Gå til innhold

menn som trener på treningssenter - turn off


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Knirke skrev:

Hvis man konkurrerer i CrossFit (gjør man det?) og er ihuga entusiast så kan man vel kalle det en fritidsinteresse. Samme som at å ha matlaging som hobby er noe annet enn å putte en Grandiosa i ovnen.

 

Lister du opp "fritidspoliti" under interesser? 

Anonymkode: 49688...89f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Snuppi skrev:

Trening på fritiden er en en interesse eller hobby om man heller vil kalle det for det. Å sammenligne trening med normale kroppslige reaksjoner som å gå på do og være sosial, er ikke korrekt da det ikke kan sammenlignes i det hele tatt.

Hvordan skal man ellers holde seg i form, om man ikke trener? Magi? Men greit... I min neste datingprofil skal jeg skrive at mine hobbyer er: Bil (jeg kjører jo tross alt hver dag), mote (jeg har på meg klær), matlaging (frossenpizza), idrett (30 min på tredemølle og litt svinging av vekter) og høykultur (Netflix)

Beilerne kommer til å komme løpende!:laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
7 minutter siden, Knirke skrev:

Hvis man konkurrerer i CrossFit (gjør man det?) og er ihuga entusiast så kan man vel kalle det en fritidsinteresse. Samme som at å ha matlaging som hobby er noe annet enn å putte en Grandiosa i ovnen.

 

Vet du i det hele tatt hva som foregår på CrossFit? Du ordlegger deg som om du er totalt blank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
2 minutter siden, Knirke skrev:

Hvordan skal man ellers holde seg i form, om man ikke trener? Magi? Men greit... I min neste datingprofil skal jeg skrive at mine hobbyer er: Bil (jeg kjører jo tross alt hver dag), mote (jeg har på meg klær), matlaging (frossenpizza), idrett (30 min på tredemølle og litt svinging av vekter) og høykultur (Netflix)

Beilerne kommer til å komme løpende!:laugh:

Å trene for å holde seg i form er en interesse. Du kan umulig være så lite oppegående. Alt dette andre som du ramser opp her er bare vas fra din side. 

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men som driver med klatring har eksepsjonelt flotte kropper, helt uten treningssenter. Men jeg ser poenget ditt :P

Anonymkode: 49688...89f

De fleste som aktivt klatrer benytter seg også av treningssenter da det gjør det enklere å jobbe med spesifikke deler av kroppen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Snuppi skrev:

Vet du i det hele tatt hva som foregår på CrossFit? Du ordlegger deg som om du er totalt blank.

Nei, jeg har ingen interesse av CrossFit overhodet. Det ser kjedelig ut

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Knirke skrev:

Nei, jeg har ingen interesse av CrossFit overhodet. Det ser kjedelig ut

Kanksje du synes det, men vet du hva? Folk er forskjellige.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
1 minutt siden, Knirke skrev:

Nei, jeg har ingen interesse av CrossFit overhodet. Det ser kjedelig ut

Du må slutte å uttale deg om fritidsinteresser som du ikke har peiling på. Om du synes det ser kjedelig ut, er det andre som synes at det er en flott måte å trene på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, sjonkelrolf skrev:

Kanksje du synes det, men vet du hva? Folk er forskjellige.

Ja? Og....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Knirke skrev:

Ja? Og....?

Du ser ut til å ha problemer med å skjønne at folk kan synes at det du sier er kjedelig faktisk er ganske gøy og givende. Du sitter ikke med noen fasit på hva som er kjedelig eller moro.

Endret av sjonkelrolf
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
8 minutter siden, Knirke skrev:

Ja? Og....?

Ja, og hva da? Hvorfor skal folk bry seg om dine meninger? Du respekterer ikke andres interesser eller meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke trening på treningsstudio etr turn-off i seg selv. 

Derimot syns jeg det er veldig turn-off med den selvdyrkelsen enkelte drivet med. En fyr jeg holdt på med en stund for eksempel, han var utrolig varm, god koselig, selvfølgelig veldig pen å se på, hadde DE musklene! 😍 problemet var at alt som sto i hodet på han, var meg, meg, meg, mine muskler, må bli større, han kunne sitte å underholde seg selv med å se om han fikk frem blodårene sine liksom.. 😓 og det var bestandig sånn at han måtte hjem å legge seg drit-tidlig uansett, masse, masse bilder av seg selv i forskjellige 'poser', han hadde knapt venner eller sosialt liv (og de vennene han hadde, var andre treningshuer fra samme senter), veldig avhengig av å høre at han var stor, sterk, kjekk osv hele tiden, og hele fyren begynte i grunn å bli.. Kjedelig.. Etterhvert..

Kan se for meg å reise på en spontan-tur med han for eksempel til Sverige noen dager da, kunne bydd på problemer, tenk om han ikke hadde fått trent liksom.

Anonymkode: 7ef2e...191

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Snuppi skrev:

Ja, og hva da? Hvorfor skal folk bry seg om dine meninger? Du respekterer ikke andres interesser eller meninger.

Andre kan få interessere seg i akkurat hva de vil, det er ingen som hindrer dem.. Men jeg kunne ikke datet en som kun har trening og venner som interesse, fordi jeg hadde begynt å kjede meg rimelig kjapt.

32 minutter siden, sjonkelrolf skrev:

Du ser ut til å ha problemer med å skjønne at folk kan synes at det du sier er kjedelig faktisk er ganske gøy og givende. Du sitter ikke med noen fasit på hva som er kjedelig eller moro.

FYI: Jeg går på treningsstudio nesten hver dag:filer:... Jeg vet godt hvor lite spennende det er, spesielt å snakke om det etterpå. Foreslår at du leser trådens overskrift en gang til, for jo, jeg har fasiten på hva jeg synes er turnoff. Om det er ditt livs store høydepunkt å gå på trening, så er det jo fint for deg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Knirke skrev:

Hvis man konkurrerer i CrossFit (gjør man det?) og er ihuga entusiast så kan man vel kalle det en fritidsinteresse. Samme som at å ha matlaging som hobby er noe annet enn å putte en Grandiosa i ovnen.

 

Du nevnte selv at padling har det som skal til for å kvalifiseres som en fritidsinteresse; må man også der konkurrere / være ihuga entusiast for å ha lov til å kalle det en fritidsinteresse? Det holder altså ikke bare å padle noen dager i uken?

En fritidsinteresse jeg har er for eksempel å male, uten at jeg vil beskrive dette som hverken en konkurranse jeg deltar i, eller at jeg er så voldsomt entusiastisk / bryr meg om andre som maler.

Og hva med de som trener på treningssenter og er nettopp - ihuga entusiaster? For å få et godt utbytte av treningen er det ofte fordelsmessig / nødvendig å sette treningen i et system, noe som ofte krever litt.

Aldri hørt om noen som ville ha beskrevet matlaging som en hobby, og kun kan lage Grandiosa. Merkelig eksempel som jeg ikke helt kan se noen sammenheng med i denne diskusjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns ikke trening på treningsstudio etr turn-off i seg selv. 

Derimot syns jeg det er veldig turn-off med den selvdyrkelsen enkelte drivet med. En fyr jeg holdt på med en stund for eksempel, han var utrolig varm, god koselig, selvfølgelig veldig pen å se på, hadde DE musklene! 😍 problemet var at alt som sto i hodet på han, var meg, meg, meg, mine muskler, må bli større, han kunne sitte å underholde seg selv med å se om han fikk frem blodårene sine liksom.. 😓 og det var bestandig sånn at han måtte hjem å legge seg drit-tidlig uansett, masse, masse bilder av seg selv i forskjellige 'poser', han hadde knapt venner eller sosialt liv (og de vennene han hadde, var andre treningshuer fra samme senter), veldig avhengig av å høre at han var stor, sterk, kjekk osv hele tiden, og hele fyren begynte i grunn å bli.. Kjedelig.. Etterhvert..

Kan se for meg å reise på en spontan-tur med han for eksempel til Sverige noen dager da, kunne bydd på problemer, tenk om han ikke hadde fått trent liksom.

Anonymkode: 7ef2e...191

Min X var ganske lik. Ikke så mange bilder akkurat og var ikke avhengig av å høre at han var kjekk, men alt handlet om trening. 2 uker sommerferie på hytta hadde flere avbrudd der han kjørte tilbyen for å få trent på senter. Bortsett fra den sommeren han meldte seg inn på treningssenteret som var nærmest hytta da... En uke ferie i utlandet gikk bra uten trening på senter, mn var det 2 uker måtte han finne et treningssenter. Jeg kom alltid i andre rekke, etter treninga. Nå har han ny kjæreste som også liker trening så vist jeg forstår, så det er visst trikset. Treningsgale mennesker må henge sammen ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Knirke skrev:

FYI: Jeg går på treningsstudio nesten hver dag:filer:... Jeg vet godt hvor lite spennende det er, spesielt å snakke om det etterpå. Foreslår at du leser trådens overskrift en gang til, for jo, jeg har fasiten på hva jeg synes er turnoff. Om det er ditt livs store høydepunkt å gå på trening, så er det jo fint for deg!

Du har dine preferanser, andre har sine. Jeg har ikke sagt at det er uberspennende å gå på treningssenter, men det er jo forsåvidt en interesse når man bruker relativt mye tid på det. Og jeg har lest trådens overskrift, samt det innledende innlegget, at TS mener at menn generelt som går på treningssenter er turnoff. Noe som er helt borti natta. Men folk må få ha sine egne meninger, uansett hvor idiotiske de måtte være.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

aner ikke hvorfor jeg synes det men menn som hovedsaklig trener på et treningssenter er svært turn of selv om jeg går for veltrente menn. why

Anonymkode: 19c4d...7aa

Hæ?

Are U stupid? Beklager, men ... Djees.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjodla

Jeg synes og, selv når jeg har hengt på treningssenter 4-5 ganger i uka selv a 2,5 timer av gangen at det var turn off med mannfolk som synes dette var en stor og oppslukende hobby og beundret seg selv i speilet hver anledning de fikk.

Type sånn merkelige folk som trener i lue, converse og har megamuskler :sprettoy: Kjøp deg normale joggesko for faen og trekk av lua - og - drit i vide singleter, det er støgt. 

Har heller ikke helt skjønt at noen oppgir det som hobby . jeg skjønner kampsport/fotball/grener som man konkurrerer i eller forbereder seg til diverse maraton, men jeg anser ikke trening som hobby selv om jeg har brukt endel tid på det og prioriterer et over mye annet. Det er mer et nødvendig onde, liksom :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
1 time siden, Knirke skrev:

Andre kan få interessere seg i akkurat hva de vil, det er ingen som hindrer dem.. Men jeg kunne ikke datet en som kun har trening og venner som interesse, fordi jeg hadde begynt å kjede meg rimelig kjapt.

FYI: Jeg går på treningsstudio nesten hver dag:filer:... Jeg vet godt hvor lite spennende det er, spesielt å snakke om det etterpå. Foreslår at du leser trådens overskrift en gang til, for jo, jeg har fasiten på hva jeg synes er turnoff. Om det er ditt livs store høydepunkt å gå på trening, så er det jo fint for deg!

Hva er det som er så interessant med deg? Trening og evne til å kunne sosialisere seg er da særdeles positivt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Snuppi skrev:

Hva er det som er så interessant med deg? Trening og evne til å kunne sosialisere seg er da særdeles positivt. 

Trening og sosialisering tar jeg som en selvfølge at folk driver med, på lik linje med at folk flest dusjer og ser på TV. Hvis jeg skal bli tiltrukket av en mann må han ha et minimum av engasjement eller lidenskap for noe, og vi må ha noe å snakke om.

Jeg har mange hobbyer og fritidsinteresser, men dette handler ikke om meg så jeg gidder ikke utdype akkurat det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...