Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på hva kapteinen hadde fått for tittel hvis hen hadde stått frem og vist sitt avataransikt? :klo: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Lurer på hva kapteinen hadde fått for tittel hvis hen hadde stått frem og vist sitt avataransikt? :klo: 

:hoho: Du får telle i denne tråden og gange med to, så har du et omtrentlig svar. 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Å! En vaskeekte B-kjendis der borte jo! :klappe: *ta frem kameraene og knipse i vei* 

Åh, jeg har blitt en vaskeekte posør :roll:  :tongue:

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer, medlemskap i B-gjengen er vel ikke å forakte? Men A-laget hvor ble det av :klo: 

Anonymkode: d7aca...61f

Takkotakk :takke: B-gjengen, det var de som alltid var ubarberte, mislykkede kriminelle og alltid blakke?  :ler2: (Neida, jeg er bare litt på tegneseriereferanser i dag.) Det kan bety mer zlemme Zenobia :lillesky: men så ser jeg jo så uskyldig ut at ingen mistenker meg, ikke sant? Tror det blir min kriminelle strategi. Zlem og zøt. Berta i B-gjengen :lur:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Du får telle i denne tråden og gange med to, så har du et omtrentlig svar. Anonymkode: d7aca...61f

Hjertelig tusen takk, da vet jeg hva min nye høsthobby kommer til å bestå i dette året
og antagelig vis en stund ut igjennom neste år også. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hjertelig tusen takk, da vet jeg hva min nye høsthobby kommer til å bestå i dette året
og antagelig vis en stund ut igjennom neste år også. 

Ja, du har bare 310 sider å bla igjennom. En fin liten roman, dette i anntall sider. Kapteinen er litt opptatt av tellinger. 

Zenobia spurte hva ti liter blåbær var blitt til - 14 liter så langt er kokt og fyllt på glass og satt kjølig. :Nikke:  uten kunstige saker eller andre skumle saker og noe kapteinen har lyst på nesten okke som er. Finere forumsgjester kan få smake, altså. 

Men årets jordbær i Norsk format er det noe muffins med. De er behandlet slik at de er harde i dagesvis. :klo: 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Norske jordbær forsvant jo før en fikk sukket ferdig i år.  Sykdommer og elendighet i åkrene. :( 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, du har bare 310 sider å bla igjennom. En fin liten roman, dette i anntall sider. Kapteinen er litt opptatt av tellinger. 

Zenobia spurte hva ti liter blåbær var blitt til - 14 liter så langt er kokt og fyllt på glass og satt kjølig. :Nikke:  uten kunstige saker eller andre skumle saker og noe kapteinen har lyst på nesten okke som er. Finere forumsgjester kan få smake, altså. 

Men årets jordbær i Norsk format er det noe muffins med. De er behandlet slik at de er harde i dagesvis. :klo: 

Anonymkode: d7aca...61f

Selvgjort er velgjort!

De norske jordbærene jeg smakte, var billige, gode, og rett før de ble vasne. Men to kurver til tilsammen under 30 kroner, da skjærer jeg bort og snavler, altså! Ikke mugg, bare litt overmodne her og der. Det er jo mange produsenter i Norge, så kanskje akkurat de du har kjøpt fra har gjort noe muffens? Har du sett det hos flere leverandører?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lure på hva som må til for å bli betraktet som fin nok forumgjest og bli bedt på bærkveld i høyden* :klo: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare sier ifra om at jeg må en liten snartur i butikken for å kjøpe veldig nødvendig "melk og brød"-aktige ting. :rodme: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, ja det var jo i en annen tråd man ikke skulle ha dårlig samvittighet, men kan det ikke gjelde her også, da? Kos deg med utvalgte/utsøkte varer ;)

Endret av Zenobia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har evig rett, Z!   Åhh.....jeg er mett og lykkelig.... :rodmer: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

*lure på hva som må til for å bli betraktet som fin nok forumgjest og bli bedt på bærkveld i høyden* :klo: 

Hjertelig velkommen på bærkveld. Husk å ringe på forskudd. Eller heng ut postkassa de på almetreet i natt, så slipper jeg nedi en invitisasjonsskrivelse. :jolie: 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, Hoppetaujenta skrev:

Hvaffornoe? Har jeg gjort noe galt igjen nå? :sukk: 

Er det det som står på den beskjeden :sjokkert: 

Jeg mener bestem at det står: 

Ring Kapteinen når det ligger beskjed på kg at multene er i hus, uten at kapteinen har druktnet når hen henter dem. Så vil kapteinen organisere en flyvning fra Gardemoen til kapteinen ringe Furutretopphytte. Det vil være åpen retur på flyvebilletten. Husk engelvingene. De blir selvsagt hentet med kapteinens bil nå De lander. 

Vennlig hilsen Kapteinen i Furufredlia. 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja. Så feil kan en ta når noen som vi ikke nevner ved navn ser så sint ut. :fnise:      Æ kjæm! :hoppe: 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...