Gå til innhold

menn som trener på treningssenter - turn off


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken alder er det? Mitt utvalg av menn begynner å nærme seg 30 pluss, og jeg liker ikke kulemager :ler:

Anonymkode: 49688...89f

40 ++ :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg digger menn som trener og vedlikeholder kroppen sin 😎

Anonymkode: 9fb5f...9aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 3/25/2016 at 19.03, Ziljenh skrev:

Min X var ganske lik. Ikke så mange bilder akkurat og var ikke avhengig av å høre at han var kjekk, men alt handlet om trening. 2 uker sommerferie på hytta hadde flere avbrudd der han kjørte tilbyen for å få trent på senter. Bortsett fra den sommeren han meldte seg inn på treningssenteret som var nærmest hytta da... En uke ferie i utlandet gikk bra uten trening på senter, mn var det 2 uker måtte han finne et treningssenter. Jeg kom alltid i andre rekke, etter treninga. Nå har han ny kjæreste som også liker trening så vist jeg forstår, så det er visst trikset. Treningsgale mennesker må henge sammen ;)

He he min x var sånn også. En kveld jeg ønsket å spise en grandis, smalt det fra kjeften hans om jeg virkelig skulle spise 2000 kalorier nå.... Ferier måtte han ha spesial mat uten karbohydrater, finne treningsstudio. Til slutt ble det null mat, og full joggings ute. Jeg kom langt ned på listen hans. Er separert nå. Kom et spill i mellom oss også. Gud bedre. lIke barn leker best :baby:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Coronas skrev:

He he min x var sånn også. En kveld jeg ønsket å spise en grandis, smalt det fra kjeften hans om jeg virkelig skulle spise 2000 kalorier nå.... Ferier måtte han ha spesial mat uten karbohydrater, finne treningsstudio. Til slutt ble det null mat, og full joggings ute. Jeg kom langt ned på listen hans. Er separert nå. Kom et spill i mellom oss også. Gud bedre. lIke barn leker best :baby:

Å når jobb, trening og middag var unnagjort så var det treningsvideoer på youtube, imgur og dataspill :sprettoy: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange sexy menn på helsstudio/treningsenter. Selvfølgelig noen muskelgutta som stønner, sikler på seg selv og brysker seg. Men det finnes syklubber også. Jenter som surrer rundt i rosa treningsutstyr og ikke svetter noe. Ligger rundt på matter, kikker i speilet om kroppen ser bra ut og taster på mobilen eller prater høylydt på mobilen.

Mange "utetreningsmenn" som trener der på vinteren eller når været er dårlig. 

Er en muskelbundt på mitt treningssenter som ikke stirrer og beundrer seg i speilet, men går rundt og trener hardt. Han har et blikk som får mine knær til å blir myke :P Det er hvertfall ikke turnoff for min del at menn liker å trene innendørs .

Endret av Coronas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...