Gå til innhold

Makedonia stanset asylsøkere fra å ta seg inn i landet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skremmende at det finnes mange folk i Norge som enda ikke ser hva disse muslimske unge mennene står for og hva de gjør. Jeg er mye mer positiv til å ta inn barn,kvinner og alt annet enn muslimer i Norge, men vet at å integrere kvinnefientlige menn er umulig og farlig.

Endret av Anders15
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Anders15 skrev:

Skremmende at det finnes mange folk i Norge som enda ikke ser hva disse muslimske unge mennene står for og hva de gjør. Jeg er mye mer positiv til å ta inn barn,kvinner og alt annet enn muslimer i Norge, men vet at å integrere kvinnefientlige menn er umulig og farlig.

 

Helt fryktelig at de har fått en så stor følger-base i Skandinavia.

Legg merke til kommentarene i videoen, en video som har blitt sett 457 000 ganger har kun 4 kommentarer?? Hvor alle er positive til det som blir sagt? Selvfølgelig må de slette "hat-kommentarer" da, man kan ikke la de som ikke følger Allah få snakke. Likes/dislikes er også skjermet for offentlgheten (men den vises helt fint i resten av videoene med langt færre visninger). Tydelig at det er noe de prøver å skjule.

Er det ikke ironisk at de som hevder å ha moralsk autoritet alltid må sensurere andre?

 

Anonymkode: c9c03...0b8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Helt fryktelig at de har fått en så stor følger-base i Skandinavia.

Legg merke til kommentarene i videoen, en video som har blitt sett 457 000 ganger har kun 4 kommentarer?? Hvor alle er positive til det som blir sagt? Selvfølgelig må de slette "hat-kommentarer" da, man kan ikke la de som ikke følger Allah få snakke. Likes/dislikes er også skjermet for offentlgheten (men den vises helt fint i resten av videoene med langt færre visninger). Tydelig at det er noe de prøver å skjule.

Er det ikke ironisk at de som hevder å ha moralsk autoritet alltid må sensurere andre?

 

Anonymkode: c9c03...0b8

Stakkars mennesker, de er så hjernevasket. Alle med litt grunnleggende sunn fornuft ser jo at disse muslimene er fanget i dumskap. Ingen intelligent diskusjon, og det ser nesten ut som alle tilskuerene nesten ikke tror på det engang. De er ganske hjernevasket. En tanke på hvor lett mennesker lar seg lede av idiotskap.

Anonymkode: bf94c...9b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Drizzt skrev:

Er det tungt å innse realiteten? Huff, jeg føler med deg - bare fortsett å lukke øynene.

Her er det en lenke til www.nettavisen.no/na24/flyktningekostnad-per-nordmann-=-72000-kroner/3423155194.html   Og dette er kun de neste 6 årene. Hva med de neste 60 årene? 

Jeg leser ikke nettavisen. Veldig høyrevridd og fremmedfiendtlig avis. De blåser opp de minste sakene som muligens kan tolkes litt negativt om flyktningene, og de fremmedfiendtlige biter på. Du er målgruppen for nettavisen, ikke jeg. 

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

I Aten truet massen med å kaste en baby på politiet om de ikke fikk vandre nordover i Europa,  sånn som de gjorde i fjor i Bulgaria. Har store problemer med å takle folk/grupper som bruker barna sine for å komme inn i Europa. Og hvem er de som bruker sin lille baby som brekkjern for å komme til av pengene som finnes i Europa? 

Anonymkode: 02056...7ed

Så utrolig dum du framstår når du kommer med så syke ting uten å vise til en eneste kilde. Kanskje det betyr at dette var noe du selv har tolket feil og misforstått? 

Anonymkode: 1f438...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leser ikke nettavisen. Veldig høyrevridd og fremmedfiendtlig avis. De blåser opp de minste sakene som muligens kan tolkes litt negativt om flyktningene, og de fremmedfiendtlige biter på. Du er målgruppen for nettavisen, ikke jeg. 

Så utrolig dum du framstår når du kommer med så syke ting uten å vise til en eneste kilde. Kanskje det betyr at dette var noe du selv har tolket feil og misforstått? 

Anonymkode: 1f438...6cb

Leser du Finansavisen? For denne artikkelen referer til noe Finansavisen omtalte før. Ellers skjønner jeg godt at det er vanskelig å lese uavhengig presse når man først er vant til venstrevridd propaganda fra Aftenposten. Dagbladet og VG. Alt for stor overgang, ja. 

 

Du har rett - jeg er målgruppen for uavhengig presse. Ikke du.

Endret av Drizzt
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Drizzt skrev:

Leser du Finansavisen? For denne artikkelen referer til noe Finansavisen omtalte før. Ellers skjønner jeg godt at det er vanskelig å lese uavhengig presse når man først er vant til venstrevridd propaganda fra Aftenposten. Dagbladet og VG. Alt for stor overgang, ja. 

 

Du har rett - jeg er målgruppen for uavhengig presse. Ikke du.

Jeg stoler mer på vg og dagbladet enn nettavisen. vg og db passer på å tale barnas sak, og det er viktig i disse dager hvor folk driter i uskyldige barn på flukt. 

Anonymkode: 1f438...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg stoler mer på vg og dagbladet enn nettavisen. vg og db passer på å tale barnas sak, og det er viktig i disse dager hvor folk driter i uskyldige barn på flukt. 

Anonymkode: 1f438...6cb

VG og Dagbladet er jo bare søppel jo!

Anonymkode: 1ad61...a93

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg stoler mer på vg og dagbladet enn nettavisen. vg og db passer på å tale barnas sak, og det er viktig i disse dager hvor folk driter i uskyldige barn på flukt. 

Anonymkode: 1f438...6cb

''Barnas sak'' som i manipulert og venstrevridd vinkel som utelater viktig og relevant informasjon? Nei, takk, sier jeg til slik søppel. Foretrekker en mer balansert fremstilling og da er venstrevridd media ikke riktig kilde. :) Men for all del, du står fritt å stole på venstrevridd media :) Vi, andre, velger annerledes.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Drizzt skrev:

''Barnas sak'' som i manipulert og venstrevridd vinkel som utelater viktig og relevant informasjon? Nei, takk, sier jeg til slik søppel. Foretrekker en mer balansert fremstilling og da er venstrevridd media ikke riktig kilde. :) Men for all del, du står fritt å stole på venstrevridd media :) Vi, andre, velger annerledes.

Jaja, lykke til videre i ditt kalde empatiløse liv. Glad vi ikke er venner, for sånne mennesker orker jeg ikke ha i livet mitt. 

Anonymkode: 1f438...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jaja, lykke til videre i ditt kalde empatiløse liv. Glad vi ikke er venner, for sånne mennesker orker jeg ikke ha i livet mitt. 

Anonymkode: 1f438...6cb

:ler: Empatiløst liv? Du vet ikke hva empati er. :) Siden du er så glad i VG ... les dette: http://www.vg.no/nyheter/meninger/flyktningkrisen-i-europa/empati-uten-empati/a/23457630/

Jeg er mer enn fornøyd at jeg ikke har slike mennesker i mitt liv. Prøver å omgås kun folk med noe i hodet og ekte empati :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Drizzt skrev:

:ler: Empatiløst liv? Du vet ikke hva empati er. :) Siden du er så glad i VG ... les dette: http://www.vg.no/nyheter/meninger/flyktningkrisen-i-europa/empati-uten-empati/a/23457630/

Jeg er mer enn fornøyd at jeg ikke har slike mennesker i mitt liv. Prøver å omgås kun folk med noe i hodet og ekte empati :)

Anon er nok av typen: gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør

Anonymkode: c9c03...0b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jaja, lykke til videre i ditt kalde empatiløse liv. Glad vi ikke er venner, for sånne mennesker orker jeg ikke ha i livet mitt. 

Anonymkode: 1f438...6cb

Samme her. Takk for at vi ikke er venner for sånne dumme, empatiløse kjerringer som deg orker jeg ikke å ha i livet mitt. Lykke til i ditt dumme liv med dine dumme, hjernedøde venner. 

Anonymkode: e1edb...241

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyktningkrisen er en invasjon uten våpen.

Angela Merkel har sannsynligvis gjort større skade på Europa enn det Adolf Hitler klarte å gjøre..

Anonymkode: ba7e8...b40

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flyktningkrisen er en invasjon uten våpen.

Angela Merkel har sannsynligvis gjort større skade på Europa enn det Adolf Hitler klarte å gjøre..

Anonymkode: ba7e8...b40

Idiot.

Anonymkode: 1f438...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Idiot.

Anonymkode: 1f438...6cb

Takk, vi begynner å bli mange idioter rundt om etterhvert.. Kanskje du våkner en dag du og.

Anonymkode: ba7e8...b40

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før man beskylder alle disse menneskene for å være egoistiske lykkejegere og potensielle snyltere, kan det være på sin plass å undersøke hva de har flyktet fra. Det påstås til stadighet at de var trygge i Tyrkia, men hva slags trygghet er det når man ikke har lov til å ta seg en jobb? Det var først da EU la tre milliarder euro på bordet at sultanen gikk med på å lempe på reglene. Men den samme avtalen gjør også at de som sendes tilbake, stiller bakerst i køen, og det er ingen grunn til å tro at tyrkiske arbeidsgivere vil stå i kø for å ansette disse menneskene hvis de kommer tilbake.

Det er ikke stort bedre utsikter for dem i Hellas. Nå kjenner jeg ikke reglene for å få arbeidstillatelse her, men det er en kjent sak at Hellas er midt i en dyp økonomisk krise; landet har enorm gjeld og en arbeidsledighet på rundt 25 prosent. Hellas var i en helt annen situasjon da de tok imot hundretusener av albanske flyktninger i 1980- og 90-årene.

Den aktuelle flyktningeleiren, Idomeni, er av den greske innenriksministeren blitt sammenlignet med Dachau. Man skal være usedvanlig fantasiløs for ikke å skjønne at man blir desperat i en slik situasjon. Det er altfor lett å sitte i sitt trygge hjem i trygge Norge og felle moralske dommer over fortvilte mennesker som føler at de ikke lenger har noe valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Pawn Hearts skrev:

Man skal være usedvanlig fantasiløs for ikke å skjønne at man blir desperat i en slik situasjon.

Hva så? Det gir dem ikke rett til å være apekatter, og det betyr ikke at vi må slippe dem inn.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Pawn Hearts skrev:

Før man beskylder alle disse menneskene for å være egoistiske lykkejegere og potensielle snyltere, kan det være på sin plass å undersøke hva de har flyktet fra. Det påstås til stadighet at de var trygge i Tyrkia, men hva slags trygghet er det når man ikke har lov til å ta seg en jobb? Det var først da EU la tre milliarder euro på bordet at sultanen gikk med på å lempe på reglene. Men den samme avtalen gjør også at de som sendes tilbake, stiller bakerst i køen, og det er ingen grunn til å tro at tyrkiske arbeidsgivere vil stå i kø for å ansette disse menneskene hvis de kommer tilbake.

Det er ikke stort bedre utsikter for dem i Hellas. Nå kjenner jeg ikke reglene for å få arbeidstillatelse her, men det er en kjent sak at Hellas er midt i en dyp økonomisk krise; landet har enorm gjeld og en arbeidsledighet på rundt 25 prosent. Hellas var i en helt annen situasjon da de tok imot hundretusener av albanske flyktninger i 1980- og 90-årene.

Den aktuelle flyktningeleiren, Idomeni, er av den greske innenriksministeren blitt sammenlignet med Dachau. Man skal være usedvanlig fantasiløs for ikke å skjønne at man blir desperat i en slik situasjon. Det er altfor lett å sitte i sitt trygge hjem i trygge Norge og felle moralske dommer over fortvilte mennesker som føler at de ikke lenger har noe valg.

100 % enig! Resten av Europa må ta sitt ansvar å ta inn flyktninger og gi dem en bedre fremtid. Alle land må bidra! Det er helt umennesklig at små barn blir sittende fast i forferdelig flyktningleire, jeg blir helt kvalm. Det er nesten så jeg må kvinne meg opp til å åpne avisene, for hjertet mitt blør av å se små flyktningbarn :( 

Anonymkode: 1f438...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, jabx skrev:

Hva så? Det gir dem ikke rett til å være apekatter, og det betyr ikke at vi må slippe dem inn.

Men kjære jabx, de er fremdeles mennesker, ikke apekatter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, slipp inn alle som vil.. Det et jo bare fremtiden til norske barn det går utover.. 

Strømmen av flyktninger stopper ikke før Norge er like fattig som Somalia. 

Jævla venstre-tullinger, prøv å tenke.. Ikke bare føle.

Anonymkode: ba7e8...b40

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...