Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Zenobia skrev:

I dette tilfellet får jeg skylde på meg selv :lillesky: Oppgradering av badeværelset medførte innkjøp av dekorerende håndduker.  Endelig er jeg på siste tørn! Så er det år og dag siden sist også da, og de gamle begynte å bli.. gjennomsiktige :fnise:

Tiden var moden, altså. 

Zenobia og Hoppe har samme selvprotrett ser jeg :fnise: 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fiine tallerkenen sin. :jepp:  Neste gang du kommer over den...da kjøper du den tvert! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:  Og nå ble du smittet :ler:

Jeg trodde mitt selvportrett så sånn ut, jeg:  :lillesky:

(Men i lilla sløyfe, da)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Zenobia skrev:

Husarbeid er dessverre det mest uinspirerende jeg gjør.

@Hoppetaujenta jeg er ufølsom for husarbeidsmas, altså. Heller litt støv i krokene enn et rent helvete. <- Sitatet hentet fra en pyntetallerken(!) jeg så på en bruktbutikk (som jeg angrer på at jeg ikke kjøpte).

Sånn pyntetallerken ønsker jeg meg og. 

Å vaske sko innsauset i blåbær og jørme både innvendig og utvendig er en drittjobb. Fire sko, attpåtil. Nå har jeg bare nye, tunge fjellstøvler igjen å gå i inntil de gode lette tørker. :sur: skitne seg sånn til for 10 liter blåbær. :riste: 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Zenobia skrev:

:fnise:  Og nå ble du smittet :ler:

Jeg trodde mitt selvportrett så sånn ut, jeg:  :lillesky:

(Men i lilla sløyfe, da)

Aha, da låner :hoppe: ditt altså. 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har man ikke spesialblåbærplukkesko på seg da? Sånne som tåler litt naturting?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sånn pyntetallerken ønsker jeg meg og. 

Å vaske sko innsauset i blåbær og jørme både innvendig og utvendig er en drittjobb. Fire sko, attpåtil. Nå har jeg bare nye, tunge fjellstøvler igjen å gå i inntil de gode lette tørker. :sur: skitne seg sånn til for 10 liter blåbær. :riste: 

Anonymkode: d7aca...61f

:troest:  Du har min dypeste medfølelse! Men de ti litrene med blåbær, blir de saft og/eller syltetøy? Det blir da mye å kose seg med :sikle:

Jeg mistenker at Hoppetaujentas selvportrett er denne: :jepp:  for den bruker hun ofte. Eller denne :jolie:  

Hvilket smilefjes synes du er ditt selvportrett (om du vil røpe det)?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Hoppetaujenta skrev:

Hvorfor har man ikke spesialblåbærplukkesko på seg da? Sånne som tåler litt naturting?

Fjellstøvler og gummistøvler skal vel tåle slikt når man ikke lærer seg å gå raskt over myra og ikke tråkke alle mulige steder der man ikke skal tråkke. I tillegg har kapteinenngått i helt andre tanker i skauen enn hvor det er fornuftig å tråkke og ikke. Sett sånt tull. Best å holde seg hjemme, når multene er plukket. For da er de nye skoene og full av skitt og møkk vil jeg tro. :fnise: 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp...jeg tror også at det er denne :jepp:  Blir så oppmuntret av den. Det gjør kapteinen også? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tenker jeg å holde tungen rett i munnen en stund; jeg stormer mot ny tittel (som jeg ikke husker hva er) om nøyaktig 6 innlegg!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jerryen må ikke bli altfor varm heller da.  *åpne vinduene og sette gjennomtrekk* :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jerryen må ikke bli altfor varm heller da.  *åpne vinduene og sette gjennomtrekk* :) 

Finn frem vifta og, du :hoppe: 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Å! Dette er en merkedag for den Zenobiske fanskaren! :hoppe: 

Ja, den enorme :laugh: På den annen side: Dette er mitt siste innlegg som Fast inventar. Kjedeligste tittel ever  :grine:

Fortjener et grav:ol:

Akkurat nå har jeg cognac i glasset og kaffe i koppen; skrider videre til fest (men da burde jeg vel strengt tatt ha ordnet med cocktails?)

Med vind i håret :sminkedokke: fra viften over.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er da ikke så ille å bli betraktet som en nyttig fastmontert kjøkkenbenk eller skrivepult på et kreativt arbeidsrom...før en virkelig slår ut håret og blir noe helt annet. Jeg kan heller ikke huske hva neste trinn på stigen blir, men jeg er sikker på at det blir helt vidunderlig! :daane: *trommevirvlene begynner å lyde i det stadig mindre fjerne* 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å! En vaskeekte B-kjendis der borte jo! :klappe: *ta frem kameraene og knipse i vei* 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Zenobia skrev:

Innlegg nr.

5000

120694amtl4adb8a.gif

 

Gratulerer, medlemskap i B-gjengen er vel ikke å forakte? Men A-laget hvor ble det av :klo: 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...