Gå til innhold

"Bloggerne"

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvor skal jeg begynne.......??

Louise Angelica; Ikke rart hun ikke blogger, når hun kaster seg på sofaen så fort hun kommer på kontoret.....! Hvorfor klager hun på at kjeder seg når hun kan bruke tid på blogging, sånn som de andre toppbloggerne??

Endret av Tekola
  • Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Robin er jo bare SÅ kjekk. 

Endret av Tekola
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Norsk søppel-TV på sitt aller beste. (eller verste?)

Anonymkode: 5abea...09d

• Liker 2
Skrevet

LAR virka veldig tafatt. Utrolig pen da :D

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble litt skuffet over bloggerne, var jo mest reklame.. Så jo nesten ikke noe til de, men bare hva som skjer de neste episodene..

Og jeg fikk heller ikke tak i hun villmarksjenta, verken blogg eller hvorfor hun var i villmarken.. Jobb eller moro..

Anonymkode: 56998...ba9

• Liker 1
Gjest incognita
Skrevet
Et øyeblikk siden, strawberryjaw skrev:

LAR virka veldig tafatt. Utrolig pen da :D

Jeg tror litt av det er at settingen er småklein. Synes ikke hun er slik til vanlig (på snap f eks). Søtt at hun legger frem klær til John Arne hver dag da, og at de trikker rundt i byen. :fnise:  

Skrevet
Et øyeblikk siden, incognita skrev:

Jeg tror litt av det er at settingen er småklein. Synes ikke hun er slik til vanlig (på snap f eks). Søtt at hun legger frem klær til John Arne hver dag da, og at de trikker rundt i byen. :fnise:  

Håper det :) virka jo også veldig søt og grei! 

Har henne ikke på snap og leser ikke bloggen hennes, så vet liksom ikke noe særlig om henne. Bare st hun var tafatt i denne episoden :P

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg fikk heller ikke tak i hun villmarksjenta, verken blogg eller hvorfor hun var i villmarken.. Jobb eller moro..

Anonymkode: 56998...ba9

Det skjønte ikke jeg helt heller!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken kanal går det på?

Urk, liker verken JAR eller LAR. 

Jeg er ganske lei SE og Marna. Er det ikke med 10 bloggere i denne sesongen? 

Anonymkode: 292eb...f69

Skrevet

Robin tok seg bare utrolig dårlig ut i denne episoden, virket skikkelig barnslig og hadde litt VEL stort ego. 

Ekteparet Riise fikk jeg heller ikke det beste inntrykket av, de virka jo søte og hyggelige, så satser på det kommer seg etterhvert! 

Syns helt ærlig det er litt teit at folk som ikke blogger skal være med. Greit nok at alle bruker sosiale medier, men det heter jo "Bloggerne", fins vel nok av bloggere å ta av i Norge? De som ikke blogger i serien virker heller ikke så vooldsomt interessante. Det gjelder forsåvidt villmarsjenta også, men hun blogger i det minste! Skjønner at de prøver å trekke et bredere publikum, men litt kjedelig når jeg bare er interessert i de "vanlige" bloggerene :fnise:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken kanal går det på?

Urk, liker verken JAR eller LAR. 

Jeg er ganske lei SE og Marna. Er det ikke med 10 bloggere i denne sesongen? 

Ikke Marna, hun ville ikke være med lenger.

Gjest incognita
Skrevet
5 minutter siden, strawberryjaw skrev:

Håper det :) virka jo også veldig søt og grei! 

Har henne ikke på snap og leser ikke bloggen hennes, så vet liksom ikke noe særlig om henne. Bare st hun var tafatt i denne episoden :P

Enig med deg i det. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gidder dere egentlig å følge med på disse TV-programmene ?

• Liker 1
Gjest incognita
Skrevet
Et øyeblikk siden, literally skrev:

Ikke Marna, hun ville ikke være med lenger.

Jeg må bare si det, dritbra brukernavn (og bilde) :fnise: 

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Lett underholdning :fnise: 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gidder du å klikke deg inn i tråden?  Folk følger med fordi vi synes det er spennende å se på da.

• Liker 16
Skrevet
Et øyeblikk siden, incognita skrev:

Jeg må bare si det, dritbra brukernavn (og bilde) :fnise: 

Haha, tusen takk! 

AnonymBruker
Skrevet

Men det virker jo som folk bare titter på dette programmet, for deretter å komme hit og klage over hvor kjedelige, barnslige og ignorante de som deltar i "Bloggerne" oppfører seg på TV....  :P 

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det virker jo som folk bare titter på dette programmet, for deretter å komme hit og klage over hvor kjedelige, barnslige og ignorante de som deltar i "Bloggerne" oppfører seg på TV....  :P 

Deler bare meninger og førsteinntrykk om den nye sesongen, er jo positive kommentarer her også da! Dessuten er det mange nye med, litt tilvenning må til! :P

• Liker 1
Skrevet

Men skjønner ikke hvorfor de tar med noen som ikke blogger? Louise Angelica blogger jo ikke? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...