Gorgonzola Skrevet 28. mars 2016 #41 Skrevet 28. mars 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må du trekke inn likestilling i alle dine innlegg? Anonymkode: 60318...fb9 Ja, det må jeg. I absolutt alle innlegg. 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #42 Skrevet 28. mars 2016 Hent kjøkkensaksa og klipp av deg snoppen, så slipper du problemet! Anonymkode: 75567...7f8 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #43 Skrevet 28. mars 2016 Ja men siden man ikke kan bevise om det var planlagt eller et uhell eller om det var noe begge planla men han angret. Hvordan straff skulle man ha for det? Fengsel?såfall hva skal skje med barnet? Tvangssterilisering? Bot? Jeg ble uplanlagt gravid og det var på ingen måte med vilje, skulle jeg bli straffet for det om faren mente det ikke var et uhell? Anonymkode: fb7cb...4f2 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #44 Skrevet 28. mars 2016 2 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Jeg synes den som velger å få barn bør ta på seg kostnadene for det. Om det er mannen eller kvinne spiller ingen rolle. Kondomer er ineffektive, uten at kvinnen går på annen prevensjon har det tilnærmet ingen sannsynlighet for å stoppe graviditet. Å hoppe av i svingen er mindre effektivt en kondom. Det handler ikke om skyld eller feil. Den som vil beholde barnet burde få hele ansvaret alene. Hvorfor skal en kvinne ha rett til mine penger bare fordi vi hadde sex? Gjør ikke det henne til en prostituert? Fy søren du er umoden. Nå orker jeg faktisk ikke diskutere mer for du kan ikke velge om du vil stille økonomisk eller ikke BY LAW. Dere er begge foreldre og du kan ikke legge det over på kvinnen uansert hvor bastant du er og takk gud for at det er slik ;-) du har gjort ei gravid og nå kommer det barn og da er du far og måå stille økonomisk.du befruktet henne og hun er gravid og du er far og dere begge skal sørge for at barnet har det bra og har det h×n trenger uansett hva du synes. I rest my case. Anonymkode: c7956...6c2
Ungoliant Skrevet 28. mars 2016 #45 Skrevet 28. mars 2016 Hvis du med "lure seg til" mener ufrivillig sex, så heter det voldtekt og er allerede ulovlig. 1
Roseh Skrevet 28. mars 2016 #46 Skrevet 28. mars 2016 4 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Det sto: eller ikke er i stand til å ta dem riktig. Jeg må ærlig talt si at jeg er mer redd for å måtte betale en million i barnebidrag enn å få en kjønnssykdom. Det største problemet med kondomer er at de ikke funker, ikke at de ødelegger sexen. 15% som bruker kondom vil bli gravide, hvert år. Det utgjør mange barn i løpet av 40-50 år der man er seksuelt aktiv. NEI, jeg mener ikke at kvinner på p-piller enten ikke klarer å ta de riktig eller vil ha barn. Jesus. Men det er lette å glemme å ta en pille hver dag enn å sette inn en spiral eller hva det nå er hvert fjerde år. Du vet at det finnes andre kjønnsykdommer enn klamydia der ute? Klamydia er jo bare å ta en pille for også er det ut av verden. Tror ikke du hadde sagt det samme dersom du ble spist opp av herpes. Du kan ikke få i pose og sekk. DU må også ta ansvar. Man kan ikke drive å fraskrive seg alt ansvar på denne måten når man er voksen. Man vet på forhånd konsekvenser av ting og hvilke muligheter man har. Kondomer er effektive om folk kan ofre 1 minutt av livet sitt på å se en video av hvordan den skal brukes. Eventuelt kan du skaffe deg en falsk identitet og gjøre det vanskelig å finne på facebook og google. Ikke gi nummeret ditt eller noe. Så finner de deg aldri igjen om de blir gravid. Ikke si hvor du jobber eller om felles venner. 2
ajarRun Skrevet 28. mars 2016 #47 Skrevet 28. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fy søren du er umoden. Nå orker jeg faktisk ikke diskutere mer for du kan ikke velge om du vil stille økonomisk eller ikke BY LAW. Dere er begge foreldre og du kan ikke legge det over på kvinnen uansert hvor bastant du er og takk gud for at det er slik ;-) du har gjort ei gravid og nå kommer det barn og da er du far og måå stille økonomisk.du befruktet henne og hun er gravid og du er far og dere begge skal sørge for at barnet har det bra og har det h×n trenger uansett hva du synes. I rest my case. Anonymkode: c7956...6c2 Jeg argumenterer for at loven bør endres. Ingen av de jeg ligger med er mer egnet enn meg til å få barn. Dessverre blir de foretrukket av våre lover, hvorfor?
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #48 Skrevet 28. mars 2016 Å lure til seg barn er faktisk straffbart. Det er fortsatt folk som står utenfor barnehager med godtepose eller å forsøke å dra barn inn i bil. Hu dama di som du mener har lurt deg blir straffet hver dag av å måtte ha sytingen din i livet sitt. Anonymkode: 28662...ae4 1
Roseh Skrevet 28. mars 2016 #49 Skrevet 28. mars 2016 (endret) Eller bare ha sex med folk som bruke p-stav. Den kan kjennes inni selve armen dersom man tar på den. Likevel er det ikke 100% sikkert og du kan ende opp å betale 1 million i barnebidrag. (Eller stille opp for ungen) (Som mor ikke kan nekte deg med mindre du tar narkotika og lignende) Endret 28. mars 2016 av Roseh
Gorgonzola Skrevet 28. mars 2016 #50 Skrevet 28. mars 2016 2 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Jeg argumenterer for at loven bør endres. Ingen av de jeg ligger med er mer egnet enn meg til å få barn. Dessverre blir de foretrukket av våre lover, hvorfor? Gjett en gang. Hint: kjønn................
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #51 Skrevet 28. mars 2016 1 minutt siden, ambivalentReaction skrev: Jeg argumenterer for at loven bør endres. Ingen av de jeg ligger med er mer egnet enn meg til å få barn. Dessverre blir de foretrukket av våre lover, hvorfor? Fordi folk klarer å bruke huet. Og dine lover kommer du ALLLDRI til å få medhold i hos noen. Fordi tankegangen din er helt tullerusk på veldig mange måter. Anonymkode: c7956...6c2
Gjest Blomsterert Skrevet 28. mars 2016 #52 Skrevet 28. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg mener mannen har ansvaret for spruten sin og vil han ikke risikere å bli far så tar han på en kondom. Velger han å sprute rundt uten kondom så er det hans ansvar hvor han har sprutet. Anonymkode: ff46b...6e5 Du fratar oss kvinner alt ansvar? Det sitter mange kvinner rundt om og sliter med valget om hun skal ta abort eller ikke. Hva med å tenke prevensjon i de tilfellene? Vi er kvinner og vi føler for å forsvare oss og hverandre. Jeg syns vi kan prøve å sette oss i menns sted også iblant. Hvorfor skal det være så vanskelig?
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #53 Skrevet 28. mars 2016 Og du klopp, du burde faktisk klippe av din snopp for den har tydligvis gitt deg masse trøbbel.. Hvis man ser på alle trådene som er startet opp som handler om samkvem og trøbbel i den forbindelse og div osv Anonymkode: c7956...6c2
Gjest Blomsterert Skrevet 28. mars 2016 #54 Skrevet 28. mars 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Grunnen til det er at det fleste fedre stikker fra barna sine, eller de helst se at mor tar hovudansvaret. Derfor er det få alenefedre, og derfor kommer ikke deres meninger så ofte frem. Anonymkode: c67c7...6f9 Det der var en virkelig drøy påstand. De FLESTE fedre stikker fra barna sine altså. Vær så snill.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #55 Skrevet 28. mars 2016 1 minutt siden, Blomsterert skrev: Det der var en virkelig drøy påstand. De FLESTE fedre stikker fra barna sine altså. Vær så snill. De fleste takker i hvertfall nei til hovudansvaret. Er enig i at det er drøyt, men likevel sant. Anonymkode: c67c7...6f9
Gjest Blomsterert Skrevet 28. mars 2016 #56 Skrevet 28. mars 2016 2 timer siden, Klopp skrev: Vet mange er desperat etter barn, men å lure menn så hun kan bli gravid er jævlig gjort. Må gå an å stole på damer når det gjelder graviditet. Når de sier de går på ditt og datt og at han trenger ikke kondom så må menn kunne stole på det. Spesielt hvis det er kjæresten, eller hva? Skal det ikke gå an å stole på de en gang? Ja jeg har opplevd dette og kommer ikke over det. I tillegg vil hun ha barnet alene. Uten en far. Den gleden får hun aldri. Uansett er det for jævlig det hun har gjort og jeg må prate med psykolog om det, og heldigvis motiverer hun meg til å være en far for ungen og gi faen i hva eksen sier nå. Hun kan ikke ha barnet alene. Jeg synes sånt burde vært straffbart. Andre som er enig? Ødelegger tross alt mye av livet til andre. Ihvertfall psykisk. Skal være to for å få barn og begge MÅ ville ha barn. Hvorfor er det så vanskelig for noen å forstå? Nei,det kan ikke bli straffbart. Det vil aldri fungere i praksis. Bra at du får hjelp,og ikke minst blir motivert til å ta vare på barnet. Fedre som kun har samvær fordi "de har rett" til det,er ingen nytte for barnet.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #57 Skrevet 28. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste takker i hvertfall nei til hovudansvaret. Er enig i at det er drøyt, men likevel sant. Anonymkode: c67c7...6f9 De fleste menn i Norges land stiller faktisk opp og det stemmer IKKE at de FLESTE takker nei. Det er heldigvis fåtall som oppfører seg som smågutter uten ansvar. Anonymkode: c7956...6c2
Gjest Blomsterert Skrevet 28. mars 2016 #58 Skrevet 28. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste takker i hvertfall nei til hovudansvaret. Er enig i at det er drøyt, men likevel sant. Anonymkode: c67c7...6f9 Takker nei? Hvor ofte får de "tilbudet" da? Jeg vet om hele fem fedre som har hatt aleneansvaret jeg. Nå er det vel vanlig at en har 50/50.. Ja,den var litt drøy ja: -)
Sinsiew Skrevet 28. mars 2016 #59 Skrevet 28. mars 2016 1 time siden, ambivalentReaction skrev: Kvinner har prevensjon, den er ekstremt effektivt og dersom de ikke vil ha barn er det ingen grunn til å la være å bruke den. Hvis jeg hadde den muligheten til å bruke slik prevensjon ville jeg selvsagt gjort det. Men nå kan jeg risikere å måtte betale for et barn i 19 år for at det skal bli oppdratt av noen som ikke har forutsetninger til å oppdra et barn (hverken økonomisk eller mentalt). Hvis jeg fikk foreldreretten automatisk ville det vært annerledes, men all forskning viser at barn ikke har det bra hvis de vokser opp med lavt utdannede lavt lønnede foreldre. Den prevansjonen kan også være ekstremt farlig og fører til myyyye unødvendige problemer.. i tillegg kan den også feile. Er det virkelig rettferdig å lesse på dama ansvaret da? 1
ajarRun Skrevet 28. mars 2016 #60 Skrevet 28. mars 2016 2 minutter siden, Sinsiew skrev: Den prevansjonen kan også være ekstremt farlig og fører til myyyye unødvendige problemer.. i tillegg kan den også feile. Er det virkelig rettferdig å lesse på dama ansvaret da? Ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå