Gå til innhold

Burde det vert straffbart å lure til seg barn?

Fremhevede innlegg

Gjest Blomsterert
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper ikke barnet har arvet sippingen din, har du sex kan du bli far. Klarer ikke å synes synd på deg.

Anonymkode: e58c2...a57

Hvordan tenker du? Har du lest HI ordentlig? Han spør om en ikke bør kunne stole på den en er sammen med. Hun ville også nekte ham å være far. Han ønsket ikke dette,han kunne ikke ha tillit til henne,og nå sliter han med denne situasjonen. Klarer du ikke å forstå det altså? Tenk litt over ting kanskje,før du svarer?

Husk at det sitter mange som sliter med valg om å ta abort eller ei. De visste også risikoen da de hadde sex. Er du like nedlatende og empatiløs da også?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det var meg du mente så er det faktisk ei dame :-)  som er smellgravid, men godt gift og alt frivillig så ikke noe interesse konflikter her :-P 

Anonymkode: c7956...6c2

Nei nå var det meg som tullet siden du svarte på mitt innlegg :fnise: min unnskyldning er at jeg er litt trøtt 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Jeg vil ikke tvinge noen til å gå på det. Men jeg vil at folk skal måtte være ærlige om det, og ta ansvar for sine egne barn.

Jeg tror du blander meg med en annen bruker.

Hoppe av i svingen funker dårligere enn kondom. 50 ganger så mange blir gravide med kondom enn på ppiller. 

Eh nei? Men da er eneste utvei å ikke ha sex da utenom alt folk har foreslått hvis man skal være sikker på det ikke blir barn ?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det var meg du mente så er det faktisk ei dame :-)  som er smellgravid, men godt gift og alt frivillig så ikke noe interesse konflikter her :-P 

Nei, jeg mente at ambivalentReaction ikke er ts. Ts har flere brukere ja, men ikke denne.

Anonymkode: feb5a...bf2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er da heller ikke straffbart for en mann å mentalt torturere en kvinne med alle midler, i 12! uker. Til å ta abort, dersom hun ikke vill ta abort. Enten hun nå har lurt mannen eller ei. Og hvis det lykkes. Er det heller ikke straffbart for en mann at han med å gjøre det, kan ha påført henne problemer både psykisk og fysisk, og i værste fall sterilitet. Og om hun beholder mot hans vilje, er det heller ikke straffbart at mannen kan forsette å torturere henne mentalt et helt liv, for at hun ødelagte kroppen sin for å bære frem og passe på avkommet hans, for noen kroner. Ikke ulikt prostitusjon, vinner vel ikke kvinnene mer enn en drittjobb! for litt penger.

Anonymkode: fec3b...096

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Blomsterert skrev:

Hvordan tenker du? Har du lest HI ordentlig? Han spør om en ikke bør kunne stole på den en er sammen med. Hun ville også nekte ham å være far. Han ønsket ikke dette,han kunne ikke ha tillit til henne,og nå sliter han med denne situasjonen. Klarer du ikke å forstå det altså? Tenk litt over ting kanskje,før du svarer?

Husk at det sitter mange som sliter med valg om å ta abort eller ei. De visste også risikoen da de hadde sex. Er du like nedlatende og empatiløs da også?

Selvfølgelig synes jeg ikke synd på en sånn mann. Beklager :)

Skrevet

Nei, jeg mente at ambivalentReaction ikke er ts. Ts har flere brukere ja, men ikke denne.

En som har skjønt det.

Det er da heller ikke straffbart for en mann å mentalt torturere en kvinne med alle midler, i 12! uker. Til å ta abort, dersom hun ikke vill ta abort. Enten hun nå har lurt mannen eller ei. Og hvis det lykkes. Er det heller ikke straffbart for en mann at han med å gjøre det, kan ha påført henne problemer både psykisk og fysisk, og i værste fall sterilitet. Og om hun beholder mot hans vilje, er det heller ikke straffbart at mannen kan forsette å torturere henne mentalt et helt liv, for at hun ødelagte kroppen sin for å bære frem og passe på avkommet hans, for noen kroner. Ikke ulikt prostitusjon, vinner vel ikke kvinnene mer enn en drittjobb! for litt penger.

Selvsagt er dette straffbart.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vold er straffbart.

Anonymkode: 9c5a9...c3e

AnonymBruker
Skrevet

Sikker på det? Er jo plutselig det brukernavnet som svarer på alle argumenter i flere tråder og forsvarer osv..men ingen kloppemann plutselig..Til og med i prostitusjonstråden osv om jeg ikke husker feil.. Så.. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvor blir det av kloppis da og hvorfor er det dine synspunkter det handler om her inne og ikke vår kjære ts som plutselig er borte.. Jeg tror snart at alle på KG er klopp i forkledning :-P 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor blir det av kloppis da og hvorfor er det dine synspunkter det handler om her inne og ikke vår kjære ts som plutselig er borte.. Jeg tror snart at alle på KG er klopp i forkledning :-P 

:ler:

Gjest Blomsterert
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel,deg om det. Jeg forstår det ikke,Men det er jo mangt og mye en ikke skjønner.

Gjest Klopp
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke en menneskerett å ha sex, selv om man ser på det som et grunnleggende behov. Merkelig tankegang du har, hummels/klopp/ambievalentreaction/osv osv, vet ikke hvor mange profiler du har, men det er vel et titalls.

Anonymkode: 28662...ae4

Hummels, Klopp og Aye er mine brukere. Ingen ambievalentreaction. Sorry men alle brukere som er imot dere i noe dere skriver er ikke meg.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Å lure til seg barn er faktisk straffbart. Det er fortsatt folk som står utenfor barnehager med godtepose eller å forsøke å dra barn inn i bil.

Hu dama di som du mener har lurt deg blir straffet hver dag av å måtte ha sytingen din i livet sitt.

Anonymkode: 28662...ae4

Ja hun får aldri bli kvitt meg. Det tenkte hun ikke på. Hun dom trodde hun skulle få et barn som hun fikk ha alene. Kvalmt at noen tenker sånn for de et bittre på menn.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De fleste takker i hvertfall nei til hovudansvaret. Er enig i at det er drøyt, men likevel sant.

Anonymkode: c67c7...6f9

Nei det er ikke sant. Vanlig med deling nå. 

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er samme personen. Han har jo  innrømmet det i tidligere tråder og alle her inne snart kjenner igjen brukerene hans :-P 

Tror det er på tide å sove for deg nå. Du fantaserer for mye.

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For du er ei kvinne selv som har sagt til en fyr at du går på pillen og han trenger ikke kondom? Kun for å få deg et barn? Å få barn er ingen menneskerett! Hvorfor kan ikke desperate kvinner skjønne det?

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikker på det? Er jo plutselig det brukernavnet som svarer på alle argumenter i flere tråder og forsvarer osv..men ingen kloppemann plutselig..Til og med i prostitusjonstråden osv om jeg ikke husker feil.. Så.. 

Jeg kan ikke sitte på kg hele tiden å svare. 

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha :P 

Jeg svarer så fort jeg er på men har andre ting å gjøre også ;) 

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener mannen har ansvaret for spruten sin og vil han ikke risikere å bli far så tar han på en kondom.

Velger han å sprute rundt uten kondom så er det hans ansvar hvor han har sprutet.

Anonymkode: ff46b...6e5

Og hva når han bruker kondom og så blir damen gravid? "da burde han avstå fra sex" kan jeg tenke meg? Dere argumenterer som prepubertale barn...

Anonymkode: fbbff...4de

• Liker 1
Skrevet

Nei. 

Med mindre du ble voldtatt/hun fisket opp kondomet fra søppelbøtta. Menn har ansvaret selv for hvor de spruter. Man må kunne ta ansvaret for egne handlinger. Vi lever ikke i en barnehage heller. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hva når han bruker kondom og så blir damen gravid? "da burde han avstå fra sex" kan jeg tenke meg? Dere argumenterer som prepubertale barn...

Anonymkode: fbbff...4de

Sprut en annen plass enn i damen, ER det virkelig så uutrolig vanskelig for deg å skjønne det? 

Det skal RIMELIG mye til om damen blir gravid når man bruker kondom OG hopper av i svingen.

Problem løst.

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

9 timer siden, ambivalentReaction skrev:

Selvsagt er dette straffbart.

Hva? Nei. Det er ikke! straffbart. Utdyper:

Ingen vet hvilke ord som er sagt mellom en mann og kvinne før hun underskriver en begjæring om en abort, eller beholder et barn.
Og han har full! anledning til prøve å overtale henne til en abort, om de er uenige som Ts og hans x. Forutsatt! at hun involverer han i sitt valg såklart. Men menn blir faktisk stort sett! Involvert. I en opptil 3 måneders tenketid.

En abortbegjæringen er derimot juridisk bindende, og legger ansvaret og konsekvensene av en abort på henne, og henne alene.
På lik linje med at en mann ikke kan strafferettslig forfølge en kvinne for å gjøre han til far mot hans vilje, med en konsekvens at han har iallefall en økonomisk forpliktelse overfor henne/barnet.
Kan heller ikke en kvinne strafferettslig forfølge en mann, om hun tar en abort, etter mannens ønske, og skriver under et juridisk dokument som legger alt! ansvar for det som skjer i etterkant på henne selv alene. Det er gratis! Men hun og betaler fort dyrt personlig om hun handler mot eget ønske, og etter mannens. For å ta en abort for henne som hun ikke egentlig ønsker faller fort dårlig ut. Psykisk er det klart ødeleggende, men det kan og få fysiske skadevirkninger. Om hun får en infeksjon f.eks, kan det bli vanskeligere for henne å bli gravid senere og i aller værste fall kan hun bli steril. Å det er langt mer vanlig at en kvinne faktisk avbryter et svangerskap fordi mannen ikke ville ha barnet, enn at hun beholder det mot hans vilje. Men hun! har ingen rett til å si et ord eller sutre i etterkant, fordi abort er alltid "selvbestemt"og bare! hennes eget ansvar. 

Rundt 25% av aborter per år er gjort som konsekvens av direkte press fra barnefar. 30-40% som følge av at far er negativ til å beholde barnet. Da er bare 30-40%! av abortene utført per år, det reelle tallet for aborter som er 100% ønsket av kvinnen selv.
Og hvis man snur rundt på det? Er liksom 60-70% av barnefødsler, fødsler der mannen er blitt lurt av verpesyke kaklehøns? Tviler på det..så dårlig fungerer ikke prevensjon, og så mange onde og utspekulerte kvinner er det ikke.

Synd for ts om han ble lurt, men om han vill straffeforfølge kvinner for å lure til seg barn, burde jo minimum 25 % av alle kvinner som tar abort og under tvil så mye som 60-70 % av kvinner som tar abort og kunne straffeforfølge menn for en abort da, eller?

Skrevet

Ja, det burde vært straffbart. tenk på alle de mennene som har barn med noen de ikke ville ha barn med allikevel. :klaske: så ja. det syntes jeg. mennene må da få bestemme noe. man kan ikke tvinge eller lure noen til å bli far. da er man desperat altså. noe så feigt.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, michaeline__07 skrev:

Ja, det burde vært straffbart. tenk på alle de mennene som har barn med noen de ikke ville ha barn med allikevel. :klaske: så ja. det syntes jeg. mennene må da få bestemme noe. man kan ikke tvinge eller lure noen til å bli far. da er man desperat altså. noe så feigt.

Da må mennene slutte å sprute i vagina når begge vet at det kan bli barn ut av det. Ta på kondom og hopp av i svingen.Er ikke slik at en mann gjør det med tvang? En abort er ikke bare bare og det virker litt rart ut at menn kan springe rundt og spre spirer også over å ut og nå er de ferdi.

Skrevet

Da må mennene slutte å sprute i vagina når begge vet at det kan bli barn ut av det. Ta på kondom og hopp av i svingen.Er ikke slik at en mann gjør det med tvang? En abort er ikke bare bare og det virker litt rart ut at menn kan springe rundt og spre spirer også over å ut og nå er de ferdi.

nei jeg vet ikke. det er ikke jeg som skriver og nevner det. jeg bare ga min mening om det. at generelt sett så burde det være straffbart å lure til seg barn. hvor ofte det skjer. det vet jeg ikke. det er ikke et tema i mitt liv, heldigvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...