Gå til innhold

Hva er fornavnet ditt, og liker du det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heter Hanne og er fornøyd med navnet mitt.

Anonymkode: ded76...47d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Rannei og syntes det er meget fint.
MEN det er SÅ mange som tror jeg heter Rannveig...!
Jeg skjønner det jo, men det er fremdeles irriterende...

Anonymkode: b2200...445

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heter Ingeborg, hatet det når jeg var liten, men nå er jeg blitt veldig glad i det :)

Anonymkode: afede...fcd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt morsom tråd. Selv om de fleste her svarer anonymt så blir det nesten som man blir bedre kjent. 

Jeg heter Wenche og da jeg var liten så var det bare mammaer som het det, og jeg likte det ikke så veldig godt. Selv om det ikke var noen andre som het det så skvatt jeg hver gang noen sa "ikke" for det hørtes ut som Wenche og jeg trodde noen sa navnet mitt. 

Nå liker jeg det godt. Og fortsatt er det nok stort sett bare mammaer som har navnet, tror neppe det er noen som kaller jentene sine for Wenche lengre. :laugh:

Anonymkode: 6bf75...2c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heter Torill. Mislikte navnet mitt som liten, men nå synes jeg det er er helt OK, veldig få på min alder som heter det føler jeg, og det liker jeg egentlig :fnise:. Eneste jeg synes er en smule irriterende er at så og si ingen skriver navnet mitt riktig, ikke en gang alle i familien (!)

Anonymkode: 315fd...2b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synnøve. Er fornøyd med det. Men hvis jeg skulle valgt selv, så hadde jeg valgt Andrea. :)

Anonymkode: d81c5...683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er du han kjekke som var med i farmen? :rodmer:

Jeg heter Line. Helt greit navn, litt kjedelig bare siden så mange andre heter det. 

Anonymkode: 35dac...7df

Hehe nei ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maja :)

Syns det er fint jeg! Begynner jo å bli populært nå, så det er jo litt morro. "Ingen" som het det da jeg var ung. Det er kort og enkelt.

Anonymkode: 56d24...e69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Malene og liker det veldig godt, men har ei venninne som heter Katia, og jeg misunner henne. det er unikt og fint :)

Anonymkode: 4702b...e67

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heter Birgitte.
Nå har jeg ikke noe imot det, men det føltes nesten som verdens undergang når jeg gikk på skolen :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Anne :) navnet går i arv i familien så har regnet at jeg er minst Anne den 6 :) sounds like a queen :P likte ikke navnet mitt før, men nå synes jeg deg er helt greit :) skulle gjerne hett anna istedet da... Menmen

Anonymkode: bac80...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heter Kristina. Greit nok, det er jo meg, men hadde før en drøm om å hete Mari 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Hvorfor bytte det? Silje er et av de fineste navnene jeg vet om :) Husk at du kan jo også lage deg et kallenavn ;) Jeg kjenner til ei som heter Cecilie, men kaller seg Sili :) Husk at navnet er deg unikt, og det er noe du har fått fra mammaen og pappaen din. Ikke bytt det!

Anonymkode: 4465b...a74

Du synes kanskje det er et fint navn. For min del føler jeg ingen tilknytning til navnet. Min mor har alltid tillagt navnet egenskaper jeg ikke har, samt hun har vært flink til å påse at det skal handle om henne. 'Pappsen' hadde ikke ord i laget da han alltid har vært fraværende.

Jeg har ingen tilknytning verken til navnet, eller mor.
Jeg bytter!

Anonymkode: 47a2b...7e4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Margrethe, liker det kjempegodt☺ treffer ikke så mange med samme navn, og når jeg gjør det er det så rart😉

Anonymkode: 3c261...0ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stine. Liker det ikke så veldig godt. 

Anonymkode: 313df...39f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunniva Eyva Maria og et helt vanlig norsk etternavn. Er kun oppført som Sunniva+etternavn hos 1881 og facebook da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Heidi. Veldig mye brukt på 70-tallsbarn, så jeg har ofte gått i klasse med andre som het det samme. Synes navnet er greit nok, men litt kjedelig. Akkurat som meg 😌. 

Anonymkode: ec239...2ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...