AnonymBruker 42 Skrevet 17. mars 2016 #101 Skrevet 17. mars 2016 (endret) " Så hvor i alle dager finner man rasjonelle og oppegående menn " I alle fall ikke på sukker! Neida, jeg vet veldig lite om hvordan sukker er nå, og det er sikkert mange allrighte menn der, men det var jo ikke akkurat en hemmelighet at en del av gutta ( og damene) så på sukker som "hverdags-ligg generatorer". I alle fall var det slik for en fem års tid siden... Du skjønner jo det, at de som bare er på jakt etter noen "å trykke" på i dødtiden mellom mandag og torsdag ikke bryr seg stort om noen skriver at sengevals på første daten er uaktuelt , for de har allerede nok erfaring til å vite at det folk skriver på slike steder ofte ikke er NSync med virkeligheten, og at sjansen for "napp" er er der uansett... Tror du leter etter lambiull bland ulveflokken, og når du allergisk mot ulvepels, så kan det nok være en ide å forsøke nye jaktmarker... Endret 17. mars 2016 av Beeblebrox 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #102 Skrevet 17. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er faktisk ikke enig. Det står nok der til at puler'ne bør gå videre. Som jeg har sagt ørten ganger så får ikke dere her på kg noe av denne informasjonen. Skjer ikke. Men dere er tydeligvis vanvittig opptatt av at jeg skal gi dere denne informasjonen. Selv om jeg er kort og konsis er jeg effektiv, tydelig og rett på sak. Men selv om man sier rett ut at noe ons ikke skjer, så opplever jeg faktisk at menn tar dette som en utfordring. En jakt. Men jeg har etterspurt tips fra dere på hva jeg bør ha i teksten. Og her har jeg ikke fått inn noe i det hele tatt. Anonymkode: 581b7...493 Men ser du ikke at du tar feil? Pulerne går ikke videre, ergo er ikke teksten tilstrekkelig. Vi trenger ikke å vite hva som står der, vi kan si at teksten er for dårlig, basert på informasjonen om at du er lei av pulere, for å si det enkelt. Det finnes ikke en enkelt tekstlinje som skremmer vekk disse folka. Det eneste som hjelper er å skrive en personlig og intelligent tekst om seg selv, dersom du søker oppriktige og intelligente menn. Selv på nettsteder som cupidoclub har jeg greid å skremme vekk pulere med intelligente profiler, og det er tross alt et nettsted lagd bare for puling. Min metode virker, din metode virker åpenbart ikke. Anonymkode: e1b5a...b4e 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #103 Skrevet 17. mars 2016 Damene som tror at ingen menn er greie, "alle" er dårlige, får ubevisst kontakt med helt feil type menn for seg. Leter på feil sted, i feil miljø osv. Generelt bør man ikke lete. Han bør bare plutselig dukke opp, og gjerne være annerledes enn det gamle, vante. Man har kanskje pleid å falle for høye menn med mørkt hår, blå øyne, som er veldig utadvent og flørtete (men som viser seg å bare være ute etter sex, er utro eller drikker for mye kanskje). Så en litt rolig, lys mann tror man kanskje er kjedelig, selv om han bare er god, trygg og selvsagt har masse positive egenskaper som ikke umiddelbart vises. Forstår meg ikke helt på de som sier "Han er ikke helt min type".... For "den typen" man typisk ønsker seg har fungert veldig bra frem til nå eller..? Anonymkode: 0c165...f11 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #104 Skrevet 17. mars 2016 1 time siden, Okapi skrev: Ok, la oss snu litt på det da. Mener du også at din personlighet skinner gjennom i innleggene du har skrevet her? Nope. Jeg vil absolutt ikke dele dette med kg. Her er anonymitet viktig. Anonymkode: 581b7...493
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #105 Skrevet 17. mars 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Damene som tror at ingen menn er greie, "alle" er dårlige, får ubevisst kontakt med helt feil type menn for seg. Leter på feil sted, i feil miljø osv. Generelt bør man ikke lete. Han bør bare plutselig dukke opp, og gjerne være annerledes enn det gamle, vante. Man har kanskje pleid å falle for høye menn med mørkt hår, blå øyne, som er veldig utadvent og flørtete (men som viser seg å bare være ute etter sex, er utro eller drikker for mye kanskje). Så en litt rolig, lys mann tror man kanskje er kjedelig, selv om han bare er god, trygg og selvsagt har masse positive egenskaper som ikke umiddelbart vises. Forstår meg ikke helt på de som sier "Han er ikke helt min type".... For "den typen" man typisk ønsker seg har fungert veldig bra frem til nå eller..? Anonymkode: 0c165...f11 Helt enig. Som du ser skriver jeg flere steder i tråden at det finnes gode menn. Og jeg sier heller aldri "ikke min type". Jeg har aldri definert hva min type er. Jeg er for tiltrekning og verdier. Det overfladiske betyr lite. Anonymkode: 581b7...493
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå