Gjest Snuppi Skrevet 31. mars 2016 #101 Skrevet 31. mars 2016 Det er vel mer en lidelse enn en diagnose, ts. En lidelse utav en annen verden for disse usikre og stakkarslige sarte sjelene. Jeg har også merket meg at disse sarte mennene ikke er alene. Det finnes kvinner der ute som deler denne lidelsen. De suller og duller seg i sin egen bitterhet. La de bare holde på tenker jeg. Det er ikke mitt problem!
Summers Skrevet 31. mars 2016 #102 Skrevet 31. mars 2016 Den 3/30/2016 at 4.13, ambivalentReaction skrev: Jeg hater hverken kvinnehatere eller kvinner. Begge har sin tid og sitt sted. For kvinnehatere er det på nettforum og for kvinner er det på kjøkkenet. Kongekommentar!
Safiye Skrevet 2. april 2016 #103 Skrevet 2. april 2016 Tråden er ryddet for personangrep, brukerdebatt, krenkende utsagn og spekulasjoner. - Pavilion, mod
SunnivaOslo Skrevet 3. april 2016 #104 Skrevet 3. april 2016 Den Wednesday, March 30, 2016 at 2.09, Tøytigern skrev: De kan ikke gjøre dette uten å bli uthengt for omvendt rasisme, noe det faktisk også er. Det finnes ikke noe omvendt rasisme. Rasisme er rasisme. Om man sier til meg at jeg er en hvit hore så er det rasistisk,verken mer eller mindre. Når du blander inn hudfarge rett og slett. Men det er nå en god del verre å bli kalt "nigger" som betyr slave enn å bli kalt "cracker"som refererer til at hvite får rynker fortere enn svarte..jeg personlig ville ikke akkurat grått over å bli kalt cracker,snowflake eller whitey. Jeg forstår at det er en forsvarsmekanisme afrikanerne benytter seg av,ingenting annet.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #105 Skrevet 3. april 2016 Den 30.3.2016 at 5.50, Blomsterert skrev: Ja,du er ihvertfall ærlig,men hadde jo vært interessant å vite hvorfor du hater andre kvinner. Really? Er du ikke i bunn og grunn bare ute etter å ta menn? Ta folk med usle og fæle holdninger? Er ikke det hele din funksjon, din livsrolle? Anonymkode: 66d36...e67
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå