Gå til innhold

menn som trener på treningssenter - turn off

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva kvinner vil ha og hva kvinner ender opp med er da to helt forskjellige ting. Noen her jo jentunger med hodet i en rosa sky og framtidsplanene spikret fast, alt i fra hva de skal spise til frokost med den fremtidige kjæresten, til hva de skal snakke med ham om før de legger seg.

Livet blir sjelden sånn

Anonymkode: ab03a...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Snuppi
28 minutter siden, Knirke skrev:

Jeg anklager ingen, jeg sier hva JEG synes er turnoff hos en mann. En mann uten interesserer utenom venner og trening ikke er en jeg ville funnet tiltrekkende. Hva dere synes er jo opptil dere selv å svare for. Dere klarer virkelig kunsten å få en fjær til å bli fem høns:balltre:

Om dere elsker å gå på treningsstudio og synes det kvalifiserer som en hobby, så er jo det flott! Men jeg ville ikke datet noen av dere.

Du anklager ingen?? Hallo i luken. Det er jo nettopp det du gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Snuppi skrev:

Du anklager ingen?? Hallo i luken. Det er jo nettopp det du gjør.

Vet du i det hele tatt hva ordet "anklage" betyr? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
Den 26.3.2016 at 13.58, Knirke skrev:

Vet du i det hele tatt hva ordet "anklage" betyr? :klo:

Selvfølgelig gjør jeg det. Du anklager mennesker for å ikke være interessante da de trener på senter og liker å være med venner. Du er mer interessant påstår du. 

Videre påstår du at trening er som å slenge en grandis i ovnen og ta seg en dusj. Det er ikke en interesse eller hobby, sier du. Du vil ikke date mennesker som er ikke er interessante, sier du.

Å definere noen som lite interessante da de liker å holde seg i form og ta vare på seg selv, sier mer om deg. Ikke kjenner du disse menneskene heller. Men du dømmer i bøtter og spann! 

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.3.2016 at 23.45, cheshirecat skrev:

Jeg synes ikke menn som trener på treningssenter er turn-off, men de som står å visuelt voldtar segselv i speilet når de pumper jern, de er definitivt turn-off. 

Hørt om å sjekke teknikken sin? Det er veldig nyttig å se seg i speilet når man trener, for da kan man kontrollere at øvelsen gjøres riktig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må innrømme  at jeg ikke liker jenter på treningssentrene jeg heller. Ser på dem som litt enkle som ikke har forstått at de heller bør passe på kostholdet og bruke tiden på sminke og klær i stedet for å løfte på vekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
4 minutter siden, Summers skrev:

Må innrømme  at jeg ikke liker jenter på treningssentrene jeg heller. Ser på dem som litt enkle som ikke har forstått at de heller bør passe på kostholdet og bruke tiden på sminke og klær i stedet for å løfte på vekter.

Du ser på kvinner som holder seg i form som enkle? Du skjønner tydeligvis ikke at vi skal bli gamle med den kroppen som vi har. Jo bedre form en er i, jo bedre vil en få det da en kan unngå slitasjeskader som utrente kropper får. For ikke snakke om sykdommer, muskelplager og smidighet. En kan ikke bare spise sunt, en må  holde kroppen i form også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
13 minutter siden, jabx skrev:

Hørt om å sjekke teknikken sin? Det er veldig nyttig å se seg i speilet når man trener, for da kan man kontrollere at øvelsen gjøres riktig.

Det er forskjell på å sjekke teknikk og elske sitt eget speilbilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26.3.2016 at 14.42, Snuppi skrev:

Selvfølgelig gjør jeg det. Du anklager mennesker for å ikke være interessante da de trener på senter og liker å være med venner. Du er mer interessant påstår du. 

Videre påstår du at trening er som å slenge en grandis i ovnen og ta seg en dusj. Det er ikke en interesse eller hobby, sier du. Du vil ikke date mennesker som er ikke er interessante, sier du.

Å definere noen som lite interessante da de liker å holde seg i form og ta vare på seg selv, sier mer om deg. Ikke kjenner du disse menneskene heller. Men du dømmer i bøtter og spann!

Nå legger du ord i min munn (igjen), og vrir ting helt ut av proporsjoner. Jeg synes menn uten interesser er kjedelige, det er ikke det samme som å anklage noen for å være kjedelig. Og sist jeg sjekket var det ikke straffbart å være kjedelig, det trenger ikke være negativt i det hele tatt.

Jeg har aldri påstått at jeg er bedre enn andre på noe som helst punkt, hvor har du det ifra? Og hvis du klarer å lese mitt innlegg som at jeg synes man er kjedelig fordi man trener, så ville jo den kjedeligste personen vært meg selv, iom at jeg går på treningsstudio 4-5 ganger i uka:tunge1:. Det gir jo ingen mening

Endret av Bond
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
2 minutter siden, Knirke skrev:

Nå legger du ord i min munn (igjen), og vrir ting helt ut av proporsjoner. Jeg synes menn uten interesser er kjedelige, det er ikke det samme som å anklage noen for å være kjedelig. Og sist jeg sjekket var det ikke straffbart å være kjedelig, det trenger ikke være negativt i det hele tatt.

Jeg har aldri påstått at jeg er bedre enn andre på noe som helst punkt, hvor har du det ifra? Og hvis du klarer å lese mitt innlegg som at jeg synes man er kjedelig fordi man trener, så ville jo den kjedeligste personen vært meg selv, iom at jeg går på treningsstudio 4-5 ganger i uka:tunge1:. Det gir jo ingen mening

Jeg gjentar bare det som du har skrevet. At du ikke klarer å stå for dine egne ord, er ditt problem!

Jeg har også registrert at du går på senter selv. Dobbeltmoralen lenge leve. Men du hadde så mange andre interesser som du brant for. 

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Menn som trener på treningssenter er ikke turn off i seg selv, men ofte er de mennene som trener der turn off. Store muskelbunter som drikker Shake og går på diett? Nei takk! En friluftsmann som sykler, går på langrenn og er sporty? Ja takk!

Anonymkode: 93967...36f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn som trener på treningssenter er ikke turn off i seg selv, men ofte er de mennene som trener der turn off. Store muskelbunter som drikker Shake og går på diett? Nei takk! En friluftsmann som sykler, går på langrenn og er sporty? Ja takk!

Anonymkode: 93967...36f

Å trene på treningssenter er ikke det morsomste, men det er viktig å ha en viss muskelmasse, i hvert fall. Samt at det faktisk er bra kondisjonstrening å løpe på tredemølle. Men det jeg virkelig liker er å komme meg ut på sykkelen, spesielt når sola skinner. Temperatur er ikke så farlig, er kledd for det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 25.3.2016 at 10.06, AnonymBruker skrev:

Hva er det du synes er turn-on da? Det du beskriver er det mange menn og kvinner som gjør. Mange trener 3-4 ganger i uka og de fleste av disse har da andre interesser enn bare å trene.

Anonymkode: 3b3a6...6c5

Noen som viser lidenskap for mer enn en håndfull ting.
De sitter og ser på netflix, går ut på byen en gang i blandt, liker å reise, ta bilder mens de jubler på fjellet? Wow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har aldri pleid å gå på treningssenter selv, men prøvde det en gang. Det som slo meg var hvor kjekke de var de personlige trenerne som gikk rundt omkring. Så, absolutt ikke turn-off. De var heller litt på en pidestall for meg.

Anonymkode: 739f7...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes menn som trener er positivt. Treningsstudio eller ikke. Men de som kun er der for å beundre seg selv får ikke min oppmerksomhet. 

Jeg synes nemlig at kulemage lik 9 mnd gravid ikke finnes tennende, og de fleste på min alder har det om de ikke trener jevnlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Den 3/25/2016 at 20.08, Fjodla skrev:

Type sånn merkelige folk som trener i lue, converse og har megamuskler :sprettoy: Kjøp deg normale joggesko for faen

Neeei... skal man løfte noe nevneverdig er det normale joggesko det siste man bør ha. Man trenger et stabilt underlag og i hvert fall ikke sko med demping i sålen. Converse (evt. en billig Converse-kopi) er et helt akseptabelt alternativ; de som bruker det har enten skjønt noe eller i verste fall hermer de etter noen andre som har skjønt noe.

Lue og/eller singlet, dog... huffameg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 timer siden, smilo skrev:

Jeg synes menn som trener er positivt. Treningsstudio eller ikke. Men de som kun er der for å beundre seg selv får ikke min oppmerksomhet. 

Jeg synes nemlig at kulemage lik 9 mnd gravid ikke finnes tennende, og de fleste på min alder har det om de ikke trener jevnlig. 

Hvilken alder er det? Mitt utvalg av menn begynner å nærme seg 30 pluss, og jeg liker ikke kulemager :ler:

Anonymkode: 49688...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken alder er det? Mitt utvalg av menn begynner å nærme seg 30 pluss, og jeg liker ikke kulemager :ler:

Anonymkode: 49688...89f

jeg liker heller ikke kulemager.

Anonymkode: f16aa...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...