Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hva? Huh? Ikke svarer? Jeg svarer om du skriver her jo. :fnise:  Takk for tips. Jeg skal dit i morgen! :hoppe: 

Jaja! :laugh: Skal du_! Hurra! :danser:Lykke til med fangsten! :alice:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk, snille damen som ønsker meg vel og masse søtt kliss i magen. :hoppe: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Nietsoj skrev:

:klo: Hvor er det dere skal?

Jeg har etterlyst, ja faktisk lengtet etter å få sette tennene i denne, selv om jeg altså aldri tygger den
...bare lar den smelte i munnen. Rumle fant den. Jeg må kjøpe en...kanskje to. :rodmer: 
6862.jpgTakk snuppa. :goodbye: *Rumle altså* 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå lader jeg min mobil, som i den siste tiden har begynt å spise strøm uten at den er brukt. :sukk: 
Jeg må nok på jakt etter en ny liten ting av det oppgraderte slaget, men hva i alle dager
skal man velge i vrimmelen... Er ikke så glad i å handle i butikk, med forhåndsprogrammerte selgere
som selger det de skal og ikke nødvendigvis hører på mitt behov. De oppleves som glattslikkede
lurendreiere som er ute etter meg og pengene mine. :(  *fundere videre inn i frokostkaffekoppen* 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag, da er vi to jeg sitter med en som er godt brukt og bortimot ubrukelig....og utsetter anskaffelse av samme grunn. Det endte forrige dagen med at jeg var i kassen med det rare i og fant frem min gamle gode nokia for den virker faktisk bedre enn den nyeste med sånn hekkans skjerm. Nå hører jeg at galaxy skal være så bra men :vetikke:

Jeg hadde satt pris på om det gikk ann å sette seg ned for å prøve tlfen skjekke ut menyer og lignende :raven:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er det som er så frustrerende. Spør en ti forskjellige mennesker om råd, så får en det. Ti ganger
i alle retninger og infoen er motstridende. "Må ikke finne på å skaffe deg en sånn en!" "Eller sånn en!"
:(  ...neivel, men hva skal jeg velge da da? Jeg trenger bare en ok telefon liksom.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett er det ikke. Den siste ble kjøpt bare pgav anbefalinger og skuffelsen min ble stor etterhvert....ja, ja :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja...det er nok den rette kommentaren ja. Mitt batteri sto nesten på null, så gikk det kort tid
og den jumpet opp på 100% ladet! Så fort jeg tok ut ledningen raste den til 56%.
På`n igjen. Her skal det lades.  :glare: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

                                                                         :tog:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jaja...det er nok den rette kommentaren ja. Mitt batteri sto nesten på null, så gikk det kort tid
og den jumpet opp på 100% ladet! Så fort jeg tok ut ledningen raste den til 56%.
På`n igjen. Her skal det lades.  :glare: 

Er det ikke slik at det går ann å kjøpe nytt batteri på clas ohlson? kom plutselig på det at jeg kjøpe nytt batteri til moben der en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg aldri tenkt på og skal undersøke. :jepp:   Hemmelig Rumlebeskjed: "Jeg har kjøpt søt banan-ting". ;) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...