Gå til innhold

Hva er fornavnet ditt, og liker du det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg heter Linette. Liker navnet mitt veldig godt, men det er litt slitsomt at folk alltid tror det uttales Linett. Det uttales med e'en til slutt, som Anette, så jeg må alltid rette på folk hvis jeg blir ropt opp. Pluss at når jeg presenterer meg så går det en liten stund og så kaller de meg Linett. Akkurat som de glemmer måten jeg sa det på første gang. :fnise:

Anonymkode: 3654b...77d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ida! Elsker navnet mitt, nesten det eneste jeg er fornøyd med meg selv, hah. Født på tidlig 90 tall, men den eneste med samme fornavn på trinnet på barneskolen. 

Anonymkode: f848d...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marie. Oppkalt etter bestemor, så det blir noe spesielt ved det. Er ikke så fryktelig mange som heter det som fornavn heller, så det er jo fint. 

 

Men en selv om jeg heter Marie så haaaater jeg Marie-kjeks. Den kjeksen har forfulgt meg lenge :bond: 

Anonymkode: fe05e...e03

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anette :) Alltid vært veldig fornøyd, synes navnet passer meg.

Anonymkode: f8862...f89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av 8 som heter det jeg heter så det må nok forbli en hemmelighet. Navnet er veldig lett gjenkjennelig :) Gøy å se at det er flere her med "sjeldne" navn. 

Anonymkode: 2bfb6...084

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Silje. Syns det klinger greit nok, men det er et fryktelig kjedelig navn. Det er utrolig mange som heter det, og jeg kan ikke skjønne hvorfor mamma og pappa ville gi meg navnet som var det mest populære det året jeg ble født. Kjipt å være en av fem Siljer på samme trinn, haha. Dessuten er Silje helt håpløst i alle land utenom Norge. Til og med svenskene og danskene skjønner ingenting når jeg introduserer meg, for å ikke snakke om hvordan det uttales på engelsk. Kunne ønske jeg hadde et navn som var hakket mer internasjonalt og litt mindre kjedelig. 

Anonymkode: c9a2a...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vanskelig å se hva jeg heter :fnise: Er nok ikke et navn som er mye brukt nå lenger tror jeg. Men jeg syns det er fint.

Navna på barna mine elsker jeg da. Daniel og Victoria <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heter Catharina :) Mislikte det sterkt da jeg var yngre, men det kan ha noe med at jeg ikke kjente eller visste om noen på min egen alder med det samme navnet. Nå er jeg veldig glad i det!

Anonymkode: 7f00f...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heter Rita og liker ikke navnet. Sa hele tiden som liten at jeg skulle bytte navn når jeg ble 18. Men det får bare være.

ble mobbet mye pga navnet

Anonymkode: e1989...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Rasmus. På barneskolen, ungdomsskolen og vgs sa mange "rass-muss". Ikke mye gøy

Anonymkode: 871d8...9a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillian. Jeg har stort sett mislikt det pga at andre alltid klarer å stave det feil. Lilian, Liljan, Lilljan, Lillan osv. Skal definitivt bytte det til noe annet. Kanskje til Evelyn.

Anonymkode: 2e731...1c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...