Gjest Klopp Skrevet 28. mars 2016 #1 Skrevet 28. mars 2016 Vet mange er desperat etter barn, men å lure menn så hun kan bli gravid er jævlig gjort. Må gå an å stole på damer når det gjelder graviditet. Når de sier de går på ditt og datt og at han trenger ikke kondom så må menn kunne stole på det. Spesielt hvis det er kjæresten, eller hva? Skal det ikke gå an å stole på de en gang? Ja jeg har opplevd dette og kommer ikke over det. I tillegg vil hun ha barnet alene. Uten en far. Den gleden får hun aldri. Uansett er det for jævlig det hun har gjort og jeg må prate med psykolog om det, og heldigvis motiverer hun meg til å være en far for ungen og gi faen i hva eksen sier nå. Hun kan ikke ha barnet alene. Jeg synes sånt burde vært straffbart. Andre som er enig? Ødelegger tross alt mye av livet til andre. Ihvertfall psykisk. Skal være to for å få barn og begge MÅ ville ha barn. Hvorfor er det så vanskelig for noen å forstå?
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #2 Skrevet 28. mars 2016 Dette har det vært milelange tråder om før. Er det virkelig nødvendig med enda en? Anonymkode: feb5a...bf2 15
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #3 Skrevet 28. mars 2016 Jeg mener mannen har ansvaret for spruten sin og vil han ikke risikere å bli far så tar han på en kondom. Velger han å sprute rundt uten kondom så er det hans ansvar hvor han har sprutet. Anonymkode: ff46b...6e5 26
peppermyntete Skrevet 28. mars 2016 #4 Skrevet 28. mars 2016 Da må de nesten gjøre det straffbart å ikke bruke kondom også da. 13
Gjest Klopp Skrevet 28. mars 2016 #5 Skrevet 28. mars 2016 Nå er det vanlig at mannen ikke alltid bruker kondom i et forhold, og de fleste damene går da an å stole på. De fleste klarer også å la være å bli gravid før begge vil ha barn.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #6 Skrevet 28. mars 2016 Ja, det burde være straffbart! Og straffen burde være abort av fosteret og tvangssterilisering! Og det mener jeg! Man ødelegger livet til mannen og det kommende barnet. At du har kontakt med barnet er ALL ære til deg for! For barnets del og for å vise kjærringa at slikt kan man bare ikke gjøre mot en mann og barnet! Hun vil ha barn alene, da burde hun ha reist til Danmark. Anonymkode: cbf1e...799 2
Kristiansand123 Skrevet 28. mars 2016 #7 Skrevet 28. mars 2016 (endret) Unnskyld meg, men lager du egentlig noen tråder som ikke er sutretråder? Endret 28. mars 2016 av Kristiansand123 12
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #8 Skrevet 28. mars 2016 Blir vansklig å avgjøre hvem som faktisk var uheldige og hvem som planla ungen. Blir bare synsing og troing. Anonymkode: c67c7...6f9 9
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #9 Skrevet 28. mars 2016 Vil også legge til at å velge ut en mann, i mine øyne kun sees på som økonomisk utnyttelse. Hun og alle som gjør dette burde virkelig skamme seg, og om far ønsker omsorg, burde han få barnet 100%, for kvinner som gjør dette er ikke egnet til å ha barn. Anonymkode: cbf1e...799 1
peppermyntete Skrevet 28. mars 2016 #10 Skrevet 28. mars 2016 2 minutter siden, Klopp skrev: Nå er det vanlig at mannen ikke alltid bruker kondom i et forhold, og de fleste damene går da an å stole på. De fleste klarer også å la være å bli gravid før begge vil ha barn. Nei, men hvis man virkelig, virkelig ikke vil bli far så må man rett og slett bare ta ansvar selv. Ja, man skal kunne stole på kjæresten sin, men p-piller og lignende kan svikte. 9
momo Skrevet 28. mars 2016 #11 Skrevet 28. mars 2016 Men hvordan skal du bevise at hun har lurt deg? Du vet at prevensjon ikke er 100% sikkert? 10
