AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #61 Skrevet 15. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Der er jeg helt enig (tror ikke du skjønte hva jeg mente med generøs). Det er jo derfor jeg reagerer også siden det virker som menn synes jeg skal gi de sex helt uten grunn, eller fordi de har en tørke. Anonymkode: 581b7...493 Han reagerer på at du i det hele tatt bruker uttrykket "gi de sex". Sex er noe man HAR ikke noe man GIR. Anonymkode: 9fbe6...487 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #63 Skrevet 15. mars 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han reagerer på at du i det hele tatt bruker uttrykket "gi de sex". Sex er noe man HAR ikke noe man GIR. Anonymkode: 9fbe6...487 Akkurat. Hvorfor skal jeg gi menn sex? Jeg vil ha sex med en mann. Ikke gi til en fordi jeg sa hei på en datingside. Anonymkode: 581b7...493 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #64 Skrevet 15. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har skrevet om mine interesser og en kort setning som beskriver meg. Men jeg har ingen lang avhandling om hva jeg søker og hele min CV. Jeg vil ikke gi for mye info til ukjente. Men spør de får de svar. Anonymkode: 581b7...493 Hvorfor skulle en seriøs og oppegående mann være interessert i en kvinne som ikke deler noe om seg selv? Med en sparsom profil selger du i praksis det pene ansiktet ditt, og da får du napp hos menn som vil ligge raskt. Og dersom du er så brent av tidligere erfaringer at du ikke er villig til å selge personligheten din, så er du ikke klar for å date. Jobb med deg selv først. Du kan selvsagt ignorere dette rådet, men du vil bare fortsette å møte det samme, frem til den dagen du er klar for å gi av deg selv. Anonymkode: e1b5a...b4e 5
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #65 Skrevet 15. mars 2016 Finnes mange greie menn. Problemet er vel heller at de kjekke mennene har en tendens til å være mer egoistiske enn mennene som ikke er så interessante. Anonymkode: 15fdc...717
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #66 Skrevet 15. mars 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi om de ikke tar initiativ ovenfor deg så skal du vite at vi damer fint kan gå etter det vi vil ha burn. Anonymkode: 581b7...493 Ouch! Tror de fleste menn her inne kan være enige med meg at det er svært sjeldent vi opplever at damer tar noe initiativ. Anonymkode: 1faaf...ed2 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #67 Skrevet 15. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ouch! Tror de fleste menn her inne kan være enige med meg at det er svært sjeldent vi opplever at damer tar noe initiativ. Anonymkode: 1faaf...ed2 Har faktisk aldri hørt om en norsk dame som tar iniativ, Og når de gjør det er så er det hinting som bare damer forstår. Anonymkode: 1e6f7...035
EvaLena Skrevet 15. mars 2016 #68 Skrevet 15. mars 2016 De finnes i 3 kategorier; gift, homofile eller vil ikke binde seg
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #69 Skrevet 15. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har faktisk aldri hørt om en norsk dame som tar iniativ, Og når de gjør det er så er det hinting som bare damer forstår. Anonymkode: 1e6f7...035 Ja - å spørre om klokka teller ikke i min bok. Det er playerene som sjekker opp og tar initiativ ..skal de tiltrekke seg andre typer menn så må de ta noe initiativ selv og vise at interessen går begge veier - noe de ikke gjør. Vet ikke om de ikke forstår dynamikken i det eller hva det er for noe. Anonymkode: 1faaf...ed2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #70 Skrevet 16. mars 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Har faktisk aldri hørt om en norsk dame som tar iniativ, Og når de gjør det er så er det hinting som bare damer forstår. Anonymkode: 1e6f7...035 Da har du hverken hørt eller sett mye. Vi tar ikke samme type initiativ som menn