Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere er de søteste av søte fremtoninger i denne verden! :jepp:  Jeg føler meg veldig beæret som får lov til å kjenne dere. Jeg kjørte i min bil nå nettopp og fikk en oppringing fra "Herr Reparatør" som sa at NÅ var linjer, koblinger og min data i orden igjen. Jeg jublet, skrudde opp discomusikken i bilen, trødde rytmisk på gassen og jumpet meg lynfort hjem for å sjekke tingenes tilstand og her funker det som bare det. . . jeg er rett og slett lykkelig! :hoppe:  Jeg har savnet dere masse og sett sånn ut :sukk: hver gang jeg har sjekket om jeg var i speilene mine. Det var jeg. Utrolig så fint det er med gode toalett og nettvaner her i verden. Regelmessighet er det beste av alt og takk for at dere har holdt denne tråden flytende ved jevnlig å tilføre den vettug tale "m.m." :fnise:  

Jeg er helt klart til å stoles på og om jeg blir plutselig borte, så har det nok skjedd noe. Uvisst hva, men datakluss er en god gjetning. Jeg stikker ikke bare av uten å si godmorgen, goddag, godnatt evt. god jul. Åhh....så mye dere har lagt ut som åte for ei hoppetusse som lar seg friste.... Helt uimotståelige er dere. :klem: Så sant ikke det kommer mer torden som ikke er annonsert, eller noe annet uffent skjer, så blir jeg her fremover nå. Så vet alle det. Ai låvv ju åll! :jepp: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes den neste tittelen etter 100 000 bør være: Stjerne, for det er Hoppe :hoppendeglad: og den neste etter der igjen kan være Superstjerne :briller2: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forslag mottas med stor takk! :tommelopp:  Og det store fine tallet er i dine gode hender. Det ble jeg glad for å se. :jepp: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kapteinen bukker, neier, takker og klapper over at @Hoppetaujenta er online, igjen. Tørker og noen gledestårer. Snufs. 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, så, kaptein. *legge inn litt diskret papirlommetørklær* Alt er bra nu. :jepp:  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kapteinen ber snart pent, men innstendig om å få mobilnummeret til Hoppe, så bekymringer, søvnløse netter og dager av denne typen unngåes i fremtiden. Kapteinen stod flere ganger med en fot en tue og den andre på en annen balangserende i blåbærskauen, blant alle mulige farlige og risikofyllte blåbærspann og andre risikoer og logget inn på sin smarte mobil søkende på Hoppes profil for å se om hun hadde lagt igjen noen ord, men nei, ikke et punktum en gang av nyere dato var å finne. Helt mot normalt, aldeles mot normalt (for dem som har hørt Leif Justers Mot normalt.) 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg beklager at mitt fravær har brakt "den godeste" i ubalanse på både den ene og på den andre måten,
men hadde jeg vært inne og kun lagt igjen et punktum...så hadde det jo vært noe veldig rart et sted.
Da hadde jeg selv faktisk blitt litt bekymret. Når nettet er borte og jeg ikke har noen annen mulighet for
å få sagt i fra, ja da blir det taust da. Ikke stort å gjøre med...så i dag jobbet jeg meg igjennom varmen
og horder av turister...for å finne en pc som jeg kunne være så snill å få låne i noen sekunder...
kun for å gi dere et livstegn. Det er fullbragt nu!  :opplyser:  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg beklager at mitt fravær har brakt "den godeste" i ubalanse på både den ene og på den andre måten,
men hadde jeg vært inne og kun lagt igjen et punktum...så hadde det jo vært noe veldig rart et sted.
Da hadde jeg selv faktisk blitt litt bekymret. Når nettet er borte og jeg ikke har noen annen mulighet for
å få sagt i fra, ja da blir det taust da. Ikke stort å gjøre med...så i dag jobbet jeg meg igjennom varmen
og horder av turister...for å finne en pc som jeg kunne være så snill å få låne i noen sekunder...
kun for å gi dere et livstegn. Det er fullbragt nu!  :opplyser:  

:klappe:  Amen. 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste at De var høytflyvende, men er De prest også? :klo:  Du allstyrendes! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg visste at De var høytflyvende, men er De prest også? :klo:  Du allstyrendes! 

De vet, unge dame, at kapteiner må fungere som både det ene og det andre. Nu kokkelerer jeg og skal hente meg en is enn så lenge. :lol: 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...en forumprest altså. Visste ikke at vi hadde sånn en. :)  Har du et avlukke hvor vi kan komme
for å be om unnskyldning for alt mulig rart, og må si omtrent 100 Hakuna Matata`er for å få det tilgitt? :nigo: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan tre inn på badet. Vi kan prate eller dere kan bekjenne deres synder via badedøra? 

Vi har badebenk til å sitte på, der inne. :jepp: Kapteinen er katolikk, så dette går helt fint. 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det istid! :)

Scrat%20i%20Istid%202%20%282006%29

ups, slik istid mente jeg:

208001.jpg

Værsågod! :)

bananas-282319_960_720.jpg

 

Anonymkode: e7763...421

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe må det være....stakkars. :sukk: (nyte istiden med et velkomment smil) :nigo: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her har regnet dundret i bakken så den rister. Det holder på ennå, med Forte i styrke, men crescendoet ser ut til å ha passert. Et smell av lyn fikk jeg også merke tidligere i ettermiddag; lenge siden det har ristet i vinduet!

I barndommen var det morsomt å ta dusjen utendørs i sånt varmt regnvær.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en gang gått ut og satt meg i en stol i hagen under det mest øspøsende sommerregnet
en kan tenke seg og det var vidunderlig å bli gjennomblaut inn til sjela mi. Da jeg var adskillig yngre altså. 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte stikke armen utenfor entrédøren og bare mimre :rodmer:   Noen barnlige gleder frister ikke like mye lenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...