Gå til innhold

Hvordan var det på reunion? vet ikke om jeg skal dra..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke vært på noen reunion. Det er såpass lenge siden jeg gikk ut av ungdomsskolen at det faktisk har vært arrangert to reunions bare fra den tiden... :)  Jeg følte ikke at jeg hadde noe usnakket med noen, og gadd ikke gå. Det er folk jeg ikke har snakket med eller savnet på år og dag, uansett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på reunion i fjor og det var bare koselig. Alle tre klassene fra tiende var samlet. Komiteen ble enige om å ikke lage noen sanger eller leker som var ment til å drite ut folk (type singel/gift, utdannelse osv), hva folk snakket om seg imellom ble opp til den enkelte. Vi hadde bildefremvisning, fra turer og overnattinger vi hadde vært på, og det var bare gøy. Det ble heller ikke satt opp noen bordkort, slik at folk kunne sitte sammen med akkurat hvem de ville. Det endte dog opp med at vi satt klassevis, men hver klasse var en sammensveiset gjeng, så det var forståelig. Vi hadde også med lærere og kvelden var bare hyggelig. Jeg hadde definitivt dratt igjen og gleder meg til neste gang :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også invitert på reunion i år. Tror neppe jeg kommer til å møte opp der

Dette var en invitasjon gjennom Facebook, og når jeg ser på profilene til de jeg gikk på ungdomsskolen sammen med, så er det nesten bare aktive mennesker som har hundrevis av bilder hvor de dykker, er på toppturer osv. Yrkene deres er topp yrker - alt fra proffe fotballspillere til adm. direktører osv. De fleste har partner, flotte hus, barn, dyre biler osv

Så har man meg..har jobbet som lastebilsjåfør, nå uføretrygdet, kan ikke få barn, leier en bedriten leilighet intet hus som ser ut som at det kommer til rase hvert øyeblikk...og så skal jeg evnt kjøre til dette treffer med min slitne bil, i mine normale klær (siden jeg ikke har råd til flotte klær) 

Tror min psyke har det bedre om jeg blir hjemme

Anonymkode: 2b39f...03e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ikke invitert på reunion..

 

Veldig hyggelig. Like usynlig nå som da.. Fikk en invitasjon til vorspill på facebook. Ei fra klassen inviterte meg til det arrangementet, hun som hadde opprettet det, slettet meg som venn like etterpå. Var nok ikke meningen at jeg skulle se det.. Kan egentlig ikke skjønne hvorfor heller, jeg var aldri slem eller noe sånt, jeg var ikke godt eller lite likt. Ikke mobbet, var igrunn bare usynlig. Jeg dro selvsagt ikke.

Anonymkode: ccb27...286

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke invitert, og det om fram i etterkant at de hadde ikke invitert alle.

Anonymkode: c18ce...e05

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Fiberhusk skrev:

Jeg var mobbeoffer og dro på reunion. Det var for det meste kleint, men jeg var ikke eneste mobbeoffer som kom. 
Det komiske var at de aller værste mobberne som dukket opp ante ikke hvem jeg var en gang :laugh:

Jeg ville ikke dratt, hvis jeg fikk valget igjen i dag.

Det er bare usmakelig. Det viser at de har null anger. 

Anonymkode: 6138f...d22

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha lest denne tråden kommer jeg aldri til å dra på reunion! :haar:

Anonymkode: a72ea...ba1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble ikke invitert på reunion..

 

Veldig hyggelig. Like usynlig nå som da.. Fikk en invitasjon til vorspill på facebook. Ei fra klassen inviterte meg til det arrangementet, hun som hadde opprettet det, slettet meg som venn like etterpå. Var nok ikke meningen at jeg skulle se det.. Kan egentlig ikke skjønne hvorfor heller, jeg var aldri slem eller noe sånt, jeg var ikke godt eller lite likt. Ikke mobbet, var igrunn bare usynlig. Jeg dro selvsagt ikke.

Anonymkode: ccb27...286

:hug: Dette er så drøyt. En ting er at barn gjør det (som ikke er greit), men at voksne mennesker gjør dette? Jeg har ikke ord. 

Anonymkode: 6138f...d22

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på reunion fra ungdomsskolen,det var veldig hyggelig. Festkomiteen hadde leid øverste etage på et utested, så vi kunne også gå ned til et stort dansegulv der det var åpent for alle. Vi hadde ingen presentasjon av oss selv, bare minglet rundt, musikk i bakgrunnen,snitter og drinker. Før festen møtte jeg to av mine bestiser fra den tiden som jeg ikke hadde sett på 15 år,for litt drikke og snaks før vi tok taxi sammen til festen. Tror vi hadde det fint alle sammen, noen kunne ikke komme av ulike årsaker, men de ble absolutt ikke baksnakket! Nå har jeg kanskje vært heldig, for det fantes ingen drittsekker som mobbet noen på trinnet mitt da....

Anonymkode: e1773...f8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var på reunion fra ungdomsskolen,det var veldig hyggelig. Festkomiteen hadde leid øverste etage på et utested, så vi kunne også gå ned til et stort dansegulv der det var åpent for alle. Vi hadde ingen presentasjon av oss selv, bare minglet rundt, musikk i bakgrunnen,snitter og drinker. Før festen møtte jeg to av mine bestiser fra den tiden som jeg ikke hadde sett på 15 år,for litt drikke og snaks før vi tok taxi sammen til festen. Tror vi hadde det fint alle sammen, noen kunne ikke komme av ulike årsaker, men de ble absolutt ikke baksnakket! Nå har jeg kanskje vært heldig, for det fantes ingen drittsekker som mobbet noen på trinnet mitt da....

Anonymkode: e1773...f8e

DET tror jeg ikke på.

Anonymkode: c18ce...e05

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er også invitert på reunion i år. Tror neppe jeg kommer til å møte opp der

Dette var en invitasjon gjennom Facebook, og når jeg ser på profilene til de jeg gikk på ungdomsskolen sammen med, så er det nesten bare aktive mennesker som har hundrevis av bilder hvor de dykker, er på toppturer osv. Yrkene deres er topp yrker - alt fra proffe fotballspillere til adm. direktører osv. De fleste har partner, flotte hus, barn, dyre biler osv

Så har man meg..har jobbet som lastebilsjåfør, nå uføretrygdet, kan ikke få barn, leier en bedriten leilighet intet hus som ser ut som at det kommer til rase hvert øyeblikk...og så skal jeg evnt kjøre til dette treffer med min slitne bil, i mine normale klær (siden jeg ikke har råd til flotte klær) 

Tror min psyke har det bedre om jeg blir hjemme

Anonymkode: 2b39f...03e

Det er lett å føle seg utenfor når man ser hva folk legger ut på Facebook. Dette er jo bare skrytesider der man viser sine beste sider. Jeg blir iallefall lettet hver gang noen viser at de er "normale". Hadde likt det om du kom på min reunion og var deg selv :-)

Selv er jeg ikke interessert I å treffe folk som bare er nysgjerrige på hvordan jeg er nå. Ser for meg en evig smalltalk der det er om å gjøre å imponere de andre med sin status. Vil heller se framover enn bakover I livet.

Endret av Eeemil
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

DET tror jeg ikke på.

Anonymkode: c18ce...e05

Ikke jeg heller, enten er hun en av de selv eller bare ignorant.

Anonymkode: f0ac5...334

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare usmakelig. Det viser at de har null anger. 

Anonymkode: 6138f...d22

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke jeg heller, enten er hun en av de selv eller bare ignorant.

Anonymkode: f0ac5...334

 

Jeg har en teori (som jeg passer på å nevne i alle disse mobbetrådene), om at en del mobbere ikke aner at de er mobbere. Det er talløse eksempler på det i disse trådene, hvor tidligere mobbeoffere han konfrontert sine uforstående mobbere. 

Det man selv tenker tilbake på som "erting mellom barn" kan ha blitt opplevd som et rent helvete av den stakkaren som sto på feil side av ertingen...

(Kjør debatt!)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Alice123 skrev:

 

 

Jeg har en teori (som jeg passer på å nevne i alle disse mobbetrådene), om at en del mobbere ikke aner at de er mobbere. Det er talløse eksempler på det i disse trådene, hvor tidligere mobbeoffere han konfrontert sine uforstående mobbere. 

Det man selv tenker tilbake på som "erting mellom barn" kan ha blitt opplevd som et rent helvete av den stakkaren som sto på feil side av ertingen...

(Kjør debatt!)

Da får du heller starte en ny tråd, har null intresse av å ødlegge tråden til TS.

Anonymkode: c18ce...e05

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg ville aldri i verden ha blitt invitert med på noen re-union uansett. Jeg var langt fra de mest populære på skolen, for å si det mildt. Men uansett om jeg faktisk (mot formodning) hadde blitt innvitert, så ville jeg aldri i verden ha tatt meg bryet med å dukke opp....

I tillegg var skole-tiden smekkfull av drittsekker som slengte dritt, baksnakket og mobbet folk de ikke likte. Så jeg fikk MER enn nok med alle disse grønnskollingene og dritt-ungene da jeg gikk på skole sammen med dem, og jeg føler null og niks behov for å møte (eller snakke med) dem mer, resten av livet!

Anonymkode: 940e7...c57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er visst invitert på en såkalt "reunion" med de jeg gikk på ungdomskole med. Vet ikke helt om jeg skal dra eller ikke...

Dere som har vært på sånt, Hvordan var det? Var det kleint, gøy, eller fælt? Angret du etterpå? Var det fullt av baksnakking, skryting eller var det ganske hyggelig? Ja som dere skjønner så lurer jeg veldig hvordan sånt er. Er nok også litt redd for å bli baksnakket om jeg ikke drar, men hadde ikke så god kontakt med trinnet mitt alikevel.

Anonymkode: 49dfa...f6a

Jeg skal også på ungdomsskole reunion! Eller jeg er invitert i en reunion i September, og jeg vet ikke om jeg vil gå.

Jeg hadde ikke så god kontakt med de i klassen min, og mine venner gikk i andre klasser og fikk nye venner og jeg ble liksom hun som måtte henge seg på. De i klassen min var ikke helt... jeg følte at de ikke likte meg og sånn... det er så kleint å se dem igjen. :( 

Anonymkode: f9440...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ble fortalt at jeg hadde gått glipp av verdens beste fest da ungdomsskolen min hadde reunion. Men jo mer han fortalte jo mer forstod jeg at det var egentlig bare en unnskyldning for å drikke og egentlig hadde ikke så mange fra klassetrinnet dukket opp. Selv var jeg på utenlandstur med mannen min og koste meg masse med shopping og god mat. Hadde virkelig ikke lyst å tilbringe min kveld sammen med mennesker som ikke brydde seg om meg i det hele tatt på den tiden. Tviler på at jeg dukker opp hvis vidergående arrangerer reunion. 

Anonymkode: 080a6...055

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var, 10 år etter ungdomsskolen. Det var koselig og hadde alltid noen å prate med. Eneste jeg syns var litt kjipt var at alle skulle presentere seg å si hva de jobbet med. Det var nok litt ubehagelig for de som ikke hadde kommet inn i arbeidslivet, eller var syke eller arbeidsledige av annen årsak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gadd ikke dra. i følge noen klassekamerater så kom nesten ingen på reunion, og det var visst ikke noe særlig. haha. syntes jeg ser det. nei da. ;) 

Anonymkode: dd8b7...6f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange forskjellige opplevelser og meninger her ja, men trist å lese om mobberne som fortsatt aldri vokste opp mentalt. Var endel mobbere på trinnet (jeg var ikke akkurat mobbeoffer men tåler ikke trynet dems...) men godt mulig de kan ha skjerpet seg...

Hilsen Ts. :)

Anonymkode: 49dfa...f6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...