Gorgonzola Skrevet 28. mars 2016 #12 Skrevet 28. mars 2016 3 minutter siden, Klopp skrev: Vet mange er desperat etter barn, men å lure menn så hun kan bli gravid er jævlig gjort. Må gå an å stole på damer når det gjelder graviditet. Når de sier de går på ditt og datt og at han trenger ikke kondom så må menn kunne stole på det. Spesielt hvis det er kjæresten, eller hva? Skal det ikke gå an å stole på de en gang? Ja jeg har opplevd dette og kommer ikke over det. I tillegg vil hun ha barnet alene. Uten en far. Den gleden får hun aldri. Uansett er det for jævlig det hun har gjort og jeg må prate med psykolog om det, og heldigvis motiverer hun meg til å være en far for ungen og gi faen i hva eksen sier nå. Hun kan ikke ha barnet alene. Jeg synes sånt burde vært straffbart. Andre som er enig? Ødelegger tross alt mye av livet til andre. Ihvertfall psykisk. Skal være to for å få barn og begge MÅ ville ha barn. Hvorfor er det så vanskelig for noen å forstå? Skjønner at du er fortvilet og lei deg. Nå er verden sånn at det er minst to fundamentale situasjoner som gjør at likestilling er en utopi. 1. Krig - dersom landet du bor i erklærer/havner i en væpnet konflikt, villet eller ikke, har du - som mann - mistet retten til å overleve. 2. Graviditet - dersom ei dame du har spruta i blir gravid, har du - som mann - absolutt ingen beslutningsmyndighet what so ever. Dette må du - og andre menn - være klar over F-Ø-R du spruter. Ja, jeg er ening i at selvsagt skal man stole på hverandre. Men tabben er at noen velger å gjøre det. Her inne florerer det av tråder med tema som "kan vi egentlig stole på menn?", og konklusjonene er oftere "nei" enn "ja". Det er vel ditto med kvinner da? Ikke vet jeg men jeg innbiller meg at andelen kvinner som lurer menn for å bli gravide er forsvinnende liten, uten at det betyr en skit for den som eventuelt rammes av en slik. Straffbart? Nei du, det er 500 år for sent, heldigvis. 4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #13 Skrevet 28. mars 2016 Kanskje ikke det beste forumet å lage en sånn tråd i. Du vet vel at kakle hønene her er imot abort (uansett hva) og at det er mannens feil hvis dama blir gravid - selv om hun bevisst har sørget for å bli det mot mannens vilje. Anonymkode: 4a730...9ce 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #14 Skrevet 28. mars 2016 Det ville jo være litt merkelig å først saksøke kvinnen for å ha lurt mannen til å gjøre seg gravid, for så å saksøke henne for å ville ha barnet alene. Vil du bli far eller ikke? Å bevise en sånn form for lureri er omtrent umulig, med mindre man skriver kontrakt og fører felles logg over seksuelt samkvem og bruk av prevensjonsmidler. Det finnes sikker damer som lyver om p-pillebruk for å bli mor men det finnes også drittsekker som legger all skyld på dama om hun blir gravid ved et uhell (det er faktisk mulig selv om en del menn nekter å tro det). Anonymkode: 71016...217 3
ajarRun Skrevet 28. mars 2016 #15 Skrevet 28. mars 2016 Det burde vært mulig med juridisk abort. Sånn at mannen fram til uke 54 (eller noe) kan si at han ikke vil ha ungen. Så hvis moren ikke vil ha aleneansvaret kan hun ta vanlig abort. 100% rettferdig. 1
Gjest Klopp Skrevet 28. mars 2016 #16 Skrevet 28. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det burde være straffbart! Og straffen burde være abort av fosteret og tvangssterilisering! Og det mener jeg! Man ødelegger livet til mannen og det kommende barnet. At du har kontakt med barnet er ALL ære til deg for! For barnets del og for å vise kjærringa at slikt kan man bare ikke gjøre mot en mann og barnet! Hun vil ha barn alene, da burde hun ha reist til Danmark. Anonymkode: cbf1e...799 Enig. Men de vil jo få seg barn gratis.. Kan ikke bruke pengene sine på det. 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette har det vært milelange tråder om før. Er det virkelig nødvendig med enda en? Anonymkode: feb5a...bf2 Kan godt være at jeg har laget tråd om det før husker ikke, men den er vel blitt stengt som alle andre tråder jeg lager. På grunn av de som ikke liker meg må skrive så mye dritt som anonymbruker.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #17 Skrevet 28. mars 2016 11 minutter siden, Klopp skrev: Vet mange er desperat etter barn, men å lure menn så hun kan bli gravid er jævlig gjort. Må gå an å stole på damer når det gjelder graviditet. Når de sier de går på ditt og datt og at han trenger ikke kondom så må menn kunne stole på det. Spesielt hvis det er kjæresten, eller hva? Skal det ikke gå an å stole på de en gang? Ja jeg har opplevd dette og kommer ikke over det. I tillegg vil hun ha barnet alene. Uten en far. Den gleden får hun aldri. Uansett er det for jævlig det hun har gjort og jeg må prate med psykolog om det, og heldigvis motiverer hun meg til å være en far for ungen og gi faen i hva eksen sier nå. Hun kan ikke ha barnet alene. Jeg synes sånt burde vært straffbart. Andre som er enig? Ødelegger tross alt mye av livet til andre. Ihvertfall psykisk. Skal være to for å få barn og begge MÅ ville ha barn. Hvorfor er det så vanskelig for noen å forstå? Man er to om å lage barn. PUNKTUM. Hun går på piller og han bruker kondom. Alltid. Da er det ingen problem. Ærlig talt. Anonymkode: c7956...6c2 1
Roseh Skrevet 28. mars 2016 #18 Skrevet 28. mars 2016 hva med å fryse ned sæd, og sterilisere seg? Jeg skjønner ikke hvorfor menn som absolutt ikke vil ha barn likevel velger å ha ubeskyttet sex. Kvinner som ikke vil ha barn bruker prevansjon og er nøye med den. Den er fortsatt ikke sikker. Tenk på de som blir gravid på p-sprøyte, istedenfor p-piller. Da er det vel ikke kvinnen sin feil? Hadde det vært greit om kvinnen ble gravid på p-sprøyte eller spiral? Jeg tror man må betale for sterilisering selv, men i løpet av et liv betaler kvinner mye penger på prevansjon. Så det går vel opp i opp. Eller bruke kondom? www.gratiskondomer.no Ikke vær så tafatt! Personlig synes jeg det burde finnes p-piller for menn. Selvom det allerede gjør det. Men selges ikke i Norge for undersøkelser har vist at flertallet av menn ikke vil ta det på grunn av bivirkningene, som er de samme for kvinner. (redusert sexlyst osv) 9
ajarRun Skrevet 28. mars 2016 #19 Skrevet 28. mars 2016 4 minutter siden, Roseh skrev: hva med å fryse ned sæd, og sterilisere seg? Jeg skjønner ikke hvorfor menn som absolutt ikke vil ha barn likevel velger å ha ubeskyttet sex. Kvinner som ikke vil ha barn bruker prevansjon og er nøye med den. Den er fortsatt ikke sikker. Tenk på de som blir gravid på p-sprøyte, istedenfor p-piller. Da er det vel ikke kvinnen sin feil? Hadde det vært greit om kvinnen ble gravid på p-sprøyte eller spiral? Jeg tror man må betale for sterilisering selv, men i løpet av et liv betaler kvinner mye penger på prevansjon. Så det går vel opp i opp. Eller bruke kondom? www.gratiskondomer.no Ikke vær så tafatt! Personlig synes jeg det burde finnes p-piller for menn. Selvom det allerede gjør det. Men selges ikke i Norge for undersøkelser har vist at flertallet av menn ikke vil ta det på grunn av bivirkningene, som er de samme for kvinner. (redusert sexlyst osv) Sterilisering er ikke uten risiko, det har betydelig høyere risiko enn hormonell prevensjon. Typisk bruk av p-piller er ikke så sikkert. Ifølge din logikk vil den typiske kvinne på p-piller ha barn eller er ute av stand til å bruke det riktig. Sex med kondom er ikke like tilfredstillende. Jeg er 100% sikker på at menn ville brukt et trygt prevensjonsmiddel dersom det var tilgjengelig.
Pinkee Skrevet 28. mars 2016 #20 Skrevet 28. mars 2016 Da må det først bli straffbart for menn å pule uten kondom, såfremt han ikke har kontrakt med damen om at det er greit uten, 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå