Gå til innhold

Menn: ville dere ha forsørget en kvinne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Coolaid
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Usikker på om denne skulle her eller under samliv, men men.

Uansett, etter å ha drevet med lott nettdating og blitt kjent med mannfolk på diverse nettsider, så er det en ting som går igjen og det er at de alle ikke har noe imot å forsørge meg. Jeg er arbeidsledig, og ingen har hatt et problem med det. 

Er det vanlig at menn syns det er greit? Nå snakker jeg ikke om å være en golddigger som skal ha designvesker, fine biler og mye reiser, men snakker om å bo gratis, få mat, få "lommepenger". 

Anonymkode: 60e18...c3e

Hva menn sier og hva menn gjør er to forskjellige ting når det gjelder å komme i buksen til kvinner. Er man i et seriøst forhold og den ene blir arbeidsledig så løses vel krisen på best mulig måte. Det du beskriver virker snodig. I stedet for å bruke tid på Tinder ville jeg brukt all ledig tid til å komme meg i arbeid. Rart at du ikke har problem med å være arbeidsledig, det burde nemlig være det. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jacklost

Hvis jeg var forelsket og glad i personen så hadde jeg villet gjort det :) Men da hadde jeg forventet at hun også hjalp til litt hjemme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære ts, skaff deg orden på livet, spiserforstyrrelsen og selvfølelsen din. Og da kan du absolutt ikke selge deg inn som luksusprostituert. Skaff deg hjelp! 

Anonymkode: 597e7...14a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...