Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

...men så er det gjort for i dag og resten av de neste i alle fall fem-seks timene, skal stå i søvnens teng. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

                                 Jeg skal forsøke å drømme om peanøttsjokolade med kokos og cornflakes. :rodmer: 
EWYbYc8Dppj00Le6rI-0vwQkz4-OHtc4QI-0Iuqf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skr...iiiiiiiiiikkkkk!!! :sjokkert: ...har du tatt sånne bilder av meg i skjul, Osten???
Du vet jo hvor skikkelig jente jeg er og aldri legger ut sånt`noe. :ninja: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

    Nydelig! :hoppe: Akkurat sånn kunne jeg ha ønsket meg nå....og kald melk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh, himmel...rett fra kald tilstand og ned i min favn og så i min munn og mage...TAKK, snille damen! :mynona:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

                                         Det stemmer...og vær så god! :biggrin: 
MELK_BESTEMORS_EPLEKAKE_uvc9nf.jpg

*forsvinner avsted igjen for en håndfull timer - hade! :goodbye: *

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nå. Jeg måtte opp, selv om jeg er stuptrett og jeg er sulten. Hver morgen. Kjøpte nytt brød i går
og gleder meg til å smake på det; masse tunge skiver med diverse myke frø i kan jeg se.
Skal ha brunost på, selvfølgelig. :kaffekopp: :) Morn her også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha...det hadde vært noe det...lette poter tassende over dyna...lette slikk med ru tunge på min nese..."Stå Opp!"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SVK skrev (18 timer siden):

Nå gir hun Aslan noen visdomsord:

f5bbd2d920afdd5e1aa7cf230e13efab.png

     Ååååå...kloke, vakre Aslanen min. :rodmer: 

Catalina Culès skrev (3 timer siden):

Hun driver å mekker frokost

The New Way To Make A Daily Breakfast Sandwich - Señor GIF - Pronounced GIF  or JIF?

        Kjapp og enkel nistepakkemat. :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg brukt en måneds tid på å lese gjennom alle (!) innleggene i koronakjedsomhet. Jeg er blitt veldig glad i mange, og føler merkelig nok at jeg kjenner dere som er her litt. Savner noen tunge bidragsytere som har falt fra etterhvert (ingen nevnt, ingen glemt), og har slitt med AB-er og folk som bytter alias som sikkert mange andre. Men gledet meg over blomster, mat, hytter, landskap, dyr og mye annet. Håper denne tråden aldri dør, den har hjulpet meg gjennom en tung tid, og sikkert mange andre som bare leser. (Her skulle An0 vært og lagt inn noen passende gifer.) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye: Hei-hei...velkommen til deg og...veldig trivelig at du kommer på besøk, ja, til og med liker deg her.
Koselig med nytt hyggelig menneske rett og slett midt i natten....og føl deg fri til å bli med på tøys & tullsamtaler,
seriøse temaer, eller artige innfall når du måtte ønske. Her er det stort sett alltid folk, før eller siden.  :jepp: 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...