Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, Zenobia skrev:

Er det all isen som har gitt kapteinen kolikk? :troest:

Har kapteinen kolikk uten å vite noe som helst om kolikken :klo: 

Bade i regn er gøy. Det gjorde jeg den gang da, jeg var ung og vakker. Bilen ble kjørt ned på badestranden og under baklukenmpå stasjonsvogna kunne unger og voksne stå tørt å tørke seg og ta på regntøy. :ler: 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snart kan vi stikke hånda ut og la de første fnuggene lande og smelte på varm hud. :rodmer: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Her er jeg og alt er vel med meg. :)  Torden som ikke var annonsert kom og tok min linje m.m, så det vil ta sin tid å få meg på igjen, men jeg kommer tilbake så fort jeg kan. :jepp:  Er som hurtigst innom et offentlig kontor nå kun for å skrive og gi lyd fra meg. Leser ikke annet enn dette, skriver ikke annet enn dette heller og får lese meg opp igjen når jeg returnerer i mitt hjems hjemlige maskin. Må løpe videre i heten. Stor og avkjølt sommerklem til dere alle goingene mine! :klem: Vi sees! 

Men si meg, Hoppefrøken, hvordan falt valget på nettopp denne tråden når du skulle :opplyser: om årsak til din totale fraværelse på forumet? :klo: 

Føle seg litt beæret ov :hoppe:  sitt gode valg.

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har kapteinen kolikk uten å vite noe som helst om kolikken :klo: 

Anonymkode: d7aca...61f

Nei, da var det kanskje katta som hadde hikke? Eller du er troendes til litt av hvert? Bare ordspiller med katolikken :lillesky:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Snart kan vi stikke hånda ut og la de første fnuggene lande og smelte på varm hud. :rodmer: 

Ja :)

Og lage snøengler

1516100_225658071099706_1974113356_n.jpg

 

Anonymkode: e7763...421

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Zenobia skrev:

Nei, da var det kanskje katta som hadde hikke? Eller du er troendes til litt av hvert? Bare ordspiller med katolikken :lillesky:

Kapteinenen er troende til både det ene og det andre, innenfor sunn fornuft. :engel: 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men si meg, Hoppefrøken, hvordan falt valget på nettopp denne tråden...? Anonymkode: d7aca...61f

Finnes det noen andre tråder enn denne da? Nei. :)  Dette er stam-pub`en som en alltid går innom
og alltid blir ønsket velkommen i femstemt rop og høyt løftede.....saftglass. :jepp: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at vi i vår stakkato-tid-tilværelse, der dypere refleksjon altfor ofte blir avbrutt av et elektronisk 'ding', vanskjøtter menneksets åndelige dimensjon. Overflate blir stadig viktigere; dybde krever en konsentrasjon (kontemplasjon? meditasjon?) tempoet i tilværelsen ikke tillater, om vi ikke drar på hytta.

Holder på å lese Finn Skårderuds 'Uro', med undertittel 'En reise i det moderne selvet.' nå. (1997) 

Når vi ikke får tid til å tenke over "hva er det jeg driver og bruker livet mitt på?!", er vi lettere å kapre som konsumenter. Men jeg sporer også motkulturer, miljøbevissthet, mindfullness. Men religion? Det guddommelige? Skulle trodd jeg bannet i kjerka. Vi skal være åndelige – bare Gud holder seg unna! Eller, om Han ikke er en Han, men et noe uforklarlig noe.. kraft.. da, kanskje.

Huff, ikke meningen å utøse min frustrasjon. Jeg synes en livsanskuelse uten Skaperen i bildet blir.. uforklarlig. Der har du meg. (Jeg er ikke kreasjonist, men ikke evolusjonist heller).

Jeg liker at ting kan forklares, til og med om det involverer historiske mirakler.

Men dette burde jeg vel strengt tatt skrevet i 'Aldri vært her før'-tråden.

Endret av Zenobia
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Zenobia skrev:

Jeg synes at vi i vår stakkato-tid-tilværelse, der dypere refleksjon altfor ofte blir avbrutt av et elektronisk 'ding', vanskjøtter menneksets åndelige dimensjon. Overflate blir stadig viktigere; dybde krever en konsentrasjon (kontemplasjon? meditasjon?) tempoet i tilværelsen ikke tillater, om vi ikke drar på hytta.

Holder på å lese Finn Skårderuds 'Uro', med undertittel 'En reise i det moderne selvet.' nå. (1997) 

Når vi ikke får tid til å tenke over "hva er det jeg driver og bruker livet mitt på?!", er vi lettere å kapre som konsumenter. Men jeg sporer også motkulturer, miljøbevissthet, mindfullness. Men religion? Det guddommelige? Skulle trodd jeg bannet i kjerka. Vi skal være åndelige – bare Gud holder seg unna! Eller, om Han ikke er en Han, men et noe uforklarlig noe.. kraft.. da, kanskje.

Huff, ikke meningen å utøse min frustrasjon. Jeg synes en livsanskuelse uten Skaperen i bildet blir.. uforklarlig. Der har du meg. (Jeg er ikke kreasjonist, men ikke evolusjonist heller).

Jeg liker at ting kan forklares, til og med om det involverer historiske mirakler.

Men dette burde jeg vel strengt tatt skrevet i 'Aldri vært her før'-tråden.

Reprise er jo så moderanes nå for tiden,,så du kan jo kopiere dine dypere refleksjoner i aldri vært her tråden? Der er nå jeg omtrent aldri! 

Hvor religiøse folk er eller ikke er synes jeg folk skal,holde for seg selv som egen private sak. Å reklamere med hvor religiøs man er, får meg til å lure på motivet til folk for å drive på med denslags reklame i annenhver setning. 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Finnes det noen andre tråder enn denne da? Nei. :)  Dette er stam-pub`en som en alltid går innom
og alltid blir ønsket velkommen i femstemt rop og høyt løftede.....saftglass. :jepp: 

Ja, skjenker du i ripssaft til alle mann? :Nikke:

Bringeb%C3%A6rsaft-ripssaft_600.jpg

 

Anonymkode: e7763...421

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tasser innom for å meddele at jeg er glad for at du er tilbake! Ble bekymret etter at noen lagde en stygg tråd om deg i ditt fravær. 

Welcome home honey :essen2:

Endret av WubWub
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også bekymret av den tråden. Hyggelig å se at du fortsatt lever i beste velgående!

Anonymkode: f4cb3...ba6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble også bekymret av den tråden. Hyggelig å se at du fortsatt lever i beste velgående!

Anonymkode: f4cb3...ba6

Hvilken tråd?  😯

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Hvilken tråd?  😯

Det var en idiot som hadde laget en RIP Hoppetaujenta tråd på sørgeforumet.

Anonymkode: f4cb3...ba6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Ingen vet noe som helst når det kommer til stykke...   :klo: 

Det har du helt rett i. 10 poeng. :tommelopp:  og litt blåbærsaft i stettglasset. 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, skjenker du i ripssaft til alle sammen her? :Nikke: (Rettet) Eller jeg kan skjenke i.

Værsågod! :)

10-15-00_ordinary_1200.jpg

Bringeb%C3%A6rsaft-ripssaft_600.jpg

 

 

Anonymkode: e7763...421

 

Anonymkode: e7763...421

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som lager saft og/ eller syltetøy?

Hjemmelaget er så godt :rodmer:

Anonymkode: e7763...421

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var en idiot som hadde laget en RIP Hoppetaujenta tråd på sørgeforumet.

Anonymkode: f4cb3...ba6

Å, Fanden!! Det var da motbydelig sykt. 😠

Ble sletta, håper jeg?!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei meg for dette fryktelige som dere forteller om.

Anonymkode: e7763...421

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...