Gå til innhold

Er hun egentlig "plus - size" ?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, minste størrelsen i plus-size, vil jeg si. Akkurat som at de andre modellene er den minste størrelsen i standard størrelsetabell.

• Liker 7
Gjest Snuppi
Skrevet

Nei, hun er ikke plus-size Str.40 er ikke og har aldri vært plus-size. 

AnonymBruker
Skrevet

Om hun er plus size eller ikke skal jeg ikke mene noe om. Men hun ser mye større ut enn 38-40 str.

Men er det ikke slik at amerikanske størrelser er en del større enn europeiske. For meg ser hun mer ut som en 44-46 str, men det kan jo være et uheldig bilde, eller klærne som lyver litt. 

Anonymkode: fd980...0bd

• Liker 11
Skrevet

med den andel sminke proft utført og den kjolen og den kroppen ser hun smashing ut. pluz size er FINT.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ironisk nok så jeg meg selv i speilet i går og tenkte på meg selv som ei med "plus size"-kropp. Jeg bruker str. 36 og S/M og er mindre enn dama på bilde hehe. 

Vil jo absolutt si at hun er plus size?? Slik jeg forstår det, betyr ikke plus size i modellverden at du er feit, men at du har former.. :) syns ikke dama på bilde var feit, men hun så formfull ut :)

Anonymkode: 29b31...a29

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For det første synes jeg det er tullete å bruke betegnelsen "plus-size" utenfor moteverdenen. Men mye av kontroversen rundt Amy Schumer kommer av at hun påstår at hun bruker amerikansk størrelse 6-8 som tilsvarer europeisk 36-38. Dama er 1,70 og helt klart mye større enn det hun påstår. Om hun er plus-size eller ikke er et definisjonsspørsmål, men hun er tydeligvis usikker nok til å lyve om det. 

Anonymkode: 2915d...007

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Du ser jo på armene, midjen osv at hun er større enn gjennomsnittet.

Anonymkode: f22b8...d25

• Liker 4
Skrevet

Nå er vel Amy Schumer skuespiller, og ikke modell. Er det ikke da helt meningsløst å kategorisere kroppen hennes som noe som helst??:forvirret:

• Liker 17
Skrevet (endret)

Hva mener du med +size da? Hvis hun hadde vært modell hadde hun selvsagt vært en +size, men hun er ikke +size som i "må handle på butikker med ekstra store størrelser."

Vil tippe hun er størrelse 38-42 ett sted. Hun ser selvsagt ganske stor ut når hun står ved siden av resten av Hollywood da...

Endret av Puny
  • Liker 4
Skrevet

For meg ser det ut som hun har en ganske gjennomsnittlig kroppstørrelse for en voksen kvinne. Hun er hverken spesielt tykk eller spesielt slank. Jeg tipper hun er 40-42 i klesstørrelse. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg så ut som henne da jeg var 20 kg tyngre, og brukte da str 44. Så ja, hun er plus size. Det er i hvert fall ikke 38/40 str.

Anonymkode: 5506c...74b

• Liker 5
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om hun er plus size eller ikke skal jeg ikke mene noe om. Men hun ser mye større ut enn 38-40 str.

Men er det ikke slik at amerikanske størrelser er en del større enn europeiske. For meg ser hun mer ut som en 44-46 str, men det kan jo være et uheldig bilde, eller klærne som lyver litt. 

Anonymkode: fd980...0bd

Er du gal? Jeg er større enn henne og bruker 40/42. Denne dama er ikke "mye større" enn 38/40... Og ingenting mellom 38-42 er plus size, det er helt vanlige størrelser som finnes i det vanlige sortimentet. 44+ er i storavdelingene. 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker 36/38 og er mye slankere enn henne, så det skal være bra stretchy materiale om hun bare bruker en størrelse større enn meg. Hun er ganske lubben. 

MEN når det er sagt: det hindrer henne ikke i å være nydelig.

Anonymkode: edb68...c84

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For det første synes jeg det er tullete å bruke betegnelsen "plus-size" utenfor moteverdenen. Men mye av kontroversen rundt Amy Schumer kommer av at hun påstår at hun bruker amerikansk størrelse 6-8 som tilsvarer europeisk 36-38. Dama er 1,70 og helt klart mye større enn det hun påstår. Om hun er plus-size eller ikke er et definisjonsspørsmål, men hun er tydeligvis usikker nok til å lyve om det. 

Anonymkode: 2915d...007

Hun skrev vel strengt tatt 38 og 40, ikke 36. Jeg er selv 173 høy og når jeg hadde omtrentlig hennes kropp for et par år siden brukte jeg også 38/40 :)

• Liker 5
Skrevet

Syns hun er ganske lubben,men ikke tykk på noen måte .

• Liker 2
Gjest Yellowrose
Skrevet (endret)
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er hun egentlig plus-size?

Personlig syns jeg hun har en normal kropp. Kanskje ikke "normal" for Hollywood men der er de jo helt kokko når det gjelder kropp og utseende. 

Hva syns du  ? 

http://www.eonline.com/eol_images/Entire_Site/2015615/rs_634x1024-150715160651-634.Amy-Schumer-Tnioght-Show.ms.071515.jpg

Anonymkode: ee646...d2d

I hollywood er det jo helt ekstremt. Hun ser helt normal ut :)

Endret av Yvonne
Skrevet

Hun er helt normal og ser vanlig sunn ut! 

• Liker 7
Skrevet

Syns plus-size er et tåpelig begrep. Høres ut som et penere ord for feit selv om det ikke er det. Tenker stor-mote når jeg hører det uttrykket selv om det ikke nødvendigvis er det det betyr. Et vel fra str 42 som er plus-size hos bla H&M  tror jeg. De har/hadde et merke som het bib (big is beautiful) og det tror jeg startet på str 42. Mange butikker har jo ikke større enn opp til 42 heller. Dama på bildet et ikke feit, hun er formfull og formfull og feit er ikke det samme. Ville gjettet at hun bruker str 40-42. Feit for meg er når flesket tyter ut overalt og man er 20+ kg overvektig. Og nei, jeg er ikke feit selv, jeg bruker str 36/small, men syns likevel det er ille at mange butikker ikke fører større str enn 42. Man er ikke feit om man bruker str 42 med mindre man er ekstremt lav. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Salka skrev:

Syns plus-size er et tåpelig begrep. Høres ut som et penere ord for feit selv om det ikke er det. Tenker stor-mote når jeg hører det uttrykket selv om det ikke nødvendigvis er det det betyr. Et vel fra str 42 som er plus-size hos bla H&M  tror jeg. De har/hadde et merke som het bib (big is beautiful) og det tror jeg startet på str 42. Mange butikker har jo ikke større enn opp til 42 heller. Dama på bildet et ikke feit, hun er formfull og formfull og feit er ikke det samme. Ville gjettet at hun bruker str 40-42. Feit for meg er når flesket tyter ut overalt og man er 20+ kg overvektig. Og nei, jeg er ikke feit selv, jeg bruker str 36/small, men syns likevel det er ille at mange butikker ikke fører større str enn 42. Man er ikke feit om man bruker str 42 med mindre man er ekstremt lav. 

Jeg bruker 42-44 i bukser men small i gensere. Ut ifra størrelsene er jeg både feit og tynn. Husk at alle kropper er forskjellige, dere. 

Anonymkode: 81eb7...3b3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...