Gå til innhold

Finnes det greie menn?

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva jeg gir av informasjon her og hva jeg gir av informasjon der, er vidt forskjellig. Her vil jeg være anonym og jeg ønsker ikke å dele så mye om meg til dere. Hva de har å gå etter er mer en nok. Kort, konsist og rett på. Men ingen lang avhandling som at jeg synes kattunger er søte, og at jeg liker menn som kan steke bacon.  Det er så totalt bortkasta i en profiltekst. De får nok til å vite litt om meg. Dere her får derimot minimalt ;) 

Anonymkode: 581b7...493

Du holder tilbake informasjon som er nødvendig for å besvare spørsmålene du stiller. Når du i tillegg skriver at profilteksten din er "kort og konsis", er det lett å anta at det er en eufemisme for mangelfull, og at du er sånn med kommunikasjon ellers også.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Lanista1984 skrev:

Men jeg kan på en måte forstå det. Det må føles verre for en kvinne. Jeg vet ikke, men det er kanskje lettere å ta det personlig fordi vi er oppvokst med at det må stå dårlig til for en kvinne hvis en mann sier nei..

For min del er det ikke nødvendigvis for at jeg ikke vil, men etter å ha bodd lenge utenlands blant menn, så kanskje jeg har litt prestasjonsangst og heller vil kjenne denne dama litt bedre først.

De gangene det har skjedd har jeg fått litt vondt etterpå. Selv når jeg får inntrykk av at hun insinuerer at jeg kanskje er homofil:)

Vi har et stort press på oss fra omverden på å få oss en bra mann, unger og et vakkert hjem med friske blomster på bordet hver dag :P Jeg har i hele mitt liv fått høre "når skal du gifte deg og få unger da?" og jeg har hata det maks hver jævla gang. Jeg har aldri hatt giftemål og unger som mål her i livet. Det er ikke meg. Men jeg har gjerne en kjæreste. Stabilitet og trygghet er like viktig for meg. Men man møter mye stigma for å si høyt at man ikke ønsker å stå brud med bolle i ovnen.

Synes det er bra du ønsker å ta vare på deg selv oppi dette her jeg :) I mine ører høres dette veldig fornuftig ut. 

At hun insuerer at du er homfil fordi du ikke puler henne, betyr vel bare at denne dama egentlig er veldig usikker på seg selv vil jeg tro. At avslag er som et realt slag i tryne fordi det ikke gir henne noen bekreftelse. Og da må jo noen få skylda :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Okapi skrev:

Du holder tilbake informasjon som er nødvendig for å besvare spørsmålene du stiller. Når du i tillegg skriver at profilteksten din er "kort og konsis", er det lett å anta at det er en eufemisme for mangelfull, og at du er sånn med kommunikasjon ellers også.

Du får tro hva du vil, men jeg kommer ikke til å gi ifra meg min profiltekst her på KG. Da får jeg heller la være å få gode svar. Jeg har allikevel ikke problemer med å svare utfyllende på ganske mye annet i denne tråden ;)

Føles neste som om noen ønsker å spekulere i hvem jeg er på datingsider.

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om noen bra menn. Bare fitteprinser som tømmer seg i alt. Derfor lever jeg i sølibat, slipper all utroskap og dritt. Hva skal du med en mann egentlig? 

Anonymkode: 7b32e...344

AnonymBruker
Skrevet
Den 15.3.2016 at 7.44, AnonymBruker skrev:

Har datet litt i det siste etter nylig å ha blitt singel. Treffer menn på rundt 40. Og det jeg rett og slett ikke skjønner er hvorfor de fleste av de faktisk blir sure på meg fordi jeg ikke gir de sex. Det blir med en date og that's it. Tre menn på rad har nå blitt gretne fordi jeg ikke har pult de. Han ene sa så patetisk også at han hadde jo ikke fått sex på ett år. Altså om jeg hadde gitt han veldedighetssex så hadde jeg jo degradert han til en liten patetisk dott. 

Jeg skjønner bare ikke hvorfor de gjør sånt. Jeg sier klart ifra på forhånd at jeg ikke puler rundt. Og allikevel forventer de sex på første date. 

Og jeg vet at om jeg finner en mann som faktisk er interessert i meg som menneske, så vil han få mer sex enn han kan takle. Så hvor i alle dager finner man rasjonelle og oppegående menn? 

Kanskje du burde gå i deg selv, siden du tydeligvis finner samme type menn hver gang? Det finnes massevis av menn med andre verdier, men de er DU tydeligvis ikke interessert i. 

Anonymkode: 9d187...44c

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om noen bra menn. Bare fitteprinser som tømmer seg i alt. Derfor lever jeg i sølibat, slipper all utroskap og dritt. Hva skal du med en mann egentlig? 

Det finnes mange bra menn ;) Bare ikke så lett å finne en som er singel, tilgjengelig og i nærheten ;)

Bitterhet hjelper ikke. Damer er også utro.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du burde gå i deg selv, siden du tydeligvis finner samme type menn hver gang? Det finnes massevis av menn med andre verdier, men de er DU tydeligvis ikke interessert i. 

Anonymkode: 9d187...44c

Hahaha, menn med verdier.. den var god! Det fins jo ikke, nå må du slutte å tøyse :) Menn vet ikke hva moral og verdier ER. 

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha, menn med verdier.. den var god! Det fins jo ikke, nå må du slutte å tøyse :) Menn vet ikke hva moral og verdier ER. 

Greie menn blir somregel oversett og man opplever dem som har gamet i orden og går fra en til en annen(som sikkert er greie dem og, bare at du ikke angår i fremtiden dems for dem hopper videre) 

jeg lurer på om det finnes jenter/kvinner som ikke har pult en hel haug før deg.. Det er like stor mangelvare. 

Anonymkode: 14a45...8ca

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Greie menn blir somregel oversett og man opplever dem som har gamet i orden og går fra en til en annen(som sikkert er greie dem og, bare at du ikke angår i fremtiden dems for dem hopper videre) 

jeg lurer på om det finnes jenter/kvinner som ikke har pult en hel haug før deg.. Det er like stor mangelvare. 

Anonymkode: 14a45...8ca

Både jeg og mine venninner holder oss unna menn, så ja vi fins. Har en venninne på 35 som er jomfru og. Men mannfolk med kristelige verdier er mangelvare! Er jo det vi damer vil ha. En Guds mann. 

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Både jeg og mine venninner holder oss unna menn, så ja vi fins. Har en venninne på 35 som er jomfru og. Men mannfolk med kristelige verdier er mangelvare! Er jo det vi damer vil ha. En Guds mann. 

Nå ba jeg ikke om uttalelser fra Ottar. Jeg deler ikke deres syn på noe. Du må gjerne tro på det de sier men du kommer ingen vei med å forsure min tråd. 

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Finnes massevis av greie menn, men problemet er jo at det å være grei er ikke greit nok.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Trollkarlen skrev:

Finnes massevis av greie menn, men problemet er jo at det å være grei er ikke greit nok.

Det å være grei er tipp topp det. Jeg kjenner mange greie menn. Men de viser ingen interesse. Jeg har vært klar for et par veldig snille og greie menn. De har fått alle muligheter. Men jeg fikk ingen ting tilbake. De hadde ikke sagt noe om jeg hadde lagt meg naken i senga engang. Jeg kan jo ikke gå videre med en mann som ikke engang ser på meg. Men de kan fint si det i ettertid når jeg har gått. Men da er det for sent. Da har jeg gitt opp. Synd. 

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva jeg gir av informasjon her og hva jeg gir av informasjon der, er vidt forskjellig. Her vil jeg være anonym og jeg ønsker ikke å dele så mye om meg til dere. Hva de har å gå etter er mer en nok. Kort, konsist og rett på. Men ingen lang avhandling som at jeg synes kattunger er søte, og at jeg liker menn som kan steke bacon.  Det er så totalt bortkasta i en profiltekst. De får nok til å vite litt om meg. Dere her får derimot minimalt ;) 

Det er jo åpenbart at det ikke er nok, iom at du ikke treffer de mannfolka du ønsker. Hvorfor spørre om råd, når du ikke er villig til å endre din nåværende strategi, til tross for at den ikke gir resultater? 

Anonymkode: e1b5a...b4e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo åpenbart at det ikke er nok, iom at du ikke treffer de mannfolka du ønsker. Hvorfor spørre om råd, når du ikke er villig til å endre din nåværende strategi, til tross for at den ikke gir resultater? 

Anonymkode: e1b5a...b4e

Jeg kan godt legge til "liker ikke menn som forventer sympatisex fordi de har tørke"? Hjelper det tror du? 

Jeg kan godt endre tekst men da må jeg få noen forslag på hva jeg bør skrive. En liten punch line som luker ut de som kun er ute etter sex, men som ikke skremmer gode menn. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan godt legge til "liker ikke menn som forventer sympatisex fordi de har tørke"? Hjelper det tror du? 

Jeg kan godt endre tekst men da må jeg få noen forslag på hva jeg bør skrive. En liten punch line som luker ut de som kun er ute etter sex, men som ikke skremmer gode menn. 

Må si det samme som flere andre her har skrevet: Skriv en skikkelig profiltekst. Gi litt av deg selv. Hvis du er like ordknapp og unnvikende på nettdating som du er i denne tråden, vil greie menn hoppe rett over deg. Når du skriver en linje eller to blir det, som mange har påpekt, ansiktet og kroppen din de ser, og det vil være dette tilnærmelsen er basert på. Da burde det nesten være innlysende at de som tar kontakt (eller eventuelt reagerer positivt på kontakt) stort sett er interessert i det fysiske.

Anonymkode: 9fbe6...487

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må si det samme som flere andre her har skrevet: Skriv en skikkelig profiltekst. Gi litt av deg selv. Hvis du er like ordknapp og unnvikende på nettdating som du er i denne tråden, vil greie menn hoppe rett over deg. Når du skriver en linje eller to blir det, som mange har påpekt, ansiktet og kroppen din de ser, og det vil være dette tilnærmelsen er basert på. Da burde det nesten være innlysende at de som tar kontakt (eller eventuelt reagerer positivt på kontakt) stort sett er interessert i det fysiske.

Anonymkode: 9fbe6...487

Jeg er faktisk ikke enig. Det står nok der til at puler'ne bør gå videre. Som jeg har sagt ørten ganger så får ikke dere her på kg noe av denne informasjonen. Skjer ikke. Men dere er tydeligvis vanvittig opptatt av at jeg skal gi dere denne informasjonen. Selv om jeg er kort og konsis er jeg effektiv, tydelig og rett på sak. 

Men selv om man sier rett ut at noe ons ikke skjer, så opplever jeg faktisk at menn tar dette som en utfordring. En jakt. 

Men jeg har etterspurt tips fra dere på hva jeg bør ha i teksten. Og her har jeg ikke fått inn noe i det hele tatt. 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er faktisk ikke enig. Det står nok der til at puler'ne bør gå videre. Som jeg har sagt ørten ganger så får ikke dere her på kg noe av denne informasjonen. Skjer ikke. Men dere er tydeligvis vanvittig opptatt av at jeg skal gi dere denne informasjonen. Selv om jeg er kort og konsis er jeg effektiv, tydelig og rett på sak. 

Men selv om man sier rett ut at noe ons ikke skjer, så opplever jeg faktisk at menn tar dette som en utfordring. En jakt. 

Men jeg har etterspurt tips fra dere på hva jeg bør ha i teksten. Og her har jeg ikke fått inn noe i det hele tatt. 

Du er ikke enig i hva andre gjør? Det gir ikke mening engang. Når folk etterlyser informasjon er det fordi man faktisk trenger denne informasjonen for å løse problemet du har gitt oss.

Når skal jeg forsåvidt ikke påstå at jeg er videre grei, men ser jeg en profil med svært lite tekst, og en setning av typen "pulerne bør gå videre", går jeg videre, ikke fordi jeg er en "puler", men fordi du ikke virker spesielt interessant. "Jeg er ikke slik/du må ikke være slik/gå videre om du vil det"-setninger er også generelt en turn off, helt uavhengig av hva som står der.

Hva som bør stå i teksten er jo selvsagt avhengig av hvem du er, og når du ikke vil fortelle oss det kan vi heller ikke foreslå noe.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Okapi skrev:

Du er ikke enig i hva andre gjør? Det gir ikke mening engang. Når folk etterlyser informasjon er det fordi man faktisk trenger denne informasjonen for å løse problemet du har gitt oss.

Når skal jeg forsåvidt ikke påstå at jeg er videre grei, men ser jeg en profil med svært lite tekst, og en setning av typen "pulerne bør gå videre", går jeg videre, ikke fordi jeg er en "puler", men fordi du ikke virker spesielt interessant. "Jeg er ikke slik/du må ikke være slik/gå videre om du vil det"-setninger er også generelt en turn off, helt uavhengig av hva som står der.

Hva som bør stå i teksten er jo selvsagt avhengig av hvem du er, og når du ikke vil fortelle oss det kan vi heller ikke foreslå noe.

Men da får vi ikke løst dette. Jeg kan ikke og vil ikke gi dere her personlig informasjon. Dere får heller stole på hva jeg sier. Men det er ingen tvil om at min personlighet skinner igjennom. Og nei jeg har ikke skrevet at puler'ne må ryke og reiser. 

Skrevet

Så klart finnes det greie menn.

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men da får vi ikke løst dette. Jeg kan ikke og vil ikke gi dere her personlig informasjon. Dere får heller stole på hva jeg sier. Men det er ingen tvil om at min personlighet skinner igjennom. Og nei jeg har ikke skrevet at puler'ne må ryke og reiser. 

Ok, la oss snu litt på det da. Mener du også at din personlighet skinner gjennom i innleggene du har skrevet her?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...