Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Oka314 skrev (54 minutter siden):

Nå har jeg brukt en måneds tid på å lese gjennom alle (!) innleggene i koronakjedsomhet. Jeg er blitt veldig glad i mange, og føler merkelig nok at jeg kjenner dere som er her litt. Savner noen tunge bidragsytere som har falt fra etterhvert (ingen nevnt, ingen glemt), og har slitt med AB-er og folk som bytter alias som sikkert mange andre. Men gledet meg over blomster, mat, hytter, landskap, dyr og mye annet. Håper denne tråden aldri dør, den har hjulpet meg gjennom en tung tid, og sikkert mange andre som bare leser. (Her skulle An0 vært og lagt inn noen passende gifer.) 

:velkommen: i jakten på :hoppe:

Har du funnet henne? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dr. A. Kula skrev (5 minutter siden):

:velkommen: i jakten på :hoppe:

Har du funnet henne? 

Helt umulig. Jeg har jo lest hele tråden og følgelig er det konklusjonen. Men hun dukker plutselig opp, og - det er det fineste - alltid med et smil! Og med gode venner på slep. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

                                                                                                                                             Pikka-Boooo i natten! :biggrin: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh...nå skal vi se her...jeg leter på nett i de vanlige blomsterbUtikkene, men jeg finner ikke det jeg vil ha. 
Til uka skal jeg bevilge meg en bukett eller noe sånn og så finner jeg bare gjennomsiktige glassvaser.
Jeg vil ha "en påkledd" vase, for det ser bedre ut syns jeg, med selve blomsterfloret som en bugnende topp
uten forstyrrende stilker nedi der. :klo: Hvor finner man sånn? #letevidere

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden):

blomsterbitikkene

Prøv å søke i bUtikkene? :vetikke:

Kunne ikke dy meg :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor ser man det om vi får spørre? :klo:      (...ja, for jeg ser ikke`no. - Ordet )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/12/2021 at 12:32 AM, Oka314 said:

Nå har jeg brukt en måneds tid på å lese gjennom alle (!) innleggene i koronakjedsomhet. Jeg er blitt veldig glad i mange, og føler merkelig nok at jeg kjenner dere som er her litt. Savner noen tunge bidragsytere som har falt fra etterhvert (ingen nevnt, ingen glemt), og har slitt med AB-er og folk som bytter alias som sikkert mange andre. Men gledet meg over blomster, mat, hytter, landskap, dyr og mye annet. Håper denne tråden aldri dør, den har hjulpet meg gjennom en tung tid, og sikkert mange andre som bare leser. (Her skulle An0 vært og lagt inn noen passende gifer.) 

Velkommen (tilbake?)  til tråden! :nordvesta:

Så bra tråden har fått deg til å føle deg bedre! Jeg savner i likhet med deg brukerne som tidligere var aktive i tråden og enig med deg i at An0nymBruker skulle vært her. :jepp:

Endret av SVK
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (10 timer siden):

Hvor ser man det om vi får spørre? :klo:      (...ja, for jeg ser ikke`no. - Ordet )

Din egen innleggsteller passerte 164 164 :jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Dr. Ops: selvfølgelig...det hadde jeg glemt. :hoppe: Jeg kan visst ha skravlet litt over snittet her inne. :lur: 

AnO ønskes tilbake fra meg også. Ikke så godt å holde styr på alle som kommer og går og bytter navn og avatar i tillegg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (2 minutter siden):

Nå har hun strikket seg en kosebamse

baby-yoda-1.jpg

Du mener en bamse strikket seg hun har. 

Endret av Dr. A. Kula
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SVK skrev (10 timer siden):

Nå har hun strikket seg en kosebamse

baby-yoda-1.jpg

                                                                             YODAaaaaaaaa! :mynona:

Dr. A. Kula skrev (10 timer siden):

Du mener en bamse strikket seg hun har. 

    En fin måte å uttrykke seg på syns jeg. :jepp: Love It! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (14 timer siden):

                                                                             YODAaaaaaaaa! :mynona:

    En fin måte å uttrykke seg på syns jeg. :jepp: Love It! 

Enig vi er det i. :opplyser: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde kunnet velge, så hadde Yoda og Gandalv vært mine to bestefedre. :rodmer: 
Resten av familien hadde hatt like stort særpreg som dem, altså er det ikke så rart at jeg er som jeg er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...