AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #21 Skrevet 15. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tilfeldige? Har du ikke valgt dem ut på et vis? At de er interesserte i sex betyr ikke at de bare er interesserte i sex, og at de er interesserte i sex tidlig betyr ikke at de ikke er interesserte i bra sex. Anonymkode: 9fbe6...487 Vel. Det føles ikke slik. Anonymkode: 581b7...493 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #22 Skrevet 15. mars 2016 1 minutt siden, Druid skrev: Det er nok ikke en uvanlig konsekvens blandt single i den aldersgruppen; jeg har vansker for å se for meg at jeg vil ende opp i noe forpliktende samliv etter dette; akkurat der har jeg blitt for gammal, sær og krevende. I min verden er det en mellomting mellom tilfeldig sex og giftemål. Anonymkode: 581b7...493 2
makkapakka Skrevet 15. mars 2016 #23 Skrevet 15. mars 2016 du må bare ikke bry dem om at mannfolka blir sure, og faktisk burde du si det til dem at de hadde fått mer sex enn de kan takle hvis de hadde virkelig vært interessert
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #24 Skrevet 15. mars 2016 Et øyeblikk siden, makkapakka skrev: du må bare ikke bry dem om at mannfolka blir sure, og faktisk burde du si det til dem at de hadde fått mer sex enn de kan takle hvis de hadde virkelig vært interessert Haha ja kanskje jeg burde det men jeg går bare kjapt videre. Rister litt på hue, sutrer til et par venninner og glemmer så hele fyren. Men jeg kan lett få meg yngre kjæreste. Der har jeg faktisk et par som står klare. Fine gutter men såpass unge at jeg heller unner de en ung jente de kan få unger med. Det får de ikke av meg. Anonymkode: 581b7...493
Summers Skrevet 15. mars 2016 #25 Skrevet 15. mars 2016 (endret) Du får gjøre som alle andre kvinner i forhold, bli sammen med en tilfeldig mann og lur deg selv og oss andre til å tro at du har en bra mann. Endret 15. mars 2016 av Summers 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #26 Skrevet 15. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nok kanskje lett litt etter en mann med et ungt sinn. Selv er jeg høyt og lavt og veldig aktiv både fysisk og sosialt, så jeg leter jo etter en like hyper person som meg. Er vel der jeg biter meg selv i halen og møter meg selv i døra finne en barnslig mann som også skal være seriøs er kanskje for mye å be om? Anonymkode: 581b7...493 Jeg kan fint være barnslig og tullete i blant også, det er jo også en del av det å være voksen. Så kommer det jo an på hva du mener med en "hyper" person da, det kan være positivt, men så har man jo de som er det på en negativ måte (som aldri greier å roe ned og være seriøs f. eks. - det er en balanse). Anonymkode: 2b18a...de2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #28 Skrevet 15. mars 2016 13 minutter siden, Kim skrev: Nei vi er fæle alle sammen! Kanskje lese mer enn bare overskriften? Men overskriften funker tydeligvis siden folk hyler ut her fikk oppmerksomhet med den Anonymkode: 581b7...493 1
Gjest Blomsterert Skrevet 15. mars 2016 #29 Skrevet 15. mars 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Har datet litt i det siste etter nylig å ha blitt singel. Treffer menn på rundt 40. Og det jeg rett og slett ikke skjønner er hvorfor de fleste av de faktisk blir sure på meg fordi jeg ikke gir de sex. Det blir med en date og that's it. Tre menn på rad har nå blitt gretne fordi jeg ikke har pult de. Han ene sa så patetisk også at han hadde jo ikke fått sex på ett år. Altså om jeg hadde gitt han veldedighetssex så hadde jeg jo degradert han til en liten patetisk dott. Jeg skjønner bare ikke hvorfor de gjør sånt. Jeg sier klart ifra på forhånd at jeg ikke puler rundt. Og allikevel forventer de sex på første date. Og jeg vet at om jeg finner en mann som faktisk er interessert i meg som menneske, så vil han få mer sex enn han kan takle. Så hvor i alle dager finner man rasjonelle og oppegående menn? Anonymkode: 581b7...493 Ser utrolig frustrerende ut. Å bruke argument som at han ikke hadde fått sex på et år,er jo så patetisk at det er til å grine av. At de får seg til å si sånt,hjelp. Men ikke rart de ikke får noe heller da. Jeg har aldri prøvd nettdating. Men er jo heldig og møter menn ellers,heldigvis. Da får en jo bedre inntrykk og ser alle måter de kommuniserer på. Å skrive er lett for mange,og i tillegg til bilde er det jo kun det en kan forholde seg til. Ikke rart så mange går på smeller. Men for å svare på spørsmålet ditt. Jo,det fins helt ålreite menn. Tror bare det er mye grums på datingsider. Hva med å møte noen irl? Da får en ihvertfall fortere oversikt over hvem de er: -)
