Miranda16 Skrevet 7. mars 2016 #1 Skrevet 7. mars 2016 (endret) Hvor skal jeg begynne.......?? Louise Angelica; Ikke rart hun ikke blogger, når hun kaster seg på sofaen så fort hun kommer på kontoret.....! Hvorfor klager hun på at kjeder seg når hun kan bruke tid på blogging, sånn som de andre toppbloggerne?? Endret 2. april 2016 av Tekola 9
MiniMjau Skrevet 7. mars 2016 #2 Skrevet 7. mars 2016 (endret) Robin er jo bare SÅ kjekk. Endret 2. april 2016 av Tekola 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #3 Skrevet 7. mars 2016 Norsk søppel-TV på sitt aller beste. (eller verste?) Anonymkode: 5abea...09d 2
strawberryjaw Skrevet 7. mars 2016 #4 Skrevet 7. mars 2016 LAR virka veldig tafatt. Utrolig pen da :D 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #5 Skrevet 7. mars 2016 Jeg ble litt skuffet over bloggerne, var jo mest reklame.. Så jo nesten ikke noe til de, men bare hva som skjer de neste episodene.. Og jeg fikk heller ikke tak i hun villmarksjenta, verken blogg eller hvorfor hun var i villmarken.. Jobb eller moro.. Anonymkode: 56998...ba9 1
Gjest incognita Skrevet 7. mars 2016 #6 Skrevet 7. mars 2016 Et øyeblikk siden, strawberryjaw skrev: LAR virka veldig tafatt. Utrolig pen da :D Jeg tror litt av det er at settingen er småklein. Synes ikke hun er slik til vanlig (på snap f eks). Søtt at hun legger frem klær til John Arne hver dag da, og at de trikker rundt i byen.
strawberryjaw Skrevet 7. mars 2016 #7 Skrevet 7. mars 2016 Et øyeblikk siden, incognita skrev: Jeg tror litt av det er at settingen er småklein. Synes ikke hun er slik til vanlig (på snap f eks). Søtt at hun legger frem klær til John Arne hver dag da, og at de trikker rundt i byen. Håper det virka jo også veldig søt og grei! Har henne ikke på snap og leser ikke bloggen hennes, så vet liksom ikke noe særlig om henne. Bare st hun var tafatt i denne episoden 1
strawberryjaw Skrevet 7. mars 2016 #8 Skrevet 7. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og jeg fikk heller ikke tak i hun villmarksjenta, verken blogg eller hvorfor hun var i villmarken.. Jobb eller moro.. Anonymkode: 56998...ba9 Det skjønte ikke jeg helt heller! 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #9 Skrevet 7. mars 2016 Hvilken kanal går det på? Urk, liker verken JAR eller LAR. Jeg er ganske lei SE og Marna. Er det ikke med 10 bloggere i denne sesongen? Anonymkode: 292eb...f69
literally Skrevet 7. mars 2016 #10 Skrevet 7. mars 2016 Robin tok seg bare utrolig dårlig ut i denne episoden, virket skikkelig barnslig og hadde litt VEL stort ego. Ekteparet Riise fikk jeg heller ikke det beste inntrykket av, de virka jo søte og hyggelige, så satser på det kommer seg etterhvert! Syns helt ærlig det er litt teit at folk som ikke blogger skal være med. Greit nok at alle bruker sosiale medier, men det heter jo "Bloggerne", fins vel nok av bloggere å ta av i Norge? De som ikke blogger i serien virker heller ikke så vooldsomt interessante. Det gjelder forsåvidt villmarsjenta også, men hun blogger i det minste! Skjønner at de prøver å trekke et bredere publikum, men litt kjedelig når jeg bare er interessert i de "vanlige" bloggerene 1
literally Skrevet 7. mars 2016 #11 Skrevet 7. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvilken kanal går det på? Urk, liker verken JAR eller LAR. Jeg er ganske lei SE og Marna. Er det ikke med 10 bloggere i denne sesongen? Anonymkode: 292eb...f69 Ikke Marna, hun ville ikke være med lenger.
Gjest incognita Skrevet 7. mars 2016 #12 Skrevet 7. mars 2016 5 minutter siden, strawberryjaw skrev: Håper det virka jo også veldig søt og grei! Har henne ikke på snap og leser ikke bloggen hennes, så vet liksom ikke noe særlig om henne. Bare st hun var tafatt i denne episoden Enig med deg i det.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #13 Skrevet 7. mars 2016 Hvorfor gidder dere egentlig å følge med på disse TV-programmene ? Anonymkode: 5abea...09d 1
Gjest incognita Skrevet 7. mars 2016 #14 Skrevet 7. mars 2016 Et øyeblikk siden, literally skrev: Ikke Marna, hun ville ikke være med lenger. Jeg må bare si det, dritbra brukernavn (og bilde)
literally Skrevet 7. mars 2016 #15 Skrevet 7. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor gidder dere egentlig å følge med på disse TV-programmene ? Anonymkode: 5abea...09d Lett underholdning 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #16 Skrevet 7. mars 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor gidder dere egentlig å følge med på disse TV-programmene ? Anonymkode: 5abea...09d Hvorfor gidder du å klikke deg inn i tråden? Folk følger med fordi vi synes det er spennende å se på da. Anonymkode: 292eb...f69 16
literally Skrevet 7. mars 2016 #17 Skrevet 7. mars 2016 Et øyeblikk siden, incognita skrev: Jeg må bare si det, dritbra brukernavn (og bilde) Haha, tusen takk!
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #18 Skrevet 7. mars 2016 Men det virker jo som folk bare titter på dette programmet, for deretter å komme hit og klage over hvor kjedelige, barnslige og ignorante de som deltar i "Bloggerne" oppfører seg på TV.... Anonymkode: 5abea...09d 4
literally Skrevet 7. mars 2016 #19 Skrevet 7. mars 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det virker jo som folk bare titter på dette programmet, for deretter å komme hit og klage over hvor kjedelige, barnslige og ignorante de som deltar i "Bloggerne" oppfører seg på TV.... Anonymkode: 5abea...09d Deler bare meninger og førsteinntrykk om den nye sesongen, er jo positive kommentarer her også da! Dessuten er det mange nye med, litt tilvenning må til! 1
LeilaS Skrevet 8. mars 2016 #20 Skrevet 8. mars 2016 Men skjønner ikke hvorfor de tar med noen som ikke blogger? Louise Angelica blogger jo ikke? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå