Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest undulater
10 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Det tør jeg ikke.

Hu får presentere seg sjæl...   :lur:

Det er såpass ja? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest undulater

Vel da ønsker jeg dere alle grattis med dagen, og fremfor alt hennes kongelige høyhet Hoppejenta. Måtte lykke og velstand følge deg i livet. Skål :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Halldir skrev:

Vel da ønsker jeg dere alle grattis med dagen, og fremfor alt hennes kongelige høyhet Hoppejenta. Måtte lykke og velstand følge deg i livet. Skål :D

Takk. Ha en fin søttisfeiring.  :flagg:  :skaal:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Halldir skrev:

Kan noen fortelle en relativt ny bruker hvem denne hoppetau jenta er?

Hei du nye Halldir`en. :goodbye: Et godt spørsmål som jeg faktisk aldri har dristet meg til å stille selv noen gang. 
Jeg vet egentlig ikke stort om denne tråden, bortsett fra at jeg en gang i tiden føyk igjennom (i innlegg to)
og siden har jeg gjort det regelmessig uregelmessig. Velkommen til forumet uansett. :jepp:  *swuschhhhh >>>* 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest undulater
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Hei du nye Halldir`en. :goodbye: Et godt spørsmål som jeg faktisk aldri har dristet meg til å stille selv noen gang. 
Jeg vet egentlig ikke stort om denne tråden, bortsett fra at jeg en gang i tiden føyk igjennom (i innlegg to)
og siden har jeg gjort det regelmessig uregelmessig. Velkommen til forumet uansett. :jepp:  *swuschhhhh >>>* 

Du minner meg om en viss karakter ved navn Auri :) Sånn vil jeg oppfatte deg som, siden du ikke har noen oppfattelse selv, hvilket er helt vanlig, har ingen av meg selv heller...foruten at jeg av og til har det. Men hyggelig å hilse på, ha en god 17 :) Og takk forresten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper at Auri er en god...framtoning av noe slag og at jeg kan leve opp til hva det nå er av bra ting.
Værsågod og håper at du kommer til å trives og bli gammel og klok her inne. :jepp: 

Hihi...jeg måtte jo guugle og fant denne fine fremstillingen.
Musikalske taksammenkomster i nattens mummel kan jeg så absolutt like. 
auri_and_kvothe_by_manweri-d9ggl69.jpg

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle tro at det kreves en gær`n for å gjenkjenne en anne gær`n! :lur:  loll & loll A/S

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Jeg skulle tro at det kreves en gær`n for å gjenkjenne en anne gær`n! :lur:  loll & loll A/S

Jærrigærning   --->:klem:<--- Hoppisgærning. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest undulater
22 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Håper at Auri er en god...framtoning av noe slag og at jeg kan leve opp til hva det nå er av bra ting.
Værsågod og håper at du kommer til å trives og bli gammel og klok her inne. :jepp: 

Hihi...jeg måtte jo guugle og fant denne fine fremstillingen.
Musikalske taksammenkomster i nattens mummel kan jeg så absolutt like. 
auri_and_kvothe_by_manweri-d9ggl69.jpg

Auri er Auri, kan ikke forklares på en annen måte, og måten du formulerer deg på er som henne, eller hun som deg (ja, jeg vet hun er en fiktiv karakter, jeg er ikke mista helt bakkekontakten riktig enda) :) Om en hun er en bra karakter? Såvisst er hun det, ihvertfall synes jeg det. Om du ikke er for opptatt med hoppetauet, kan du lese bøkene hun figurerer i til sommeren :) Ps: Er det noen måte å bli yngre på her inne isteden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... :klo:  Må jeg kjøpe bøker da...eller bibliotek...eller kanskje film noe sted? 

Såkalte fiktive karakterer er ofte virkeligere enn alt annet tilsammen om en har sansen for det. :jepp: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest undulater
11 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hmm... :klo:  Må jeg kjøpe bøker da...eller bibliotek...eller kanskje film noe sted? 

Såkalte fiktive karakterer er ofte virkeligere enn alt annet tilsammen om en har sansen for det. :jepp: 

Kjøp bøkene du, de er verdt pengene og de vil glede deg. Kan ikke annet enn å gi deg mitt ord på det. Heldigvis ingen film av bøkene enda, alltid skeptisk til det :P De er muligens å finne på biblioteket, men du kommer sikkert tå ville kjøpe dem uansett, etter å ha lest dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor pokker er'a nå,  da...?

Nå som det hu takka ja til i en annen tråd skal forberedes...

Bare tøver, hu der, ass...   :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tips fra Halldir. :)          /            ...og jeg er på plass jeg, Jerry. MAT! :spise: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gregor Clegane
9 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

f20: det tror jeg du har rett i...og ikke forstår jeg hvordan det er mulig. :klo: 
:jepp:  Unike er dere som fyller denne tråden med alskens artigheter.  

Huh? Gammel? Tante? :jolie: Du har sannelig endret inntrykk av meg... :sukk: 
...og har du blitt til en giraff i løpet av natten? Den hadde jeg altså ikke sett komme. 

Nei, der tar du feil gitt. 0% rett. Stakkars. :) 

Søren også. Jeg som mente du var så begeistret for vår nasjonaldag. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Evig rampeunge er du. :fnise:  Jeg er begeistret for nasjonaldagen vår, men ikke på A-4-vis.
Der holder jeg meg unna. Har G.C. gått i tog eller lignende i dag da? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gregor Clegane

Nei. Personlig ble det ikke noen typiske 17. mai aktiviteter. Var en tur ute for å spise da, det var hyggelig. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...