men vi gir dere lett en god mulighet for å ta det videre. Men veldig mange menn er mindre flinke til p benytte seg av tilbudet. Anonymkode: 581b7...493 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #71 Skrevet 16. mars 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har skrevet om mine interesser og en kort setning som beskriver meg. Men jeg har ingen lang avhandling om hva jeg søker og hele min CV. Jeg vil ikke gi for mye info til ukjente. Anonymkode: 581b7...493 Det er ingen som legger ut CV eller sensitiv informasjon. Du overdriver her for å skape et poeng, ellers er det ikke et poeng. Alle må skrive noe om hvem de er på en nattdatingprofil for å få gode matcher. Er du ikke komfortabel med det ettersom de som leser profilen er "fremmede", så er ikke nettdating noe for deg. Nettdating er shopping for partner på nett. De seriøse mennene hopper over profiler som er altfor skrantne, og som en annen sa her - du selger bare ansiktet ditt for en match, og får uproporsjonalt mange som bare vil ha et ligg. Det er for optimistisk å tenke at noen skal se ansiktet ditt og tenke at "hun vil jeg bli godt kjent med". Menn med valgmuligheter velger profilene som viser en attraktiv kvinne OG har en profiltekst som vitner om en attraktiv personlighet. Anonymkode: 18b15...001 4
Arca Skrevet 16. mars 2016 #72 Skrevet 16. mars 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså, les denne tråden, og prøv å se hvor mye vi egentlig kan vite om deg og datingsituasjonen din basert på det du skriver. Du sier nesten ingenting, og når du får et direkte spørsmål avfeier du hele greia med "vanlig small talk". Og skriv en profiltekst. De greie mennene du ønsker går videre når de ser tomme profiler. Anonymkode: 9fbe6...487 Dette er et godt tips. 2
Arca Skrevet 16. mars 2016 #73 Skrevet 16. mars 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Finnes mange greie menn. Problemet er vel heller at de kjekke mennene har en tendens til å være mer egoistiske enn mennene som ikke er så interessante. Anonymkode: 15fdc...717 Så de som er kjekke er de som er interessante da?
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #74 Skrevet 16. mars 2016 2 timer siden, Arca skrev: Dette er et godt tips. Hva jeg gir av informasjon her og hva jeg gir av informasjon der, er vidt forskjellig. Her vil jeg være anonym og jeg ønsker ikke å dele så mye om meg til dere. Hva de har å gå etter er mer en nok. Kort, konsist og rett på. Men ingen lang avhandling som at jeg synes kattunger er søte, og at jeg liker menn som kan steke bacon. Det er så totalt bortkasta i en profiltekst. De får nok til å vite litt om meg. Dere her får derimot minimalt Anonymkode: 581b7...493
Arca Skrevet 16. mars 2016 #75 Skrevet 16. mars 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva jeg gir av informasjon her og hva jeg gir av informasjon der, er vidt forskjellig. Her vil jeg være anonym og jeg ønsker ikke å dele så mye om meg til dere. Hva de har å gå etter er mer en nok. Kort, konsist og rett på. Men ingen lang avhandling som at jeg synes kattunger er søte, og at jeg liker menn som kan steke bacon. Det er så totalt bortkasta i en profiltekst. De får nok til å vite litt om meg. Dere her får derimot minimalt Anonymkode: 581b7...493 Du skrev at du hadde lite profiltekst, og jeg tror at du mister en del mer seriøse, voksne menn på den måten, og ikke minst så tiltrekker du deg da de som tar kontakt med tonnevis av damer for å få seg ligg.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #76 Skrevet 16. mars 2016 2 timer siden, Arca skrev: Så de som er kjekke er de som er interessante da? Det at man er snill er dessverre ikke det som gjør en attraktiv. Hadde det vært tilfelle hadde ikke damer gått på disse "sex smellene". Det betyr i praksis at snille menn som ikke er attraktive egentlig ikke har mye til sjangs. Når man ikke får kjemi med den snille blir han valgt bort. Kjekke menn som vet hvordan de skal kommunisere med damer har ganske mye "makt" ettersom de er ettertraktet. Siden de har flere å velge i trenger de ikke å ta like mye hensyn noe som fører til at de går til neste dersom de ikke får det som de vil. Det er klart at kjekke menn som vet hvordan de skal kommunisere er mer interessante enn menn som ikke er kjekke. Anonymkode: 15fdc...717 1
Lanista1984 Skrevet 16. mars 2016 #77 Skrevet 16. mars 2016 Den 15.03.2016 at 7.44, AnonymBruker skrev: Har datet litt i det siste etter nylig å ha blitt singel. Treffer menn på rundt 40. Og det jeg rett og slett ikke skjønner er hvorfor de fleste av de faktisk blir sure på meg fordi jeg ikke gir de sex. Det blir med en date og that's it. Tre menn på rad har nå blitt gretne fordi jeg ikke har pult de. Han ene sa så patetisk også at han hadde jo ikke fått sex på ett år. Altså om jeg hadde gitt han veldedighetssex så hadde jeg jo degradert han til en liten patetisk dott. Jeg skjønner bare ikke hvorfor de gjør sånt. Jeg sier klart ifra på forhånd at jeg ikke puler rundt. Og allikevel forventer de sex på første date. Og jeg vet at om jeg finner en mann som faktisk er interessert i meg som menneske, så vil han få mer sex enn han kan takle. Så hvor i alle dager finner man rasjonelle og oppegående menn? Anonymkode: 581b7...493 Opplever det nesten omvendt de få gangen jeg går ut med en kvinne. Jeg er ikke sånn at jeg må ha fra hvem som helst. Og jeg tror det er mange som meg også. Sex med en du ikke kjenner godt nok, kan være stress og ødelegge litt av mystikken. Hvis du tror det er pes å si nei til en mann som vil, prøv å si nei til en kvinne. Enten blir de dypt såret eller hinter om min legning. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #78 Skrevet 16. mars 2016 1 time siden, Arca skrev: Du skrev at du hadde lite profiltekst, og jeg tror at du mister en del mer seriøse, voksne menn på den måten, og ikke minst så tiltrekker du deg da de som tar kontakt med tonnevis av damer for å få seg ligg. Lite profiltekst, men kort og konsist. Og gode bilder, som forteller mye om meg. Ingen duckface og kløft, men bilder som viser min humor og mine interesser samt ansikt og kropp. Anonymkode: 581b7...493
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #79 Skrevet 16. mars 2016 8 minutter siden, Lanista1984 skrev: Opplever det nesten omvendt de få gangen jeg går ut med en kvinne. Jeg er ikke sånn at jeg må ha fra hvem som helst. Og jeg tror det er mange som meg også. Sex med en du ikke kjenner godt nok, kan være stress og ødelegge litt av mystikken. Hvis du tror det er pes å si nei til en mann som vil, prøv å si nei til en kvinne. Enten blir de dypt såret eller hinter om min legning. Vet du - jeg tror deg så gjerne. Vi er jo så fintfølende og overanalyserende og noen tar alt i verste mening Så sånn sett er jeg veldig glad jeg er dame så jeg slipper å forholde meg til oss Anonymkode: 581b7...493 1
Lanista1984 Skrevet 16. mars 2016 #80 Skrevet 16. mars 2016 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet du - jeg tror deg så gjerne. Vi er jo så fintfølende og overanalyserende og noen tar alt i verste mening Så sånn sett er jeg veldig glad jeg er dame så jeg slipper å forholde meg til oss Anonymkode: 581b7...493 Men jeg kan på en måte forstå det. Det må føles verre for en kvinne. Jeg vet ikke, men det er kanskje lettere å ta det personlig fordi vi er oppvokst med at det må stå dårlig til for en kvinne hvis en mann sier nei.. For min del er det ikke nødvendigvis for at jeg ikke vil, men etter å ha bodd lenge utenlands blant menn, så kanskje jeg har litt prestasjonsangst og heller vil kjenne denne dama litt bedre først. De gangene det har skjedd har jeg fått litt vondt etterpå. Selv når jeg får inntrykk av at hun insinuerer at jeg kanskje er homofil:) Endret 16. mars 2016 av Lanista1984 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå