Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Catalina Culès skrev (8 timer siden):

Nå er hun på butikken for å handle påskegodt

   Jeg har handlet i dag ja... :lur:  Tok du en sjanse på at den litt skjevt og tungt lastede damen
som forsøkte å hoppe tilbake til forumet...var meg? :fnise:  Det var det. 

SVK skrev (6 timer siden):

Fantastisk!  Den felespillende Hoppetaujenta burde bli lagt inn blant KGs emojier! Er det du som har laget den?

PS God påske og håper du kommer tilbake!

Ja, er jeg ikke fin? :rodmer:  Enig i resten også. God påske til min venninne @Aldrisur som fortalte
at hun var innom og smugleste litt av og til. :goodbye: Ser deg nok.... Av og til.

Godnatt fra meg. Jeg må i seng, men først er det skikkelig tannpuss. Det ble litt mye søtsaker i dag/kveld. :lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (På 28.3.2021 den 6.49):

ALtså...når du sier det slik, så blir jeg stolt og glad. :jepp:  Vi er begge litt dyriske av og til. 

     Så lenge vi snakker om drikken, så skulle du antagelig klare å vri deg unna med et nødskrik. :glare: 

Seff, hva annet skulle jeg liksom snakket om :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke. :) Nå er jeg her jaffal og snart skal jeg gå. Sånn er dagen i dag sett herfra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. :jepp:  Hvordan har du klart å fange et bilde som beveger seg av meg i undring over vårens vakkerhet? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Hoppetaujenta said:

Helt enig. :jepp:  Hvordan har du klart å fange et bilde som beveger seg av meg i undring over vårens vakkerhet? 

Jeg kan ikke ta æren for klippet. Klippet er fra David Attenboroughs Planet Earth 3. Man kan høre stemmen hans om man forsøker. :jepp:

Endret av SVK
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow...jeg hører både han og smatteslikkingen ved siden av. For et klokkeklart hopptak! :hoppe: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen hoppe - ingen is. 

Ingen is - ingen hoppe.

Det jeg prøver å si er at hoppe og iskrem går som hånd i handske. Snipp og snapp. Pompel og pilt. Erteris. Annet rIS. Etc.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får bestått på eksamen, min venn.  :tommelopp:  Nå Hopper Trette Hoppe i seng. Natta alle påskeferiemennesker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Well...det er ikke skummelt akkurat, men nokså kriminelt, så da er det ok. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NÅ orker jeg ikke mere oppnedtilværelse og ber aller nådigst om å få komme ned på landejorda igjen.
:sjokkbla: Ptroo-oooo, hesten!      SToPPe da!     :grine:      STOPP!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Virker som om Hoppe har hesten over hodet uavhengig av om hun rir hesten/Lilla gubben eller står med begge føttene godt plantet på landjorda.

pipp.jpg?w=611

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha...ja, er man sprek, så er man det. Ikke noe å gjøre med. ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...