jenta, men jeg var midt i rene sammenbruddet så min vennine fant ut at hun skulle skrive på min profil her for synspunkter på saken.

Jeg har gjennomgått alle kommentarer nå og føler meg fortsatt forvirret og knust. Får et virrvarr av tilbakemeldingere.

Er ikke ute etter at noen skal synes synd på meg, det er min egen feil at jeg er uattraktiv og ikke gjør noe med saken.

syntes det er trist å alltid være nr.2 ,hun stygge som taper for d pene jentene.

 

Følte mange viktige poeng er utelatt når vennine har skrevet så jeg vil bare si litt om  min versjon.

 

Jeg var jomfru når jeg traff ham.  Jeg vet det er vanskelig å tro, men jeg er så usikker på meg selv og ventet derfor så lenge. han visste jeg var det . Jeg ville bare rote, men så ble han veldig kåt.Jeg lå med han fordi han var sterkt og ekstremt kåt og jeg var redd for å bli voldtatt.

Etterpå og imens vi holdt på fant jeg ut at han var snill og det var såpass deilig at jeg ikke ville slutte.

Grunnen for at jeg traff andre menn var ikke fordi jeg oppsøkte dem, men fordi de oppsøkte meg og jeg sliter med å forstå at gutter kan finne meg attraktiv og ha lyst til å kysse meg osv. derfor rotet jeg meg inn i et par situasjoner hvor dem jeg betraktet som bare nye bekjentskap kysset meg.

Ville ikke skjule dette for " flammen" min og fortalte han det derfor. Jeg var forvirret over mine følelser og ville prøve å undertrykke dem hele perioden vi hadde en relasjon( 7 måneder) fordi jeg ikke ville såre en annen mann ( som jeg elsket, men verken kysset eller lå med eller var forelsket i, men som jeg var ubeskrivelig glad i...).

Jeg var hele tiden åpen med denne gutten om ting og tang. Disse guttene som oppsøkte meg avviste jeg alle som en og det visste han om. Jeg sa at jeg BURDE treffe andre menn, men at det var uaktuelt å ligge med andre og at jeg egentlig ikke hadde lyst til å treffe andre.

Jeg tok en del kontakt......men var veldig forvirret fordi han oppførte seg kjempeforelsket når vi først en sjelden gang tilbrakte tid sammen, men når vi ikke gjorde det.....fikk han meg til å føle meg som luft med sitt fravær.

Han kansellerte ofte, eller enda verre-gav ikke beskjed når han ikke kunne komme...og dette irriterte meg grenseløst fordi jeg ikke følte meg akseptert.

Grunnen fordi jeg var så avvisende....er fordi jeg syntes det var veldig mistenksomt at en fyr kunne falle for meg etter 7 timer sammen.

En gang i begynnelsen ( da jeg ikke klarte å bestemme meg for om jeg ville satse på denne mannen i mitt hjemland) sa han til meg at vi ikke kunne være sammen på ordentlig fordi han ville være sammen med noe i fra samme kultur.

Og her kommer jo en av hovedgrunnen for at jeg tenker at fyren var uærlig om sin kjærlighet i alle disse månedene...

- for øyeblikket studerer vi i samme by, men vi er i fra to ulike verdensdeler/vidt forskjellig kultur og studerer altså her på begrenset tid...noe han da også påpekte en gang....

med andre ord virket det som han ville ha en midlertidig, trofast relasjon mens vi er her....men siste gang vi snakket om det ( før han traff damen) virket det som om han (om ikke det var skuespill) faktisk hadde komt til det punktet at han ville virkelig satse.

Jeg var hele tiden redd for at hans tilsynelatende engasjement dreide seg om oppholdstillatelse, men han kunne forsikre meg om at det var det ikke...

Avgjørende punktet for at jeg ikke KUNNE ( men ville) ha ham...er at jeg sliter med mange sykdommer som ikke det finnes kur for og jeg ønsket derfor ikke å dra han inn i dette.....

siden det ikke er første gang jeg har blitt dumpet til fordel for noen yngre og vakre...har jeg også blitt veldig skeptisk..

Jeg sliter med å tro på menn som veldig fort er veldig på og spesielt om de gir mye komplimenter på utseendet eller kysser meg i edru tilstand før de kjenner meg...

derfor trodde jeg ikke på ham de første 5 månedene ( vi har hele tiden sagt at vier forelsket i hverandre og elsker hverandre) og jeg har følt det sånn, men vært redd for å virke overivrig...og redd for å innrømme dette...

så i begynnelsen var jeg litt mer...vag? uansett så har de siste månedene vært helt fantastiske, fordi jeg endelig klarte å tro på at han ikke hadde noen andre og at jeg var den han ville ha...

Nå sier i midlertidig våre felles studiebekjente? ( mine venner, men bekjente av ham) som ikke visste om oss. Fordi jeg ville holde det hemmelig til jeg var sikker på at det var gjensidig og jeg ikke ble lurt osv.

vel, de fikk sjokk når jeg fortalte dette...jeg ville ikke si hvem det var, men når jeg navngav fyren til slutt...fikk de helt sjokk...og kunne navngi en rekke jenter de kjente som hadde blitt oppsøkt av min flørt den siste tiden...han ville følge de hjem og kvelden, inviterte dem på cafe etc.

Jeg vet at han traff jenter vennskapelig, men jeg ante ikke at det var noe mer der......

Når disse guttene spurte meg om jeg var singel, sa jeg ja IKKE fordi jeg var interessert, men fordi jeg ble satt ut og lurte på om jeg var sammen med mannen eller ikke og var redd for å si noe som var løgn.

samme dagen jeg ble spurt om dette, var den dagen han jeg rotet med i 7 måneder traff den andre jenten. jeg begriper ikke at dette var heeeelt tilfeldig.

vennene mine sier nå at han jeg trodde elsket meg garantert holdt det gående med denne drømmedamen hele tiden.....og at kanskje hun ikke var interessert eller ledig før nå.

Og at han er en utro drittsekk som brukte meg fordi han ikke hadde noe bedre....og eneste grunnen for at han ikke var fysisk utro med disse jentene var fordi de avviste ham.

Jeg konfronterte ham om dette. Han ble fly forbannet, ville vite hva og hvem som hadde fortalt det. Etter en stund roet han seg litt og sa at han hadde kontaktet disse jentene fordi de gikk på hans forelesninger og han var interessert i å starte et band og jeg hadde navngitt dem og sagt at de var musikkstudenter....

men at jentene hadde missfortstått hans væremåte og trodd han var interessert.....

hmmm...vet ikke hva jeg skal tro....siden dere skriver her at jeg ikke er helt god, psykopat osv...

uansett så er hovedspørsmålet mitt egentlig hvorfor i all verden fyren kysser meg drøssevis av ganger og vil ha meg til sengs- en siste gang, når han er sammen med drømmedama han elsker? DET gjør meg forvirret.

Og enda mer forvirret ble jeg når han lurte på om JEG syntes at han skal si til dama at vi hooket  opp! Om jeg ville ødelegge for dem så hadde jeg jo sagt JA, men jeg sa " nei, selvfølgelig ikke. da ødelegger du alt".

Jeg mener jeg håper jo selvsagt det blir slutt mellom dem, men om hun ikke visste om meg så er hun jo uskyldig og jeg vil ikke påføre hun unødvendig smerte.

Det var overhodet ikke slik at jeg løp til han for å  pule....jeg ble helt ifra meg når han fortalte om hun andre, fordi alle undertrykte følelser komt til overflaten da og jeg skjønte at jeg ville kjempe for han og oppsøke han for å se om alt var borte.

jeg hadde ikke tenkt vi skulle kysse, bare se kroppsspråket hans og tolke det for å se om d faktisk var over.

Etter 30 sekunder i samme rom, satte han seg ned i en stol og jeg satte meg på fanget hans....han gjorde ingen innsats for å dytte meg vekk, men trakk meg heller til seg. Da kysset JEG ham og han gjengjeldte det med tungekyss...

jeg ville at han skulle si at han ikke elsket meg mer, men DET kunne han ikke si til meg.

jeg forstår ikke? etter 2 timer sa han endelig at han elsket hun, men ikke ville miste meg. Om ikke vi kunne være venner?

Det ble sent han spurte om jeg ville overnatte en siste gang. jeg var svak og lei meg..

Han ville ligge med meg, men vi hadde ikke beskyttelse derfor sa jeg at jeg ikke ville med mindre han kjøpte og ordnet angrepillen. ( jeg var lei av at jeg alltid måtte gjøre dette) dessuten ville jeg teste hvor høyt han elsket hun andre og det beviste han ved å bruke tid, penger og energi på å skaffe angrepillen.

Den dagen han kom med pillen til meg, ville ha knapt sitte ved siden av meg på sengen. Jeg ville bare ha en fin avslutning og fortelle han hvor mye han og alt hadde betydd for meg og hvor fantastisk jeg hadde hatt det og takke han for det som hadde vært.

Han ville ikke se meg i øynene, men mumlet bare noe om at han også hadde hatt det helt fantastisk.

så tungekysset vi mer.

så rett før han dro, sa han at jeg hadde sagt at jeg ikke ville være sammen med ham.....og derfor ble det slik...

jeg sa da at det ikke var fordi jeg ikke elsket han, men fordi jeg var for syk og ville skåne begge to.

Da så han oppriktig lei seg ut og stanget hodet i veggen-fysisk. Jeg hadde ifra dag en sagt at jeg var syk, men ikke ville fortalt alt og dette akseptert han. Nå ble han plutselig veldig engasjert og ville vite hvordan syk jeg var.

da ble jeg sliten og sa at det ikke spilte noen rolle nå, men han ville ikke gi seg. jeg sa at du brydde deg aldri før om det så hvorfor nå.

jaja, noen svarte i en annen tråd at kroppsspråket hans,alle tungekyssene og det at han ville gi meg oralsex og elske med meg natten lang, kvelden etter han og hun erklærte sin kjærlighet til hverandre...var et produkt av at han hadde dårlig samvittighet og ville prøve å trøste meg.

Hva tror dere nå? Var dette noe oppklarende?

Og nei, dette er ikke en novelle, det er virkelighet. Jeg er faglig smart( i noen sammenhenger), men mangler sosiale antenner. sliter med å tolke situasjoner slik normale mennesker gjør- ergo all dramatikken.

Jeg er ikke oppmerksomhetssyk og horete, før jeg kysset ham, var det 3 år siden sist. da jeg kysset han...var det først fordi jeg trodde jeg aldri skulle få oppleve å kysse noen igjen OG han var så pen.

PS: jeg er utleverende og har ikke så mange grenser på hva jeg deler med folk, så ja min beste vennine får ta del i mye..

 

Kort oppsummert er det dette dere mener:

Jeg var for stygg for han

Jeg er psykopat

Jeg er kjempe rar

Jeg er dramaqueen

Jeg kan umulig være så formfull, men tynn ( JO, dessverre)

Jeg kan umulig være smart i matte om jeg er så dum sosialt ( Jeg mistenkes for å ha Asparges og en rekke andre forstyrrelser)

Jeg er ond og ondskapsfull

HAN:

Han fortjener ekte kjærlighet

Han elsker denne damen over alt på jord

Han har aldri elsket meg, men bare trodd eller latet som

 

KONKLUSJON:

Jeg skal kutte kontakten og holde meg unna  ( det har jeg gjort, men kompisen hans holder fortsatt fast..kanskje fordi jeg ikke har slettet han ifra sosiale medier)

 

Jeg syntes dette er vanskelig. for en uke siden gikk vi hånd i hånd i gaten og svevde på en rosa sky. Nå må jeg gå på gaten alene og se på hvor lykkelig de er. VIL BARE FLYTTE, MEN KAN IKKE NÅ.

Anonymkode: 886a5...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Majott skrev:

Du bør trekke deg ut og la disse dramaqueenene holde på alene.

 

Ja, venninen min som skrev dette er trukket ut. Jeg vet jeg høres dramatisk ut....jeg?han? alt? Nå dealer jeg ( jenta) i historien om dette for meg selv. Er ikke lett å ikke være god nok og trist at vi ikke skal tilbringe mer tid sammen og aldri se hverandre igjen.

Anonymkode: 886a5...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Vampen skrev:

Høres ut som en fyr hun skal være glad hun er kvitt. 

Ingen kan da noe for at de blir forelsket i andre. Kjærligheten er hard!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Jolene skrev:

Enig. Vil man ha noen, bør man i det minste kunne kommunisere dette når man snakker om det.

Var ikke lett, når han også holdt igjen...eller jeg følte ikke han va tydelig...hva menes egentlig med seriøst da? Fram til vi begge drar hjem til våre land? Jeg gikk i vertfall med på at det ville jeg, men han ville tydeligvis mer varig...aner ikke..ville kanskje bare til noe bedre dukket opp

Anonymkode: 886a5...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ble litt for langt og rotete å lese, men kort fortalt så er det ikke så uvanlig at folk blir dumpet fordi en av partene har funnet en annen som er mer attraktiv. Er ikke så mye annet å gjøre enn å gå videre.

Anonymkode: b633c...aeb

hmmm....vel jeg spurte han hundre ganger om det var fordi hun var penere, smartere, morsommere osv..han ble veldig brydd ( men ikke sint) og sa nei...slutt....jeg spurte om hun var veldig pen, han sa nei. så sa jeg, men hvorfor skriver du til meg at hun er vakker da? er hun stygg? nei. ..til slutt sa han at vi er like pene. for noe tull. d koster han vel ikke så mye å si at han vil ha hun fordi hun er penere vel???

Anonymkode: 886a5...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde en sjanse som du ikke tok. Det er ikke synd på deg. Jeg tviler på at du har doktorgrad slik du skriver og du virker veldig ung til å ha doktorgrad. Vil du virkelig ha en mann som er utro mot sin nye store kjærlighet? Det var også dårlig gjort av deg å ligge med en som har kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, ambivalentReaction skrev:

Det der er 8 minutter av mitt liv jeg aldri får tilbake. Du har ikke vurdert en karrière innen novelleskriving? 

Hvis venninnen din ville ha han burde hun jo ikke ha avvist han ørten ganger. Selvsagt blir han lei seg når hun oppfører seg som en følelsesløs hurpe. Det høres ut som hun fikk flerfoldige sjanser til å bli sammen med denne typen, men hun valgte å la være. Så beskylder hun han for å ikke være lojal?

Hun burde la han være i fred siden hun har vært så ufyselig. Man kan ikke oppføre seg slik mot folk. Det siste hun bør gjøre er å sabotere typen sitt nye forhold, han fortjener noen som er hyggelig og ærlig og som gjengir kjærligheten.

Takk for sårende tilbakemeldinger som ikke var meningen at jeg skulle lese, men fant ut at jeg ville lese selv denne tråden her..

Venninen min sliter med å skrive...så tror ikke det...eller mener du, som det virker som andre her at dette er fantasi og løgn?

Jeg kan gå god for at det er det IKKE, men jeg er litt paranoid av meg og liker å ha kontroll på omgivelsene....så jeg unngår ubehagelige overraskelser. Vil ikke bli lurt av noen som bare vil ha meg til sengs. Derfor...skeptisk....avvisende....og det du oppfatter som hurpe.

Jeg har mye følelser, men sliter med å la de komme til overflaten...rett og slett fordi jeg ikke stoler på folk..slike som han som i fra dag en har latet som om han har vært på knærne etter meg fordi han syntes jeg er veldig pen.

samtidig sa han hele tiden at for han var personlighet avgjørende, hvordan man tenker osv...vet ikke helt...hvor jeg vil med dette...vil bare ha han liksom.

jeg saboterer ingenting, hvordan skal jeg klare det? Jeg har jo faktisk kuttet kontakten med fyren. De skal få være i fred, men trist at dette skjedde akkurat nå da jeg var overbevist om at VI var som skapt for hverandre.

Jeg gjengav hans kjærlighet....han var troverdig når han var fysisk tilstedet .begriper ikke hvordan han klarte å fake at han va siiiinnsykt tiltrukket av meg!!! MEN , han sabotere ofte avtaler, hadde avslått mobil, var utilgjengelig osv...klassiske tegn på utroskap med andre ord...dessuten var han pågående i fra første stund og superforelsket etter 2 dager....

så klart jeg ble skeptisk og unnvikende...les avvisende...trengte beviser for at han ikke elsket meg evt.elsket meg.

Beviset for at han IKKE elsket meg fikk jeg da han sa at han elsket henne, men ikke ville miste meg og han siden spurte om vi skulle ha en romantisk avskjedsnatt ilag.

Vi råklinte osv.både før han sa dette, etter, neste morgen og dagen derpå igjen.

jeg ville kun ligge med han dersom han fikset angrepille, han beviste sin kjærlighet for denne jenten med at han kjøpte angrepille til meg....slik unngår han jo at jeg blir gravid og hun finner ut at vi egentlig hadde en relasjon, når hun kom inn i bildet...om hun da ikke var i bildet hele tiden, som mine venner hevder...og kanskje t.o.m fant ut om meg og ba han ta et valg?

jeg syntes ikke han var så hyggelig bestandig....han takket aldri for all maten jeg spanderte på han...det tok han som en selvfølge, siden jeg er meget rik og han er fattig..

jeg lagde mye mat også, han takket aldri for det heller.

han avlyste avtaler, sa han skulle ringe senere,...men det gjorde han ikke..har ikke tall på hvor mange sene kvelder jeg satt oppe å ventet på han.

jeg brukte lang tid på å finne ut at jeg likte han....fordi det var så mange mistenkeligheter med hans atferd som indikerte at han ikke kunne være spesielt keen.

 

Han forsøkte ofte på analsex...spurte ikke, men plutselig bare var den der og ville inn...lurer på om han er homofil.

uansett jeg sa nei nei og uaktuelt...han ville også kjøre penis mellom puppene mine..men d syntes jeg ikke er greit...ville ikke ta av meg bh fordi jeg har så store og faste pupper jeg er flau over og fordi jeg ville kun gjøre slikt med noen som jeg syntes fortjente det..eller var veldig spesiell for meg....dette prøvde han selvsagt på den kvelden han ville ha avslutning, men jeg avviste han...ble veldig lat og mistet tenningen etter dette. det har aldri skjedd før...men han var vel så utslitt av å knulle andre damen...

 

Anonymkode: 886a5...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøvde virkelig å henge med helt til jeg kom sånn hallveis ut i historien, da bare datt jeg helt av. 

Tips; prøv å være litt kortfattet neste gang!

Og angående det jeg har fått med meg så langt;

-Hvis en fyr ikke vil ha deg så finnes det 1000 andre der ute som sikkert vil. Move on. 

Anonymkode: 5f89d...321

takk...klarer ikke å gå videre...føler meg som en taper.

Anonymkode: 886a5...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Ardenus skrev:

Dette er jo samme dramaet, høres veldig slitsomme ut alle sammen.

Jenta vinglet mellom 2 menn, mannen fant seg ny dame etter at damen sendte stygge meldinger til han, der hun løper til han når han sier ifra at han har funnet drømmedama og de puler på betingelsen at han kjøper angrepille til henne.

Aner ikke alder på folka, men høres ikke gamle ut i hvertfall.

jeg er 29, han er 24......traff ikke den andre mannen i det hele tatt...hadde bare vennskapelig kontakt....1 gang for 4 måneder siden

syntes bare det var pussig at han bestemte seg for hun andre dagen etter mine meldinger....han sa han ikke hadde fortalt meg dette før...fordi han var usikker......hva betyr dette?

da jeg kom løpende til han, var han forvirret og usikker, men han elsket hun. fortstår ikke hvorfor han på død og liv vil være venner med meg.

dette meg KJØPER...er fordi jeg alltid måtte betale...alt mulig...og få tak i dette...vi bor i et land, hvor man ikke enkelt får prevensjon....man må stort sett på sykehuset i flere timer....mye stress..for meg....siden...han aldri hadde tid...og jeg sa ...det var greit...men ikke gøy å sitte alene på akuttmottaket i 8 timer liksom...derfor gadd jeg ikke ligge med han dersom han ikke fikset ting...dessuten ville jeg få bekreftet hvor høyt han elsket henne og han viste meg da at han elsker henne enormt, fordi han faktisk etter at vi hadde pult kjøpte angrepillen og sørget for at jeg tok den!!

Anonymkode: 886a5...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå føler jeg at jeg er i The Twilight Zone

Anonymkode: f19ec...9b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres bare ut som en dårlig oppdiktet historie, men jeg skal ta det seriøst. 

Det er jo hun som har vært fraværende hele tiden og sagt rett ut at hun ikke vil ha noe forhold. Da kan hun ikke bli sint for at han finner seg noen andre. Hun er godt voksen regner jeg med, siden hun har en doktorgrad, men oppfører seg virkelig som en fjortis... Greit å bli lei seg når et forhold er over, men hun får ta seg sammen! 

Må bare legge til at det er helt idiotisk å ha ubeskyttet sex og tenke at man bare kan ta en angrepille dagen etter. Bruk beskyttelse!

Anonymkode: f63bd...6af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå føler jeg at jeg er i The Twilight Zone

Anonymkode: f19ec...9b1

Hva mener du? Hva er det. -hilsen jenten

Anonymkode: 886a5...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Aye skrev:

Ingen kan da noe for at de blir forelsket i andre. Kjærligheten er hard!

Det er det jeg ikke forstår.....når han er forelsket i hun og hun i ham og de skal satse, HVORFOR fortsetter han da å råkline med meg ???? og ikke minst gå til sengs med meg, på hans forespørsel?

Anonymkode: 886a5...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette høres bare ut som en dårlig oppdiktet historie, men jeg skal ta det seriøst. 

Det er jo hun som har vært fraværende hele tiden og sagt rett ut at hun ikke vil ha noe forhold. Da kan hun ikke bli sint for at han finner seg noen andre. Hun er godt voksen regner jeg med, siden hun har en doktorgrad, men oppfører seg virkelig som en fjortis... Greit å bli lei seg når et forhold er over, men hun får ta seg sammen! 

Må bare legge til at det er helt idiotisk å ha ubeskyttet sex og tenke at man bare kan ta en angrepille dagen etter. Bruk beskyttelse!

Anonymkode: f63bd...6af

Nei...ikke sint...såret og fortvilet..jeg var jomfru...det var han som sa at jeg kunne ta en pille..

han fant seg noen andre...før vi hadde avsluttet...vi hadde 2 dager før han fant den andre sagt at vi elsket hverandre osv...

han tilbrakte 3-4 dager med henne og bestemte seg....men selv etter han hadde valgt hun...ville han kysse meg og ha meg til sengs...jeg har dårlige sosiale antenner....men syntes noe skurrer her...hvorfor ville ha en siste natt med meg, når han har drømmedama?

Anonymkode: 886a5...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Nei...ikke sint...såret og fortvilet..jeg var jomfru...det var han som sa at jeg kunne ta en pille..

han fant seg noen andre...før vi hadde avsluttet...vi hadde 2 dager før han fant den andre sagt at vi elsket hverandre osv...

han tilbrakte 3-4 dager med henne og bestemte seg....men selv etter han hadde valgt hun...ville han kysse meg og ha meg til sengs...jeg har dårlige sosiale antenner....men syntes noe skurrer her...hvorfor ville ha en siste natt med meg, når han har drømmedama?

Anonymkode: 886a5...016

MASTERGRAD!!! feil skrevet tidligere

Anonymkode: 886a5...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Venninnen din høres ut som en psykopat.  Fra det jeg leste har hun lekt med følelsen hans fordi hun tenkte noe bedre kanskje kommer og når han faktisk hadde nok og vil dra ble hun typisk hysterisk.  Om ikke jeg har lest boken din feil. 

Anonymkode: f19ec...9b1

hvilken bok?

dette er ikke hun som dikterte innlegget for meg, men jeg ( jenten i historien).

Jeg lekte ikke med følelsene...han hadde jo ikke noen....HAN derimot lekte med meg,...siden han sprang på dør MED en gang en jente ikke var avvisende i det hele tatt.

Han kunne bare dratt...han hadde ikke trengt å fortelle om den andre damen, kunne bare sagt at han ikke ville mer vel.

uansett...det jeg fortsatt ikke forstår, som ingen her svarer på er hvorfor i all verden han fortsetter å kysse å ligge med meg etter han valgte hun?

Anonymkode: 886a5...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...