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #30 Skrevet 15. mars 2016 Vel, jeg ville kanskje tenkt litt over hva du faktisk vil ha, hva som er viktigst for deg mht. prioriteringer, hva som er realistisk og hvordan du går frem. Du skriver ikke hva du egentlig er ute etter, du sier du har "datet litt" og blir irritert av at menn skal ha sex så raskt. Dersom du faktisk vil ha en livspartner (ektemann eller samboer), så får du filtrere for det. Er du mer der at du vil ha en "flørt" og egentlig like greit kunne vært singel, så er det vel ikke overraskende at mennene du matcher med vil ha sex ganske raskt. Da er situasjonen den at man ikke bryr seg så mye med den tradisjonelle kurtiseringen, men mer her og nå. Vil du ha en livspartner og er i voksen alder der du ser på menn rundt 40, så vil de fleste aktuelle mennene i denne alderen være skilt, kanskje med barn fra før. Det forhindrer dem i å være så spontane og "høyt og lavt", men det er prisen man betaler etter en viss alder. Dersom en mann på 40 aldri har vært etablert, er det ofte en grunn til det. Det virker kanskje litt som du står med en fot i hver leir - du vil ikke tenke strategisk og fornuftig i valg av mann, men vil ende opp med en mann som er nettopp slik. Vil du at en mann skal gå "all in" med deg, må du gjøre det samme i retur. Anonymkode: 18b15...001 1
Gjest Kim Skrevet 15. mars 2016 #31 Skrevet 15. mars 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje lese mer enn bare overskriften? Men overskriften funker tydeligvis siden folk hyler ut her fikk oppmerksomhet med den Anonymkode: 581b7...493 Det var faktisk hele poenget mitt...
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #32 Skrevet 15. mars 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, jeg ville kanskje tenkt litt over hva du faktisk vil ha, hva som er viktigst for deg mht. prioriteringer, hva som er realistisk og hvordan du går frem. Du skriver ikke hva du egentlig er ute etter, du sier du har "datet litt" og blir irritert av at menn skal ha sex så raskt. Dersom du faktisk vil ha en livspartner (ektemann eller samboer), så får du filtrere for det. Er du mer der at du vil ha en "flørt" og egentlig like greit kunne vært singel, så er det vel ikke overraskende at mennene du matcher med vil ha sex ganske raskt. Da er situasjonen den at man ikke bryr seg så mye med den tradisjonelle kurtiseringen, men mer her og nå. Vil du ha en livspartner og er i voksen alder der du ser på menn rundt 40, så vil de fleste aktuelle mennene i denne alderen være skilt, kanskje med barn fra før. Det forhindrer dem i å være så spontane og "høyt og lavt", men det er prisen man betaler etter en viss alder. Dersom en mann på 40 aldri har vært etablert, er det ofte en grunn til det. Det virker kanskje litt som du står med en fot i hver leir - du vil ikke tenke strategisk og fornuftig i valg av mann, men vil ende opp med en mann som er nettopp slik. Vil du at en mann skal gå "all in" med deg, må du gjøre det samme i retur. Anonymkode: 18b15...001 Jeg føler jeg ikke får forklart hva jeg vil. Jeg føler menn enten tror jeg er game på å pule mens andre igjen er livredde fordi de tror jeg vil ha rekkehus og ferieturer til granca. Men det finnes en mellomting. En kjæreste jeg ikke vil bo sammen men som vil møtes når vi har tid og overskudd. En man ikke må rapportere til hele døgnet men som man respekterer og har såpass tro på at man vet den andre ikke er utro. Og så kan man farte litt på turer sammen og bedrive felles interesser. Enkelt og ukomplisert er det jeg søker. Men også det å kun forholde seg til en mann og føle trygghet i dette. Er det for mye? Anonymkode: 581b7...493
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #33 Skrevet 15. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler jeg ikke får forklart hva jeg vil. Jeg føler menn enten tror jeg er game på å pule mens andre igjen er livredde fordi de tror jeg vil ha rekkehus og ferieturer til granca. Men det finnes en mellomting. En kjæreste jeg ikke vil bo sammen men som vil møtes når vi har tid og overskudd. En man ikke må rapportere til hele døgnet men som man respekterer og har såpass tro på at man vet den andre ikke er utro. Og så kan man farte litt på turer sammen og bedrive felles interesser. Enkelt og ukomplisert er det jeg søker. Men også det å kun forholde seg til en mann og føle trygghet i dette. Er det for mye? Anonymkode: 581b7...493 Det er derfor folk spør deg hvor og hvordan du velger ut disse mannfolka. Det er veldig vanskelig å hjelpe deg når du nesten ikke sier noenting om situasjonen annet enn at menn ikke er greie og vil ha sex. Anonymkode: 9fbe6...487
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #34 Skrevet 15. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er derfor folk spør deg hvor og hvordan du velger ut disse mannfolka. Det er veldig vanskelig å hjelpe deg når du nesten ikke sier noenting om situasjonen annet enn at menn ikke er greie og vil ha sex. Anonymkode: 9fbe6...487 Synes jeg har forklart veldig mye jeg nå skostørrelse og bh-størrelse trengs vel ikke. Men jeg søker og plukker ut menn som du typisk ser på toppen av et fjell. Ikke de glatte gutta med sjampisglass og Poloskjorte. Rett og slett "sunn ungdom". Anonymkode: 581b7...493
Gjest Aye Skrevet 15. mars 2016 #35 Skrevet 15. mars 2016 Jeg er grei, men sex på jeg ha. Hjelper på humøret det. Verre å ha meg sur og gretten.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #36 Skrevet 15. mars 2016 5 minutter siden, Aye skrev: Jeg er grei, men sex på jeg ha. Hjelper på humøret det. Verre å ha meg sur og gretten. Greie menn behøver ikke å gå utsulta på sex i mitt nærvær veldig gavmild og krevende her. Men det krever at han er grei mot meg. Og det mangler jeg per dags dato. Anonymkode: 581b7...493
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #37 Skrevet 15. mars 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes jeg har forklart veldig mye jeg nå skostørrelse og bh-størrelse trengs vel ikke. Men jeg søker og plukker ut menn som du typisk ser på toppen av et fjell. Ikke de glatte gutta med sjampisglass og Poloskjorte. Rett og slett "sunn ungdom". Anonymkode: 581b7...493 Vi vet så godt som ingenting om deg, bortsett fra kjønn og omtrentlig alder. Vi vet ikke om du er tykk, tynn, lav, høy, rik, fattig, elsker danseband eller opera. Vi vet ikke om du møter disse mannfolka på nett eller i virkeligheten, vi vet ikke hvor lenge dere har snakket, vi vet ikke hvem som tok kontakt, hvem som inviterer med ut, etc. Anonymkode: 9fbe6...487
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #38 Skrevet 15. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Vi vet så godt som ingenting om deg, bortsett fra kjønn og omtrentlig alder. Vi vet ikke om du er tykk, tynn, lav, høy, rik, fattig, elsker danseband eller opera. Vi vet ikke om du møter disse mannfolka på nett eller i virkeligheten, vi vet ikke hvor lenge dere har snakket, vi vet ikke hvem som tok kontakt, hvem som inviterer med ut, etc. Anonymkode: 9fbe6...487 Om jeg liker danseband eller opera er jo lite relevant for denne tråden. Men jeg har alt på stell Menn jeg har truffet har jeg gjerne snakket med på nett en ukes tid. Gidder ikke chatte i lang tid når jeg kan finne ut av fyren kjapt over en kaffe eller en pils. Effektivitet! Anonymkode: 581b7...493
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #39 Skrevet 15. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om jeg liker danseband eller opera er jo lite relevant for denne tråden. Men jeg har alt på stell Menn jeg har truffet har jeg gjerne snakket med på nett en ukes tid. Gidder ikke chatte i lang tid når jeg kan finne ut av fyren kjapt over en kaffe eller en pils. Effektivitet! Anonymkode: 581b7...493 Du har snakket med dem i en uke, etter å ha lest hverandres profiler, og du "føler" fortsatt at du ikke får forklart hva du vil? Da er jo dette et naturlig sted å begynne. Anonymkode: 9fbe6...487
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #40 Skrevet 15. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har snakket med dem i en uke, etter å ha lest hverandres profiler, og du "føler" fortsatt at du ikke får forklart hva du vil? Da er jo dette et naturlig sted å begynne. Anonymkode: 9fbe6...487 Jeg er veldig direkte når jeg sier at jeg ikke puler rundt. Men kanskje de tar dette som en utfordring? Anonymkode: 581b7...493
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå