Doge Skrevet 26. mars 2016 #21 Del Skrevet 26. mars 2016 11 timer siden, Fireball skrev: Det finnes liksom ikke grenser for hva som er turn off Det er turn-off. Liksom er turn-off. Grenser er turn-off. Turn-off er turn-off! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 26. mars 2016 #22 Del Skrevet 26. mars 2016 10 minutter siden, Knirke skrev: Haha... Jeg trener på treningsenter selv, men det er ikke noe jeg skryter av eller lister opp som en hobby. Jeg synes det er turnoff når menn skriver i datingprofilen sin "på fritiden liker jeg å trene og være med venner". Skaff deg et liv, mann! Jøss. Hva forventer egentlig folk at en fyller dagene med? Hva vil det si å "skaffe seg et liv" i dette tilfellet? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjonkelrolf Skrevet 26. mars 2016 #23 Del Skrevet 26. mars 2016 TS: Ja, og forresten, kvinnfolk som liksom-"trener" på treningssenter (f.eks. loffe/småjogge på tredemølle) uten egentlig å trene til de blir svette er også turnoff. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #24 Del Skrevet 26. mars 2016 Er vel ikke noe rart med det? Idrettsutøvere kan være sexy, gymfolk er turnoff. Blir som å sammenligne en forfatter med en som bare sitter og jobber med skjønnskriften. Anonymkode: 0f5b7...c07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 26. mars 2016 #25 Del Skrevet 26. mars 2016 Hvis jeg noen gang skal involvere meg med en mann igjen, så er det et must at han trener på senter. Slik at vi kan trene sammen, en som bare flyr rundt i skauen, er altfor kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #26 Del Skrevet 26. mars 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: aner ikke hvorfor jeg synes det men menn som hovedsaklig trener på et treningssenter er svært turn of selv om jeg går for veltrente menn. why Anonymkode: 19c4d...7aa Kvinnfolk som trenger ved treningsstudio er også kraftig turn-off. Anonymkode: ba4e2...e73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #27 Del Skrevet 26. mars 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinnfolk som trenger ved treningsstudio er også kraftig turn-off. Anonymkode: ba4e2...e73 Særlig de som later som, poserer, og forveksler treningssenter med syklubb. Det siste kjennetegnes ved at de kakler som høns istedenfor å gjøre det man skal gjøre, trene til man blir svett, og man er sliten når man går derfra. Anonymkode: 2ed67...d86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjonkelrolf Skrevet 26. mars 2016 #28 Del Skrevet 26. mars 2016 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinnfolk som trenger ved treningsstudio er også kraftig turn-off. Anonymkode: ba4e2...e73 Særlig de som later som, poserer, og forveksler treningssenter med syklubb. Det siste kjennetegnes ved at de kakler verre enn høns istedenfor å gjøre det man skal gjøre, trene til man blir svett, og være sliten når man går derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 26. mars 2016 #29 Del Skrevet 26. mars 2016 3 timer siden, sjonkelrolf skrev: Å daffe rundt på treningssenteret uten å trene høres rimelig patetisk og idiotisk ut. Den som gjør det kaster bort tid, og er samtidig i veien for de som faktisk er på treningssenteret for å trene. For ikke å snakke om de pengene man sløser bort på medlemsskap. Hvorfor gjør man egentlig det? Da er det ikke selve treningen som er problemet, men selvdyrkelsen han holder på med. Jeg hadde jo planer om å løfte vekter til jeg ble diger, men så skjedde livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 26. mars 2016 #30 Del Skrevet 26. mars 2016 4 timer siden, kisskissbangbang skrev: Jøss. Hva forventer egentlig folk at en fyller dagene med? Hva vil det si å "skaffe seg et liv" i dette tilfellet? Trening er en naturlig del av hverdagen, akkurat som å dusje eller gå på do, det samme er å besøke venner, jeg skjønner ikke hvordan det kan kvalifisere som fritidsinteresser... Fritidsinteresser er ting som reising, padling, fisking, en eller annen idrett (og nei, det er ikke det samme som å gå på treningssenter), frivillig arbeid, spille i band, samle på frimerker etc. En mann (eller kvinne for den del) som ikke gjør annet en å trene, henge med venner og se på tv er en temmelig kjedelig og uinteressant person 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #31 Del Skrevet 26. mars 2016 5 timer siden, Knirke skrev: Haha... Jeg trener på treningsenter selv, men det er ikke noe jeg skryter av eller lister opp som en hobby. Jeg synes det er turnoff når menn skriver i datingprofilen sin "på fritiden liker jeg å trene og være med venner". Skaff deg et liv, mann! Husk at det finnes andre hobbyer enn å dra på fylla og våkne neste dag uten å huske noe neste dag. Da henger jeg heller på treningssenteret og sosialisere med folk der. Anonymkode: d32da...0cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 26. mars 2016 #32 Del Skrevet 26. mars 2016 17 timer siden, Fireball skrev: Det finnes liksom ikke grenser for hva som er turn off Hehe,Nei du er inne på noe der: -) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hederlig Skrevet 26. mars 2016 #33 Del Skrevet 26. mars 2016 1 time siden, Knirke skrev: Trening er en naturlig del av hverdagen, akkurat som å dusje eller gå på do, det samme er å besøke venner, jeg skjønner ikke hvordan det kan kvalifisere som fritidsinteresser... Fritidsinteresser er ting som reising, padling, fisking, en eller annen idrett (og nei, det er ikke det samme som å gå på treningssenter), frivillig arbeid, spille i band, samle på frimerker etc. En mann (eller kvinne for den del) som ikke gjør annet en å trene, henge med venner og se på tv er en temmelig kjedelig og uinteressant person Så i din verden vil f.eks CrossFit kvalifisere som en fritidsinteresse, men crosstrening på treningssenteret vil ikke? Eller er det aktiviteter som er utenfor et "senter", kanskje? Interessant. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minesveiper Skrevet 26. mars 2016 #34 Del Skrevet 26. mars 2016 Hvordan kan en mann være veltrent om han ikke går på treningssenter? Man får ikke store muskler om man ikke løfter tungt. The logic Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 26. mars 2016 #35 Del Skrevet 26. mars 2016 1 time siden, Knirke skrev: Trening er en naturlig del av hverdagen, akkurat som å dusje eller gå på do, det samme er å besøke venner, jeg skjønner ikke hvordan det kan kvalifisere som fritidsinteresser... Fritidsinteresser er ting som reising, padling, fisking, en eller annen idrett (og nei, det er ikke det samme som å gå på treningssenter), frivillig arbeid, spille i band, samle på frimerker etc. En mann (eller kvinne for den del) som ikke gjør annet en å trene, henge med venner og se på tv er en temmelig kjedelig og uinteressant person Trening på fritiden er en en interesse eller hobby om man heller vil kalle det for det. Å sammenligne trening med normale kroppslige reaksjoner som å gå på do og være sosial, er ikke korrekt da det ikke kan sammenlignes i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #36 Del Skrevet 26. mars 2016 2 minutter siden, Minesveiper skrev: Hvordan kan en mann være veltrent om han ikke går på treningssenter? Man får ikke store muskler om man ikke løfter tungt. The logic Men som driver med klatring har eksepsjonelt flotte kropper, helt uten treningssenter. Men jeg ser poenget ditt Anonymkode: 49688...89f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #37 Del Skrevet 26. mars 2016 Ja ass! Ekkelt med folk som tar vare på sin egen kropp og helse!! Hva skjedde med å ligge på sofaen å se serier å spise pizza all day err day liksom. Anonymkode: 479ad...e1a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 26. mars 2016 #38 Del Skrevet 26. mars 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Vel, da får vi menn gjøre som våre forfedre. Ta oss en tur opp til berget og løfte stein. Anonymkode: 14b81...a29 Og bo i huler, gå på jakt og kaste spyd på dyrene samt slå damer i hodet med trerøtter. Kanskje det er turn-on? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjonkelrolf Skrevet 26. mars 2016 #39 Del Skrevet 26. mars 2016 For meg er f.eks. sykling en hobby like mye som trening. Sykler gjerne på lange turer, og da mener jeg ikke et par runder rundt kvartalet. Så da synes det blir et poeng å nevne det, da jeg faktisk bruker en del tid på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 26. mars 2016 #40 Del Skrevet 26. mars 2016 9 minutter siden, hederlig skrev: Så i din verden vil f.eks CrossFit kvalifisere som en fritidsinteresse, men crosstrening på treningssenteret vil ikke? Eller er det aktiviteter som er utenfor et "senter", kanskje? Interessant. Hvis man konkurrerer i CrossFit (gjør man det?) og er ihuga entusiast så kan man vel kalle det en fritidsinteresse. Samme som at å ha matlaging som hobby er noe annet enn å putte en Grandiosa i ovnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå