AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #41 Skrevet 15. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er veldig direkte når jeg sier at jeg ikke puler rundt. Men kanskje de tar dette som en utfordring? Anonymkode: 581b7...493 Spørsmålet er vel heller hvorfor dette er nødvendig. Det kan tas litt som at du har negative erfaringer. Og det sier iblant noe om en person. Sex trenger ikke være et tema på første date - ei heller noe man tar opp i forkant. Anonymkode: 18b15...001
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #42 Skrevet 15. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er veldig direkte når jeg sier at jeg ikke puler rundt. Men kanskje de tar dette som en utfordring? Anonymkode: 581b7...493 "Jeg puler ikke rundt" er en negativ påstand som lett oppfattes som moraliserende. Si hva du vil, og ikke hva du IKKE vil. Anonymkode: 9fbe6...487 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #43 Skrevet 15. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Jeg puler ikke rundt" er en negativ påstand som lett oppfattes som moraliserende. Si hva du vil, og ikke hva du IKKE vil. Anonymkode: 9fbe6...487 Det skal jeg prøve på men selv om jeg ikke har sagt noe så har jeg allikevel møtt muggent tryne fordi det ikke ble sex. Jeg har blitt veldig skremt av menn før og er derfor ganske direkte. Anonymkode: 581b7...493 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #44 Skrevet 15. mars 2016 Hva står det i profilen din? Hvordan foregikk siste date? Anonymkode: 18b15...001 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #45 Skrevet 15. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hva står det i profilen din? Hvordan foregikk siste date? Anonymkode: 18b15...001 Står lite i profilen. Det tar man på chatt. Siste gikk fint helt til tunga hans brått toucha drøvelen min. Og så sa han "kan vi gå hjem til det nå?" Mmmm nei. Var ikke noe spes flørting i forkant heller. Bare vanlig small talk. Anonymkode: 581b7...493
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #46 Skrevet 15. mars 2016 Må legge til at jeg likte han siste her. Men det ble for voldsomt for meg og da rømmer jeg. Anonymkode: 581b7...493 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #47 Skrevet 15. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Står lite i profilen. Det tar man på chatt. Anonymkode: 581b7...493 Står det ikke nok i profilen får du ikke genuine matcher. Du får inn mange av dem som tar alt med en vagina. Uansett om du foretrekker å bli kjent på chat så fungerer profilen med info som en første filtrering. Anonymkode: 18b15...001 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #48 Skrevet 15. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Står lite i profilen. Det tar man på chatt. Siste gikk fint helt til tunga hans brått toucha drøvelen min. Og så sa han "kan vi gå hjem til det nå?" Mmmm nei. Var ikke noe spes flørting i forkant heller. Bare vanlig small talk. Anonymkode: 581b7...493 Altså, les denne tråden, og prøv å se hvor mye vi egentlig kan vite om deg og datingsituasjonen din basert på det du skriver. Du sier nesten ingenting, og når du får et direkte spørsmål avfeier du hele greia med "vanlig small talk". Og skriv en profiltekst. De greie mennene du ønsker går videre når de ser tomme profiler. Anonymkode: 9fbe6...487 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #49 Skrevet 15. mars 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså, les denne tråden, og prøv å se hvor mye vi egentlig kan vite om deg og datingsituasjonen din basert på det du skriver. Du sier nesten ingenting, og når du får et direkte spørsmål avfeier du hele greia med "vanlig small talk". Og skriv en profiltekst. De greie mennene du ønsker går videre når de ser tomme profiler. Anonymkode: 9fbe6...487 Jeg har skrevet om mine interesser og en kort setning som beskriver meg. Men jeg har ingen lang avhandling om hva jeg søker og hele min CV. Jeg vil ikke gi for mye info til ukjente. Men spør de får de svar. Small talk er vel ikke vanskelig å forstå? Helt vanlig prat når to mennesker møter hverandre for første gang. Anonymkode: 581b7...493
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #50 Skrevet 15. mars 2016 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må legge til at jeg likte han siste her. Men det ble for voldsomt for meg og da rømmer jeg. Anonymkode: 581b7...493 Virker som om du vingler litt når det gjelder hvilke menn du går for? Jeg (som mann) merker ofte fort om hun vingler litt i en datingsituasjon, og da blir jeg heller ikke spesielt interessert. Anonymkode: 2b18a...de2 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #51 Skrevet 15. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virker som om du vingler litt når det gjelder hvilke menn du går for? Jeg (som mann) merker ofte fort om hun vingler litt i en datingsituasjon, og da blir jeg heller ikke spesielt interessert. Anonymkode: 2b18a...de2 Pga tidligere opplevelser så er det mer selvbeskyttelse enn vingling. Jeg var allikevel tydelig på at jeg likte han. Fordi jeg må tørre å gutse litt. Men jeg må ha tenkepause også. Vil ikke rushe. Anonymkode: 581b7...493
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #52 Skrevet 15. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Pga tidligere opplevelser så er det mer selvbeskyttelse enn vingling. Jeg var allikevel tydelig på at jeg likte han. Fordi jeg må tørre å gutse litt. Men jeg må ha tenkepause også. Vil ikke rushe. Anonymkode: 581b7...493 Joda, men dersom det fremstår som vingling så kan det jo være at du ubevisst gjør det med neste mann også. Anonymkode: 2b18a...de2 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #53 Skrevet 15. mars 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Har datet litt i det siste etter nylig å ha blitt singel. Treffer menn på rundt 40. Og det jeg rett og slett ikke skjønner er hvorfor de fleste av de faktisk blir sure på meg fordi jeg ikke gir de sex. Det blir med en date og that's it. Tre menn på rad har nå blitt gretne fordi jeg ikke har pult de. Han ene sa så patetisk også at han hadde jo ikke fått sex på ett år. Altså om jeg hadde gitt han veldedighetssex så hadde jeg jo degradert han til en liten patetisk dott. Jeg skjønner bare ikke hvorfor de gjør sånt. Jeg sier klart ifra på forhånd at jeg ikke puler rundt. Og allikevel forventer de sex på første date. Og jeg vet at om jeg finner en mann som faktisk er interessert i meg som menneske, så vil han få mer sex enn han kan takle. Så hvor i alle dager finner man rasjonelle og oppegående menn? Anonymkode: 581b7...493 Slutt å si sånt om alle menn ...det er playere du dater - da blir det slik. Skal du finne andre typer menn så må du ta initiativ selv - og ikke bare sitte å vente på første og beste playeren. Anonymkode: 1faaf...ed2 2
Gjest Bond Skrevet 15. mars 2016 #54 Skrevet 15. mars 2016 Tråden ryddet for personangrep Bond, forumansvarlig
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #55 Skrevet 15. mars 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slutt å si sånt om alle menn ...det er playere du dater - da blir det slik. Skal du finne andre typer menn så må du ta initiativ selv - og ikke bare sitte å vente på første og beste playeren. Anonymkode: 1faaf...ed2 Jeg sitter ikke og venter på playere jeg tar kontakt med de jeg tror er greie menn. Anonymkode: 581b7...493 1
Registrert Skrevet 15. mars 2016 #56 Skrevet 15. mars 2016 Fascinerende at så mange kvinner i denne tråden snakker om sex som noe de "gir" og er "generøse" og "gavmilde" med. Jeg vil alltid unngå de som ser på sex som noe som brukes som en byttehandel i et forhold der mennene "får" sex etter korrekt oppførsel. Et sunt forhold for min del er et der sex er noe man gjør sammen i felles nytelse. 5
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #57 Skrevet 15. mars 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sitter ikke og venter på playere jeg tar kontakt med de jeg tror er greie menn. Anonymkode: 581b7...493 er vel ikke akkurat kvinnfolk som tar initiativ da ..så den blir vel litt drøy å overbevise meg om. Anonymkode: 1faaf...ed2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #58 Skrevet 15. mars 2016 4 minutter siden, Registrert skrev: Fascinerende at så mange kvinner i denne tråden snakker om sex som noe de "gir" og er "generøse" og "gavmilde" med. Jeg vil alltid unngå de som ser på sex som noe som brukes som en byttehandel i et forhold der mennene "får" sex etter korrekt oppførsel. Et sunt forhold for min del er et der sex er noe man gjør sammen i felles nytelse. Det er dessverre en del menn der ute som også ser på sex som noe de burde få, noe de har gjort seg fortjent til. Anonymkode: 7ee46...146 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #59 Skrevet 15. mars 2016 9 minutter siden, Registrert skrev: Fascinerende at så mange kvinner i denne tråden snakker om sex som noe de "gir" og er "generøse" og "gavmilde" med. Jeg vil alltid unngå de som ser på sex som noe som brukes som en byttehandel i et forhold der mennene "får" sex etter korrekt oppførsel. Et sunt forhold for min del er et der sex er noe man gjør sammen i felles nytelse. Der er jeg helt enig (tror ikke du skjønte hva jeg mente med generøs). Det er jo derfor jeg reagerer også siden det virker som menn synes jeg skal gi de sex helt uten grunn, eller fordi de har en tørke. Anonymkode: 581b7...493 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #60 Skrevet 15. mars 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: er vel ikke akkurat kvinnfolk som tar initiativ da ..så den blir vel litt drøy å overbevise meg om. Anonymkode: 1faaf...ed2 Fordi om de ikke tar initiativ ovenfor deg så skal du vite at vi damer fint kan gå etter det vi vil ha burn. Anonymkode: 581b7...493 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå