AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #61 Skrevet 28. mars 2016 Håper ikke barnet har arvet sippingen din, har du sex kan du bli far. Klarer ikke å synes synd på deg. Anonymkode: e58c2...a57 1
Sinsiew Skrevet 28. mars 2016 #62 Skrevet 28. mars 2016 Et øyeblikk siden, ambivalentReaction skrev: Ja. Wow.. Å risikere en annens persons liv og helse bare fordi du vil ha sex, er helt sykt at du ønsker. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #63 Skrevet 28. mars 2016 Et øyeblikk siden, ambivalentReaction skrev: Ja. Vet du hva det er faktisk ikke verdt å diskutere med deg for det er ingen som kan hakke noe fornuft i skallen din. I dine øyne er det kun du som har rett og tankegangen din er sykt umoden. Så trist at et barn skal ha deg som far. Du burde seriøst skjerpe deg. Du må virkelig lese igjennon dine egne innlegg på alle trådene dine å virkelig tenke igjennom om du virkelig har fornuften på din side. Anonymkode: c7956...6c2 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #64 Skrevet 28. mars 2016 3 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Ja. Har holdt ut lenge med samme historie nå. Anonymkode: e58c2...a57
ajarRun Skrevet 28. mars 2016 #65 Skrevet 28. mars 2016 Et øyeblikk siden, Sinsiew skrev: Wow.. Å risikere en annens persons liv og helse bare fordi du vil ha sex, er helt sykt at du ønsker. Du risikerer jo ikke liv å helse ved å bruke prevensjon. Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Vet du hva det er faktisk ikke verdt å diskutere med deg for det er ingen som kan hakke noe fornuft i skallen din. I dine øyne er det kun du som har rett og tankegangen din er sykt umoden. Så trist at et barn skal ha deg som far. Du burde seriøst skjerpe deg. Du må virkelig lese igjennon dine egne innlegg på alle trådene dine å virkelig tenke igjennom om du virkelig har fornuften på din side. Anonymkode: c7956...6c2 Hvilket barn? Jeg har aldri fått barn og jeg har ingen umiddelbare planer om det.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #66 Skrevet 28. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vet du hva det er faktisk ikke verdt å diskutere med deg for det er ingen som kan hakke noe fornuft i skallen din. I dine øyne er det kun du som har rett og tankegangen din er sykt umoden. Så trist at et barn skal ha deg som far. Du burde seriøst skjerpe deg. Du må virkelig lese igjennon dine egne innlegg på alle trådene dine å virkelig tenke igjennom om du virkelig har fornuften på din side. Anonymkode: c7956...6c2 Er nok barnet til noen han kjenner denne gangen også ; ) Anonymkode: e58c2...a57 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #67 Skrevet 28. mars 2016 1 minutt siden, Sinsiew skrev: Wow.. Å risikere en annens persons liv og helse bare fordi du vil ha sex, er helt sykt at du ønsker. Alle brukerene til han her handler om helt syke tanker om sex og hva som er greit. Han burde faktisk ikke få lov å lage fler tråder. Anonymkode: c7956...6c2 1
Sinsiew Skrevet 28. mars 2016 #68 Skrevet 28. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Alle brukerene til han her handler om helt syke tanker om sex og hva som er greit. Han burde faktisk ikke få lov å lage fler tråder. Anonymkode: c7956...6c2 I know.. Hehe, bare se hva han skriver om at det ikke er farlig å bruke hormonell prevensjon.. sier jo litt.. 1
ajarRun Skrevet 28. mars 2016 #69 Skrevet 28. mars 2016 Et øyeblikk siden, Sinsiew skrev: Tror du troller jeg.. Les deg opp på hva p-piller faktisk kan gjøre med en kvinnes kropp.. Hinh hint: blodpropp og humørsvingninger Har aldri møtt en kvinne uten humørsvingninger og noe helt ufarlig som en flytur kan gi deg blodpropp. Men dette er et håpløst argument da graviditet har høyere sannsynlighet for å skade eller drepe kvinnen og det fører til humørsvingninger. Prøv igjen!
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #70 Skrevet 28. mars 2016 2 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Du risikerer jo ikke liv å helse ved å bruke prevensjon. Hvilket barn? Jeg har aldri fått barn og jeg har ingen umiddelbare planer om det. Har ikke du smelt ei på tjukka da din luring ? Jeg har fått alvorlig blodpropp av pillen. Hvilke aua har du fått av å hoppe av i svingen gjerne kondom også ? Anonymkode: c7956...6c2 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #71 Skrevet 28. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er nok barnet til noen han kjenner denne gangen også ; ) Anonymkode: e58c2...a57 Anonymkode: c7956...6c2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #72 Skrevet 28. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har ikke du smelt ei på tjukka da din luring ? Jeg har fått alvorlig blodpropp av pillen. Hvilke aua har du fått av å hoppe av i svingen gjerne kondom også ? Anonymkode: c7956...6c2 Han er ts også? Samme skrivestil.. Anonymkode: e58c2...a57
ajarRun Skrevet 28. mars 2016 #73 Skrevet 28. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har ikke du smelt ei på tjukka da din luring ? Jeg har fått alvorlig blodpropp av pillen. Hvilke aua har du fått av å hoppe av i svingen gjerne kondom også ? Anonymkode: c7956...6c2 Bare en, men heldigvis SA. Kondomer fungerer ikke som prevensjon så det er irrelevant. Bruker jeg kun kondomer kommer jeg til å ende opp med 5 uønskede unger. 11 000 personer ble skadet i trafikken, det betyr ikke at vi slutter å kjøre. Risikoen med prevensjon er lavere enn ved graviditet uansett.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #74 Skrevet 28. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er ts også? Samme skrivestil.. Anonymkode: e58c2...a57 Han er ikke ts. Anonymkode: feb5a...bf2
Sinsiew Skrevet 28. mars 2016 #75 Skrevet 28. mars 2016 Et øyeblikk siden, ambivalentReaction skrev: Har aldri møtt en kvinne uten humørsvingninger og noe helt ufarlig som en flytur kan gi deg blodpropp. Men dette er et håpløst argument da graviditet har høyere sannsynlighet for å skade eller drepe kvinnen og det fører til humørsvingninger. Prøv igjen! It's to late for this shit.. Prøv å si det samme til noen som har mistet noen på grunn av p-pillebruk. Jada, alt dreper. Til og med livet dreper, men det vil ikke si at man skal utsette seg selv for flere farer enn nødvendig. Uansett: p-piller er farlig. Å tilføre hormoner unødvendig er farlig. Det bør unngås. Så kanskje ville den q6 åringen som døde av blodpropp som følge av p-pillebruk overlevd. Det er så verdt det for de som blir sittende igjen. Men hadde ikke ventet å få et ordentlig svar av deg.. O ja, både kvinner og menn har humørsvingninger i større eller mindre grad, men å firsterke disse ved å tilflre hormo er, sier seg selv at ikke er så bra. Men når sant skal sies går jeg på minipilla selv pga menssmerter, men det vil ikke si at jeg skal tvinge andre til å utsette seg selv for den faren, og vil heller ikke anbefale det, pga risikoene med mindre man har smerter som blir mindre ved bruk av p-piller. For det er en unødvendig risiko uansett og derfor skal ingen kvinner føle seg presset til å ta p-piller og få alt ansvaret ved sex. For sex er man to om. Ikke bare en.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #76 Skrevet 28. mars 2016 1 minutt siden, ambivalentReaction skrev: Bare en, men heldigvis SA. Kondomer fungerer ikke som prevensjon så det er irrelevant. Bruker jeg kun kondomer kommer jeg til å ende opp med 5 uønskede unger. 11 000 personer ble skadet i trafikken, det betyr ikke at vi slutter å kjøre. Risikoen med prevensjon er lavere enn ved graviditet uansett. Eeeh du har jo startet flere tråder om at du venter barn med ei og hun har lurt deg og nå vil du ikke stille opp osv osv. Hva eer det du driver med ? Hopp av i svingen om det er uaktuelt med kondom da du klarer vel det ? Mange blir gravide på P-piller også. Anonymkode: c7956...6c2 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #77 Skrevet 28. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Eeeh du har jo startet flere tråder om at du venter barn med ei og hun har lurt deg og nå vil du ikke stille opp osv osv. Hva eer det du driver med ? Hopp av i svingen om det er uaktuelt med kondom da du klarer vel det ? Mange blir gravide på P-piller også. Anonymkode: c7956...6c2 Det er ikke samme bruker. Anonymkode: feb5a...bf2 1
ajarRun Skrevet 28. mars 2016 #78 Skrevet 28. mars 2016 2 minutter siden, Sinsiew skrev: It's to late for this shit.. Prøv å si det samme til noen som har mistet noen på grunn av p-pillebruk. Jada, alt dreper. Til og med livet dreper, men det vil ikke si at man skal utsette seg selv for flere farer enn nødvendig. Uansett: p-piller er farlig. Å tilføre hormoner unødvendig er farlig. Det bør unngås. Så kanskje ville den q6 åringen som døde av blodpropp som følge av p-pillebruk overlevd. Det er så verdt det for de som blir sittende igjen. Men hadde ikke ventet å få et ordentlig svar av deg.. O ja, både kvinner og menn har humørsvingninger i større eller mindre grad, men å firsterke disse ved å tilflre hormo er, sier seg selv at ikke er så bra. Men når sant skal sies går jeg på minipilla selv pga menssmerter, men det vil ikke si at jeg skal tvinge andre til å utsette seg selv for den faren, og vil heller ikke anbefale det, pga risikoene med mindre man har smerter som blir mindre ved bruk av p-piller. For det er en unødvendig risiko uansett og derfor skal ingen kvinner føle seg presset til å ta p-piller og få alt ansvaret ved sex. For sex er man to om. Ikke bare en. Jeg vil ikke tvinge noen til å gå på det. Men jeg vil at folk skal måtte være ærlige om det, og ta ansvar for sine egne barn. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eeeh du har jo startet flere tråder om at du venter barn med ei og hun har lurt deg og nå vil du ikke stille opp osv osv. Hva eer det du driver med ? Hopp av i svingen om det er uaktuelt med kondom da du klarer vel det ? Mange blir gravide på P-piller også. Anonymkode: c7956...6c2 Jeg tror du blander meg med en annen bruker. Hoppe av i svingen funker dårligere enn kondom. 50 ganger så mange blir gravide med kondom enn på ppiller.
Sinsiew Skrevet 28. mars 2016 #79 Skrevet 28. mars 2016 2 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Jeg vil ikke tvinge noen til å gå på det. Men jeg vil at folk skal måtte være ærlige om det, og ta ansvar for sine egne barn. Jeg tror du blander meg med en annen bruker. Hoppe av i svingen funker dårligere enn kondom. 50 ganger så mange blir gravide med kondom enn på ppiller. Godt vi er enige om noe
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #80 Skrevet 28. mars 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er ikke ts. Anonymkode: feb5a...bf2 Hvis det var meg du mente så er det faktisk ei dame :-) som er smellgravid, men godt gift og alt frivillig så ikke noe interesse konflikter her :-P Anonymkode: c7956...6c2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå